Laatumusaa...ostin eilen :)
Uusi levy Neljältä Ruusua: Katkera kuu
12
<50
Vastaukset
- Nasdaq
En ole kuullut kuin muutaman biisin, mutta kuitenkin levy on täynnä hirveetä paskaa.
(saappaat tallustaa -naurua)- Kyöstix
Ei tuolta levyltä vielä ole paskaa kuulunut :)
- kerrankin nasulta
hyvä kommentti. Itse en ole kuullut ensimmäistäkään biisiä ja silti tiedän sen olevan paskaa
- Kyöstix
kerrankin nasulta kirjoitti:
hyvä kommentti. Itse en ole kuullut ensimmäistäkään biisiä ja silti tiedän sen olevan paskaa
Mitenköhän sitten on mahdollista, että paska menee hyvin kaupaksi ja sitä kuunnellaan paljon :D
- Nasdaq
Kyöstix kirjoitti:
Mitenköhän sitten on mahdollista, että paska menee hyvin kaupaksi ja sitä kuunnellaan paljon :D
Tämä mua on ihmetyttänyt aina. Esmes. jos mä sorrun johonkin trendikamaan, niin sillä on sosiaalinen merkityshistoria taustallaan.
siis itse musiikki ei mua sytytä.
Mutta nämä "ruusut" lakastuivat jo mun ensimmäisen boubonini aikana. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Tämä mua on ihmetyttänyt aina. Esmes. jos mä sorrun johonkin trendikamaan, niin sillä on sosiaalinen merkityshistoria taustallaan.
siis itse musiikki ei mua sytytä.
Mutta nämä "ruusut" lakastuivat jo mun ensimmäisen boubonini aikana.Mikä hitto on boubon.
Kuulostaa ihan bonbonilta, joka on namia.
(bourbonimaista naurua) - Kyöstix
Nasdaq kirjoitti:
Mikä hitto on boubon.
Kuulostaa ihan bonbonilta, joka on namia.
(bourbonimaista naurua)Monenko ruusun bourbonia?
- Paska on mennyt
Kyöstix kirjoitti:
aina hyvin kaupaksi. Mieti nyt jtn BB:täkin
- Kyöstix
Paska on mennyt kirjoitti:
aina hyvin kaupaksi. Mieti nyt jtn BB:täkin
Jokos BB-osallistujat tekee levyjäkin? :D
En ole koskaan erityisemmin dikannut ko. bändistä, mutta joskus on kiva fiilistellä ja muistella pääsiäistä 1993.
http://www.youtube.com/watch?v=kNGIxES0RnE&feature=related- Kyöstix
Huippubiisi :)
- voopotin.
Pataan tulee junttikuningas. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077148
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434534- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431257