Oletko koskaan myöhästynyt töistä?

takapakkia

Miten itse reagoit asiaan? Miten pomosi?

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pomosi.

Sulle tekisi hyvää viettää enemmän, paljon enemmän aikaa irl, siellä pysyy palaset koossa.

• takapakkia

Käänteistä psykologiaa...

• Olen.

Miten itse reagoit asiaan? - Päivä oli pilalla koko päivän. Myöhästymisestä jäi huono fiilis.

Miten pomosi? - Kunhan töihin tulit, se on pääasia.

• takapakkia

Syyllisyydentunne? Syyllistettiinkö sinua paljon lapsena?

• takapakkia kirjoitti:

Ei syyllistetty. Koulussa kyllä syyllistettiin olemassa olostakin. :)

Mutta mä en oo koskaan tykänny myöhästelystä, mielummin olen aina paljonkin ajoissa, kun koskaan myöhässä. Se on joku oma sisäinen juttu.

On tullut tehtyä ilmaisia tunteja paljon töissäkin ihan vaan aina menemällä vähintään vartin etuajassa töihin.

• Olen pari kertaa. Koko päivän on ollut inhottava olo. Kyse on ollut linja-auton myöhästymisestä, mutta itsellä on silti ollut syyllinen olo, että olis pitänyt sitten ehkä tilata taksi tai jotain. Koko päivän olen miettinyt, mitä olisin voinut tehdä toisin ja uskooko nuo nyt varmasti, että en tehnyt sitä siksi, että olisin niin huoleton ja epäkunnioittava.

• takapakkia

• takapakkia kirjoitti:

Ei minusta minua ole syyllistetty lapsena juurikaan. Muutenkin ollut minusta onnellinen lapsuus. Mutta luultavasti olen syntynyt syyllisyyttä helposti tuntevaan sukuun. Vanhemmat ovat herkästi syyllisyyttä tuntevia, samoin veli. Isovanhemmatkin, äidin puolelta, luullakseni. Ehkä isänkin puolelta.

• Vaikka kuinka monesti, aamuheräämiset eivät ole mun vahvin laji. Pomo ehkä kerran vuoteen mainitsee, että eikö sitä vois lähtee 5 minuuttia aikaisemmin töihin.

Itseäni se ei pahemmin haittaa, koska mun työpaikan tekemiseni eivät ole mihinkään minuuttiaikatauluun sidottuja, eikä vaikuta suoranaisesti muiden tekemisiin ja lisäksi minulla on plakkarissa edellisen työnantajan kirjoittama työsopimus jossa sanotaan, että liukuva työaika :)

Että ei pomollakaan ole vara kovin isoäänisesti moittia.

• Vaikka aika usein myöhästynkin aamulla muutaman minuutin, niin vielä useammin unohdan lähteä kotiin normaaliin aikaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      205
      7054
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4652
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      40
      4353
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      73
      3292
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1955
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1716
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1680
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1583
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1469
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1247
    Aihe