Osalla täällä on vakkari nimimerkki, joten ajattelin kysellä niiden syitä. Mun nimimerkki johtuu siitä, et Sam on TSH:n yks ihanimmista hahmoista ja sen näyttelijä (Sean Astin) on ihan sairaan söpö! Sam kuvaa jotenkin mun luonnetta muutenkin.
Entäpäs sinun nimimerkkisi?
Nimimerkki kysely
6
340
Vastaukset
- Dora
Mää otin mun nimimerkin, ku kattelin TSH:n takana olevia hobittien sukupuita. Siellä oli Dora, ja se kuulosti kivalta. Halusin nimimerkiksi jonku hobittinimen, koska ihailen hobitteja, ja haluaisin itekki sellanen olla. Harmi vaan, että se ei oikeen onnisu. :)
- Pippin
Mä yksinkertaisesti RAKASTAN Pippiniä! Mulla on sama juttu, kun Samilla, eli Pippin kuvaa mun luonnetta tosi paljon. Kukaan ei voi itse sanoa, onko hauska, vai ei, mutta kaikki ainakin mulle sanoo, et oon hauska ja eläväinen ihminen.
Usein mä sotken myös Merryn näihin mun viesteihin, sillä Merry on ihan yhtä rakastettava hobitti, kuin Pippin (paitsi että Pippin on vaan ihanampi =). Oon myös hiukka laiska ja mulla muuten on suht. varmat jalat. - LOTR
mun nimimerkki tulee yksinkertasesti siitä,että tsh on mailman kaikkeuden paras leffa mitä on koskaan tehty!!ihailen aragornia ja legolasta,mutta koska oon tyttö,tuntuis vähä tökeröltä laittaa nimeks niistä toinen..ja tavallaan kaikki hahmot on omalta osaltaan vaikkuttanu leffassa sormuksen tuhoamiseen ja sauronin tappioon,niin sen takii leffan nimi toimii mun nimimerkkinä,jonkun hahmon nimen siasta! ;)
- "legolas"
Noh tuo legolas on ollu mun suosikki alusta asti. Se kuvaa mua: mun luonteelta sekä ulkonäöltä. Mikään muu ei kuvaa mun ulkonäköö sanlailla kuin legolas. Ja luonnekin on samanlainen semmoinen rohkea=)
- Lamwen
.. juontuu tolkienin "nimenkääntö" sivustolta, jonne kirjoitin nimeni ja se antoi haltiankielisenä:
Nibinlammóthwen = Lamwen :)
Väänsin lyhyemmän version itse. - samwise.gamgee
mun nimimerkki on samwise.gamgee,koska mun mielestä se on paras lotr-hahmo:)mä oon tykänny siittä alusta asti:)kaiken lisäx seon niin söpö ja ihana x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408