kun aina joku menee vetään jonkun paskan laulun. Esitys voi olla ok, mutta se valittu kappale, siis niin paskaa musiikkia.
Vastaukset 7
- gfchvbjnlmök,.ä
So ? Itse kukin vetää siellä mitä vetää. Vetäisihän ponikin ihan oikeat p*skat lavalle....naurettavaa sinne hilata poneja käppäilemään pitkin esiintymislavaa.
- P*rseensuti
Tänään taas nähtiin kuinka surkea Suomen taso on : nämä kaksi lopussa jatkoon valittua pikkunulikkaa lauloivat esityksensä aivan päin p*rsettä, ja molemmat jatkoon !! Olisi jossain jenkkilässä naurettu pihalle jo alussa. Mutta Suomi on Suomi.....hyvässä ja pahassa.
- Oli siis taas
paskaa lavalla kerrakseen ?
- Sing Along !
Siinä sitä paskaa lavalla riittää... Niin kuin myös täsä Talentissa...
- resdtfyhuijok
Totta. Katsoin ekaa jaksoa tuota Sing Alongia ehkä 10 minsaa, ja sitten tuli sellainen myötähäpeän tunne, etten ole sen jälkeen enää katsonut.
- kukkeli4
Ei Suomen Talentin esiintyjät pääsisi USA:ssa edes telkkariin asti.. Siis yksikään minkään kauden esiintyjä
- jaba5
Sweet! I've just received my free Riot Points!
>> FreeRiotPoints.me
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri661877- 811445
- 931078
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45874Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41830Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus286828Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 57738
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied110708- 39653