kun aina joku menee vetään jonkun paskan laulun. Esitys voi olla ok, mutta se valittu kappale, siis niin paskaa musiikkia.
Paskaa lavalla ?
7
423
Vastaukset
- gfchvbjnlmök,.ä
So ? Itse kukin vetää siellä mitä vetää. Vetäisihän ponikin ihan oikeat p*skat lavalle....naurettavaa sinne hilata poneja käppäilemään pitkin esiintymislavaa.
- P*rseensuti
Tänään taas nähtiin kuinka surkea Suomen taso on : nämä kaksi lopussa jatkoon valittua pikkunulikkaa lauloivat esityksensä aivan päin p*rsettä, ja molemmat jatkoon !! Olisi jossain jenkkilässä naurettu pihalle jo alussa. Mutta Suomi on Suomi.....hyvässä ja pahassa.
- Oli siis taas
paskaa lavalla kerrakseen ?
- Sing Along !
Siinä sitä paskaa lavalla riittää... Niin kuin myös täsä Talentissa...
- resdtfyhuijok
Totta. Katsoin ekaa jaksoa tuota Sing Alongia ehkä 10 minsaa, ja sitten tuli sellainen myötähäpeän tunne, etten ole sen jälkeen enää katsonut.
- kukkeli4
Ei Suomen Talentin esiintyjät pääsisi USA:ssa edes telkkariin asti.. Siis yksikään minkään kauden esiintyjä
- jaba5
Sweet! I've just received my free Riot Points!
>> FreeRiotPoints.me
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743