Hollyoaks

JellyForever

Avasin tälle sarjalle oman keskustelun, ettei tarvitse vastailla tuonne toiseen ketjuun.

Muistelisin, että Hollyoaks tuli Suomen telkkarista v. 2007 kesällä. Jäin silloin sarjaan koukkuun, mutta katsominen loppui kun tuli digiaika ja telkkarini pimeni...Parhaiten mieleen jäi John Paulin ja Craigin juonikuvio sekä sarjan paha poika Warren.
Brendan/Ste fan: kysyit keitä ovat Jen ja Tilly. Katsopas yuotubesta sellainen video kun "Jen and tilly-trailer". Siitä saa aika hyvän käsityksen. Mielestäni sarjan ihanin pari. Jos haluaa katsoa koko tarinan, niin käyttäjän Frabbey2 kanavalta löytyy.

103

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brendan/Ste fan

Jellyforever: tervehdys! Tosi hyvä kun aloitit oman keskustelun tänne, on siten erossa muista aiheista ja keskitytään vain hollyoaks - sarjaan.
      Pidän myös John paulista ja Craigista, heillä oli aikamoista suhdekiemuraa, taisivat lopulta poistua sarjasta.
      Kyllä brittiläiset osaavat tehdä laadukkaita draama sarjoja, jotka koukuttaa ihmiset.
      Pitääkin ottaa selvää jen ja tillyn videoista, niin et katso youtubessa koskaan kokonaisia jaksoja, ainoastaan noista naisista?
      Nyt olen löytänyt hyvin tämän kuukauden eka jaksoja, huokasin helpotuksesta ettei stevenille käynyt mitään.
      Toivon että Brendan ja ste palaisivat yhteen, vaikka se onkin ollut vaikeaa.
      Aika paljon brendanilta on löytynyt salaisuuksia kaapistaan, eikä niitä pysty salaamaan, vaik mielellään steveniä manipuloi, vaikuttaa steven olevan selvillä hänen puuhistaan, tuntee niin hyvin hänet entuudestaan.
      Tiedätkö minkä vuotisia hollyoaks jaksoja youtubesta löytyy, miten kauan jaksot ovat siellä tallessa, sen aikaa kunnes käyttäjä poistaa ne?
      Yritän etsiä viellä lisää erikseen jaksoja Stevenista ja Dougista, kiinnostaa nähä miten heidän suhteensa etenee,kun doug kääntyi steveniä vastaan, aikamoista kolmiodraamaa ollut heillä brendanin vuoksi.
      No brendan on nauttinut sekaanuksistaan.
      toivotaan tänne paljon kävijöitä.!
      missä hollyoaks sivulla olet käynyt?

• JellyForever

YouTubessa on pari lyhyttä teaseria 12.11 tulevasta jaksosta. Ilmeisesti siinä on jotkut häät ja sarjan nuoriso joutuu karmeaan autokolariin, jossa kuolee kaksi henkilöä. Minulla on paha tunne, että toinen heistä on Tilly. Toivottavasti olen väärässä.
        Näin sattumalta myös uutisen, että James Sutton (John Paul) palaa sarjaan vielä ennen joulua jollakin "ennennäkemättömällä juonenkäänteellä". Saa nähdä.

• ste fan (brendan)87

Katsoinkin youtubessa 12.11 olevaa jaksoa, sydän syrjällään pelkään toisen uhreista olevan ste tai dog, toivon olevani väärässä.
      Harmi kun brendan on mennyt huonoon kuntoon, pidetään peukkuja että pääsisi jaloilleen, saisi kerrottua ajoissa stevenille tunteensa, jospa he palaisivat joissakin tulevissa jaksoissa vähäksi aikaa yhteen.
      Oletko käynyt hollyoaksin kotisivuilla?
      Mä käyn siellä usein katsomassa juonipaljastuksia ja uusia jaksoja youtubessa, pysyy näin paremmin perässä tapahtumista.
      En tiedä mistä saisi tietää pidemmälle ajalle olevia juonipaljastuksia kuin tuolla kotisivulla?
      Kiitti tosi paljon hyvistä vastauksistasi.

• JellyForever

Olen käynyt Hollyoaksin kotisivuilla lukemassa juonipaljastukset ja ensi perjantain spoilerit näyttävät tosi pahaenteisiltä. Ja kun siellä on vielä se kuva missä muut nuoret, mutta ei Tillyä...Toivottavasti hänelle ei vaan käy kuinkaan. Ilmeisesti tuo onnettomuus tapahtuukin vasta tiistain jaksossa, nuorten auto ilmeisesti syöksyy vauhdilla päin hääseuruetta kohtalokkain seurauksin.

• ste fan (brendan)87

Toivon että onnettomuuden ja kaiken tapahtuneen jälkeen Brendan saisi kerrottua Stevenille oikeat tunteensa, doug yrittää saada vain brendanin pois maisemista, koska pelkää hänen vievän stevenin.
      Pelkoon onkin aihetta, tietäähän jokainen brendanin tunteet steveniä kohtaan, kyllä brendan on tarpeeksi fiksu älyäkseen ajoissa dougin toimet.
      Joten jatketaan tiivistä hollyoaksin seuraamista. :P

• JellyForever

Olipas helpotus kun Tilly ei mennytkään mukaan siihen autoon, vielä on siis toivoa että Jen ja Tilly palaisivat yhteen. Parin viime jakson perusteella voi melkein arvata, että Maddie loukkaantuu siinä onnettomuudessa pahasti, on ollut sen verran ilkeä viime aikoina.
        En paljasta enempää, jos et ole vielä katsonut keskiviikon jaksoa, mutta oletko käynyt osoitteessa www.waveguide.co.uk/hollyoaks? Siellä on yleensä kahden viikon juonipaljastukset.
        Kiitti vaan sullekin kun viitsit vastailla. Kiva että joku muukin tykkää sarjasta.

• ste fan (brendan)87

Olen tyytyväinen että maddie menehtyi, karman laki kävi toteen hänen kohdallaan, maddien pois meno ei siis sureta lainkaan, on ollut vain ilkeänä muita kohtaan.
      Katsoin keskiviikon jakson, kyllä suretti katsoa stevenin tilaa, kun ei tiedä miten kauan on koomassa, toivon hänen selviävän.
      Huomasin yhden kuvan stevenistä, oli sairaalassa letkuissa, hänellä oli kätensä päällä risti riipus joka vaikutti olevan brendanin heti tuli mieleen jos brendan olisi käynyt katsomassa steveniä, sitä toivoisin koko sydämmestäni.
      Yritin käydä antamassasi osoitteessa, mutten päässyt sinne, laitoitko oikein sen?
      Voitko päästä mut jännityksestä ja kertoa heräähän ste koomasta ja kehittyykö brendanin kanssa mitään?
      He ansaitsevat toisensa, eli tuolla sivulla näytetään parin viikon juonipaljastukset jatkuvasti?
      Tottakai haluan vastailla sulle, pidämmehän molemmat sarjasta.

• JellyForever

Tuo linkki ei näköjään toimi. www.waveguide.co.uk/hollyoaks.htm Toimiiko nyt? Jos ei, niin kirjoita tuo osoite googleen ja yritä sitä kautta.
        Arvaan, että Esther-ressukka saa vielä syyt niskoilleen onnettomuudesta, vaikka pahin kiusaaja onkin nyt poissa. En jää kaipaamaan Maddieta minäkään.

• ste fan (brendan)87

Nyt pääsin tuolle sivulle ja siinähän oli juonipaljastuksia joulukuun 3 päivään asti, huomasin että 5.12 ste ja doug ovat kuvioissa, joten onneksi ste jää henkiin, voi huokaista helpotuksesta.
      Muttei ollut mitään brendanista tai eihän sitä tiedä kuka noita juonipaljastuksia laittelee ja ovatko kaikki jakson sisällöt siellä.
      Muakin harmittaa estherin puolesta, maddie oli jatkuvasti hänen kimpussaan, miksiköhän maddie oli oikea narttu olemukseltaan?
      Sä odotat että jen ja tilly palaisivat yhteen ja minä puolestaan stevenin ja brendanin yhteen paluuta, jännitetään yhdessä kumpi arvaa oikein. :P
      Katsotko mistään muualta uusimpia hollyoaks jaksoja kuin youtubesta?
      Voi vain kuvitella miltä brendanista tuntuu kuulla sten joutuneen koomaan, mutta mua jäi häiritsemään käykö brendan jättämässä ristinsä hänelle?

• ste fan (brendan)87

Et usko mikä järkytys juttu tapahtui, yritin normaalisti katsoa uusimpaa hollyoaks jaksoa youtubesta, eli 15 päivän, mutta sitä ei näytetty tekijänoikeus rikkomusten vuoksi, nyt jäi kismittämään kun en nähnyt brendanin menoa stevenin luokse.
      Missään muualla kuin youtubessa noita jaksoja ei tahdo näkeä, en tiedä miten onnistuisi katsoa niitä hollyoaksin kotisivuilla, pitäisikö erikseen rekisteröityä ja onko siinä ideaa, jos tavallisesti jaksot näkee youtubessa.
      Toivottavasti osaat neuvoa mua pikku ongelmassani.
      Toivotaan että jatkossa jaksot näkyisi myös meillä sen ihmeempiä estoja tai ongelmia.
      Joitain kuvia näin stevenistä sairaalassa, muttei brendania tai dougia lähettyvillä.

• JellyForever

YouTubesta käyttäjän dexter desouza kanavalta löytyy uusimmat jaksot, yleensä hän lataa ne sinne kuitenkin vasta illalla seitsemän jälkeen. Sieltä voi myös katsoa uusimmat Emmerdale jaksot, itse katson Emmeä mieluummin Suomen ajassa.
        Jos haluat katsoa pelkästään Sten ja Brendanin tarinaa löysin sellaisen käyttäjän kuin emmettscanlanfans, jonka kanavalta löytyy. Siellä näkyy olevan jo uusimmasta jaksosta nuo Ste&Brendan-kohtaukset.
        Toivottavasti tästä oli apua.

• JellyForever
        JellyForever kirjoitti:

YouTubesta käyttäjän dexter desouza kanavalta löytyy uusimmat jaksot, yleensä hän lataa ne sinne kuitenkin vasta illalla seitsemän jälkeen. Sieltä voi myös katsoa uusimmat Emmerdale jaksot, itse katson Emmeä mieluummin Suomen ajassa.
        Jos haluat katsoa pelkästään Sten ja Brendanin tarinaa löysin sellaisen käyttäjän kuin emmettscanlanfans, jonka kanavalta löytyy. Siellä näkyy olevan jo uusimmasta jaksosta nuo Ste&Brendan-kohtaukset.
        Toivottavasti tästä oli apua.

Ilmeisesti tuossa 16.11 jaksossa on mukana jotain musiikkia, jonka takia sitä ei tekijänoikeudellisista syistä voikaan katsoa tuosta neuvomastani paikasta. OK, ei hätää.
        Löysin sellaisen käyttäjän kun tvmogel08, hänen kanavaltaan löytyy kyseinen jakso(kuten myös maanantain 19.päivän jakso ennakkoon), kahdessa osassa. Niistä on mykistetty musiikit jakson alusta ja lopusta, ekan osan yhteydessä näkyy olevan linkki dailymotion-sivustolle, josta voi katsoa jakson musiikkien kanssa.
        Toivottavasti tämä auttoi.

• ste fan (brendan)87

Tosiaan vinkeistäsi on ollut paljon apua!
      Satuin löytämään tvmogel08 käyttäjän hollyoaks jaksot 16 ja 19 päivien, kyllä näköjään aika tarkkoja ovat, etteivät suostu näyttämään videoita jossa saattaisi tulla tekijäoikeus rikkomuksia musiikin takia.
      Olen aina katsonut pelkästään emmettscanlanfans käyttäjältä ste ja brendan jaksot, heidän "elämäännsä" seurailen, kävin vilkaisemassa antamassasi juonipaljastus sivulla, vasta 5 päivä joulukuuta on juttua stevenistä ja dougista, muttei merkintää brendanista.
      Toivon ettei brendan vain lähde dubliniin, vaan jäisi kertomaan tunteensa stevenille, ettei tukahduta tunteitaan tai muutu ilkeäksi.
      Erityisesti jännitän milloin ste herää koomastaan ja missä kunnossa, mäkin tykkään katsoa emmerdalea mieluiten telkkarista, se on myöskin paras sarja jota fanitan.!
      Onko toi dailymotion- sivu erikseen jossa löytyy noi kaikki hollyoaks jaksot ainoastaan, mutta musiikin kera.?

• JellyForever

Myös tuolta Dailymotion-sivustolta tosiaan löytyy noita Hollyoaks-jaksoja, kannattaa käydä katsomassa. Ilmeisesti siellä ei olla yhtä tarkkoja noiden tekijänoikeuksien suhteen kuin YouTubessa.
        Sarjasta lähti aika monta henkilöä tuossa onnettomuudessa, lähes puolet sarjan nuorista. Jonon kuolema oli minulle yllätys, vaikka spoilereiden perusteella osasinkin odottaa,että perjantain jaksossa joku kuolee. Jotenkin arvasin, että Sinead saattaisi olla raskaana, mutta eikö Bart olekaan lapsen isä? Ilmeisesti minulta on jäänyt muutama ratkaiseva jakso väliin.
        Jeniä ja Tillyä ei ole näytetty viimeisen kahden ja puolen kuukauden aikana juuri lainkaan eikä heitä näy noissa spoilereissakaan. Toivoin, että tuo onnettomuus olisi tuonut heidät takaisin yhteen, mutta...saa nähdä.

• ste fan(brendan)87

Kävinkin katsomassa dailymotion - sivua, on laajalti hollyoaks jaksoja, hyvä kun ste palaa sairaalasta kotiin 26.11, doug ei tiedä kertoisiko hänelle brendanista.
      Jotenkin vaikuttaa että brendan olisi myöhemmin lähdössä dubliniin, mutta toivoisi ste"n tulevan mukaansa, ainakin netissä olevien kuvien perusteella näin voisi olettaa tapahtuvan.
      En haluisi vielä brendanin tai stevenin lähtevän sarjasta pois, tuovat sarjaan omalta osaltaan särmikkyyttä, etenkin brendan pahan pojan roolissaan, koskaan ei tiedä mitä hänenkin päässään liikkuu muiden harmiksi.
      Kurjaa kun hän on kohdellut steveniä väärin ja siten työntänyt hänet dougin syliin, vaikka brendanin tunteet ovat vahvoja steveniä kohtaan, olisi niistä vain rehellinen ste`tä kohtaan, ehkä meille piakkoin selviää sineadin lapsen isä.
      Juonipaljastuksien mukaan brendanin isä tulisi sarjaan, joka tuo esiin brendanin väkivaltaisuuden, ihan kuin brendan ei olisi jo tarpeeksi saanut kärsiä. toi isän tulo räjäyttäisi tunteidensa padon hänessä ja siitähän ei taatusti hyvää seuraa.
      Kuka on lempihahmosi emmerdalessa?

• JellyForever

Pitkäaikainen suosikkihahmoni Emmerdalessa on ja tulee varmaan aina olemaan Diane, koska hän on sellainen nainen jonka jokainen tyttö haluaisi parhaaksi ystäväkseen, pomokseen tai äitipuolekseen. En löydä Dianesta yhtään ärsyttävää piirrettä, toisin kuin useammasta muusta sarjan naisesta.
        Toinen ehdoton suosikkini on Shadrach, koska hän tuo huumoria sarjaan.
        Muita suosikkihahmojani ovat Aaron, Jackson, Andy, Ryan, Edna sekä Nicola ja Jimmy(sarjan paras pari).
        Jostain syystä tykkään myös Cain Dinglestä, ehkä mua kiehtoo pahat pojat...

• ste fan(brendan)87

Mäkin pidän dianasta, on täysin erillainen kuin siskonsa val, diana on niin hyväsydämminen muita kohtaan, ei ketään sorra, ottaa ennemmin siipiensä suojaan, shadrach on myös hupaisa mies, mutta väärin ymmärretty, kun oma perhekin kääntää selkänsä häntä kohtaan.
      Aaron ja Jackson ovat ihana pariskunta, samoiten nicola ja jimmy, tuntui alussa hassulta tietää heidän suhteestaan, hyvinhän näyttävät tulevan keskenään toimeen, jimmy yrittää tasapainoitella äkkipikaista ja suorasanaista nicolaa, mitallin melkeimpä jimmy ansaitsisi.heh.
      Cain on ainutlaatuinen paha poika, eikä toista hänenlaistaan olekaan, äitini oli alussa ihastunut häneen, muttei enään kun cain on liian "siistitty" versio, etenkin pukeutumisessa/hiuksissa.
      Vaikuttaa vasta youtubeen tulevan 26.11 emmettscanlanfans - käyttäjältä ste, doug ja brendaniin liittyvä video pätkä, tuolloin heistä tulee jaksossa juttua.
      Jänskättää miten siinäkin kolmio draama kehkeytyy, kuka saa ja kenet.
      Aika myöhään toi käyttäjä laittaa pätkiä sinne, muttei se haittaa, ovat odottamisen arvoisia!
      Onko mitään edistymistä tapahtunut jenin ja tillyn kohdalla?

• JellyForever

Ilmeisesti näyttelijä Lucy Dixon (Tilly) on menossa johonkin joulunäytelmään ja häntä ei siksi nähdä paljoakaan sarjassa tulevien kuukausien aikana. Voi olla että Jenin ja Tillyn tarina jatkuu kunnolla vasta joskus keväällä. Toivottavasti edes muutama lyhyt kohtaus nähtäisiin ja Jenin rakkaudentunnustus...On selvää, että Jen rakastaa Tillyä syvästi, vaikkei pystynytkään luopumaan urastaan tämän takia (ainakaan vielä).
        Emmerdalesta vielä sen verran, että mua alkaa pikkuhiljaa todenteolla ärsyttää tämä hymyilevä paholainen Nathan, onneksi nämä juonittelijat saavat lopulta ansionsa mukaan. Rähjäistä, mutta harmititonta Shadrach-ukkoa tulee kyllä ikävä.

• ste fan(brendan)87

Jospa tillyn ja jenin rakkaus jatkuu myöhemmin, kuten brendanin ja ste`n, elättelen toivoani heidän suhteen, on jännittävää seurata kuinka stevenin muisti palautuu nauhaan, jonka doug salaa nauhoitti brendaniin liittyen ja viekö doug aikeensa loppuun asti.
      Mutta onko kostaminen lopulta sen arvoista, mikäli doug menettää stevenin sen takia?
      Muakin ärsyttää nathanin omahyväinen virnistys, yhtä paha on natasha, onneksi he kohtaavat ansionsa mukaan...
      Shadrach on kyllä lutuinen ja viaton vanha höppänä, jota jää kaipaamaan sarjaan.

• ste fan(brendan)87

sitä piti vielä kysyä, oletko kirjautunut käyttäjäksi tuonne hollyoaksin kotisivuille, onko se lainkaan mahdollista?
      eli katsot pääasiassa hollyoaks jaksot youtuben kautta?

• JellyForever

Katson aina nuo Hollyoaks jaksot YouTubesta, sieltähän ne näkee helpoimmin ja ilmaiseksi. Tosin olen vasta viimeaikoina alkanut katsoa kokonaisia jaksoja, aikaisemmin katsoin vain nuo Jen&Tilly sekä Esther&Maddie-kohtaukset frankiecatin kanavalta. Sarjan nuoret ovat siis minulle tutumpia kuin muut henkilöt.
        Muistan kyllä niistä vanhoista jaksoista McQueenin perheen äidin ja Jacquin, Tonyn, Rhysin,...Saa nähdä mitä tapahtuu, kun John Paul palaa kohta sarjaan. Ilmeisesti Phoebe on Jacquin adoptiotytär? Olen tosiaan vähän pihalla näistä uusista henkilöistä.
        Katsotko sinä aina myös kokonaiset jaksot vai pelkästään nuo Ste&Brendan-kohtaukset?

• ste fan(brendan)87

Niin youtuben kautta on helpompaa katsoa hollyoaksin jaksot, katson päivittäin kokonaiset jaksot ja myöskin ste ja brendanin kohtaukset, pysyy helpoiten perille heidänkin jutuissaan. :P
      Odotan myös john paulin paluuta sarjaan, oli kiehtova henkilö siinä, mistä päättelet että phoebe saattaisi olla jacguin adoptiotytär?
      En minäkään tiedä kaikkia uusia hahmoja, vaan ne tietyt, mutta samallahan sitä oppii tuntemaan.
      Oliko mahdollista kirjautua hollyoaksin kotisivuille käyttäjäksi?

• JellyForever

Tarkoitatko Hollyoaksin virallisia sivuja www.e4.com/hollyoaks ? Sinne voi rekisteröityä, mutta kannattaako se, paitsi jos haluat kirjoittaa jotain kommentteja sinne.
        Siinä etusivulla näyttää olevan Tillystä video, jossa hän muistelee kuolleita ystäviään. Katsoinkin sen jo YouTubesta.
        Phoebe on yksi suosikkihahmoistani, sellainen rohkea ja räväkkä, joka uskaltaa sanoa...Vähän kuten Jacqui niissä vanhoissa jaksoissa. On muutama jakso, joiden perusteella päättelin, että Phoebe saattaisi olla Jacquin ja Rhysin kasvattitytär. Esim. se jakso missä hän ja Esther lintsaavat koulusta ja jäävät kiinni...löytyy kyllä YouTubesta.

• ste fan(brendan)87

Joo tarkoitin juuri tuota sivua, joka onkin oikea hollyoaksin kotisivu, rekisteröityisitkö sinä minuna sinne, jos saa tietää etukäteen paremmin juonipaljastuksia/ videoita?
      Nyt kauhusta kankeana seurailen ettei brendan aio toteuttaa lähtösuunnitelmiaan, vaan kertoisi tunteistaan stevenille, tyypillinen mies, kätkee tunteensa, vaikka tahtoisi ne kertoa, mutta pelkää ehkä vastapuolen reaktiota.?
      Phoebe on tosiaan räväkkä persoona, jolle ei paljon muut pysty sanomaan mitään, saatat olla hyvinkin oikeassa tuon phoeben suhteen.
      oletko nähnyt youtubessa seuraavan päivän hollyoaks jakson, tvmogul käyttäjältä, muistinko nimen oikein?

• JellyForever

Katsoin jo tämän päivän jakson Dailymotionista. Löysin käyttäjän, joka lataa ihmeen nopeasti uusimmat jaksot sinne. Kirjoita sinne "Hollyoaks november 28" niin löytyy.

• ste fan(brendan)87

ok, Hyvä tietää että jokin muukin käyttäjä lataa nopeimmin uusimpia jaksoja, oliko siinä jaksossa mitään stevenistä, dougista tai brendanista?
      Täytyypi käydä tuolla sivulla, jospa se jaksokin löytyy sieltä.. kiitti tuhannesti vinkistä!
      eli dailymotionin hakuun kirjoitan tuon jakson.
      Sori jos utelen liikaa, mutta minkä ikäinen olet ja missä päin suomea asut?
      Mä olen 25 vuotias ja jyväskylästä päin.

• JellyForever

Siis ei voi olla totta, minäkin olen Jyväskylästä. Naiselta ei sais kysyä ikää, mutta kerrotaan nyt että olen 34-vuotias, sellainen romantikko ja haaveilijatyyppi, joka tykkää katsella saippuasarjoja ja elokuvia.
        Sieltä Dailymotionista kannattaa aina hakea juuri sen päivän jaksoa, jonka haluat katsoa. Ei ollut meidän suosikkihahmoja parissa viime jaksossa...

• ste fan(brendan)87

Täytyy myöntää, että maailma on tosiaan pieni kun näinkin läheltä löytyy toinen hollyoaksista pitävä, ajattelin sinun asuvan helsingin suunnalla, mutta lähemmäs meni!
      Asun itse keltinmäessä.
      No ehkä toinen nainen voi kysyä naisen ikää, satuitko luulemaan mua nimimerkin mukaan mieheksi? ei mitään hätää jos näin oli.. :P
      Mäkin olen haavelijatyyppi, joka näiden laadukkaiden britti sarjojen kautta elää/ samaistuen sarjan tapahtumiin, eniten pidänkin brittiläisestä sarjoista, niissä on aivan erillainen taso kuin amerikkalaisissa, ei ole näitä botoxi naamaisia tai merkkivaatteita pitäviä, vaan luonnollisen oloisia, muutenkin englantilainen kulttuuri on kiehtova.olen myös suuri elokuvien ystävä.
      Katsotko itse sekä amerikkalaisia ja brittiläisiä sarjoja?
      Olenkin käynyt katsomassa dailymotionista hollyoaksin jaksoja ja sieltähän niitä löytyy uusimpia, jopa 2010 olevia, vaikuttaa olevan samankaltainen toiminnaltaan kuin youtube..?
      Harmi ettei nyt ole näkynyt meidän suosikki hahmoja, viimeksi maanantaina oli juttua stevenistä, brendanista ja dougista, nyt odottelen jospa ensviikolla tulisi lisää heistä ja myös sinunkin, ainakin juonipaljastusten mukaan olisi tapahtumassa vaikka mitä ste`n ja brendanin kolmiodraamassa, kyllä se sarjan katsominen on raskaan päivän kohokohta.
      Nyt ainakaan maanantain jälkeen emmettscanlanfans käyttäjä ei ole laittanut mitään pätkiä minun lempihahmoista, jospa laittaa ensiviikolla..
      Missäköhän vaiheessa john paul saapuu sarjaan?

• JellyForever

Ei sentään ihan samoilla nurkilla asuta, minä asun lähempänä keskustaa. En luullut sua mieheksi (heh...), tuo ikä vaan on mulle jotenkin arka paikka, vaikka moni luuleekin mua vuosia nuoremmaksi...
        Minäkin tykkään eniten juuri brittisarjoista ja ihan samoista syistä. Suosikkejani Emmerdalen ja Hollyoaksin lisäksi ovat Downton Abbey ja Kahden kerroksen väkeä, myös Sydämen asialla-sarjaa katson joskus. Amerikkalaisista sarjoista katson Tunteita ja tuoksuja sekä Dallasia ja Dynastiaa dvd:ltä. Siitä uudesta Dallasista en hirveästi tykkää, mutta vanhana dallasfanina katson kuitenkin.
        En tiedä tarkkaan, koska John Paul palaa sarjaan, jossain luki että jo ennen joulua. Ehkä hän saapuu viettämään joulua perheensä luokse?

• ste fan(brendan)87

Ajattelin vain jos luulit mua mieheksi, parempi oli varmistaa. heh.
      Ymmärrän että ikä saattaa joillekin olla erittäin arka paikka, mutta voin sanoa että olet viellä nuorekas, itse ajattelen iän olevan vain numeroina, eikä se vanhenna meitä, jos on henkisesti nuorekas. :P
      Jotain mystisen koukuttavaa noissa brittisarjoissa on verrattavissa amerikkalaisiin.
      Munkin mielestä nykyisessä dallasista puuttuu jotain, ei ole enään samanlainen kuin aiemmin, ehkä syynä on uudet nuoret näyttelijät...?
      Kävin tuolla emmettscanlanfans - sivulla ja sieltä huomasin uusia jännittäviä juonenkäänteitä, joihin john paul liittyy myös.
      10.12 ste painiskelee rakkaudestaan brendania kohtaan, kun doug haluaisi muuttaa hänen kanssaan amerikkaan, muttei ste pysty ajattelemaan elämäänsä ilman brendania, joten menee hänen luokseen toivoen mahdollista yhteenpaluuta, ste suutelee brendania, brendan jälleen ilmaisee itseään nyrkeillä, ste lähtee hämillään paikalta pois, brendan aikoo yksin lähteä dubliniin, paikan päällä hän kohtaa john paulin, muttei tapahdu mitään suurempia tunteen ilmaisuja, juuri kun doug ja ste ovat aikomassa lähteä amerikkaan, doug antaa stevenille dubliniin lipun, tietäen ste´n tunteet brendania kohtaan, jää nyt kutkuttamaan valitseeko ste amerikan vai dublinin.
      Toivon valinnan olevan brendan, vaikka heidän taival on ollut kivikkoinen, silti on paljon mukaan mahtunut niitä onnellisia hetkiä, jotka on nivouttaneet parin yhteen.
      Toivottavasti sait jotain selvää mun sekalaisesta selityksestä...ainiin brendanin isä palaa tuona aikoina sarjaan ja brendanilla on kostot mielessä.
      Onko youtubessa paljon hyviä musiikkivideoita jenistä ja tillystä?

• JellyForever

Siis John Paul kohtaa Brendanin Dublinissa? Mistä löysit nämä juonipaljastukset?
        YouTubessa on monia tosi hyviä musiikkivideoita Jenistä ja Tillystä, mielestäni parhaat käyttäjän AmyVenice2012 kanavalla, "Jen and Tilly-trailer" ja "Stay-Jen and Tilly". Oikeastaan nuo kaksi videota kertovat lyhyesti koko heidän tarinansa. Luulen, että he vielä palaavat yhteen jossakin vaiheessa, saa nähdä. Ainakin Amy Downham (Jen) on vihjannut siihen suuntaan.

• ste fan(brendan)87

Itse tulee katsottua päivittäin hollyoaks jakson ohella myös brendan/ ste - jaksot, menet suoraan tuonne emmettscanlanfans- käyttäjän sivustolle ja siitä valitset oikealta puolelta emmet scanlan fans tumbir - sivun, siellä ala laidassa alkaa 2 viikon juonipaljastukset/ muitakin ladattuja lehti leikkeitä..
      Olisi kivaa jos tuota saippua sarjojen lehteä myytäisiin meilläpäin, mutta onneksi näemme paljastukset näinkin.
      Oletko katsonut juonipaljastuksia pelkästään hollyoaksin kotisivuilta?
      Olin hämmästynyt kun näinkin pian john paul palaa sarjaan, mutten olisi koskaan uskonut hänellä olevan jotain ystävyyttä syvempiä tunteita brendanin kanssa.
      Suuni loksahti myös siinä auki, kun sain tietää brendanin poistuvan sarjasta ennen tammikuuta, voi ei täytyy myöntää!
      Siltikin jatkan sarjan seuraamista vaikka yksi lempi hahmoistani poistuisikin, voihan sitä vanhoilla ste ja brendanin alkutaipale videoilla verestää muistiaan.
      Kiitos kun informoit tuon dailymotion - sivusta..
      Pitääpi katsoa jen ja tillyn musiikkivideot.

• JellyForever

Nyt löysin sen sivun mitä tarkoitit, siellä näyttää tosiaan olevan paljon kaikenlaisia juttuja...Brendanin ja John Paulin tuttavuus taitaa sitten jäädä lyhyeksi, jos Brendan tosiaan lähtee sarjasta?
        Katsoitko jo tämän päivän jakson? Mitäköhän Mercedes on tehnyt, kun on vankilassa? Olen kyllä ihan pihalla näistä joistakin juonikuvioista ja henkilöistä.
        Käyttäjä AmyVenice2012 on tosiaan tehnyt monta hyvää videota Jenistä ja Tillystä, onneksi voi aina katsoa niitä, jos heitä ei pitkään aikaan näytetä.

• ste fan(brendan)87

vastaan tuohon viestiisi mahdollisemman pian..

• ste fan (brendan)87

Tuhannesti anteeksia kun en ole muistanut tänne mitään kirjoitella, on ehkä unohtunut.
      Mutta täytyy heti alkuunsa sanoa,että huh!! kuinka paljon eri tapahtumia tulee ilmaantumaan hollyoaksiin, john paulin paluu ja ikävä kyllä brendanin pois lähto sarjasta vuoden vaihteessa, en osaa kuvitella sarjaa ilman häntä, on yksi lempi hahmoistani.
      Olen silti tyytyväinen että vihdoinkin ste ja brendan löysivät toisensa, brendankin pystyi kertomaan aidot tunteensa steveniä kohtaan, kyllä siinä oli itsellään onnen kyyneleitä mukana, vaikeuksista huolimatta heille kävi noin, mutten ole iloinen brendanin isän tulosta sarjaan, nythän sai tietää miksi brendan on käyttäytynyt steveniä kohtaan, ottaa huomioon mitä isä teki hänelle lapsena, kaikki salatut tunteet aikuisena räjähtäneet.
      Onneksi ste lupasi pysyä hänen rinnallaan, ettei brendan palaa huonolle puolelleen.
      Sain juonipaljastuksista selville ettei seamus (brendanin isä) kauan sarjassa loista, kun brendan miettii hänen listimistään, pyytää joelin siihen hommaan, toivon ettei brendan joudu itse siitä kiinni.

• JellyForever

John Paulin paluu oli kyllä yllätyksellinen ja muutenkin näissä joulun ajan jaksoissa tapahtui aika paljon. Estherin vastoinkäymiset vaan jatkuvat, Ruby on kohta yhtä kamala kuin Maddie...
        Brendan ja Ste sitten palasivat yhteen, kuten toivoit. Ainakaan vielä Brendan ei ole lähtenyt sarjasta, saa nähdä mitä tapahtuu. 16. päivän juonipaljastuksissa mainitaan vihdoin Jen ja Tilly...

• ste fan (brendan)87

Joo joulun aikaisissa jaksoissa tapahtui vaikka mitä, etenkin lynseyn murhaajan tohtorin brownin paluu kylään.
      Harmittaa kun estherillä riittää vastoinkäymisiä, hän on tarpeeksi saanut kestää, eikö tilanteessa käy milloinkaan käännettä.?
      Kyllä stevenin ja brendanin yhteenmeno oli joulun kohokohta, sitä oltiin odotettu liiankin kauan, nyt toivoo että heillä menisi yhteinen aika ilman mitään suuria haittatekijöitä, niitä ongelmia voi odottaa brendanin isän suunnalta, joka on lapsena häntä pahoinpidellyt, nyt tietää miksi oli väkivaltainen steveniä kohtaan, kaikki ongelmat juontaa juurensa lapsuuden traumoista.
      Toivon että cheryl saisi tietää millainen heidän isänsä todellisuudessa on, ettei olekaan mikään unelma isä.
      Ihan kuin brendan ei olisi tarpeeksi saanut kestää, saanähä miten pitkään saan nauttia brendanin ja stevenin yhteiselosta. he ovat kuin luoto toisilleen. :P

• ste fan(brendan) 87

Nyt ajattelin kysyä, että tiedätkö Shameless - nimisen brittisarjan, joka alkaa pyörimään 3,nella kaudella britanniassa? taisi olla suomenkielinen nimi Hävyttömät, olen itse katsonut youtuben kautta 1 ja 2 kauden jaksoja ja kyseessä on laadukas/ hauska sarja, joten mielellään jää odottaa 3 kauden jaksoja, jotka alkavat 11 päivänä tammikuussa.
      Sarjaa näytettiin joitakin kertoja suomessa kuten hollyoaksia.
      Ei muuta.

• JellyForever

En ole katsonut tuota Shameless-sarjaa, mutta YouTubesta näkyy tosiaan löytyvän noita jaksoja. Katsoin nyt ekan jakson ja siinähän oli monta tuttua naamaa, mm. Emmerdalen Jai ja Sovitus-elokuvasta tuttu James McAvoy. Sarjasta on näköjään tehty myös amerikkalainen versio. Olet siis nimenomaan katsonut juuri tätä brittiversiota? Monet siellä kommenteissa väittää, että US-versio olisi parempi...?
        Oletko muuten katsonut myös Coronation Streetia ja EastEndersia? Myös näitä sarjoja voi katsoa Dailymotionista ja YouTubesta. Tekisi mieli katsoa myös niitä, mutta eihän sitä kaikkea ehdi.

• ste fan(brendan) 87

Youtubessa näkyy shameless - sarjan amerikan ja brittiläisen versiot, katson amerikan versiota ja on aivan erillainen kuin brittiläinen.
      Sarjassa pureudutaan hyvin yhteiskunnan/ ihmisten ongelmiin, kuinka värävarainen perhe yrittää pärjätä.
      Nyt 13.1 alkaa amerikassa pyörimään shameless - sarjan 3 kausi, 2 kausi jäikin kiintoisaan kohtaan, mieluusti odottaa jatkoa.
      Olen täysin ihastunut Gallagherin perhe idylliin, jossa sattuu ja tapahtuu, etenkin frank isä on aina jossain ihme pulassa ja perhe korjaa hänen sotkunsa.
      Seuraan mm, Ian Gallagherin ja Mickeyn erikoista suhdetta, esittävät muille vihaavansa toisiaan, kun mickey ei halua myöntää olevansa homo.
      Tykkään myös Eastenderistä ja Coronation street - sarjoista, pyrin katsomaan niitä youtubesta ja dailymotionista.
      Harmi kun Hollyoaks sarjaa ei myydä netissä dvd,ee versioina.
      Huomasin hollyoaksin sivuilta juonipaljastuksissa juttua tilystä tai (jennystä), joten piakkoin saat katsoa omaa lempi hahmoasi. :P

• JellyForever

Tämän päivän lehdessä oli, että tuo Shameless-sarjan amerikkalainen versio alkaisi ensi viikolla Subilla, mutta sarjan aloitus onkin näköjään siirretty huhtikuulle. Täytyy katsoa löytyisikö niitä jaksoja YouTubesta.
        Katsoin Hollyoaksin ensi viikon juonipaljastukset ja siellä tosiaan mainitaan vihdoin Jen ja Tilly. Kunpa Jen vihdoin uskaltaisi kertoa Tillylle kuinka paljon tätä rakastaa...Alusta asti on ollut selvää, että he kuuluvat yhteen.
        Estherin tilanne näyttää menevän vain huonompaan suuntaan, toivottavasti ei sentään päädy yrittämään itsemurhaa kuten Emmerdalen Aaron.
        Brendan ei vieläkään päässyt eroon isäukostaan, saa nähdä mitä tapahtuu.

• ste fan(brendan)87

Siinä alkuperäisessä lehdessä tosiaan olikin virhe ja shameless näytetään vasta huhtikuussa, sitä innosta odottaen, toivotaan ettei tule muutoksia.
      Kuitenkin 1 ja 2 kaudella on 12 jaksoa, en tiedä näyttävätkö molemmat kaudet peräkkäin, muistaakseni aiemmin ei ole tullut lähivuosina koko sarjaa telkkarista, sen kyllä muistaisin.
      Shameless us season 1 episode 1 - nimikkeellä pitäisi löytyä jaksoja youtubesta, tai season 1 part 1, riippuen kumman nimikkeen ilmoittaa.
      Brendan lähtee onneksi hollyoaks sarjasta vasta maaliskuussa.
      Ikävää kun vieläkään ei mitään helpostusta tule estherille, vielä kun pääsyyllinen bart lähti kylästä karkuun. oikein raukkamainen, kai joku kyläläisistä tietää että bart lähti ajamaan sitä autoa.?
      Jospa estherin tilanne kääntyisi parempaan suuntaan, ettei päädy yrittämään itsemurhaa kuten aaron,
      Oletko nyt katsonut emmerdalea?

• JellyForever

En löytänyt YouTubesta noita Shameless US-sarjan jaksoja. Onkohan ne poistettu sieltä? Brittiversion jaksoja löytyi kyllä.
        Hollyoaksissa on tulossa kyllä aika mielenkiintoinen viikko. Juonipaljastusten perusteella Estherin tilanteessa tapahtuu perjantain jaksossa jokin dramaattinen käänne...Bartin pako oli tosiaan raukkamainen, kun tyttöystäväkin on raskaana. Lähtiköhän hän sarjasta lopullisesti?
        Olen katsonut myös Emmerdalea ja siinä onkin tällä hetkellä monta mielenkiintoista juonta meneillään, mm. Hollyn huumeongelma ja Even ja Carlin salasuhde(ihmettelen kyllä kun Chas oli niin sinisilmäinen ja uskoi Carlin selitykset niistä tekstareista..). Toivottavasti Mark Wylden murha alkaisi kohta selviämään, tuntuu että asiaa pitkitetään loputtomiin. Tuli kyllä ihan tippa linssiin kun Aaron menetti koiransa sillä tavalla, vaikkakin ihan omaa typeryyttään. Aaron osaa kyllä olla aika itsepäinen juntti joskus.
        Kysynpä vielä tähän loppuun, että kuinka paljon tiedät Emmerdalen tulevista tapahtumista? Itse en tiedä läheskään kaikkea, YouTubesta olen joitakin pätkiä katsonut, viimeaikoina lähinnä Cainin elämästä.

• ste fan(brendan)87

Tietääkseni noita shamelessin us - jaksoja ei ole poistettu, millä nimellä olet yrittänyt etsiä noita jaksoja?
      Ainakin löytyy hyvin ian and family - nimellä ja ian"s gaystory, siinä samalla on hänen perheestään juttua.
      Näiltä käyttäjiltä "profondement" ja "shameless us! löytyy viimeisimmät ja uusimmat jaksot, niissä on 1 kaudesta saakka.
      Lun hollyoaksin juonipaljastuksesta, että esther jäisi auton alle?
      Luulempa että bart lähti lopullisesti pois, tuskimpa uskaltaa takaisin tulla, kun brendan uhkaili häntä.
      Tulevina viikkoina doug palaa kylään ja brendan pelkää menettävänsä stevenin, tulee varmasti kolmiodraama heillä, kumpi saa stevenin. toivotaan ettei brendan palaa pahan pojan rooliinsa.
      Kyllä uskon mark wylden murhan pian ratkeavan, tiedätkö kuka surmasi hänet?
      Minä tiedän, mutten halua kertoa sitä, olen hieman ollut utelias sen suhteen. ;P
      Kauhea tilanne tapahtui emmerdalessa jacksonille, halvaantuu onnettomuuden takia, kyllä aaronilla on ollut vastoinkäymisiä riittävästi.
      Mietin mikä tilanne hollyoaksissa on willillä ja texasilla, tiedän että heillä on ollut jotain suhinaa, mutta onko willillä vain yhdenpuoleiset tunteet?
      Olen seurannut vuosia emmerdalen juonipaljastuksia suomalaisesta fani sivustosta ja toisinaan katsonut englannin aikaisia jaksoja, en tietenkään kaikkia muista.

• JellyForever

Anteeksi kamalasti etten ole vastaillut pitkään aikaan, mutta minkäs teet kun tietokone hajosi ja jouduin viemään sen huoltoon. Arvaa vaan että harmittiko, juuri kun olisi ollut mielenkiintoisia Hollyoaks-jaksoja tulossa ja muutenkin 10 päivää ilman nettiä tuntui ikuisuudelta...
        Esther sitten yritti itsemurhaa, kuten hieman aavistelinkin. Toivottavasti hänen asiansa nyt alkavat menemään parempaan suuntaan. Uskomatonta etteivät Ruby ja Sinead vieläkään kadu tekosiaan vaikka Esther on niin huonossa kunnossa eikä koulun rehtorikaan tajua ketkä ovat oikeita kiusaajia. Toivottavasti saavat vielä ansionsa mukaan.
        Pakko sanoa, että maanantain jakso särki sydämeni. En millään haluaisi uskoa että Jenin ja Tillyn rakkaustarina olisi lopullisesti ohi. Jotenkin on ollut alusta asti niin selvää, että he kuuluvat yhteen. Jen osaa kyllä olla välillä vähän itsekäs ja piittaamaton, mutta välittää silti Tillystä aidosti. 5 kuukautta odotin, että palaisivat yhteen ja sitten käy näin. Voi itku mikä jakso, ei voi muuta sanoa.
        Emmerdalessa on tosiaan ollut surullisia jaksoja, kun Jacksonille kävi niin pahasti. Onneksi Natasha sentään vihdoin tunnusti ja Ryan pääsee pian pois vankilasta. Toivottavasti Nathanin osuus tapahtumiin paljastuu pian.

• ste fan(brendan)87

Eipä mitään, itse ollut samassa tilanteessa ja ilman konetta oleminen tuntuu sietämättömältä.
      Toivon että brendanin isä häipyisi kylästä pois, kaikki saisivat tietää hänen todellisen minänsä ja brendan pystyisi kertomaan lapsuudestaan stevenille, steven on kuitenkin joutunut isäpuolensa pahoinpitelemäksi aikoinaan.
      Muakin harmittaa estherin tilanne, jäisivätpä pian sinead ja ruby kiinni teoistaan estheriä kohtaan, no yleensä paha joutuu lopulta vastuuseen asioistaan.
      Jospa jen ja tilly löytäisivät jälleen toisensa, ei heidän suhdetta voi noin päättää, hyvä kun vihdoin natasha tunnusti murhan ja syytön ryan pääsee piakkoin vankilasta.
      Pidetään peukkuja, jotta natasha kertoisi nathanin osuudesta markin kuolemaan, kun salasi todellista murhaajaa, antoi vääriä todisteita ryania vastaan...
      Veikkaampa etteivät saa myytyä kartanoa, kun tieto sieltä metsästä löytyneestä ruumiista kiirii muiden tietoihin, mikäli declan ei osta koko tilaa.
      Maisie ja will saisivat jäädä kylään, mutten haluis kieron nathanin siellä näkyvän.heh.
      Oletko katsonut youtubesta shameless us - jaksoja?

• JellyForever

Joo, löysin sieltä käyttäjän "Profondement" kanavalta Ianin tarinaa ja katsoinkin siitä viikonlopun aikana jo puolet. Kokonaisia jaksoja en löytänyt(olen varmaan huono etsimään...), mutta kyllä noista lyhyistä pätkistäkin saa jo ihan hyvän kuvan sarjasta. Täytyy katsoa sitten huhtikuussa kun sarja alkaa tulla telkkarista.
        Vilkaisin pikaisesti tämän viikon Hollyoaksin juonipaljastuksia. Estherin tila huononee ja Ruby ilmeisesti tunnustaa tekosensa ja myös Sineadin osuus kiusaamiseen paljastuu. Jen auttaa uutta tulokasta, arvaan että se on John Paul joka sai töitä sieltä koululta. Missä muuten on Stevenin lasten äiti ja miksi hänelle ei voisi kertoa, että Brendan ja Ste ovat yhdessä? Olen vähän pihalla tuosta kuviosta.
        Satuin näkemään YouTubesta "vahingossa" pätkän, jossa totuus Nathanista paljastuu myös Maisielle. Joskus jälkeenpäin harmittaa kun tulee katsottua noita juonipaljastuksia, mutta ihme kyllä se ei vähennä yhtään katselunautintoa.

• ste fan(brendan)87

Olit katsomassa juuri oikeita jaksoja, kyllä siinä melko hyvin pääsee kärryille seuraamalla ianin tarinaa.
      Aina sunnuntaina näytetään amerikassa shameless jaksoja, jotka siirretään maanantaina tuolle mainitsemallesi käyttäjälle.
      Mutta sarja on hyvä, mulla on se 1 kausi, olisi tarkoitus myöhemmin hankkia 2 kausi, joka on myös vaihderikas.
      Toivon kanssa että sinead ja ruby tunnustavat tekonsa, stevenin lasten äiti eli amy muutti poikaystävänsä kanssa pois ja jätti lapset hollyoaksiin, siksi amy ei pidä brendanista, aiemmin ennen kuin brendan pystyi myöntämään homouttaan itselleen, hän pahoinpiteli koko suhteen aikana steveniä.
      Nykyään brendan on paljon muuttunut entisestä minästään, tiedosti miksi hän oli väkivaltainen steveniä kohtaan,vaikka rakastaa häntä.
      Brendan joutui lapsena isänsä pahoinpitelemäksi, jota kesti monia vuosia, eikä lainkaan äitinsä puuttunut asiaan, kantoi traumojaan sisällään, kunnes räjähti tuhoisasti.
      Myöskin steveniä on pahoinpidelty lapsena, hänellä on brendanin kanssa samanlaiset lapsuus kokemukset.
      Ilmeisesti amy vie lapset pois stevenin luota, kun ste ei halua jättää brendania.
      Kai siinä on tosi rakkaudesta kyse, kun hän valitsee poikaystävänsä.

• JellyForever

Ehdin katsoa noista Shameless-jaksoista jo yli puolet, kun tajusin että olin aloittanut katsomisen 2. kauden jaksoista. Löysin kyllä ne ekan kauden jaksotkin sieltä.
        Sinead ja Ruby saivat vihdoin rangaistukset tekosistaan, toivottavasti myös Jen vielä tunnustaa valheensa. Jossain luki, että Tilly on kuusi viikkoa poissa sarjasta, koska Lucy Dixon meni siihen johonkin joulunäytelmään. Lucy sanoi jossain haastattelussa, että Tilly aikoo kostaa Jenille, tekee kyllä pahaa katsoa jos alkavat vihata toisiaan. Noita jaksoja joutuu luultavasti odottamaan maaliskuun lopulle asti.
        Saa nähdä mitä Amyn paluusta seuraa. Löysit jostakin juonipaljastuksia?
        Mikä tyyppi tämä Walker on? On ilmeisesti tappanut jonkun?

• ste fan(brendan)87

Itsekin aikoinaan aloitin katsomaan shameless jaksoja 2 kaudesta, kunnes tajusin etsiä 1 kauden.
      En muista millaiset rangaistukset sinead ja ruby saivat, mitä estherin tllanne voi, selviääkö hengissä?
      Juonipaljastuksia löysin aika hyvin tälle viikolle hollyoaksin kotisivuilta.
      Eli lyhyesti sanottuna, walker on entinen poliisi, brendanin ystävä, kun brendanilla oli ilkeä minä kuvioissa, hän myi klubillaan huumeita ja walkerin veli alkoi niitä napsimaan, veli menehtyi niihin lopulta, joten walker syyttää tästä brendania, siksi yrittää saada kostettua veljensä puolesta.
      Voi vain kuvitella mitä hurjia asioita walker sekopäissään keksii, saavatko ste ja brendan aloitettua lainkaan puhtaalta pöydältä yhteistä elämäänsä, jossain oli huhuja että vievät suhteensa seuraavalle vaiheelle, eli naimisiin..
      Onneksi steven jatkaa sarjassa, vaikka brendan poistuikin, ei tiedä mitä steven tekee sitten, kun brendania ei ole enään paikalla.
      Varmaan brendan poistuu ikimuistettavasti.

• JellyForever

Ok, kiitos vastauksesta. Ihmettelinkin, että mitä kaunaa Walkerilla on Brendania kohtaan. En ole kunnolla perillä tuosta kuviosta kun aloitin katsomaan kokonaisia jaksoja vasta siinä marraskuun puolella. Saa nähdä mitä Walker ja poikansa vielä keksivät kun Brendan palaa takaisin.
        Sinead erotettiin koulusta kun ei osoittanut tarpeeksi katumusta, Ruby erotettiin muutamaksi viikoksi. Esther sai uuden maksan, on toistaiseksi hengissä. Heitä tuskin näytetään pariin viikkoon, ei ainakaan juonipaljastuksissa ollut mitään.
        Huomasitko muuten sieltä Hollyoaksin kotisivulta karmean juonipaljastuksen, eräs henkilö murhataan. En paljasta enempää jos et ole lukenut sitä juttua, mutta ihmettelen vaan kun paljastivat sen näin etukäteen, kun se kuitenkin tapahtuu vasta myöhemmin tänä vuonna.
        Emmerdalessa Nathan sai vihdoin ansionsa mukaan ,oli kyllä tosi hyvät jaksot tänään, ei voi muuta sanoa.

• ste fan(brendan)87

Walkerhan on entinen poliisi, joten sillä verukkeella ystävystyi brendanin kanssa, sai hänen luottamuksen vähitellen, aiemmin kun brendan joutui onnettomuuteen, niin walker yritti surmata stevenin, viedä siten tärkeän ihmisen brendanilta, jotta tämä tietää mitä tuskaa koki veljensä kuoltua, no onneksi brendan ennätti pelastaa viime hetkellä stevenin, mutta walker ampui rileyn, joka oli mitzeeen kanssa yhdessä.
      Riley oli hyvä ystävä dougin kanssa, joten brendia syytetään rileyn kuolemasta, kun toi walkerin kylään, muttei brendan tiennyt millainen raivopää tämä walker oli.
      Aivan liikaa vastoinkäymisiä ollut stevenin ja brendanin suhteessa, toivotaan että he kestävät seuraavan walker - tornaadon.
      Luin kanssa sen murha paljastuksen, ihan selkäpiitä karmii kun pelkää uhrin olevan brendan, mutta eikö surma tapahdu texasin häissä vai myöhemmin, ketä veikkaat uhriksi ja tiedätkö jo?
      Niin nathan tosiaan joutui nöyrtymään ja tiedostamaan ettei ole enään sääntöjä jakelemassa, paikan pomona, luulen hänen ennen pitkään joutuvan laskemaan vankilaan tiilenpäitä..

• JellyForever

Muistaakseni siellä luki, että Texas murhataan omissa häissään. Ihmettelen, kun hän menee Willin kanssa naimisiin vaikka selvästi rakastaa vielä Dodgeria.
        Myös Jacqui on lähdössä sarjasta, mikä onkin todella harmillista. Hän oli suosikkihahmoni jo silloin vuosia sitten niissä vanhoissa jaksoissa. Arvaan, että hän joutuu vaikeuksiin sen uuden pomonsa kanssa.
        Luin ensi viikon juonipaljastukset ja aika pirullisen juonen ovat Walker ja Kevin keksineet Brendanin pään menoksi. Ehdin jo ajatella että Kevin on oikeastaan aika sympaattinen, ei lainkaan yhtä paha kuin isänsä...

• ste fan(brendan)87

Voi ei, eikai texasia surmata juuri häidensä alla, miksei hän mene naimisiin dodgerin kanssa, vaikka selvästi rakastaa häntä eikä williä?
      Veikkaan samaa että jacgui joutuu ongelmiin pomonsa kanssa, on sen sorttinen persoonakin. :P
      Nyt on todellakin valehtelun vyyhti kiertynyt brendanin ympärille, toivon että walker jäisi kiinni ja joutuisi siten kantamaan tekonsa seuraamukset.
      Lopulta brendan ja walker kohtaavat toisensa, heille tulee verinen taistelu, jossa vahvin selviytyy, en tahtoisi brendanin poistuvan sarjasta kuolemansa kautta, vaan saisi aloittaa stevenin kanssa elämänsä jossain muualla.
      Eletään jännittäviä hetkiä sarjassa, kuten emmerdalessa ja shamelessissa.
      Oletko katsonut uusia jaksoja shameless - sarjasta?
      Sori kun vastaukseni kesti.

• JellyForever

Joo, eipä mitään. Itsekin jään välillä miettimään että mitä vastaisin...
        Minuakin surettaa Texasin kohtalo ja muutenkin tuntuu siltä että juuri ne melkein parhaimmat tyypit ovat lähdössä sarjasta, kuten Mitzee, Jacqui, Brendan,...jossain luki että myös Cheryl olisi lähdössä. En tiedä pitääkö se paikkansa, ei aina kannata uskoa mitä lukee...No ei sen niin väliä, kunhan vaan Jen ja Tilly pysyvät sarjassa tai ainakin Jen, joka on suosikkini numero yksi.
        Walkerin ja Brendanin lopullinen välieselvittely tapahtuu ilmeisesti maanantain 18.3 jaksossa, saa nähdä miten käy.
        En ole vielä katsonut Shamelessin uusimpia jaksoja, mutta Emmerdale jäi tosiaan jännään kohtaan, toivottavasti pikku-Jacob löydetään pian. Jokohan ensi viikolla jo nähdään Carlin ja Chasin "skandaalihäät", katsoin jo YouTubesta pätkän niistä.

• ste fan(brendan)87

Niin kaikki hyvät hahmot poistuvat melko pian sarjoista, siten tulee joitain uusia tulokkaita.
      Juonipaljastuksista luin että walker surmaisi texasin, ei välttämättä pidä paikkaansa, ainakin walker kidnappaa maxinen, kun hän tietää liian paljon.
      Mielestäni cheryl on parhaiten ihanan hölösuu sarjassa, tuntuu hassulta mikäli häntä ei siellä ole.
      onneksi brendanin ja walkerin välienselvittelyyn on vielä aikaa, toivon että brendania ajatellen käy hyvin.
      Hyvä kun jacob löydettiin, millä nimellä löysit youtubesta videopätkän chasin ja carlin häistä, ne tosiaan ovatkin skandaalihäät, kaikki salaisuudet tulee julki, eve ja carl joutuvat niistä maksamaan kalliin hinnan.
      Pitäisi katsoa se videopätkä, muistaakseni myöhemmissä jaksoissa chas ja carl menisivät oikeasti naimisiin, siihen menisi monta vuotta aikaa.
      Kyllä emmerdale osaa hyvin pitää katsojien mielenkiinnon paikallaan ja jännityksessä.

• JellyForever

Sarjassa tosiaan eletään jännittäviä aikoja. Tappoiko Kevin tosiaan Maxinen? Jotenkin uskoin, että hänestä ei olisi siihen ja että Kevin olisi pohjimmiltaan hyvä tyyppi. Missään ei ainakaan ole lukenut, että Maxine lähtisi sarjasta. Luit jostakin, että Walker kidnappaa Maxinen?
        Minun käy jotenkin sääliksi Texasia, hän selvästi rakastaa vielä Dodgeria ja on Willin kanssa vaan, koska tuntee syyllisyyttä siitä onnettomuudesta. Texas on kyllä ihan liian kiltti ja sinisilmäinen, tekee ihan pahaa katsoa miten Will manipuloi häntä mennentullen.
        Emmerdalessa olivat sitten vihdoin nämä Carlin ja Chasin skandaalihäät, löydät ne myös youtubesta kun kirjoitat sinne "carl and chas wedding",.Sieltä löytyy myös paljon muita mielenkiintoisia Emmerdale-pätkiä, myös sellaisia joita ei ole telkkarista nähty, kuten poisleikattu kohtaus jossa Aaron tapaa Jacksoni äidin ensimmäistä kertaa. Olet varmaan jo nähnyt sen? Jos et, löydät sen kun kirjoitat sinne "aaron meets hazel".

• ste fan(brendan)87

Muistaakseni kevin ja walker kidnappasivat maxinen ja hän on vielä elossa, vaikka walker kokee maxinen uhkana.
      Jospa texas tajuaa myöhemmin millainen will on oikeasti, ei ole sitä miltä vaikuttaa.
      Olipas aikamoiset skandaali häät dinglen tapaan, chas tykitti olan takaa syytöksiä, carl ja eve joutuivat nöyrtymään kaikkien edessä, saanähdä miten tilanne etenee seuraavasti heidän suhteen, saako carl jotenkin surkeudellaan chasin takaisin.
      Näin sen youtube pätkän, jossa aaron tapasi hazelin, hazel on kyllä ihanan eloisa ja toimelias äiti, joka sanoo mitä mieltä asioista onkin. :P

• ste fan(brendan)87

Nyt vasta pääsin tänne kirjoittelemaan, kun netti oli jälleen oikutellut kanssani.
      Kävin lukemassa uusimpia hollyoaks juonipaljastuksia brendan bradyn fanisivustolla ja hänen loppu aikansa tulee olemaan täynnä dramatiikkaa, jos oikein tajusin niin walker menehtyisi, voin olla hyvinkin väärässä.
      Surettaa jos brendanin viimeinen jakso päättyy hänen vangitsemaansa, olen seurannut sarjaa reilut 2 vuotta ja tuntuu vaikeaa ajatella sarjaa ilman brendania ja muita suosikki hahmoja, muuttuuko sarja siten toisenlaiseksi, menettää luottohahmojensa mukana loisteensa? joissakin sarjoissa näin joskus käy, toivon ettei hollyoaks ole siihen kuuluva.
      Ehkä brendanin tuskaiset muistot purkautuvat viimeisessä kohtaamisessa walkerin kanssa tuhoisin seurauksin.

• JellyForever

Minuakin harmittaa kun monet suosikkihahmot ovat lähdössä sarjasta. Jostain luin, että myös Jenin veli Liam poistuu sarjasta huhtikuussa. Toivottavasti se ei tarkoita, että myös Jen lähtee...Eniten kuitenkin harmittaa Jacquin poistuminen, hän on ollut jotenkin niin keskeinen henkilö sarjassa, on vaikea kuvitella Hollyoaksia ilman Jacqui McQueenia.
        Mistä luit, että Brendan vangitaan? Tappaako hän Walkerin? Onneksi Kevin ei tappanutkaan Maxinea, luulen että hän yrittää omalla tavallaan suojella Maxinea Walkerilta.
        Minullakin on netti oikutellut, joskus tämä palstakin jumittaa...

• ste fan(brendan)87

luin mahdollisesta brendanin vangitsemisesta sivulta www.emmettscanlan.tumblr.com tai tumbir.
      Siellä samalla oli juttua että walker saattaisi jäädä junan alle ja brendanin mentyä klubilleen paikka on täynnä poliiseja ja brendan antautuisi, kauheeta suorastaan.
      Walker haluaa nähdä brendanin paikassa jossa hänen veljensä kuoli, vaikka jossain video pätkässä katsoin hänen veljensä menehtyvän sairaalassa..
      Luulen myös kevinin haluavan suojella maxinea, vaikka heidän molempien henget olisivat vaarassa, joten taitaa olla erillainen kuin isänsä, eikä sellainen psykopaatti.
      Mitenköhän jacgui poistuu sarjasta?
      Tällä viikolla on ollut ties millaista ongelmia tälläkin sivustolla, ei aina päässyt, oletko käynyt myös tuolla emmerdale palstalla?
      Mä toisinaan käyn siellä kirjoittelemassa.
      Emmet sanoi että näiden 2 vuoden aikana hän on antanut paljon itsestään yleisölle, joten nyt oli oikea aika lähteä muille apajille, brendan koki monia asioita sarjassa.

• ste fan(brendan)87

pidetäänhän silti keskustelua yllä vaikka lempihahmomme poistuvatkin sarjasta, onhan sarjassa monia kiintoisia henkilöitä lisää.
      Sieltä emmetin kotisivuilta löytyy myös uusimpia ja vanhempia jaksoja.

• JellyForever

En tiedä miten Jacqui poistuu sarjasta, jossain luki että hän sekaantuu sen uuden pomonsa hämäräbisneksiin ja saattaa joutua vankilaan...Sarjassa on kyllä tulossa mielenkiintoisia jaksoja lähiaikoina ja huhtikuussakin, kun Jenin ja Tillyn juonikuvio vihdoinkin jatkuu. Saa nähdä mitä tapahtuu kun Jenin veli Liam poistuu sarjasta, kuoleeko hän? Tuskinpa sentään ihan kaikki lempihahmomme sarjasta poistuvat, toivotaan ainakin niin.
        Käyn joka päivä myös siellä Emmerdale-palstalla lukemassa viestejä, aika harvoin mitään sinne kirjoitan. Huomasitko muuten, että tämän päivän Emmerdale-jakso loppui jotenkin kesken. Sensuuriko iski? YouTubesta se kohtaus kuitenkin löytyi kokonaisena.

• ste fan(brendan) 87

Tervehdys vain!
      Osaan kuvitella että jacgui tahtomattaan sekaantuu tuon tapaisiin juttuihin, täytyy kyllä nostaa hattua jälleen kerran brendanin näyttelijälle, teki tosi hienon ja koskettavan suorituksen, kun hyväksikäyttö juttu tuli ilmi ja harmikseen walker pääsi poliisien pinteestä, joten maanantaina saadaan jännitellä kuinka heidän tappelussa käy..
      Ikävää että käsikirjoittajat ovat tehneet brendanin lopun niinkin dramaattiseksi, jossa kaikki salatut tunteet ryöpsähtävät ilmoille.
      Mäkin käyn päivittäin emmerdale - palstalla ja toisinaan kirjoittelen myöskin sinne.
      Luetko etukäteen emmerdale paljastuksia?
      Olen sortunut siihen, mutten kaikkia paljastuksia onnekseen muista, joten yllätyn kaikista juonista, suoraan sanoen kismitti nähdä että emmerdale jakso loppui liian aikaisin, varmaankaan eivät voineet itse raiskausta näyttää.
      Millä nimellä löytyy youtubesta lisan ja derekin kohtaus, harmittaa lisan puolesta, toivotaan että derek joutuu vastuuseen teostaan.

• ste fan(brendan) 87

Löysinkin youtubesta lisan ja derekin kohtauksen, toivotaan että tämä luikurimainen jätkä jää kiinni teostaan, ties mitä zak keksii hänen pään menoksi.
      Nyt oli aikamoinen jakso hollyoaksissa ja emmerdalessa, brendan vaan työnsi walkerin junan alle, saanähdä millainen loppukohtaus tulee olemaan tältä herralta, varmasti täynnä tragediaa.
      tuskin malttaa odottaa kunnes tämä emmerdalen nick jää kiinni ja katie huomaa ettei kaverilla ole kaikki kotonaan.

• JellyForever

Tämä näyttää olevan jännittävä viikko monessa saippuasarjassa, Hollyoaksissa Brendanin dramaattinen viimeinen viikko, Emmerdalessa kohtalokas tulipalo ja Salkkareissakin kuolee joku.
        Toivottavasti se poliisi ei sentään lavasta Andya syylliseksi siihen tulipaloon, pahoin pelkään että niin tulee käymään. Yritän vältellä Emmerdalen juonipaljastuksia, mutta aina se ei onnistu kun ne hyppäävät väkisin silmille tuolta Emmerdale-palstalta tai YouTubesta. Joskus jälkeenpäin sitten harmittaa kun tuli luettua tai katsottua niitä...
        Hollyoaksissa on tosiaan ollut jännittävät jaksot, saa nähdä mitä tapahtuu kun Cheryl saa vihdoin tietää totuuden isästään, ilmeisesti huomisessa jaksossa.
        Siinä Willin hoitajassa on kyllä jotain hämärää, ettei hän vaan olisi se heidän kauan kadoksissa ollut äiti. Ainakin loppuviikon juonipaljastuksista voisi päätellä näin.

• ste fan(brendan)87

Katsoitko jo uusimman hollyoaksin jakson?
      Cheryl sai tosiaan tietää totuuden heidän isästään ja loppukohtaukset olivat aikamoista tragediaa, etenkin brendaniin liittyen, teki veljellisen uhrauksen, mutten kerro vielä, mikäli et ole kyseistä jakosa nähnyt.
      Harmittaa kuinka ste tästä tilanteesta selviää.
      Muistaakseni poliisi lavastaa andyn syylliseksi tulipaloon, mutta voin sanoa että tilanne korjautuu myöhemmin, kun kaikille selviää millainen tämä poliisi todellisuudessa on.
      Kävin uteliaana youtubessa vilkaisemassa sitä kohtausta, jossa tämä poliisi jää kiinni.
      Sitten kun ei tulee enään brendan brady jaksoja, saanähdä kenen käyttäjän kautta näytetään muita hollyoaks jaksoja, voisiko olla dexter de souza? en ole käynyt hänen sivustoaan katsomassa vähään aikaan.
      Pidetäänhän silti tätä keskustelu paikkaa näin jatkossakin? ainakin minä seuraan edelleen hollyoaksia, vaikkei siinä enään brendania olisikaan, silti ste on siellä.

• JellyForever

Huh huh, mikä jakso! Brendan tosiaan teki suuren uhrauksen ja poistui sarjasta ikimuistettavalla tavalla. Luuletko, että Cheryl vielä kertoo poliisille totuuden? Luin juonipaljastuksista, että epätoivoinen Ste hakee lohtua ja päätyy samaan sänkyyn Georgen kanssa...
        Mitään mukavaa ei ole minunkaan lempihahmolleni luvassa. Löysin sellaisen juonipaljastuksen, että Jen pidätetään kun hänen suhteensa Tillyyn vihdoin paljastuu ja sellainenkin sitkeä huhu on liikkeellä, että Jen lähtisi sarjasta kokonaan. Häntä ei ole nähty kuvauksissa enää helmikuun puolenvälin jälkeen. Näyttelijä itse sanoo olevansa lomalla, mutta enpä silti enää uskalla toivoa mitään suuria Jenin ja Tillyn suhteen. Tässä sarjassa on niin harvoin mitään onnellisia loppuja. Onneksi YouTubesta aina löytyy ne vanhat ihanat videot mitä voi aina katsella kun sarjan nykytilanne alkaa harmittaa.
        Käyttäjä Tvmogel08 lataa sinne YouTubeen uusimmat jaksot nopeimmin, sitten on tietenkin Dailymotionissa käyttäjät Soapalien ja Devilsophie2, jotka lataavat jaksoja sinne, hitaasti mutta varmasti.
        Saa nähdä säilyykö mielenkiintoni sarjaa kohtaan, kun niin moni keskeinen hahmo lähtee pois, toivottavasti. Ainakin Willin ja Texasin häät on nähtävä.

• ste fan(brendan)87

Kyllä tuota brendanin viimeistä jaksoa mietti koko päivän, todellisuudessa hän lähti pois sarjasta, jossain oli spekuloitu että olisi jäänyt eloon ampumisesta, muttei vielä ole nähnyt uusinta jaksoa, mutta käyn antamillasi käyttäjien sivuilla, saisi jotain selkoa miten jatkuu stevenin ja cherylin elämät ilman brendania.
      Saanähdä kertooko cheryl lopulta todellisen puolen kuka ampui heidän isänsä,
      mutta kovan uhrauksen teki siskonsa puolesta, kauhukseni luin että ste hakee lohtua georgelta, ajattelin hänen menevän ennemmin dougin luokse.
      Tosi nopeasti nämä 2 vuotta emmetin ajasta brendanina meni sarjassa, no kaikki hyvä loppuu aikanaan, on tosiaan hyvä että youtubesta näkee vanhoja jaksoja, jolloin ei ollut tiedossakaan mitään synkkiä pilviä hahmojen elämässä.
      Missä vaiheessa texasin ja willin häät ovat, nekin voivat olla aika ikimuistettavat?
      Muuten oletko kirjautunut youtubeen käyttäjäksi?
      En ole varma lataako dexter de souza uusimpia jaksoja, ainakin siellä oli helmikuun ajalta.
      Kuinka niitä uusia hollyoaks käyttäjiä pystyy löytämään youtuben kautta?
      Muistaakseni shameless 1 kausi alkaa näkymään meillä 17.4.!

• ste fan(brendan)87

Kävin suoraan katsomassa tvmogel08 - käyttäjän sivustoa, joka kantaa nimeä myös Hollyoaks central, no siellä oli torstain jakso, edellinen jakso päättyi kun brendania ammuttiin ja hänen luultiin kuolleen.
      Steven ja cheryl olivat sairaalassa, cheryl meni tunnistamaan brendanin ruumiin, cheryl murtui stevenin luona ja kertoi ampuneensa isänsä, että brendan ottaa syyt niskoilleen.
      Steven oli yllättynyt kun brendan olikin elossa, mutta loukkaantunut, brendan käski stevenin jatkamaan elämäänsä ja unohtamaan hänet, muttei steven pysty siihen, oli musertavaa katsoa heidän hyvästelyään, etenkin tietäen toisen menevän vuosikausiksi vankilaan toisen puolesta, voisiko tosi elämässä kukaan tehdä moista uhrausta?
      cheryl sitten lähti sarjasta pois ja steven jäi yksin kylään.
      Brendan oli aiemmin sanonut ettei halua koskaan joutua takaisin linnaan, nyt kuitenkin kävi noin.

• JellyForever

Onneksi Brendan sentään jäi eloon, luulin että hän olisi kuollut siinä ammuskelussa.
        Huomasitko muuten, että siellä tvmogel08 kanavalla on jo maanantain Hollyoaks-jakso ennakkoon? En paljasta siitä enempää jos et ole vielä katsonut.
        Luultavasti Willin ja Texasin häät ovat joskus kesällä, muistaakseni siellä luki että Texas on "morsian ennen syksyä".
        Joskus olen miettinyt että pitäisikö kirjautua sinne YouTubeen käyttäjäksi, en vaan ole saanut aikaiseksi. Oletko sinä kirjautunut sinne käyttäjäksi?
        Dexter DeSouza ei tosiaan ole vähään aikaan ladannut jaksoja sinne, omien sanojensa mukaan hänellä on jotain tietokone-ongelmia. Varmaan myöhemmin jatkaa jaksojen lataamista.
        Subin nettivuilla tosiaan lukee, että Shameless alkaa 17.4, täytyy sitten katsoa. Niitä uusimpia jaksoja olenkin jo katsonut YouTubesta.

• ste fan(brendan)87

Niin tietyllä tapaa on hyvä että brendan on hengissä, vaikka vangittuna, toivon että ste saisi elämänsä jotenkin järjestykseen, ei jäisi yksin suruissaan.
      Jotenkin on sellainen kutina että doug ja ste päätyvät jossain vaiheessa yhteen.
      Huomasin että tvmogel08 kanavalla oli jo maanantain jakso ennakkoon, ties vahinko itse käyttäjältä? mikäs siinä, pääasia että ne uusimmat jaksot näkee jotenkin.
      Texasin ja willin häitä ei voi jättää näkemättä, toivotaan ettei niissä häissä kovinkaan paljon tulisi kuoleman uhreja, kuten stevenin ja dougin.
      En ole kirjautunut youtubeen vielä käyttäjäksi, monesti olen aikonut, jotenkin jäänyt sille aikomus tielle, mutta joku kerta aion kirjautua, ei vaikuta kovinkaan mutkikkaalta.
      Onko dexter desouza kertonut sivullaan tietokone ongelmistaan?
      Harmi kun shameless sarjassa ianilla ja mickeylla on suhteessaan ongelmia.

• JellyForever

Sori, etten ole viitsinyt vastata pitkään aikaan, mutta harmittaa vaan niin älyttömästi kun Jen poistuu sarjasta tällä viikolla. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että viitsinkö enää katsoa koko sarjaa, niin täydellisesti ovat uusi tuottaja Bryan Kirkwood ja käsikirjoittajat pilanneet Jenin ja Tillyn jutun ja tehneet Jenin hahmosta näissä uusissa jaksoissa liian ilkeän. Sellainen hän ei todellakaan ollut viime vuoden jaksoissa. Jos tarkoitus oli saada fanit vihaamaan Jeniä ja kannattamaan Tillyn ja Estherin suhdetta niin pieleen meni, todellakin.
        Tämän päivän jakso oli ihan kamala ja vielä pahemmaksi menee loppuviikolla, mutta kai ne viimeiset jaksot pitää vielä silti katsoa vaikka pahaa tekee.
        En yhtään ihmettelisi vaikka sarjan katsojaluvut romahtaisivat, niin monta suosittua hahmoa poistuu nyt keväällä. No sitä saa mitä tilaa, jos ei fanien mielipiteistä välitä.
        Anteeksi tämä kauhea vuodatus, mutta kun harmittaa vaan niin mielettömästi tällä hetkellä. Täytyy katsoa uusin Shameless-jakso, jos tulisi parempi fiilis.

• ste fan(brendan)87

Ymmärrän hyvin mitä ajat takaa, itseänikin harmittaa kuinka dramaattinen lähtö brendanilla oli vankilaan joutumisella ja nyt stevenin jatko jää hämärän peittoon.
      Ihmettelen myös minkä ihmeen vuoksi jenistä on tehty sellainen, tillyn ja estherin välille tulisi jokin suhde, aika ison riskin ottavat sarjan suosion suhteen, kun poistavat useita suosikki hahmoja.
      Onneksi voimme katsoa lempi hahmojemme vanhoja jaksoja, se hieman lievittää harmitusta, vaikkei ole sama asia.
      Uusin shameless - jakso oli ikävää ianin kannalta, nyt kun mickey meni naimisiin, nyt kuitenkin mickeyn sisko tietää heidän sala suhteestaan, hyvä kun alkavat näyttämään sarjaa subilla 17.4.
      Sitä kiintyy myös lempi sarjojensa hahmoihin, kun heitä on seurannut useita vuosia.

• JellyForever

Jenin viimeinen jakso oli kyllä ihan kamala, hän olisi ansainnut paremman lähdön. Harmittaa kun Jenin hahmo pilattiin ihan täysin näihin viimeisiin jaksoihin, ei kenenkään luonne voi tuolla tavalla muuttua yhtäkkiä. Siis Jenhän oli ainoa joka välitti ja yritti auttaa Estheriäkin silloin kun kiusaaminen oli pahimmillaan, se unohdettiin täysin. Tarkoitus oli varmaan saada katsojat vihaamaan Jeniä ja hyväksymään Tillyn ja Estherin tuleva suhde. Ei kyllä tule onnistumaan, Tilly ja Esther eivät sovi ollenkaan yhteen, paitsi pelkkinä ystävinä. Tillykin oli kyllä ihan kamala näissä jaksoissa, kumpikaan heistä ei ollut ns. oma itsensä. Tosi huonoa työtä kyllä käsikirjoittajilta ja todella tylyä ja piittaamatonta Jenin ja Tillyn faneja kohtaan. Tajuan kyllä että kaiken piti jossain vaiheessa paljastua, mutta ei todellakaan näin.
        Toivon, että Jen vielä joskus palaisi sarjaan edes hetkeksi sitten kun Tilly poistuu, niin voisivat saada onnellisen lopun jonka ansaitsevat. Ainakaan näyttelijä Amy Downhamilla ei näytä olevan mitään kummoisia tulevaisuuden suunnitelmia, aikoo palata jossain vaiheessa teatteriin. Olisi kyllä hienoa jos Amy saisi isomman roolin jostain toisesta sarjasta, vaikka Emmerdalesta.
        Onneksi noita vanhoja jaksoja ja fanivideoita voi tosiaan katsoa YouTubesta aina uudelleen ja uudelleen, mutta kyllä se vaan harmittaa kun menivät pilaamaan sarjan ihanimman parin yhdessä viikossa.
        Kauhulla odotan millaisen lähdön kirjoittavat Jacquille, kun hän poistuu sarjasta myöhemmin tässä kuussa. Useimmiten kun joku poistuu sarjasta, ovat vaihtoehdot kuolema tai vankila...sarjan käsikirjoittajat tuntien en uskalla odottaa onnellista loppua hänellekään.

• ste fan(brendan)87

Niin eihän kenenkään luonne todellakaan muutu yön aikana ja estherin tukena oli vain jen, joten se pitäisi ottaa huomioon, nyt sinead yrittää epätoivoisesti pyytää anteeksi estheriltä, muttei taida sitä saada.
      Jenin ja tillyn suhde olisi voinut paljastua hieman hienovaraisella tavalla, eikä noin koulun tiloissa.
      Molemmat ovat hienoja näyttelijöitä, jotka saisivat varmasti jostain muualtakin suositusta britti sarjasta roolin, mikäli eivät halua suunnata elokuva alalle.
      kuten brendanin näyttelijä emmet osittain teki, kun poistui sarjasta.
      Tällä hetkellä tympää sarjassa oleva uusi tulokas, robbie, joka pyörii callumin kanssa viljellen tuhoa ympäriinsä, ikävää kun doug ja john paul joutuvat ilmeisesti hänen kohteekseen, tulisipa steven äkkiä takaisin.
      En usko dougin ja john paulin välille tulevan mitään vakavempaa, tuntuu doug hakevan lohtua hänestä kun stevenin kanssa kävi toisin.
      Ehkä myöhemmin selviää mitä tämä robbie on miehiään, tuskimpa tulee brendan 2..toivottavasti ei, kukaan ei voi ottaa sitä asemaa. (on liian isot saappaat täytettäväksi)
      Milloinkohan mercedes vapautuu claren kynsistä, vai onko jo vapautunut?
      Maxine on kiehtova hahmo ja räiskyvä persoona, saanähdä mitä hän saa aikaiseksi chez chezin suhteen, mikäli aikoo sen ostaa.
      Todella jännityksellä ja kauhulla saadaan odotella kuinka jacgui poistuu sarjasta, ennätääkö kukaan häntä pelastamaan pulasta?
      Emmerdalessakin pyöritään jännittävien aiheiden parissa, pian selviää katien miesystävä nickin todellinen puoli, katie parka, katsoin youtubesta miten heidän juttu päättyy.
      Harmittaa kun menneisyytensä vuoksi andy joutuu oitis kyläläisten silmätikuksi, no pianhan saavat pahoitella puheitaan.
      Lisan ja derekin tilanne selviää zakille, voi vain kuvitella miten pulassa derek tulee silloin olemaan...

• JellyForever

Ei voi mitään, mutta vieläkin harmittaa ja surettaa tosi paljon Jenin kohtalo ja se että pilaisivat Jenin ja Tillyn jutun niin täydellisesti. Onhan se kieltämättä vähän hullua kiintyä tuolla tavalla johonkin tv-sarjan hahmoon ja näyttelijään, mutta minkäs teet. Toivottavasti Amy saa pian roolin jostain toisesta sarjasta.
        Sarjan uusi tulokas Robbie on todellakin ärsyttävä, kun on sotkenut Calluminkin juttuihinsa. Uskon kuitenkin, että sarjan uusi pahis tulee olemaan se rehtori, Siennan ja Dodgerin isä Patrick Blake, josta paljastuu lähiviikkoina pimeitä puolia.
        Oletko käynyt osoitteessa www.digitalspy.co.uk/soaps/s13/hollyoaks/ ? Siellä on paljon juonipaljastuksia ja näyttelijöiden haastatteluja, mm. Amyn haastattelu.
        Saa nähdä millaista kolmiodraamaa Dougin, John Paulin ja Stevenin välille vielä tulee...Steveniä ei kyllä mainita juonipaljastuksissa lähiaikoina.
        Ihanaa, että Jacqui ja Tony palasivat yhteen, edes hetkeksi. Siinä on kanssa yksi pari joka kuuluisi yhteen. Jacquin poistuminen tulee varmaan olemaan dramaattinen, saa nähdä miten käy.
        Maxine on tosiaan räiskyvä persoona. Toivoin, että hänestä ja Liamista olisi tullut pari. Harmi, että Liam sitten lähti sarjasta siskonsa Jenin kanssa.
        Emmerdalessa on tosiaan jännittävä viikko tulossa, vihdoin totuus Nickistä paljastuu Katielle. Minäkään en malttanut olla katsomatta YouTubesta miten tuossa lopulta käy.
        Andy on aina ollut yksi suosikkihahmoistani, ehkä juuri siksi että hänellä on aina epäonnea naisten suhteen ja muutenkin. Onneksi oikea tuhopolttaja lopulta paljastuu. Saa nähdä mitä tapahtuu kun Lisan ja Derekin tilanne paljastuu Zakille, en ole katsonut juonipaljastuksia siitä.

• ste fan(brendan)87

Omasta mielestäni siinä ei ole mitään hullua, kun kiintyy sarjojen hahmojen "elämään", joihinkin heidän tilanteisiin pystyy samaistumaan, käsittelevät britti sarjoissa arki elämän pulmia.
      Hyvä olla ihmisen elämässä jotain kiinnostuksen kohteita, vaikka sitten nämä sarjat.
      Kävinkin tuolla mainitsemallasi sivustolla ja sieltähän löytyi vaikka mitä kiintoisaa tietoa hollyoaksista sekä emmerdalesta, kiitti siitä vinkistä.
      Oletko seurannut eastendersiä, puhuimmeko siitä joskus?
      Epäilinkin juonipaljastusten mukaan, että tämä patrick ei liene pulmunen, vaan hänellä löytyy jos toinenkin salaisuus kintereillään.
      Haluaako esther suhdetta tillyn kanssa, vaan onko heillä molemminpuolisia tuntemuksia toisistaan?
      Siitä john paulin, dougin ja stevenin kolmiodraamasta voi tulla aikamoinen, etenkin jos stevenillä on tunteita dougia kohtaan/päinvastoin.
      Jossain oli mainintaa että steven olisi sarjasta pois n, 2 viikon ajan, ehkä on katsomassa lapsiaan ja pian palailee kylään jatkaakseen elämäänsä parhaansa mukaan, toivon että hänelle olisi tekeillä jotain onnea, nyt kun brendanin kanssa kävi noin ikävästi, steven kaipaa elämäänsä rakkautta, joka oisi hänen omaa ikäluokkaa. :P
      Maxine muistuttaa paljon siskoaan, hänkin oli todella räsikyvä ja oma laatuinen.
      Voin sanoa että derekin kannattaa lukita kunnolla ovensa kun zak saa tietää hänen raiskanneen lisan, mutta kuten olettaa derek yrittää vierittää syyn lisan niskaan, muttei onnistu siinä.
      Yksi dingleistä paljastaa vahingossa totuuden zakille, muutoin tieto ei olisi koskaan paljastanut.
      Andy on minunkin lempihahmoni, vaikka hänellä on ollut värikäs menneisyys, silti yrittää toimia oikein, eikä antaa kenenkään nujertaa häntä, taistelutahtoa löytyy, ainakin katien avustamana haki itselleen apua.
      Cain ja charity ovat aikamoinen tulta ja tappuraa parina, heilläkin ikuinen kissa ja hiiri leikki, ollako yhdessä vai ei, kuitenkin tämä kaksikko löytää lopulta yhteisen sävelen.

• JellyForever

Olen kanssasi ihan samaa mieltä, voisihan sitä olla ihmisellä huonompiakin kiinnostuksen kohteita kun nämä sarjat. On se vaan päivän kohokohta kun raskaan päivän jälkeen saa rentoutua näiden sarjojen parissa.
        Patrickista paljastuu pimeä puoli jo ensi viikolla kun hän menee uhkailemaan mielisairaalassa olevaa ex-vaimoaan eikä meinaa päästää lapsiaan tapaamaan häntä.
        Esther on aina ollut pihkassa Tillyyn, mutta tähän mennessä tunne on ollut yksipuolinen. Pahoin pelkään, että käsikirjoittajat aikovat tehdä heistä nyt parin, ihan sellaiset merkit ovat ilmassa. Toivottavasti olen väärässä, eivät todellakaan sovi yhteen. Onneksi heitä ei mainita juonipaljastuksissa, ovat siis poissa ruudusta varmaan muutaman viikon ja hyvä niin.
        Toivon, että sarjan tuottaja tajuaa pian että oli kamala virhe hankkiutua eroon niin suositusta ja lahjakkaasta näyttelijästä kuin Amy Downham ja Jen vielä palaisi joskus myöhemmin sarjaan. Epäilen kyllä että Amy ei halua takaisin, kun hänen hahmonsa pilattiin niin täydellisesti niissä viimeisissä jaksoissa. Mutta ainahan sitä voi toivoa...
        Olen katsonut Eastendersia aina silloin tällöin telkkarista, ilmeisesti tällä hetkellä on menossa vuoden 2009 jaksot? Joskus on jäänyt montakin jaksoa väliin, joten en ole ihan kunnolla perillä kaikista henkilöistä ja tapahtumista.

• ste fan(brendan)87

Etenkin kesäisin on vaikeaa kun ei päivittäin näe esim, emmerdalea, mutta onneksi senkin aikana voi tarvittaessa turvautua vanhoihin jaksoihin.
      Luinkin sieltä toisesta juonipaljastus paikasta, että patrickin entinen vaimo on mielisairaalassa, kuinka kauan on ollut siellä ja miksi sinne joutui?
      Aikooko ex vaimo jotain paljastaa patrickista?
      Olin täysin ällikällä lyötynä kun selvisi että tämä tohtori browning osti cherylin ja brendanin chez chez clubin, brendan ei ois ikinä myynnyt klubiaan hänelle, mieluiten olisin halunnut nähdä maxinen paikan omistajana.
      Sitten leanne löytää jotain arkaluontoista tietoa willistä, jos ymmärsin oikein, silti ikävöin stevenin iloista ja pirteää läsnäoloa, toivon hänen palaavan pian takaisin.
      Saanähdä millainen kohtalo odottaa jagcuita, alunperin luulin että uusi poika robbie tulee pahiksena paikkaamaan osittain brendanin poissa oloa, mutta onhan siellä patrick joka taitaa pahuudessaan vetää pidemmän korren kuin robbie, kyllä brendan olisi laittanut oitis tuollaisen nyrpistelevän robbien aisoihin.
      Munkaan mielestä esther ja tilly eivät sovi lainkaan yhteen, ystävinä näen heidät, kunhan esther ei pettyneenä ratkea juomaan, jos esther ei saa tunteilleen vastakaikua.
      Joskus seuraan eastendersia, tietää suurinpiirtein ketä sarjaan kuuluu.
      Kivaa jatkaa keskustelua näinkin hollyoaksista ja tarvittaessa muistakin sarjoista, sukulaiseni eivät jaksaisi näin innoissaan puhua britti sarjoista,
      Katsoin tässä shameless -sarjan kauden päätösjaksoa, näin nopeasti on mennyt ne 12 jaksoa, mutta ei hätää, ensi vuonna alkaa sen 4 kausi ja meilläkin pian näkyä 1 kausi subilla!
      Me taidetaan olla ehkä samaa ikä luokkaa...

• JellyForever

Joo, kesällä on tosiaan tylsää kun kaikki sarjat on tauolla, varsinkin Emmerdale. Täytyy sitten vaan katsoa dvd:ltä vanhoja sarjoja kuten Dynastiaa, ennen sitä osattiin Amerikassakin tehdä hyviä saippuasarjoja, toisin kuin nykyään. Niin ja voihan sitä netistäkin löytää jotain katsomista.
        Vielä ei ole kerrottu että miksi ja milloin Anna joutui mielisairaalaan, varmasti sekin vielä selviää ja Patrickin salaisuudet alkavat paljastua. Näyttää tosiaan vähän siltä, että ovat tekemässä tästä Patrickista uutta pahista Brendanin tilalle, kukaan ei varmasti pysty Brendania korvaamaan kuten ei myöskään Jeniä.
        Ensi viikon perjantaina onkin sitten Jacquin viimeinen jakso, juonipaljastusten perusteella on tulossa jännittävä viikko. Sitten onkin kaksi suurinta suosikkihahmoani, siis Jen ja Jacqui, poistuneet. Saa nähdä viitsinkö sitten enää katsoa...varsinkaan jos Tilly ja Esther päätyvät yhteen. Toivottavasti Esther löytäisi jonkun muun ihastuksen kohteen. Vieläkin harmittaa niin vietävästi Jenin kohtalo, ei voi mitään.
        Eastendersissä jännitän tällä hetkellä, että koska Ronnie saa tietää että Danielle on hänen tyttärensä. YouTubesta satuin vahingossa jo näkemään miten heidän tarinansa lopulta päättyy ja melkein itku pääsi. Niin surullista.
        En tajunnutkaan, että viimeisin Shameless-jakso oli kauden viimeinen, ensi viikollahan sarja sitten alkaakin telkkarista, täytyy katsoa.

• ste fan(brendan)87

Pistin tämän viestin myöhään, mutta oli pakko ettei ihan unohdu muuloin.
      Saanähdä millainen "pahis" patrickista tulee, leanne löysi willin kaapista jonkin päiväkirjan, johon hän on kirjoittanut ylös texasin liikkumiset eri paikassa, eli on tietoisesti saanut kepuli konstein texasin rakastumaan häneen, ties milloin tämäkin tieto selviää.
      Saadaan molemmat katsoa jännittäen jagcuin pois lähtöä, joitakin kuvia olen nähnyt niistä hetkistä.
      Olisihan se kiva jos esther löytäisi jonkin toisen rakkauden kohteen kuin tillyn.
      Täytyykin alkaa säännöllisesti seuraamaan myös eastendersiä, milloin daniellen totuus paljastuu, katsoin sen jakson jossa totuus paljastui, danielle kuoli ja myöskin hautajaiset, huh, oli aikamonen tieto että monen vuoden jälkeen ronnie löysi lopulta tyttärensä ja samalla danielle silloin kuoli hänen syliinsä, voiko kamalampaa tapahtumaa olla. mielestäni ronnien isä archie on sikamainen mies, julma.
      Mutta surullinen loppu daniellelle, itku meinasi tulla, kohtaus tuntui niin todentuntuiselta.

• ste fan(brendan)87

Katsoinkin jakson jossa jacgui sitten lähti, meinasi alussa lähteä tonyn kanssa, mutta muuttikin mielensä lopulta, tony jäi suremaan jacguin lähtöä ja kosi vielä häntä ennen lähtöä, harmi kun piti jacguin lähteä, nyt kuitenkin saivat tarvitsemansa rahat vapauttaakseen mercedesin.
      Ste palaa takaisin kylään 29 päivä, (tätä kuuta), mutta muuttuneena miehenä, hän janoaa kostoa kevinille brendanin puolesta, joka aiheutti osakseen kaiken huonon isänsä lisäksi ja steven löytää kevinin, lyö häntä, huolestuttaa jos stevenin paha puoli nousee tämän kosto kierteen vuoksi esiin, eikä osaa käsitellä eroaan brendanista kunnolla, vaan purkaa sen hakkaamiseen, ennen brendaniin tutustumista steven oli samanlainen väkivaltainen kuin brendan, joten heillä on ollut lapsuus samankaltainen, brendan toi esiin stevenissä kaiken hyvän, kuten brendankin muuttui rakastavaksi stevenin ansiosta.
      Oli surullinen jakso eastendersissa nähdä ronnie lohduttomana, kun daniellen isä kielsi häntä osallistumassa hautajaisiin, tottakai silti ronniella on oikeus hyvästellä tyttärensä, onneksi hän lopulta saapuu hautajaisiin ja saa hyvästeltyä paikan päällä tyttärensä.
      Ihmettelen miksei janine joutunut mitenkään vastuuseen daniellen kuolemasta, ajoi kuitenkin hänen päälleen, kaipa tulee jotain myöhemmin.

• JellyForever

Minäkin katsoin juuri Jacquin viimeisen jakson, harmi ettei Tony lähtenyt hänen mukaansa. Siinä oli kyllä pari joka todellakin olisi kuulunut yhteen. Onneksi Jacqui sai sentään kunnolliset hyvästelykohtaukset sekä Tonyn että Phoeben kanssa toisin kuin Jen ja Tilly joilla oli vaan se surkea kahden sekunnin hyvästelykohtaus, siksi Jacquin lähtö ei tunnu ihan yhtä pahalta kuin Jenin.
        Sarjasta on lähtenyt kevään aikana monta suosittua naishahmoa(kohta myös Texas), saa nähdä tuleeko uusia tilalle. Ainakin se Clare on ihan hirveä, toivottavasti ei jää sarjaan pitkäksi aikaa.
        Keviniä ei olekaan näkynyt pitkään aikaan, luulin jo että lähti sarjasta. Saa nähdä miten käy kun Steven palaa.
        Eastendersissä oli tosiaan surulliset jaksot, väkisin tuli tippa linssiin kun Danielle kuoli Ronnien syliin. Ronnien isä Archie on kyllä ihan kamala, onneksi Peggyllekin selvisi lopulta millainen hän on. Luulisi, että Janine vielä joutuu vastuuseen Daniellen kuolemasta vaikka olihan se onnettomuus, saa nähdä.

• ste fan(brendan)87

Niin harmi ettei tony lähtenyt rakastamansa naisen mukaan, vaan päätti jacguin pyynnöstä jäädä kylään, en tiennytkään että tämä diana on raskaana tonylle.
      Veikkaanpa että joitakin uusia hahmoja voi tulla poistuneiden tilalle, sekoittavat siten kyläläisten elämää.
      Saanähdä miten steven reagoi nähtyään kevinin, kevinin kannattaa itsensä vuoksi pysyä kylästä pois, kuitenkaan ei ole isänsä vuoksikaan suosiolla.
      Vaikka danielle kuoli ronnien syliin, silti vihdoinkin sai kohdata äitinsä, tietynlainen helpotus hänelle, vaikka menehtyi, archie on todella ällöttävä mies, joka vain ajattelee omaa etuaan, hyvä kun hänen todellinen puoli selvisi peggylle, joka vain palvoi miestänsä.

• ste fan(brendan)87

satuin vielä olemaan hereillä, olen yö eläjä.
      En tiedä oletko käynyt lukemassa hollyoaks paljastuksia texasiin liittyen ja hänen häihinsä?
      No kerron kuitenkin, eli häiden alla joku töinäisee texasin jostain korkealta, ilmeisestii tippuu maahan, josta hänet löydetään, jotkut epäilevät syyllisenä olevan silas, mutta muitakin epäilyttäviä henkilöitä riittää.
      Ihanaa kun vihdoin steven palasi takaisin kylään, doug oli ihmeissään kun ste oli niin hyväntuulinen tapahtuneista asioista huolimatta, ste meni käymään chez chezissä ja yllättäen kevin oli siellä, pahoitteli kovasti tekoaan, myös isänsä, steven ei hyväksynyt mitään anteeksi pyyntöä, vaan hakkasi kevinin tajuttomaksi, en haluisi stevenin muuttuvan väkivaltaiseksi.
      Doug tahtoo myydä osuutensa delistä, josta steven ei ole mielissään, steven harkitsee ostavansa chez chezin, joka mielestäni hänelle kuuluu.

• JellyForever

Mielenkiintoni sarjaa kohtaan on hiipunut, kun kaksi suurinta suosikkiani poistui. En ole katsonut tämän viikon jaksoista vielä kun maanantain ja tiistain jaksot. Se Clare on vaan niin hirveä, en haluaisi katsella hänen naamaansa hetkeäkään. Ja muutenkin tuo Claren, Merceresin ja tohtorin kuvio ei vaan jotenkin kiinnosta yhtään. Ja se uusi kovis Robbiekin on pelkästään ärsyttävä.
        Ainoa mikä kiinnostaa on tosiaan juuri se Texasin juonikuvio ja häät, Texasin ja Dodgerin välillä on sellaista erityistä kemiaa mitä oli myös Jenin ja Tillyn välillä, selvästi rakastavat toisiaan, mutta huonostihan siinä käy. Arvaan, että Will tappaa Texasin koska on mustasukkainen, voin olla väärässäkin. Tässä sarjassahan kaikki on mahdollista, kenen tahansa hahmon luonne voi muuttua hetkessä täysin päinvastaiseksi, sehän on jo nähty.
        Luin sieltä Digital spy-sivustolta Kevinin näyttelijän haastattelun. Kevin palaa sarjaan hetkeksi, mutta poistuu sitten. Ilmeisesti Patrick tekee hänelle jotain, se jätetään avoimeksi. Kevinin näyttelijä(en muista nimeä), sai jonkun teatterityön muutamaksi kuukaudeksi, sain haastattelusta sellaisen käsityksen että Kevin vielä saattaa palata sarjaan sitten myöhemmin.
        Täytyy varmaan katsoa tämän viikon loput jaksot, eihän tässä ole muutakaan tekemistä...

• ste fan(brendan)87

Olen samaa mieltä kanssasi tuosta claresta, minäkään en häntä siedä, ihan turha hahmo siellä ja etenkin mercedesin/ tohtorin sotkuista suhdetta ollaan soudettu edestakaisin.
      Milloin willin ja texasin häät ovatkaan? saattaisi olla hyvinkin mahdollista että will surmaa hänet, kun tajuaa texasin tuntemukset dodgeria kohtaan, eikä pysty pitää häntä enään itsellään.
      Niinhän toi kevin poistuu yllätttäen sarjasta, sellainen pika käynti kylässä, mäkin olen vain jatkanut sarjan seuraamista stevenin takia, enkä katsonut vähään aikaa kun häntä ei maisemissa näkynyt, onneksi se tulee muuttumaan ensi maanantaina.
      Jos löydät sarjasta uusia lempi hahmoja.

• JellyForever

Sori, etten ole viitsinyt vastailla vähään aikaan. Olin hetken aikaa jotenkin niin tympääntynyt koko sarjaan, kun suosikkihahmoni poistuivat ja Tillystä ja Estheristä tehtiin pari, heidän välillään ei ole sitten minkäänlaista kemiaa, ovat varmaan saippuahistorian tylsin pari, heh... Kunpa vaan Jen tulisi takaisin, edes hetkeksi...
        Olen kuitenkin katsonut viikonloppuisin viikon kaikki jaksot putkeen. Will sitten tappoi Texasin kuten arvelinkin, saa nähdä koska se sitten paljastuu kun Anna tunnusti. Patrickin ja Siennan juonikuviot vaikuttavat myös aika mielenkiintoisilta, saa nähdä koska Patrickin pimeä puoli alkaa paljastua myös Maxinelle. Aika yllättävää, että Sineadin äidinvaistot heräsivät ja päättikin pitää vauvan ja hänestä ja Stevenistä tuli kämppiksiä.
        Nyt sain uuden syyn jatkaa sarjan seuraamista kun Kirsty-Leigh Porter (Emmerdale Roz) tulee kohta sarjaan, saa nähdä millainen rooli hänellä sitten tulee olemaan.

• ste fan (brendan)87

Nyt täytyy pyytää anteeksi etten ole täällä muistanut käydä kirjoittelemassa, tässä on ollut kaikenlaista, mutta olen silmä kovana seurannut stevenin elämän menoa, surettaa miten hänkin joutuu ties millaisten murheiden eteen. toivottavasti hänellekin tulisi jotain iloista. kuten vaikka tämä alkava romanssi dougin kanssa, vaikken alussa pitänyt siitä, ihan brendanin poissa olon vuoksi, mutta ihan kiva jos he löytäisivät yhteisen polun.
      en ole varma kirjoitatko tänne enään, mutta vastaile jos tahdot. :P

• JellyForever

Enpä ole katsonut Hollyoaksia enää pitkään aikaan, sarja on huonontunut niin paljon. Parhaat henkilöt poistuneet, tapahtuu liikaa ja liian nopeasti, murhia vaan toisensa perään...ei vaan kiinnosta enää.
        Olen sen sijaan alkanut katsomaan Coronation Streetia, vaikken vieläkään ole kunnolla perillä kaikista henkilöistä ja tapahtumista siinä. Niin ja tietenkin Eastendersia ja Emmerdalea telkkarista. Jonkin verran olen katsonut myös Emmerdalen uusia jaksoja, mutta lähinnä vaan suosikkihahmojeni(Cain, Moira, Vanessa) kohtauksia, ihan kaikkia tulevia tapahtumia en ehkä haluaisikaan tietää.
        Ja kohtahan alkavat myös Downton Abbeyn uudet jaksot, katsomista siis riitää.

• ste fan (brendan)87

Ymmärrän täysin mitä ajat takaa tuossa, munkin mielestä hollyoaks on laadultaan huonontunut, kun brendan poistui siitä, niin kaikenlaisia pikkunilkkejä on tullut tilalle sekoittamaan pakkaa ja yrittäen paikata hänen poissa oloaan, tarkoitan etenkin Trevoria ja clarea, niin paljon lahdataan porukkaa ja nythän tapahtui vielä räjähdys, ties kuinka monta ihmistä siinäkin kuolee.
      Ainoastaan jaksan innostua seuraamaan sitä päivittäin stevenin ja dougin vuoksi, muutoin lempihahmoja ei oikeastaan ole, mitkä ovat lempihahmosi eastendersissä?
      Mulla on heather, (ikävää kun hän menehtyy jossain vaiheessa traagisesti), shirley, vaikka hän osaa olla ämmämäinen luonteeltaan, mutta kyllä siellä lämmin sydän välillä sykkii, ronnie, christian, syed, (onneksi he saavat lopulta toisensa) noissa taisi ollla tärkeimmät.
      Mistä seuraat coronation street - sarjaa?
      Itsekin odotan downton abbeyn uusien jaksojen alkua. kyllä meitä britti sarjojen faneja siten hemmotellaan!
      Joskus olen huomannut myytävän liikkeissä downton abbey - dvd boxeja, mutta hinta puolelta ovat ruhtinaallisia.
      Haluatko vielä jatkaa täällä kirjoittelua kanssani, jos keskustelemme vaikka joistakin muista britti sarjoista kuin hollyoaksista?

• JellyForever

Digital spy-sivuston mukaan siinä Hollyoaksin räjähdyksessä kuolee 5 henkilöä ja Hollyoaks Later-sarjassa vielä 2 lisää(toinen heistä Callum). Alkaa jotenkin tuntua siltä että moni näyttelijä haluaa pois koska sarjasta on tuottajavaihdoksen myötä tullut epärealistista huttua. Olisiko näin?
        Meillä on näköjään ihan samat lempihahmot Eastendersissä, varsinkin Syed on ihana. Inhokkihahmoni ovat Lucas(että osaa olla tekopyhä mies) ja Archie(ihan kamala), entä sinun?
        Youtubesta löytyy Coronation Streetin jaksoja moneltakin kanavalta, kirjoitat vaan siihen hakukenttään.
        Downton Abbey dvd-boxit on tosiaan aika kalliita, minulla on hyllyssä vasta 2 ekaa kautta. Ihanaa, että sarja vihdoin jatkuu ensi viikolla.
        Oletko muuten katsonut viikonloppuisin sarjaa Kotirintaman naiset? Siinä on kanssa yksi loistava brittisarja. Jatketaan ihmeessä kirjoittelua jos haluat.

• ste fan (brendan) 87

Joo huomasin saman tiedon digital spyltä myöskin, saattaapi olla että monet näyttelijät haluavat vaihtaa maisemia toiseen tv sarjaan, aika paljonhan siinä on alkanut tapahtumaan erikoisia juttuja tiuhaan tahtiin.
      Mäkin inhoan lucasia, olevinaan niin pyhä ihminen, vaikka on aivan toisenlainen ja archie, janine, sam kuuluvat samaan inhotut - kategoriaan, jotenkin olen alkanut lämpenemään biancalle, vaikka on omalaiatuinen luonteeltaan, silti pippurinen.
      Jostakin olin lukevinaan että archie kuolisi myöhemmin..(sormet pystyyn!)
      Heather on herttainen, fanittaa niin kovasti george michaelia, minkä käyttäjän kautta katsot coronation street jaksoja?
      Täytyy myöntää että olen viimeksi seurannut sitäkin kun näytettiin telkkarista, joten kirittävää olisi, ties monesko kausi on meneillään briteissä?
      Ehkä sitä pitäisi itsekin hankkia myöhemmin noi downton abbeyn alku kaudet, kova etsiminen liikkeiden suhteen, mikäli ei halua tilata.
      Olen katsonut kotirintaman naisia telkkarista ja on hyvä sarja.
      Mun puolesta voidaan jatkaa kirjoittelua, ollaan päästy hyvin vauhtiin, niin paljon yhdistäviä lempisarjoja.. :P
      Oli surullista katsoa hollyoaks jaksoa jossa doug kuoli ja ste piti häntä sylissään, doug oli yksi lempihahmoistani, saanähdä mitä keksivät nyt stevenille..
      Mutta onneksi clare kuoli, paha sai palkkansa..niin sanotusti.

• ste fan (brendan) 87

sen unohdin mainita äsken, että tuolla dailymotion sivulta löytyy näköjään coronation street ja eastendersin jaksoja, jossa katson samalla hollyoaksia.
      ehkä taisit tietääkin noista jo.

• JellyForever

Siellä Dailymotionissa on tosiaan myös niitä jaksoja ja Youtubesta löydät saippuasarjoja ainakin mm. käyttäjien MaddysTVsoaps2k13, TV CATCHUP ja SoapUploads2013 kanavilta.
        Doug oli sympaattinen hahmo, ikävää että kuoli. Luin jostakin, että Stevenille tulee sarjaan ensi viikolla kolme siskopuolta, yhtä heistä näyttelee Kirsty-Leigh Porter(Emmerdalen Roz). Toivotaan, että hänestä ei tule pelkästään uusi bimboblondi Theresan tilalle, kyseinen näyttelijä ansaitsisi parempaa. Huomasitko muuten, että siellä Digital spy-sivustolla on Emmett Scanlanin haastattelu?

• ste fan (brendan) 87

Kiitti kun vinkkasit noiden käyttäjien nimistä, täytyypi kahlata ne läpite. :P
      Niin doug oli tosiaan lystikäs kaveri, joka tuli niin juttuun monien kanssa, hyvä kun saivat sovittua lopulta stevenin kanssa välinsä, jolloin heillä oli yhteisiä hetkiä ennen tuota kuolemaa.
      Stevenillä on todella paljon muutoksen tuulia tiedossa, vasta sai tietää hänen isänsä olevan danny ja vieläpä saapuvat 3 siskopuolta, toivon kanssa ettei Kirsty - Leigh Porterista tule theresa kopiota, on ollut riittävästi sietämistä tuossa alkuperäisestä theresasta, juuri tyypillinen bimbo.heh.
      Porter on lahjakas näyttelijä, on osoittanut sen kykynsä, huomasin digital spy sivulla scanlanin haastattelun ja onhan hän muuttunut ulkonäöltään jonkin verran, tiedä sitten millainen hänen uusi kuvaamansa sarja on, olikohan nimeltään fall tai fallen?
      Kaipa sitäkin näkee dailymotionista tai youtuben kautta.
      Tietty kipinä on hävinnyt hollyoaks sarjasta, sen havaitsee oitis.
      Downton abbeyn 4 kausi julkaistaan cdon.comilla 22.1.2014, joten vielä saamme odottaa niinkin kauan, sitten on ilmestynyt myöskin abbeyn erikois jakso dvd,eitä.

• JellyForever

Nuo mainitsemani Youtube-kanavat on näköjään poistettu tekijänoikeus rikkeiden takia. Onneksi sentään Dailymotionista pystyy katsomaan.
        Viime viikolla vilkaisin pitkästä aikaa Hollyoaksia, koska halusi nähdä Stevenin uuden perheen. Kirstyn roolihahmo näyttäisi olevan sellainen Jacquin tyyppinen sanavalmis kova mimmi, ei onneksi bimbo kuten pelkäsin. Mielestäni luonnollinen hiusväri sopisi kyllä hänelle paremmin kuin blondattu. On hyvä että Dailymotionissa pystyy helposti hyppäämään yli kaikki älyttömyydet ja katsomaan pelkästään suosikkihahmojensa kohtaukset.
        Eastendersissä on jännät paikat, Lucasista on tulossa yhtä paha kuin Emmerdalen Cameron. Owen oli ainoa joka tajusi millainen hän oikeasti on.
        Bianca voisi jo tunnustaa rakkautensa Rickylle, lähtiköhän Sam nyt sarjasta?
        Se komea lääkäri ansaitsisi kyllä enemmän ruutuaikaa, ollut jo puoli vuotta sarjassa...
        Downton Abbeyn eka jakso ei pettänyt odotuksia, nythän sarjaa voi katsoa onneksi myös Yle Areenasta.

• ste fan (brendan) 87

Olen netissä kuunnellut downton sbbeyn musiikkia, kuulostaa kaunillta.
      Onneksi tosiaan dailymotionissa pystyy katsomaan monia brittiläisiä jaksoja ja hyppiä tylsien kohtien ohi.
      Kirstyn roolihahmo vaikutti kyllä hyvältä, toivotaan että pysyy juuri tuollaisena, ettei myöhemmin muuttuisi theresa - kopioksi.
      Saanähdä jääkö lucas lopulta kiinni kaikista teoistaan, bianca ja ricky sopivat hyvin toisilleen, mielestäni sam taisi lähteä sarjasta pois, en muutenkaan pitänyt hänen yrmeästä naamasta..sori..;P
      Inhottaa mitä kataluuksia janelle ja archie keksivät yrittäessään saada pubia itselleen, siinä on pirullinen parivaljakko.
      Downton abbeyn eka jakso oli mahtava, kyllähän sitä oltiin odoteltu, onko sulla downton abbey kausien ohella niiden erikoisjakso dvd,eet: " A journey to the highlands" ja " winter at downton abbey"? olen miettinyt mihin kausiin ne kuuluvat.
      Mm. cdon.comissa myydään downton abbey kirjoja, johon sisältyy kaikkien kausien jutut ja seinäkalentereita.

• ste fan (brendan) 87

Riemastuin kun löysin tämän sivun ja suosittelen sunkin käymään siellä;
      www.telegraph.co.uk/culture/tvandradio/downton-abbey/
      Sieltä löytyy nämä esim, "Downton abbey`s most shocking moments"
      "Ten things you need to know about downton abbey"
      "what next for downton abbey?"
      Ja 30.10 tulee 1 kanavalta klo,19.00 "historiaa; downton abbeyn kartanossa" , jonka onneksi voi myöskin katsoa yleareenalta.
      Kylläpä meitä downton abbeyn faneja hemmotellaan..
      Ällistyin kuinka erilaiselta brendanin näyttelijä emmett scanlan näyttää ilman tunnettuja viiksiään, ennenkuin hänen uuteen ulkomuotoon tottuu.

• JellyForever

Tuo "Winter at Downton Abbey" on toisen kauden päätösjakso ja se minulla on. "A journey to the highlands" on puolestaan kolmannen kauden päätösjakso, kummatkin olivat briteissä ns. jouluspesiaalijaksoja, jotka esitettiin jouluna.
        Täytyypä katsoa areenasta tuo dokumentti Downton Abbeyn kartanosta, vaikuttaa mielenkiintoiselta.
        Minäkään en tykkää Samin yrmeästä naamasta...Oletko katsonut Youtubesta vanhoja Eastenders-pätkiä vuodelta 1996? Ei uskoisi että Samin roolissa on tosiaan sama näyttelijä, niin paljon on muuttunut.
        En huomannut Hollyoaksin juonipaljastuksissa mitään Stevenin perheestä, tiedätkö milloin heitä näytetään seuraavan kerran?

• ste fan (brendan)87

Anteeksi kun sait odotella vastaustani, taidan jättää viime tippaan nämäkin. :P
      Multa nyt löytyy kaikki noi downton abbey kaudet ja myös ne lisäjaksotkin, oli pakko hankkia ne kerrallaan, pääsee alusta asti perille, onhan sarja jos vienytkin mennessään.
      Itse pidin siitä historia ohjelmasta, jossa käytiin downton abbey kartanossa ja päästiin haastattelemaan itse herttuaa ja herttuatarta, heillä on kaunis koti hoidettavanaan.
      Tulisipa lisää juuri tuollaisia historia dokumentteja vanhoista englantilaisista kartanoista ja linnoista, siellä niitä riittää.
      Olen katsonut vanhoja eastenders jaksoja youtubesta, enkä alussa ollut uskoa siinä olevan nykyinenkin sam..
      Aina hollyoaksissa ei näytetä stevenin uutta perhettä, mutta toisinaan tupsahtavat esiin, viime päivinä oli dougin ja leannen hautajaiset, hyvin herkistävät, steven piti kauniin puheen.
      Oli ikävä jakso downton abbeyssä, missä anne raiskattiiin, toivottavasti se lurjus jäisi kiinni, ehkä seuraavassa jaksossa, luin jostain, että me ollaan downton abbeyn nykyisestä jaksoista vain kuukausi jäljessä, joten vanavedessä kuljetaan brittien kanssa.
      Satutko olemaan viinien ystävä? kuulema alkoihin tulisi myyntiin downton abbeyn puna - ja valkoviiniä, jotka on tehty ihan siellä paikan päällä..

• DaleEmmer

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe