Kuinka paljon rakastat Jeesusta?

j3sus!

Minä henkilökohtaisesti en pystyisi elämään ilman Jeesuksen tukea.. sekä rakkautta.
Minulle Hän on ollut ja tulee aina olemaan turva.

En ymmärrä, miksi jotkut haluaisivat viedä tämän pois minulta?

22

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.

      Rakastan Jeesusta paljon,ilman häntä en minäkään voisi elää. Hän on kaikkeni. Saatana joukkoineen yrittää sitä meiltä riistää. Jeesus on Herrani.

      • esther

        jaahas, helluntailaisuskovat ovat taas päättäneet vallata koko palstan :/
        kai teillä omannekin on, menkää sinne julistamaan


      • EL.aiM

        .,.

        Että meinaat jotta Per-ke-le voisi viedä jonkun Jeesuksen oman pois. Missä vaiheessa kaikkki enkelit ei Jeesusta tottelisi? Ei yhden missään. Mutta ei kai niitäkään kokoajan pidä olla komentamassa. Ne ovat persoonia kaikki. Lu-ci-fe-ri-kin.

        Koita pupu ymmärtää, että Jeesus voi yhdellä sanalla tappaa Per-ke-leen. Mieti sitä, miksi niin ei ole vielä tapahtunut. Annan ilmaiseksi vihjeen. `Särkynyttä sydäntä en hylkää`


    • Minä en rakasta Jeesusta, koska en ole koskaan tavannutkaan. Vaikea rakastaa, jos ei ole edes tuttu.

    • uskovaNainen

      Ei sitä kukaan voi sinulta pois viedä!
      Minulle Jeesus merkitsee myöskin turvaa ja rakkautta. Uskon, että Hänellä on meitä kaikkia varten suunnitelmansa ja kaikelle löytyy aikanaan selitys ja vastaukset.

      • Toivossa on hyvä elää :]
        kunhan muistaa olla pettymättä.


      • uskovaNainen
        ambulo kirjoitti:

        Toivossa on hyvä elää :]
        kunhan muistaa olla pettymättä.

        En sanonut eläväni toivossa :) Jos kuoleman jälkeen mikään ei selviä, eikä mitään olekkaan, ni enpähän minä siinä kohtaa hirveästi tule pettymään. Mutta näin joka tapauksessa uskon.


      • uskovaNainen kirjoitti:

        En sanonut eläväni toivossa :) Jos kuoleman jälkeen mikään ei selviä, eikä mitään olekkaan, ni enpähän minä siinä kohtaa hirveästi tule pettymään. Mutta näin joka tapauksessa uskon.

        Et elä toivossa, mutta silti uskot, annat sellaisen kuvan, että uskot, koska on pakko.. et toivo, että taivas olisi olemassa? Uskot vain..

        mikäs siinä, älä pety jos valitsit väärän uskonnon, ehkä oikea vastaus olisi ollut olla mormoni.


      • uskovaN ainen
        ambulo kirjoitti:

        Et elä toivossa, mutta silti uskot, annat sellaisen kuvan, että uskot, koska on pakko.. et toivo, että taivas olisi olemassa? Uskot vain..

        mikäs siinä, älä pety jos valitsit väärän uskonnon, ehkä oikea vastaus olisi ollut olla mormoni.

        En muista koskaan tietoisesti valinneeni itseeni uskoa. Se on minussa, osa minua. Ei ole "pakko" uskoa, siitä ei ole kyse.

        Uskon siis, että meitä odottaa jokin kuolemamme jälkeen. Jumala odottaa paikassa, jota taivaaksi kutsutaan. Missä tuo taivas sitten on, se jää nähtäväksi. Mutta jos mitään ei olekkaan, kaikki päättyy haudan lepoon, niin sitten päättyy. Enpä enää sen jälkeen ole tietoinen mistään, enkä myöskään voi mitään katua, enkä mihinkään pettyä.

        Lainatakseni tutun papin sanoja, voin sanoa että " välillä pelkkä ajatuskin iänkaikkisesta elämästä pelottaa, koska tuskin jaksan elää tätä yhtäkään päivää iltaan saakka".


      • uskovaN ainen kirjoitti:

        En muista koskaan tietoisesti valinneeni itseeni uskoa. Se on minussa, osa minua. Ei ole "pakko" uskoa, siitä ei ole kyse.

        Uskon siis, että meitä odottaa jokin kuolemamme jälkeen. Jumala odottaa paikassa, jota taivaaksi kutsutaan. Missä tuo taivas sitten on, se jää nähtäväksi. Mutta jos mitään ei olekkaan, kaikki päättyy haudan lepoon, niin sitten päättyy. Enpä enää sen jälkeen ole tietoinen mistään, enkä myöskään voi mitään katua, enkä mihinkään pettyä.

        Lainatakseni tutun papin sanoja, voin sanoa että " välillä pelkkä ajatuskin iänkaikkisesta elämästä pelottaa, koska tuskin jaksan elää tätä yhtäkään päivää iltaan saakka".

        :)

        Minä saan lohtua taas siitä, että elän ihan omillani ja kun kuolen kuolen.


      • uskovaNainen kirjoitti:

        En sanonut eläväni toivossa :) Jos kuoleman jälkeen mikään ei selviä, eikä mitään olekkaan, ni enpähän minä siinä kohtaa hirveästi tule pettymään. Mutta näin joka tapauksessa uskon.

        "Jos kuoleman jälkeen mikään ei selviä, eikä mitään olekkaan, ni enpähän minä siinä kohtaa hirveästi tule pettymään."

        Miksi joku viitsii uhrata koko elämänsä ajan silloin jollekin himputin uskolle, jos kuoltuaan ei mitään olekaan ja jopa evää muilta elämästä niin kuin tahtoo esim. tasa-arvoinen avioliitto?! Ei asia minua koskisi, mutta kun siitä on muodostunut jo yhteiskunnallinen ongelma että jotkut haluavat samalla tuhota oman elämänsä uskolla ja samalla muidenkin elämän uskolla!

        Siis monet kristityt ovat luopuneet uskostaan, koska ovat vihdoinkin tulleet vakuuttuneeksi siitä että on vain tämä hetki mitä elämme, eikä ole mitään kuoleman jälkeistä elämää! Miksi rajoittaa elämäänsä tai toisten elämää enempää!? Kuoltua ihmistä odottaa monttu ja multaa päälle tai kreamatorio, jonka jälkeen vainaja on enää muisto lähiomaisten mielessä, jota saatetaan joskus miettiä. Itsekin mietin monesti omaa isääni!


      • uskovaN ainen kirjoitti:

        En muista koskaan tietoisesti valinneeni itseeni uskoa. Se on minussa, osa minua. Ei ole "pakko" uskoa, siitä ei ole kyse.

        Uskon siis, että meitä odottaa jokin kuolemamme jälkeen. Jumala odottaa paikassa, jota taivaaksi kutsutaan. Missä tuo taivas sitten on, se jää nähtäväksi. Mutta jos mitään ei olekkaan, kaikki päättyy haudan lepoon, niin sitten päättyy. Enpä enää sen jälkeen ole tietoinen mistään, enkä myöskään voi mitään katua, enkä mihinkään pettyä.

        Lainatakseni tutun papin sanoja, voin sanoa että " välillä pelkkä ajatuskin iänkaikkisesta elämästä pelottaa, koska tuskin jaksan elää tätä yhtäkään päivää iltaan saakka".

        uskovaN ainen sanoi :
        Uskon siis, että meitä odottaa jokin kuolemamme jälkeen. Jumala odottaa paikassa, jota taivaaksi kutsutaan.
        ________
        Johannes :
        11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
        11:26 Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, IKINÄ KUOLE. Uskotko sen?"
        ________
        Kun ruumiimme kuolee niin sielumme jatkaa olemassaoloaan,,,kuten
        ______________________________
        tuossakin :

        Luukas :
        16:22 Niin tapahtui, että köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Aabrahamin helmaan. Ja rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin.
        16:23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
        16:24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!


    • sillä lailla

      Aika omituisia ovat etenkin suomalaiset heteromiehet, että he rakastavat jotain kuvitteellista juutalaista miestä enemmän kuin vaimoaan.

    • ?

      Eiks se kuollukkaa?

    • jesus-hesus

      valehtelisin jos väittäisin rakastavani jeesusta joka ei ole koskaan läsnä. ja jeesuksen rakkaus minua kohtaan on asia josta kuulin muilta ihmisiltä joten sekin on asia joka ei ole totta.

      itseään voi pissata linssiin monella tapaa. tämä jeesus-rakkaus on joidenkin tapa.

    • Hei, J3sus!

      Oletpa keksinyt oivaltavan nimimerkin itsellesi.
      Turvaaminen Jeesukseen ja hänen anteeksiantoonsa erityisesti silloin, kun tuntee syyllisyyttä, on armollisinta mitä meillä on. Kuolemanpelon iskiessäkin voi olla varma, että Jeesus on voittanut kuoleman vallan ja luvannut aikojen lopulla hakea omansa taivaan kotiin.

      Ei sinulta kukaan vie tätä hyvää osaa pois. Kätke se sydämeesi. Niin teen minäkin ja toivon, että muutkin tekisivät niin ja jakaisivat itse saamastaan lahjasta, jota kutsutaan armoksi.

      t. Maarit-pappi

    • EL: ak:IM

      j3sus!

      Ihan vi.tusti.

    • Pickis

      I love Jesus 'cause I am his buddy all the time., It is fun to walk with Him. He fascinated me intellectually, but I can never grasp completely here. In Heaven I can see him, touch him, laugh with him. I was born in Finland and moved to California when I was a boy. When I was 35 years old, I studied the dictionary, and found that Jesus is Logic. (Äly). Greatest logic is LOVE. Everything makes so much sense when talk and walk with Jesus.

      Does anybody know what is the etymological origin of the "Jumala" in Finnish language.

      With My Best Love,

      Mark Pell
      San Francisco

    • "Minä henkilökohtaisesti en pystyisi elämään ilman Jeesuksen tukea"

      Joku ei pystyisi elämään ilman viinaa!

      Minä taas pärjään varsin hyvin ilman mitään uskomuksia mihinkään ja viinaa.

      "Minulle Hän on ollut ja tulee aina olemaan turva."

      Turvan tulee olla jokin olemassa oleva "konreettinen" henkilö!

      "En ymmärrä, miksi jotkut haluaisivat viedä tämän pois minulta? "

      Sinulta ei kukaan halua sitä viedä pois. Saat uskosi pitää, eikä sekään heikennä tai voi vaikuttaa sun uskoosi millään tavoin jos on olemassa ihmisiä, jotka eivät usko tai jos valtio irrottautuisi kirkosta, kuten monissa Pohjoismaissa on käynyt!?

      http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305570600925

      Huomioikaa, että konservatiivit Norjassakin ymmärtävät muita ihmisiä, mutta miksi Suomessa konservatiiviset ymmärrä muuta kuin omaansa etua!?

    • hankalaahanse

      miten mielikuvitusolentoa voi rakastaa?

      • hankalaahanse sanoi :
        miten mielikuvitusolentoa voi rakastaa?
        __________
        Jumalaa rakastetaan rakastamalla Hänen tahtonsa ja käskyjensä toteutumista.

        Kun teet hyvän teon lähimmäisellesi suoritat itse asiassa Jumalanpalvelusta :

        Aamos :
        5:23 Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa.
        5:24 Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro.

        .


    • ELa.IM

      j3sus!

      Kuinka paljon... 10/10.

      Eikä sitä sulta kukaan voi pois viedä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      453
      2341
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2086
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1602
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1581
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1361
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1355
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      152
      1345
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1236
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1115
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      101
      1069
    Aihe