nyt alko uusi sarja meidän suhteessa, jos kerran naimisiin meno vie seksi halut kokonaan. osaa se mieskin pihdata,jos vaan mahdollisuus iskee ja tiedän että kun olen loppuvuoden pyytämättä,kärttämättä,kerjäämättä tai yrittämättä saada seksii,niii johan alkaa huuto ja kiukuttelu ettenkä enää kelpaa.
kuukautisten jälkeinen viikonloppu oli joskus oikeen kulta aikaa.. sillon sai niin paljon kuin vaan jaksoi ja halusi.turhaa sekin toive on ollut pidemmen aikaa jo. pitkä loppuvuosi tulossa molemmille osapuolille. osaa ne miehetkin.
katsotaan nyt sitten tämänkin kortti loppuun asti
mies pysyy lujana ilman seksiä???
juha pe
2
308
Vastaukset
- mek
Rupea sinäkin pihtaamaan rahojasi ja laitappa muijasi maksamaan tarpeeksi perheen menoja ja jos tulee sanomista niin pihistelet samasta syystä rahoitasi kun naisesi seksistä niin rupeaa naisen mieli muuttumaan ja jso ei muuttu niin vieraisiin tai eroa peliin niin helpottaa.
- varamies
Lähetä minulle vaimosi puhelinnumero siltä varalta että alat pihdata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865