anteeksi

s

että olen olemassa

11

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noisy Snow

S älä nyt noin sano sillä kyllä joku varmasti tarvitsee tai rakastaa sinua jossain tai tulee tekemään näin. Joskus ihmiset saattavat suuttua jostain ja olla vihaisia mutta älä välitä sillä kyllä kaikki aina iloksi muuttuu sillä jotkut ihmiset ovat vain joskus vähän monimutkaisia anna heille aikaa ja uskon että ihmiset antavat sinulla anteeksi tai lopettavat piinaamisesi. Kaikissa ihmisissä on paljon hyvää oma sielu.

• OskariOlemattomuus

Saat anteeksi. Sattuuhan noita - minäkin olen olemassa.

• dddggg

Et saa.

• jkkooo

niinkkö

• ky..ky..kyllä

Saat anteeksi, mutta muista ettei tämä tule toistumaan!

• pittuilija

säälittävää pas...aaaa

• höy höy

Anteeksi kun moitin muita vamma-aivoisiksi ym. kun olen itse juuri sellainen. Olen niin kateellinen noille menestyjille.

• Olen laitoksessa!

Laitoksessa asuu onnellinen vajakki!

Laitos saa vajakin elämän maistumaan, lääkkeiltä. On yhtä juhlaa herätä aamuisin hoitajan potkimana, lääketarjottimen hehkuessa mukavaa helpotusta.
        Massiiviset kivilattiat ottavat vastaan kuola ryöpyt ja ovat helppo puhdistaa. Halpaa klinkkeriähän se on, mutta lattia kuitenkin.

Vaaleat hieman ruosteiset rautasängyt korotetuilla reunuksilla pitävät huolen, ettei potilas pääse tokkurapäissään putoamaan.
        Silmiä rasittavat kalterit ikkunoissa hieman hämäävät ja näkymä hoitolan pihalle, jossa yksi ainut kinttupolku potilaiden kiertää ympyrää, on tietysti negatiivinen asia.

Piha on onneksi hehtaarin ja suojattu verkkoaidalla. Olisi noloa jos ulkopuolisia tunkeutuisi katsomaan lääkkeiden vääristämiä naamoja.
        Laitoksen kanssa samaan tyyliin rakennetut potilaspyjama- ja liinavaatevarasto antavat konkreettista näyttöä, millaisia ihmisiä laitoksessa on.

He ovat keskustelupalstoilla seonneita, päästään tosi vajaita yksilöitä, jotka on hyvä eristää pois yhteiskunnasta. Heillä on sentään oikeus käyttää laitoksen tietokonetta ja terapia jaksoina päästä keskustelupalstoille.

Autotallissa on puhtaan karhea invataksi, jolla kuljettaa potilaita eri paikkoihin. Kuten psykiatrille joka on kaupungilla ja samalla reissulla apteekissa. Invataksilla hoidetaan myös koulukuljetukset. Mutta potilasaines on kuitenkin niin sairasta, ettei heidän päähänsä tartu edes Aapiskukko. Sen sijaan osa ryhmästä tykkää melskata potilassaunassa ja matkia ilmeisesti kukkoa, koska he niin terhakkaasti kotkottelevat.

Vähäosaisiahan he ovat. Mutta joskus tyytyväisiä kun saavat itse imeä pillivelliä suoraan letkusta ilman että ruokaa tarvitsee syöttää anuksen kautta.
        Ilman stressiä ja huolen häivää he kiertävätkin ympyrää laitoksen pihalla, etenkin jos ovat saaneet reippaan psyykelääkeannoksen. Onhan se noloa terveiden hoitajien katsoa tuollaisia vouhkia. Mutta yhteiskuntamme tarvitsee myös mielenhäilyväiset vajakit.

Kaiken kaikkiaan täysin rapattu laitos, vaaleaksi kalkittu edustaa täyden nautinnon huippua noille, joiden paikka on laitoksessa. Tosin kokeiluna harvakseltaan, kokeillaan avohoitoa. Joka on osoittautunut niin kiperäksi paikaksi, etteivät he siellä pärjää, vaan on palattava takaisin hoitoon.

Onneksi heillä on mahtava dolby-mono osastoradio kaiuttimena kunkin huoneen oven päällä ja kun potilaille soittaa mörrimöykky levyä ”vajakki se lähtee piiriin, tinttan tanttan dallal lei”, he rauhoittuvat ja yrittävät jopa naurua. Mikä jää torsoksi irvistykseksi kaikkien huulille.

• sory

sori jos oon syntynyt

• jkioo

vain nniin

• Jossun turinaa

Et saa, mene pois!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      182
      2688
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      195
      2207
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      2016
    4. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      171
      1869
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      126
      1864
    6. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      32
      1715
    7. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      72
      1347
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      179
      1315
    9. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      172
      1260
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      80
      1201
    Aihe