anteeksi

s

että olen olemassa

11

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noisy Snow

      S älä nyt noin sano sillä kyllä joku varmasti tarvitsee tai rakastaa sinua jossain tai tulee tekemään näin. Joskus ihmiset saattavat suuttua jostain ja olla vihaisia mutta älä välitä sillä kyllä kaikki aina iloksi muuttuu sillä jotkut ihmiset ovat vain joskus vähän monimutkaisia anna heille aikaa ja uskon että ihmiset antavat sinulla anteeksi tai lopettavat piinaamisesi. Kaikissa ihmisissä on paljon hyvää oma sielu.

    • OskariOlemattomuus

      Saat anteeksi. Sattuuhan noita - minäkin olen olemassa.

    • dddggg

      Et saa.

    • jkkooo

      niinkkö

    • ky..ky..kyllä

      Saat anteeksi, mutta muista ettei tämä tule toistumaan!

    • pittuilija

      säälittävää pas...aaaa

    • höy höy

      Anteeksi kun moitin muita vamma-aivoisiksi ym. kun olen itse juuri sellainen. Olen niin kateellinen noille menestyjille.

      • Olen laitoksessa!

        Laitoksessa asuu onnellinen vajakki!

        Laitos saa vajakin elämän maistumaan, lääkkeiltä. On yhtä juhlaa herätä aamuisin hoitajan potkimana, lääketarjottimen hehkuessa mukavaa helpotusta.
        Massiiviset kivilattiat ottavat vastaan kuola ryöpyt ja ovat helppo puhdistaa. Halpaa klinkkeriähän se on, mutta lattia kuitenkin.

        Vaaleat hieman ruosteiset rautasängyt korotetuilla reunuksilla pitävät huolen, ettei potilas pääse tokkurapäissään putoamaan.
        Silmiä rasittavat kalterit ikkunoissa hieman hämäävät ja näkymä hoitolan pihalle, jossa yksi ainut kinttupolku potilaiden kiertää ympyrää, on tietysti negatiivinen asia.

        Piha on onneksi hehtaarin ja suojattu verkkoaidalla. Olisi noloa jos ulkopuolisia tunkeutuisi katsomaan lääkkeiden vääristämiä naamoja.
        Laitoksen kanssa samaan tyyliin rakennetut potilaspyjama- ja liinavaatevarasto antavat konkreettista näyttöä, millaisia ihmisiä laitoksessa on.

        He ovat keskustelupalstoilla seonneita, päästään tosi vajaita yksilöitä, jotka on hyvä eristää pois yhteiskunnasta. Heillä on sentään oikeus käyttää laitoksen tietokonetta ja terapia jaksoina päästä keskustelupalstoille.

        Autotallissa on puhtaan karhea invataksi, jolla kuljettaa potilaita eri paikkoihin. Kuten psykiatrille joka on kaupungilla ja samalla reissulla apteekissa. Invataksilla hoidetaan myös koulukuljetukset. Mutta potilasaines on kuitenkin niin sairasta, ettei heidän päähänsä tartu edes Aapiskukko. Sen sijaan osa ryhmästä tykkää melskata potilassaunassa ja matkia ilmeisesti kukkoa, koska he niin terhakkaasti kotkottelevat.

        Vähäosaisiahan he ovat. Mutta joskus tyytyväisiä kun saavat itse imeä pillivelliä suoraan letkusta ilman että ruokaa tarvitsee syöttää anuksen kautta.
        Ilman stressiä ja huolen häivää he kiertävätkin ympyrää laitoksen pihalla, etenkin jos ovat saaneet reippaan psyykelääkeannoksen. Onhan se noloa terveiden hoitajien katsoa tuollaisia vouhkia. Mutta yhteiskuntamme tarvitsee myös mielenhäilyväiset vajakit.

        Kaiken kaikkiaan täysin rapattu laitos, vaaleaksi kalkittu edustaa täyden nautinnon huippua noille, joiden paikka on laitoksessa. Tosin kokeiluna harvakseltaan, kokeillaan avohoitoa. Joka on osoittautunut niin kiperäksi paikaksi, etteivät he siellä pärjää, vaan on palattava takaisin hoitoon.

        Onneksi heillä on mahtava dolby-mono osastoradio kaiuttimena kunkin huoneen oven päällä ja kun potilaille soittaa mörrimöykky levyä ”vajakki se lähtee piiriin, tinttan tanttan dallal lei”, he rauhoittuvat ja yrittävät jopa naurua. Mikä jää torsoksi irvistykseksi kaikkien huulille.


    • sory

      sori jos oon syntynyt

    • jkioo

      vain nniin

    • Jossun turinaa

      Et saa, mene pois!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      97
      1832
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1400
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1226
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      888
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      410
      882
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      806
    Aihe