onko orivedellä mamuja? Olen kuullut et orivesi on rasistinen paikka, eikä siällä ole ulkomaalaisia? Pitääkö paikkansa?
Vastaukset 9
- yx ex-vetinen
No onhan niitä jonkin verran, mutta vaikeaksi on heidän elämänsä tehty. Suosittelisin, että Orivedelle perustetaan oikein suuremman luokan pakolaisten vastaanottokeskus ja kotouttaminen voitaisin sitten järjestää tyhjillään oleville kouluille. Nopeasti laskien sellainen 600 - 800 pakolaista vuosittain olisi sopiva määrä Orivedelle.
- Anonyymi
Kuka maksaa ?
- Anonyymi
Ei täällä ole mustia muuta kun mammanpoikia.
- Anonyymi
Kullin lutkuttaja
- Anonyymi
Kai jotain on kun eilenkin ollut vääntöä niiden kanssa baarissa.
- Anonyymi
On säästynyt aika hyvin maahanmuuttajilta koko pitäjä kyllä.
- Anonyymi
eihän tänne kukaan käytyään halua muuttaa
- Anonyymi
Eipä tämmöinen kylä edes tyhmempiä mamuja kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tämmöinen kylä edes tyhmempiä mamuja kiinnosta.
Onneksi ei kiinnosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092259Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1661494Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 60975
- 57961
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72851- 93807
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741- 51738