Mistä halvat ja hyvät syksy/talvikengät?!

Kiire!

Kesäkengissä reikä, vesi tulee läpi. Pitäisi tänään saada hyvät ja halvat kengät joita voi käyttää niin syksyn sateissa kuin talvipakkasilla. Asun pk-seudulla, mitä kauppaa suosittelette? Budjetti max 50 euroa!

27

1690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks.

Aleksissa on ollut täällä päin hyviä tarjouksia. Kannattaa siis käydä sekin kauppa läpi. Jos oot siis nainen. Aika erikoinen nimi vain kaupalla, kun naisten tuotteita myy.

• Kiire!

En todellakaan ole nainen vaan iso karvainen mies! Mistä hyviä ja halpoja miesten kenkiä syksyyn ja talveen? Onneksi tänään ei ole vettä tullut, huomenna pitää mennä ostoksille.

• äly hoi

Jos Aleksi 13:a tarkoitat, nimi tulee siitä että päämyymälä sijaitsee osoitteessa Aleksanterinkatu 13, josta käytetään lempinimeä aleksi. Että näin.

• Haix--

Itse olen käyttänyt Haixin maihareita!

• selkeää

Hae roskiksesta, samalla kun syöt siellä.

• Tri.kapseli auttaa!.

tiesitko!, Otettu lääke auttaa!.

• Kontti?

Meilläpäin on spr:n Kontissa useinkin hyviä liki käyttämättömiä kenkiä. Miehillekin , enimmäksene naisille. Ostin hiljattain täyttä nahkaa, täysin ehjät pitkät varret hinta 12e.. vinkiksi vaan:)

• löytöjä

Kontista voi löytyä hyviä kun monet "kuolinpesät" vievät mm vanhukselta jääneet käyttämättömät vaatteet ja kengät kiertoon. Itse ostin kotimaiset ehjät nahkanilkkurit joissa oli liukuesteetkin valmiina, turkisvuori vielä. Maksoi 8e vuosia sit ja pidin kengät puhki koiran ulkoiluttamisreissuilla... viis kuus vuotta siihen meni. Löytöjä ei tee jos ei käy usein. parhaat menee nopeesti.

• Motonetti

Motonetissa on hyviä ja halpoja

• motonet yes....

Joo niin on. Kunnon toppasaappaat talveksi sain sieltä 4,95 pari. Lenkkarit ostin kesällä 3,95 ja hyvät on.

• Halpaa on

Tarjoustalosta, niitä löytyy kaikkialta pääkaupunkiseudulta.

• köyhä ja kipeä

Ikävä sanoa, hyviä ei voi saada halvalla, paitsi jos kirpparilta löydät.
      Minä ostin osamaksulla näin että maksoin 50 e / kk.
      Muita vaatteita ostan enimmäkseen kirppikseltä että kenkiin riittäisi rahat.
      Yhden kerran löysin passelit kirppikseltä.

• warhammer

Varustelekasta kannattaa koittaa vaikkei tohon budjettii kummallista saa.
      Käytetynä niitä ei voi ostaa kun ne ei yleensä sit enää istu jalkaan.
      Nykypäivän alkaa toi raha oleen vähän onneton ostovoimaltaan =(

• 15

Aiot siis ostaa kahdet kengät....halpoja ja hyviä ei ole olemassakaan samassa kenkäparissa.

• Tii-mariini

Citymarketin mammuttimarkkinoilla ois ollut kympillä mustia lenkkareita. Niihin kun tällää talvella villasukat tai kahdet sisään niin pärjää pakkasellakin.
      Markettien poistokoreja kannattaa tutkia aina, sieltä voi tehdä löytöjä.
      Pääsääntöisesti talvikengät kannattaa ostaa joulun jälkeen ja kesäkengät juhannuksen jälkeen.

• Tosi Köyhä

Minä kääräisin vanhoista hesareista hyvät lapikkaat viime talvena. Tänä vuonna pitänee tehdä uudet hesarista ja jeesusteipistä. Ovat muuten täysin vedenpitävät vaikka ei uskoisi!

• joo lehdet...

Tuo oli hyvä vinkki. Siis se hesari. Itse tein lapikkaat iltasanomista ja nei oli hieman kylmät. Löysin jeesusteippiä vastaavaa valkoista ja niistä tuli kyllä hienot vaikka sitten kylmät. Pitää teipata ensi talven lehtisaappaat paremmin kun bussikuskit valitteli silpuista jotka pöllähtelivät kun bussiin astuin...

• Ja höpöhöpö...

..sun jesseteipit tulee maksamaan enempi, mitä marketin halpiskorista kunnon patiinit. Sitä paitsi jesse ei kestä kulutusta juuri mitään, että todellisuudessa sun virsut hajoaa hetkessä. Kelvollisia kenkiä ym. jalkineita voi ostaa halpamarketeista pikkurahalla ja ihan kenkäkaupoistakin poistoja tosi halvalla. Juuri ostin lapsille ja itselleni eräästä kaupasta -50% alesta jalkineita.

Lisäksi ketjun aloittajalle tiedoksi, että asuinpaikallasi ei ole hölkäsen pöläyksen merkitystä halpojen kenkien taikka muidenkaan tuotteiden hankkimiseen, jos osaat käyttää sitä tietokonetta millä kirjoitat tänne. Voit ostaa verkkokaupasta tuotteita jopa halvemmalla, mitä jostakin paikallisesta liikkeestä ja saat ostoksesi postin mukana jopa kotiin kannettuna. Ja jatkoa ajatellen, jalkineita kannattaa ostaa hieman ennakoiden, silloin on kaikista halvimmat patiinit.

• hmmm..
        Ja höpöhöpö... kirjoitti:

..sun jesseteipit tulee maksamaan enempi, mitä marketin halpiskorista kunnon patiinit. Sitä paitsi jesse ei kestä kulutusta juuri mitään, että todellisuudessa sun virsut hajoaa hetkessä. Kelvollisia kenkiä ym. jalkineita voi ostaa halpamarketeista pikkurahalla ja ihan kenkäkaupoistakin poistoja tosi halvalla. Juuri ostin lapsille ja itselleni eräästä kaupasta -50% alesta jalkineita.

Lisäksi ketjun aloittajalle tiedoksi, että asuinpaikallasi ei ole hölkäsen pöläyksen merkitystä halpojen kenkien taikka muidenkaan tuotteiden hankkimiseen, jos osaat käyttää sitä tietokonetta millä kirjoitat tänne. Voit ostaa verkkokaupasta tuotteita jopa halvemmalla, mitä jostakin paikallisesta liikkeestä ja saat ostoksesi postin mukana jopa kotiin kannettuna. Ja jatkoa ajatellen, jalkineita kannattaa ostaa hieman ennakoiden, silloin on kaikista halvimmat patiinit.

Käsintehdyt hesarista ja teipistä saappaat päihittää aina halpiskengät mistä maksetaan ylihintaa.. Koviin pakkasiin suosittelen hesarin sunnuntainumeroa. Kyllä kelpaa.. Teippiä ei kannata säästellä tai muuten pöllyää paperisilpu kun hölkkää..

• Ja höpöhöpö...
        hmmm.. kirjoitti:

Käsintehdyt hesarista ja teipistä saappaat päihittää aina halpiskengät mistä maksetaan ylihintaa.. Koviin pakkasiin suosittelen hesarin sunnuntainumeroa. Kyllä kelpaa.. Teippiä ei kannata säästellä tai muuten pöllyää paperisilpu kun hölkkää..

Jesse ja hesarin sunnuntainumero maksaa jo enempi, mitä halpahallista kunnon patiinit. Mulla on kyllä riittävästi kokemusta paperista jalkineissa, olin armeijassa v. 1977/1978 ja talvella varusteet oli mitä oli, pakko oli laittaa jalkineisiin sisälle sanomalehteä lisäksi, kun pakkasta oli -34C ja oltiin pienellä piknikillä luonnossa. Sanomalehti imee kyllä kosteutta ja eristääkin, mutta menee aika nopeasti ihan mujuksi. Oli tietty tyhjää parempi, mutta kertakäyttöistä, eli puppua väännät noista jalkineista!

Muutenkin täällä Suomessa on niin hyvin asiat, että tuskin kukaan joutuu paperivirityksissä/ jesse oikeasti kävelemään talvella. Ne on asia erikseen, kun on pari miljoonaa euroa pankkitilillä ja nuukaillaan vanhojen jalkineiden kanssa ja paikkaillaan niitä jessellä.

On sulla jutut :D

• Tolla 50€ saa vaikka

miten kenkiä. Tuolla aiemmin mainittu Varusteleka http://www.varusteleka.fi/product/varsikengat/mil-tec-para-maiharit-teraskarjella/_2ID11DR31 löytyy uutta kenkää tuolla hintaa.

Sitten pienellä seurannalla voi löytää todella halvalla kenkiä, eli aina on jossain liike joka poistaa joitakin mallejaan taikka koko liike lopettaa. Viimeksi meidän perheen kenkiä ostettiin urakalla 40€ muovikassillinen kenkiä ja taitavasti saa muovikassiin sopimaan aika monet kengät!

• 77778788886666666666

Kävin taas kerran katselemassa isossa k-supermarketissa josko siellä olisi kenkiä tai muuta vaatetta. Jotain kolmen kympin nauhanilkkureita oli mutta vain pieniä 42 numeroon asti tarjouksessa. Minulla on vanhemmiten jalat levinneet ja tarvitsen jo noin 2 numeroa suurempia kenkiä kuin mitä nuorena käytin, ja silloin käytin 43 numeroisia.
      Sitten katsoin ihan tavallisia kesäkenkiä ja siinä oli pari 29€ hintalapulla, ja pohjassa numero 46. Kun niitä vähän kokeilin niin heti tuntui mukavalta. Sellaiset vähän suksimaiset mustat pitkät kengät joissa varpaille on ainakin pituussuunnassa tilaa tuuman verran yli, ja sivusuunnassa ne mukavasti vähän puristavat tukien jalkaa. No ilman muuta päätin ottaa ne. Sitten löysin sellaiset kangaspääliset vuorelliset sormikkaat vitosella ja sukkia tarjouksessa vitosella 5kpl.
      Kun niiden kanssa kassalle menin niin yllätyksekseni koko paketti maksoikin vain 19€(kengät siis olivatkin ilmeisesti vain 9€ tai sitten kassalle tuli joku moka). Näillä kengillä voi mennä vaikka mihin, paitsi tietenkin talvella olisi parempi olla niitä kenkiä joissa vähän varttakin on.
      Lähes yhtä hyvän vaateostoskeikan tein tuossa samassa K-marketissa kesällä, ja olen jo kauan ainakin kaikki kenkäni tuosta kaupasta ostanut. Näin vaikka ruokaostokseni haenkin viereisestä niinikään isosta Prismasta joka on näissä edullisempi.

• Ostin 33€:lla hyvät

työkengät työkaluliikkeestä, Suomessa valmistetut. Taisi olla poistuva malli ja -50% alennuksella. Kesällä ostin toiset työkengät toisesta työkaluliikkeestä, pitkävartiset, maksoivat 45€, kestävät taas useamman vuoden käytössä ja jos eivät kestä, niin laitan tehtaalle takuuseen. Viimeksi laittoivat edellisiin kenkiin uudet pohjat ja sen jälkeen kengät olivat kuin uudet. Joskus olen ostanut noita armeijan ylijäämäkenkiä, hyviä nekin on, kun samoihin kenkiin käy armeijan suksetkin siteiltään ja ei paljoa tule talviurheilulle hintaa, ei ne armeijan hikilaudat paljoa maksa ja monta talvea olen niiden kanssa hiihdellyt.

• ....................

Kannattaa hommata nahkakengät ja lankkia. Kestää säällä kun säällä =)

• Tavantallooja

Mulla jalkasieni ja diabetes. Jouduin heittää roskiin kenkiä ja uusiin ei varaa. Feikkicrocsit menee jotenkin,kun työtön oon. Lapsen saatan kouluun ja haen. Kauppareissut. Muuta tarvitse liikkua. Katsokoon ihmiset. Vaatteet on mitä sattuu,mutta ilmeisesti olen nätti nainen,kun sanottu,että rumat ne vaatteilla koreilee;)

• pelaatkorahasi

Mihin tuhlaat kaikki rahasi, jos kenkiin ei ole varaa?? Osta kunnon työkenkiä alennuksesta, ne kestää ja ei ole kalliit. Halpisgrocsit tietty menee kesällä, mutta niillä tulee jalkavaivatkin.

• Nytensikesäksi

Entäpä nettikaupat? Nyt on kaikki kesäkengät alessa, nättejä kesäkenkiä saa jopa alle 3 eurolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      78
      3190
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      30
      1752
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1310
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe