Inhottavaa katsoa kun toisten ollessa lähes juhla-asuissa, se yks kohja istuu hattu tai pipo päässä. Tapoja ei näytä olevan pennin vertaa. Hattupää pilaa hyvän ohjelman.
Hatullinen tuomari
7
291
Vastaukset
- jgffhuj
No eikös täsä kuitenkin ole tanssijat pääosassa. Ihan sama mitä tuomarit pukee päällensä.
- Kalju..
Se peittää kaljuista päätä hatuilla.
- Hatullinen pashaa
Muutenkin ihan onneton jätkä.
- hyvä tuomari
Asiallinen tuomari on, ja tuntuu olevan myös asiantuntemustakin. Taiteilijalla on hattu sallittu, kuuluu osana asukokonaisuutta. HyväHyvä!
- Hramies46
Ihmistapoja sen tuomarinkin pitää noudattaa. Minulle jo mummo opetti että pojat ja miehet eivät pidä missään tapauksessa hattus sisätiloissa.
Kurjaa jos kaikille ei ole opetettu sitä asiaa. - tupékin olis hyvä
Hramies46 kirjoitti:
Ihmistapoja sen tuomarinkin pitää noudattaa. Minulle jo mummo opetti että pojat ja miehet eivät pidä missään tapauksessa hattus sisätiloissa.
Kurjaa jos kaikille ei ole opetettu sitä asiaa.Menis munan sisään, jos täytyy olla niin taiteellinen. onhan se tietenkin kalju, niin että näyttäis munalta kuitenkin ilman hattua.
- lulx
Todella oli ruma tapa tämä hatun pitäminen päässä JOKA lähetyksessä! Ja vieläpä tasan sama hattu, olisi edes vaihdellut hattujaan jos ne kerran ovat hänen "juttunsa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 953003
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201695- 201694
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111630Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61498Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374