Irvin lauloi juuri radiossa jos vielä nuori ois ja naiset jumalois.En ole enää nuori mutta vielä timmissä kunnossa ja talous kunnossa, mutta ne on nyt yksinhuoltajia, joille ei silloin nuorena kelvattu mutta ne ei kelpaa mulle enää näin se maailma muuttuu naiset menee niiden mukaan jotka osaa heittää juttua ja itku tulee naikkosille
Vastaukset 20
- monelle ilox
Nyt sulla hyvä tilanne onkin, ajattele sulla on rahaa ja naisia. Mitä sää enään vakisuhteella tekisit et mitään jos olisin sun tilanteessa niin lentäisin kukasta kukkaan heppi suorana ja kivaa olis.
Lauloi se Irwin aikanaan myös laulua jossa sanat meni jotenkin niin et "yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, minä tykkään kummastakin oikein sydämmestä" mieti sitä. - sssantra
pyh, ei kaikki lähde naistennaurattajien mukaan.
- rahaton varaton
Nuo äijänköriläät jotka mainitsee että on rahaa ja muutenkin asiat kunnossa niin heidän täytyy useimmiten "houkutella" naisia rahalla,omalla talolla,autolla usein mersu ym.mutta vehkeillä sänkys ei sitten teekkään yhtään mitään ja vielä se iso mahakin edessä vie loputkin mitat pois.Ja usein rahalla kerskujat ym.omaisuuksilla ovat itsekeskeisiä ja rakastavat vain itseään sekä omaisuuttaan.Pirullisia yleensä luonteeltaan.Iäkäs mummoni sanoi minulle joskus näin että työpaikalla näytetään hyvää naamaa mutta ollaan kodon piruja.Varmaan tuo vanhojen sanonta pitää vielä tänäkin päivänä paikkansa.Naiset miettikäähän valintoja moneen kertaan ja monelta kantilta ettei tule pettymyksiä.
- rahaa mahaton
ne naiset joita tarkoitettin on jo valintansa tehneet ja nyt ei ole enää sitä miestä joka oli hurmuri. laihoja ja köyhiä oltiin silloin, tarvisko nyt ruveta elättään toisten entisiä heiloja. ja riippuu varmaan se kerskuminen että onko sen omaisuuden saanut vai tehnyt.kyllä kai sitä on tulijoita valmiiseen pöytään
- uusi vuosituhat
rahaa mahaton kirjoitti:
ne naiset joita tarkoitettin on jo valintansa tehneet ja nyt ei ole enää sitä miestä joka oli hurmuri. laihoja ja köyhiä oltiin silloin, tarvisko nyt ruveta elättään toisten entisiä heiloja. ja riippuu varmaan se kerskuminen että onko sen omaisuuden saanut vai tehnyt.kyllä kai sitä on tulijoita valmiiseen pöytään
ei tänä päivänä niin vain naiset tule valmiiseen pöytään. maailma on tässäkin asiassa muuttunut paljon. ja miehet jos omistaisivat kaiken käyttäisivät "ylivaltaa" tulijaa kohtaan ja määräilisivät eli tulija olisi pelkkä piika tuollaisessa huushollissa. ja mitä noita omaisuuksia tarvii levitellä se nyt on ihan sama onko tienattu vai saatu leuhkimista se kuitenkin on. kyllä minä en ainakaan menisi toisen huusholliin asumaan vaikka mikä olisi.
- eielatusvelvollisuut
rahaa mahaton kirjoitti:
eihän sinulla ole mikään ehdoton pakko alkaa ketään elättämään eikä yleensä kenelläkään.
- niinsanoin
eielatusvelvollisuut kirjoitti:
eihän sinulla ole mikään ehdoton pakko alkaa ketään elättämään eikä yleensä kenelläkään.
Ei täällä oikein nyt ymmäretty viestiä että entiset nirppanokat ei enää kelpaa katselkoot nyt niitä hurmureita.
- niin se vain on
niinsanoin kirjoitti:
Ei täällä oikein nyt ymmäretty viestiä että entiset nirppanokat ei enää kelpaa katselkoot nyt niitä hurmureita.
näin on! kuka nyt enää entisiä kaipais saatikka rupeis niiden kans oleen.loppuun ajettuja ovat.pätee nii miehiin kuin naisiin.
- kokemuksella...
Ei tuo raha, ei autot, ei omaisuus onnea. -EI!
- kiltti köyhä.
No se on hyvä et sanotaan töistä irti porukkaa tulevat onnelisemmaksi ku rahat loppuu ja hoikistuvat niin tulee sitä lemmen
työkaluakin pitemmältä mut sitten ei enään jaksakkaan narisuttaa
sänkyä. - justiinsaju
Kertoo kyllä jonki verran alottajan ääööstä tämä viesti. Kuka ees kehtaa kirjotella tämmösiä. No onnee ny sulle jos sullon rahaa ja naisia. Who cares?
- öös-ääs
Mikähän on oma ääöösi juttu ei näköjään auennut sulle mitä tarkoitettiin.
Missään kohtaa ei puhuttu rahasta(lue ylimääräisiä miljoonia) eikä mainittu varsinkaan naisia. Taas on tässä matkan varrella väännelty asia kaltaisiesi junttien ansiosta - Anonyymi00021UUSI
Sulle ei tosiaan auennut, aloittajan kertomus. Taidat olla itse öö
- lihaa lisää
Hei hakekaa ulkomailta naisia ja pakolaisia joka kylään ja paljon.
Antakaa näitten suomalaisten tantta maijojen olla ihan itsekseen. - vaintavallinentaavi
Naiset juoksevat noiden lipeväkielisten hurmurien perässä ja tavallinentaavi ei kelpaa. Sitten tosiaan vanhempana ollaan yksin itkemässä.
Nuorena naisena ollaan niin siveää ja sitten silloin maistissa ollessa mennään näiden auervaarojen sänkyyn.
Tätä sitten näytellään nytkin vanhempana ja salaa vedetään pää täyteen murheeseen.
Saivat mitä ansaitsivatkin.- kosto on suloista
Jep, täysin oikeassa olet.
- Etupainonen
Minä olen iloinen etten vehdannut näitten työläis ämmien kanssa
nuoduudessa ja pitivät minua kummallisena kun en viihtynyt
heidän seurassaan. Kun pääsivät töihin sukkahousutehtaalle niin
eiköhän ollut maha pystys tuotapikaa.- Anonyymi00018UUSI
Mie vehdasin johdon kaa ja nytte olen hirtettynä johon päähän ja lapsoset lauleskelloo ISÄ MEITIN!
- Anonyymi00019UUSI
Joo ei täällä kaikki ymmärtänyt tuota aloittajan ajatusta. Olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan, ei silloin kelvattu. Nyt ovat yksinhuoltajia, kun lirkuttelijat ja hurmurit vaihtaneet naisesta toiseen. Nyt varmaan kelvattaisiin, mutta eivät kelpaa enää meille.
- Anonyymi00020UUSI
Oli hyvä että eivät antaneet paikallisille jonttereille. Olis saman-näköisyys vielä kauheampaa ja vielä enempi sekaisin suvut ja pellot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491