heittääkö vai eikö?

LOTR

täs olis tällänen hervoton kysymys:

jos olisit ollu isildur,ja elrond olis vieny sut tuomiovuorelle ja käskeny sun heittää sormus tuleen,olisitko tehny sen?perustele vastaus =)

6

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pippin

Kukaan ei voi määritellä mielensä vahvuutta, ennen kuin se joutuu koetuxelle... Mä veikkaisin, et oisi tiputtanu sen, mut sekin oli vaan veikkaus... Oisin ehkä pudottanu six, et Elrond oli kuitenkin tosi ylhäistä sukujuurta...

• just me...

ois se sormus lentäny laavaan jos mä oisin ollu isildur... mut on se aika mahotonta tietää kun sil sormuksella oli kuitenkin oma tahto eikä sitä oo olemas et vois testata.;)

• LOTR

niinhän se taitaa olla.tuli taas tällänen tuulesta temmattu kyssäri mieleen ja se oli pakko tänne laittaa! :D

• Dora

Kyllähän mää oisin HALUNNU sen heittää sinne... Mutta en tajua, miksi Elrond ei vaikka pakottanu Isilduria jotenki heittämään sitä sinne Tuomiovuoreen... Ihan tyhmää... No Isildur oliki vaan ihminen, eikä se ollu yhtä vahva mieleltään, ku Frodo. Mitähän mää taas täsä höpöttelen. Ihan turhia juttuja.

• J-P

pilkunviilaamiseks mut ei Frodokaan sitä heittänyt sinne laavaan. Klonkku sen sinne sitten viskas ittensä kanssa. Ja mitä kysymykseen tulee niin en todellakaan osaa sanoo et olisinko tiputtanut sen sormuksen sinne. Luultavasti kyllä mut en oo varma

• ZeGGara

Olisin..en mä sillä mitään olis tehny en mä niin ahne ole kun olen kuitenkin sellanen pelkuri.kun mut oltas viety vuorelle niin pikkupelottelunjälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      106
      2419
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      106
      1902
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      16
      1794
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      99
      1457
    5. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      192
      1412
    6. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1345
    7. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      57
      947
    8. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      946
    9. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      125
      938
    10. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      910
    Aihe