Ny mennä maskusse laiteta paska taskusse...hiljasta on maskulaisten keskustelu tällä palstalla.Sinä maskulainen joka näet tämän viestin,kerro muillekkin että tietokone on keksitty ja sillä voi olla yhteydessä ihan vaikka ulkomaailmaan.
maskusse...
7
384
Vastaukset
- 9__9
Vaikka olen melko " tuore" maskulainen, tein tämän palstalöydön heti, niin näppärä olin. :D
Täytyy todeta, hiljasta on, joten...pitäiskö mennä Turkkussee ja kaataa ****** kurkkusse. : ) - enm
Miten on niemenkulman lenkillä nykyään? Ennen oli:
Leipä loppus lellasist
kesken kaiken kelhosist
maanpäässä mahtaa olla
taipaleessa taitaa olla
ohesaares ei ollenka?
-Ainakin siinä pitää paikkansa ettei ohensaarta ole enää oikein ollenkaan. - Lemu rock
Tiedoksi vaan että Lemu on Maskun kehittyvintä seutua.
- muutanko vai en
En yhtään ihmettele, että on hiljaista "täällä".
Niin alatasoista on keskustelunne, sorry.
Onko Maskussa ruokakauppaa, postia, pankkia. Pääseekö julkisilla Turkuun?
Entä kesäteatteria... miksi kannattaisi muuttaa Maskuun.
No niin, mainostaa saa! - Pentti Bendoliino
Maskuses o liian tasast ei yhtää kumpuu eikä notkoo!
- Vihtori Tuokko
Maskussa ei ole mitáán hyváá viihtyvyys puuttuu kokonaan ja palvelut on kaukana asunnoista eli maskuun pitáisi rakentaa enemmán kauppoja ja saada paremmat palvelut niin eikó se tástá
- Humikkalalainen
On tääl ruokakauppa, postilaatikko ja autokoulu. Tosi hieno paikka :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131712Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 701192
- 541163
- 741065
- 109989
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6911Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840