STUBB KIERTUEELLA TÄNÄÄN 6.10 UUDELLAMAALLA

Kaikki mukaan

Ministeri Alexander Stubb kiertää lauantaina Tammisaaressa, Karjaalla ja Inkoossa
Aika: 6.10.2012 klo 11:00 - 13:00
Paikka: Tammisaari Ravintola GH,Karjaa, kahvila Pyre's ja Inkoo S-market

Tervetuloa tapaamaan Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri
Alexander Stubbia

Lauantaina kierroksella läntisellä Uudellamaalla seuraavasti
katso viereinen lehti-ilmoitus.

Klo 10.30 Tammisaaressa, Ravintola GH, Björknösgatan 12, kongressipuoli

Klo 11.30 Karjaalla , Kahvila Pyre's yläkerta, Kauppiaankatu 11

Lisätietoja Raaseporin Kokoomus ry
Pj. Erkki Rissanen gsm 0400 472 882
[email protected]

klo 12.30 Inkoossa S-market, Ola Westmanin Puistotie 9

Kahvitarjoilu !
Lisätietoja Inkoon Kokoomus ry
Saku Kaskenpalo gsm 040 5584262
[email protected]

Tervetuloa kysymään ministeriltä kuinka hyvä bisnes Kreikan laina onkaan,
millainen demokratiavaje on EU:ssa.
Mitä mieltä ministeri oli kansanäänestyksen järjestämisestä EU:n uuden perustuslain osalta.
Mitkä EU-maat tällä hetkellä rikkovat vakaussopimusta.
Noudattaako EU ylipäätään omia sääntöjään.

13

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimppaTT

Sori! Mä en pääse paikalle ku oon kipeenä! Mul on krap.. *köh köh* kramppi jalassa! ... Ens vuonna sit!

• TimppaTT

Mut voin mä kyl noihin kysymyksiin vastata tällee etätyönäkin (saanhan mä sit palkankin?)
        1. Huono.
        2. Lähes yhtä suuri kuin Suomessa.
        3. Huono idea!
        4. Kaikki
        5. Ei. Eikä mitään muitakaan sääntöjä.

• nope nopee
        TimppaTT kirjoitti:

Mut voin mä kyl noihin kysymyksiin vastata tällee etätyönäkin (saanhan mä sit palkankin?)
        1. Huono.
        2. Lähes yhtä suuri kuin Suomessa.
        3. Huono idea!
        4. Kaikki
        5. Ei. Eikä mitään muitakaan sääntöjä.

Et saa kun vastasit kysymykseen 4 väärin. Mutta ministeriainesta kokoomukselle: faktat vähän sinnepäin, vai sanoisko ihan absoluuttisia.

• TimppaTT
        nope nopee kirjoitti:

Et saa kun vastasit kysymykseen 4 väärin. Mutta ministeriainesta kokoomukselle: faktat vähän sinnepäin, vai sanoisko ihan absoluuttisia.

Olen ERI mieltä!!! Eikö ministeriksi pääseminen kokoomuksessa edellytä, että saa nuo KAIKKI väärin?!?

• nopee nope
        TimppaTT kirjoitti:

Olen ERI mieltä!!! Eikö ministeriksi pääseminen kokoomuksessa edellytä, että saa nuo KAIKKI väärin?!?

No olisit sitten vastannut niin kuin Stubb olisi vastannut.
        Ja tuossa vielä linkki vakaussopimuksen tilaan:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Vakaus-_ja_kasvusopimus

• Vain 5% vähemistö!

Kysykää mitä mieltä Caj-Göran Stubb on huikean kalliista kaksikielisyydestämme ja siitä että mitä hän tykkää pakkoruotsista ja miksi? Itseäni kiinostaa tietää myös se, että miksei Stubb esiinny omalla virallisella etunimellään?

• TimppaTT

Varmaankin siksi, ettei se esiinny omalla SUKUnimelläänkään!? (eks se ottanu muijasa aatelisemmalta kuulostavan sukunimen 'Stubb'? ... Itehä son syntyjään joku 'Möttönen' tjtn? / )

... Että TÄLLÄSET "shemeikat" (vai oliks se shemalet? :/ ) meitä johtaa! ;) :/

• Älä munaa ittees Ttt
        TimppaTT kirjoitti:

Varmaankin siksi, ettei se esiinny omalla SUKUnimelläänkään!? (eks se ottanu muijasa aatelisemmalta kuulostavan sukunimen 'Stubb'? ... Itehä son syntyjään joku 'Möttönen' tjtn? / )

... Että TÄLLÄSET "shemeikat" (vai oliks se shemalet? :/ ) meitä johtaa! ;) :/

Timpallahan on oikein faktat "hallussa" : Stubb on hänen sukunimensä. Vaimon sukunimi on Innes, nyk. Innes-Stubb. Alexander Stubbin isä on Göran Stubb. Vanhimmalle pojalle on haluttu ilmeisesti antaa isänsä nimi jonain nimenä, mutta Alexander Caj-Göran sointui heikommin kuin Caj-Göran Alexander. Kutsumanimi on aina ollut Alexander, Alex tai lapsena Tico.

• TimppaTT
        Älä munaa ittees Ttt kirjoitti:

Timpallahan on oikein faktat "hallussa" : Stubb on hänen sukunimensä. Vaimon sukunimi on Innes, nyk. Innes-Stubb. Alexander Stubbin isä on Göran Stubb. Vanhimmalle pojalle on haluttu ilmeisesti antaa isänsä nimi jonain nimenä, mutta Alexander Caj-Göran sointui heikommin kuin Caj-Göran Alexander. Kutsumanimi on aina ollut Alexander, Alex tai lapsena Tico.

Älä puhu paskaa! ... Ja tarkoitit varmaankin sanoa pikku-TYTTÖNÄ hänen nimensä oli Taco? Eikös hän ole Trans-sukupuoleton?

• uteliasihminen

Puhuuko koulukiusaaja Alexander Stubb kuinka hyvät "kicsit saa" kun kiusaa heikompiaan koulussa...siitähän tällä sankarilla on ihan omakohtaista kokemusta.

• ljy,jgm.h,pnä'jg

Mahtoiko mädät tomaatit ja munat lennellä Tammisaaressa?

• Hauveli Hau

Pietarsaarelainen koiravaljakko ei tainnut ehtiä Raaseporiin asti, kun vetokoira työnsi mopon kuskeineen ja rullalautailijan pöpelikköön.

http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2012/10/1630969/humalainen-huristeli-invamopolla-kaveri-roikkui-rullalaudalla-kyydissa

Tässä uutisessa näkyy hallituksemme politiikka kaikessa herttaisuudessaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe