Saipan fanit voi teitä

Hah Hah

Mestis porukka alkukaudesta saanu pisteitä kauheella paskakiekolla. Tulee taas kerran pitkä kausi teille. Loppusijotus 13, Ilves toki 14. Kymmenen peliä pystyy rimpuileen aina. Saipa ei ole kuulunut sm-liigaan vuosiin. Naurettava sarjajärjestelmä antaa ton vitsin olla edes liigassa.

8

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hah Hah

      12 joukkuetta niin Saipan paskaläjät sais edes taistella sarjapaikasta.

      • Hah Hah

        5 jäähyä erää kohden kuuluis antaa tosta. Ja niitähän tulee jatkossa, ei tota tuomarit enää kattele. Muuta ku paskasakki roiku ja kahvaa jatkuvasti. Estämisiä pitäs tulla ja paljon.


      • Hah Hah
        Hah Hah kirjoitti:

        5 jäähyä erää kohden kuuluis antaa tosta. Ja niitähän tulee jatkossa, ei tota tuomarit enää kattele. Muuta ku paskasakki roiku ja kahvaa jatkuvasti. Estämisiä pitäs tulla ja paljon.

        Pelicans on kriisijoukkue. Sen Suikkasen mulkun kitinä ei taida toimia enää. Muuta ku kitise tuomareille jatkuvasti. Eikö oo maalivahtia suikkanen? Jere paskaniemi oli aivan uskomaton hankinta ja omat moket ei ota mitään kiinni.


    • Hah Hah

      Muutinkin mieltäni. SaiPan tämän alkukauden liito on muutattanut mieltäni, koska SaiPa on kuitenkin taisteleva joukkue. Willimiehetkin ovat mahtavia. Anteeksi SaiPa-fanit ja Willimiehet sekä eritoten SaiPa.

    • hong hong

      Eikö ´anonymous´ ilkee enää tonne Etelä-Saimaan estareihin kommenttejansa laittaa kun pitää tänne tulla tuota samaa jauhamaan. Vai paukkuuko saldorajat niin ettei oo varaa teksti viestejä lähetellä.

    • Räkätystä vaan

      Siis joku saa hupia siitä, että haukkuu huvikseen jotain joukkuetta ja naureskelee tämän joukkueen faneille?

      Täälläkin sen näkee:
      Kun saa nimettömästi kirjoittaa nettiin, niin on kauheen kiva rähjätä, haukkua, mollata, panetella, herjata.

      Hei kaikki räkättäjät, mulla ei ole onneksi teidän taakkaanne: Oi on niin raskasta kun kaikki muut tekee kaiken väärin.

    • Jyppilä

      SaiPa on perseestä!!!

      SPL*:län viimeinen

      Suomen Paska Liiga

    • huhuu2

      Kausi on alullaan ja saipa on saamassa maaliin Voldeenin joensuusta maalille
      kun ei saa peliaikaa siellä ps:jatkoaika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe