Verkkokaupan perustaminen

jepsssss

MyCashflow on aidosti helppokäyttöinen ja moderni verkkokauppaohjelma ja verkkokauppiaan työkalu, jolla verkkokaupan päivittäiset rutiinit sujuvat vaivattomasti.

MyCashflow sisältää nykyaikaisen verkkokaupan tärkeimmät ominaisuudet. Se on hakukoneystävällinen ja sisältää mm. verkkomaksut, varastonhallinnan sekä helppokäyttöisen ja selkeän hallintatyökalun.

Tarjolla on neljä eri vaihtoehtoa:
*Free, 10 tuotetta - täysin ilmainen kokeiluversio.
*Small, 100 tuotetta - 49 €/kk.
*Medium, 1 000 tuotetta - 99 €/kk.
*Max, 10 000 tuotetta - 149 €/kk

http://www.mycashflow.fi/perusta-verkkokauppa/?tt=3648_125961_116846_&r=

8

309

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • L.OPETA

LOPETA JO KESKUSTELUPALSTOILLA MAINOSTAMINEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• joo o

huomaa että oot äpärän tasolla kun käytät caps lockia ja raiskaat huutomerkkiä vaikka yksikin riittäisi =D mut avs en haaskaa aikaani tällä keskustelupalstalla yhtään enempää. =)

• Eieieiei

Aina yhtä hauskaa tämä ilmaisen myyminen. Ilmaista lounasta ei ole.

• Mä vaan...

Hyi hitto kun on kallis verkkokauppa. Sisältääkö toi hinta jo varaston ja logistiikan kanssa?

Ihan sumee hinta verkkokaupalle, näin verkkokauppa-yrittäjänä on pakko todeta.

Melkeimpä rikolliseksi voisi moisen luokitella.

• pinja12

Onko verkkokauppa yrittäjällä heittää parempaa ideaa? Olen perustamassa verkkokauppaa ja tarjontaa on tosi paljon,ihan mahdottomalta tuntuu tehdä päätös minkä valitsisin. Minulle on tulossa pienehkö kauppa,tuotteita alle 30kpl.

• h.enkseli

Osta verkkokauppa omaksi, markkinoilla on monia ja ne toimii..., vaikka nämä henkselinpaukuttelijat verkkokauppojen myyjät mitä väittävät.

• yrittaa...

Kun en ensimmäistä verkkokauppaohjelmaa käytä niin MCF on hankalakäyttöinen jossa käyttöliittymä on rakennettu ilman testausta tyyliin "tällainen siitä tuli". Ihan peruskauppaan sopiva ja yhdessä Chekoutin kanssa hyvin edullinen ratkaisu.

Jos jotain halut itse puuhailla niin valitsen helpomman ratkaisun. Open Source-ratkaisuissa on puolensa senkin vuoksi että tekijöitä voi oikeasti kilpailuttaa kun niitä on paljon.

• ...............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      4936
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3506
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2953
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2935
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      8
      2757
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      55
      2280
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      39
      1778
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1700
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1691
    10. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16