Korvaako isokasko

Autoni

vauriot,jos suistun tieltä männikköön,väestäessäni vaikkapa tielleni juoksevaa karhua. Olen kuullut juttuja,että vakuutus ei korvaisi. Itse olen kuitenkin erimieltä asiasta. Oliskohan kenelläkään faktaa tietoa asiasta.

10

2115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

Soita/käy vakuutus yhtiössä ja kysy sieltä saat varman tiedon.

• korvaa

olettaen, että et ole niin päissäsi, että luulet pulua karhuksi.

Sen sijaan osakaskot eivät korvaa törmäysvahinkoja muuten kuin hirvieläinten kanssa.

• ja vielä

olis muuten kiva tietää, minkälainen todennäköisyys olisi törmätä autolla karhuun =) Meinaan, että voi olla niin pieni, että voisi ihan hyvin sisältyä sekin osakaskon korvausalueeseen...

• Jukkis

Korvaa kyllä. Kasko korvaa kaikki törttöilyt jos vaan on ollu selvinpäin.

• brava

ei korvaa jos ei ole selviä todisteita esim vaikka sun kyseisen karhun karvoja autossa tosta aiheesta on nimittäin ollut paljon juttua..

• Fakiiri

Nuo jutut ovat olleet pikkukaskosta, eli hirvivakuutuksesta, joka ei korvaa suistumista ilman törmäystä.

Alkup. kysyjä kysyi isosta kaskosta, joka korvaa suistumisen olipa karhua, hirveä tai ei.

• Jukkis

kun ei tiedä mistä puhuu, kannattaa olla hiljaa.
        Isokasko korvaa vaikka et edes väistäis mitää ja ajat mettähallituksen puolelle. Isokasko korvaa LÄHES kaiken muun paitsi tekniset viat ja tahallaan aiheutetut vauriot. Paitti jos oot kännissä.
        Isokasko korvaa jopa sen jos remonttia tehdessä poltat vahingossa autos esim hitsaillessa. Tosin pitää vaa pystyä todistaa ettei ollu kyseessä tuhopoltto.

• Pohjola
        Jukkis kirjoitti:

kun ei tiedä mistä puhuu, kannattaa olla hiljaa.
        Isokasko korvaa vaikka et edes väistäis mitää ja ajat mettähallituksen puolelle. Isokasko korvaa LÄHES kaiken muun paitsi tekniset viat ja tahallaan aiheutetut vauriot. Paitti jos oot kännissä.
        Isokasko korvaa jopa sen jos remonttia tehdessä poltat vahingossa autos esim hitsaillessa. Tosin pitää vaa pystyä todistaa ettei ollu kyseessä tuhopoltto.

Miksi sinä nm.Jukkis kerrot että kun ei tiedä mistä puhuu,kannattaa olla hiljaa ?

Samanaikaisesti kuitenkin kerrot asiaa josta et näköjään tiedä MITÄÄN !!!!

• -S-

En ole ehtoihin kovin hyvin perehtynyt, tää siis vähän mutu tietoa.

Eikai ole oleellista miksi ajetaan tieltä ulos että väistettiinkö hirveä, vesilätäkköä vai häikäisikö aurinko. Vakuutus korvaa jos ei sillä ei ole syytä epäillä jotain vilppiä eikä olla ajettu päihtyneenä. Vakuutuksiahan on erilaisia voi otttaa kaiken korvaavan ja vakuutuskorvaa jos ajat auton solmuun vahingossa päin liikenteenjakajaa jne.

Tutstukaa vakuutusehtoihin jos niissä on epäselvää! Eiköhän ne löydy tuolta internetistä, ainakin jotain löytyy.

• Ari

Isokasko kyllä korvaa lähes kaiken, mutta kun luetaan sitä pienellä painettua tekstiä siellä on lähes kaikki mikä voi vapauttaa vakuutusyhtiön korvaus vastuusta. Esim. on kohta törkeä varomattomuus! Eikö esim. ulosajon voisi aina rinnastaa törkeäksi varomattomuudeksi? Eli vakuutusyhtiö voisi lähes kaikki korvaukset evätä, mutta kun he voivat aina nostaa vakuutusmaksuja korvausten mukaan siksi he maksavat niitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      168
      1729
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1614
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      69
      1192
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      112
      1179
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      111
      1008
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      56
      921
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      89
      872
    8. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      9
      764
    9. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      753
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      725
    Aihe