Kone jämähtää siihen kohtaan missä lukee "windows käynnistyy", ei aukea edes vikasietotilassa eikä mikää muu vaihtoehto auta mitä on valittavana kun painaa f8-näppäimestä. Kone sai hieman iskua aikaisemmin, että onko mahdollista että esim. kiintolevy on hajalla tai jokin on huonosti kiinni?esim. ram-muisti?
windows 7 ei käynnisty
8
2733
Vastaukset
- ghhgg
Juu..taitaa kovalevy vetää viimeisiä.
Kovalevy saattaa tosiaan olla rikki. Voti kuitenkin kokeilla asentaa Windows uudestaan. Jos asennusvaiheen alustusvaihe ei onnistu, niin silloin levy on rikki.
- nörtti94
Tutulle kävi tämä sama, kone tippui eikä sen jälkeen käynnistynyt "käynnistetään windowsia" pidemmälle. Kovalevy oli hajonnut.
- MIEw44n
APUA! mun koneeni jumitti niin etten voinut tehdä mitään sammutin koneen ja tuli neljä vaihtoehtoa... eikä mikään vaihto ehto toimi tulee vain windows käynnistetään mutta sen jälkeen näyttö pimenee ja kursoria voi liikuttaa kone on uusi ja en tiedä miten saan koneeni toimimaan taas. mitä tehdä?
Oletko kokeillut mennä vikasietotilaan ja palauttaa kone siihen aikaan jolloin ongelmaa ei vielä ollut. ( Palautuspisteiden aculla)
Vikasietotilaan pääsee kun painaa F8 painiketta heti bios ikkunan jälkeen.- minä itte
>Vikasietotilaan pääsee kun painaa F8 painiketta heti bios ikkunan jälkeen. <
Vielä paremmin vikasietotilaan pääsee kun kirjoittaa Suorita riville msconfig ja entteriä. Sieltä sitten voit valita miten eteenpäin. Jos tukaan ei toimi on vielä muitakin mahdollisuuksia, mutta niistä sitten myöhemmin.- MIEW44N
siis oon hukassa mikä on bios ikkuna ja mulla on windowssin asennuslevy. Ja middä on joku siirry rivi johon se msconfight pitäs kirjottaa.... Apuaa
- miew44n
MIEW44N kirjoitti:
siis oon hukassa mikä on bios ikkuna ja mulla on windowssin asennuslevy. Ja middä on joku siirry rivi johon se msconfight pitäs kirjottaa.... Apuaa
ei aukea vikasietotilassa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6372923- 1081542
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh691508Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1151287
- 1381276
- 1041135
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49939