Kummassa Parkanon kodinkoneliikkeistä tarjoaa parempaa palvelua/tuotteita pitäis uuteen asuntoon hommata sitä sun tätä... Haluaisin kannattaa aina paikkakuntaa jossa asun. Tietysti voi jostain muualtakin Kankaanpää jalasjärvi lielahtea en kannata ;)
Pörssi vai Expert ?
92
3178
Vastaukset
- onhyvä
Molemmissa on hyvä palvelu, paras kun käyt tskaamassa itse molemmat ja pyydät samalla tarjoukset, jos enemmän laitteita olet kerralla hankkinmassa.
- pörssiläinen
Sääli, että Pörssi lopettaa.
- 69keijo
aikalailla sama on hintataso molemmissa.
- aina oikeassa
Minulla on näistä oma mielipiteeni ja jollain toisella on vastakkainen mielipide.
Oikea vaihtoehto on, että kävelet kumpaankin liikkeeseen sisään, kerrot tarpeesi ja pyydät tarjouksen. Siinä se selviää myyjien asiantuntemus, palveluhalukkuus ja hintataso.
Ps. Vaikka myyjä sanoo, että menee jo alle sisäänostohintaan, pysy tiukkana, se on kauppiaan repliikki. - expertti
Minä olen ollut erittäin tyytyväinen expertin tuotevalikoimaan. Heillä on varastotkin niin suuret ettei tarvitse tilailla tavaroita vaan saa heti ja kotiinkuljetuskin pelaa hyvin.
- syysmyrsky
Minulla on parempi kokemus Mustasta.Pörssistä.Hintatasolla ei eroa.Lupaukset pitävät paremmin.
- minun valintani
syysmyrsky kirjoitti:
Minulla on parempi kokemus Mustasta.Pörssistä.Hintatasolla ei eroa.Lupaukset pitävät paremmin.
Expertti.
Olen saanut siellä hyvää palvelua. Esimerkiksi takuuasioissa on tultu asiakasta vastaan tavalla, joka on todella lämmittänyt mieltä.
- --------------------
Ennen tykkäsin Pörssistä enemmän, nyt en kummastakaan. Expertiltä saattaa saada jo palautettua josta pitäis maksaa uuden hinta ja Pörssissä palvelut huononi radikaalisti pitäjien vaihtumisen jälkeen.
- Juupas Eipäs
Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs Juupas Eipäs
- asioinut v.1988
Heinosen Tuomon liike paras.
- never gigantti
Ei ole olemassa mitään Heinosen Tuomon liikettä. On vain Expert Parkano ja siellä
johtajana Sami Häkkinen.
Giganttiin ei ikipäivänä.....jos siellä euron pari hinnassa voittaa,sen takuujärjestelyissä häviää.
- dddd3333
Expertille täältäkin pisteet. Ihan palvelun takia!
- expert johtaa
expertillä edullisemmat hinnatkin kuin mustassa ja se johtuu siitä että mustassa on kovat vuokrat maksettavana mutta eikös heinosen halli ole omalla maalla ja sen takia pystyy myymään edullisemmin?
- peltihousu
No, jaa. Elektroniikkaa ei kannata ostaa kummastakaan, paitsi jos ylihintaa välttämättä haluaa maksaa niin sitten tietysti. Netistä saa edullisemmin ja Gigantti on yksi hyvä vaihtoehto.
- kurki
Gigantti on hyvä.Hyvät tuotteet ja edulliset hinnat.Kakkosena mustapörssi.Tietysi on hyvä jos ostaa omalta paikkakunnalta jos pussi kestää.
- Pee Hoo
kurki kirjoitti:
Gigantti on hyvä.Hyvät tuotteet ja edulliset hinnat.Kakkosena mustapörssi.Tietysi on hyvä jos ostaa omalta paikkakunnalta jos pussi kestää.
Gigantissa on hinnat pääsääntöisesti hiukan halvempia, kuin esim. Expertin hinnat, mutta Gigantissa hinta lukee lapussa ja "that's it", ota tai jätä.
Expertillä hinnasta saa aina tingattua. Enemmän tai vähemmän, se riippuu itsestä.
Aina ei pääse Gigantin hintoihin, mutta sen verran kannattaa sitten jo suosia paikallista yrittäjää, englantilaisen (luetaan veroparatiisi) sijoitusyhtiön omistaman elektroniikkajätin sijaan. - Bisnesjätkä
kurki kirjoitti:
Gigantissa saat kaupanpäällisenä kuluttajasuojalain vastaiset takuusysteemit. On kaksi, jotka jo vaihdoin pois, enkä ikänä kajoa. Gigantin ovet ja Nokian puhelimet. Tavallisen Nokia-puhelimen (vähän yli satasen arvoinen) toinen takuukorjaus kesti kuusi viikkoa ja kiersi monessa firmassa ja maassa. Ei mitään kulujen korvausta, ei vaihtopuhelinta, jätkä sanoi, että ei tarvi mitään korvata. Soitin kuluttajavirastoon, olivat sitä mieltä, että olisin voinut vaatia kaupan purkuakin. Äänestin kuitenkin jaloillani, ja ostin uuden telkkarin, en suinkaan Gigantista, vaan oman kylän kauppiaalta. Maksoi 50 enemmän, mutta tuotiin kotiin, asenneltiin, lyötiin kapula käteen ja opastettiin. Sanottiin vielä lähtiessä, että jos tulee jotain niin ottakaa vaan heti yhteyttä. Se on se palvelu, mikä monesti tekee kalliimmasta halvemman!!!
- Expert Parkano
Pahoittelen, jos olette joutuneet kokemaan huonoa palvelua liikkeessämme. Jokainen saamani palaute käydään henkilökunnan kanssa läpi. Niin positiiviset kuin negatiivisetkin. Arvostan suuresti henkilökohtaista palautetta. Kiitos kommentoijille palautteesta. Haluamme palvella hyvin asiakkaamme, mutta joskus sattuu virheitä. Näistäkin ei voi kuin ottaa opiksi
Kehitämme jatkuvasti toimintatapojamme ja pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme laadukkaita tuotteita kilpailukykyiseen hintaan. Joskus pelkkä tuotteen hinta ei ratkaise kaupan edullisuutta. Pyrimme antamaan asiakkaille lisärvoa tuotteelle tarjotessamme apua asennuksen, käyttöönoton tai ongelmatilanteen kohdatessa.
Terveisin,
Sami Häkkinen
Kauppias
Expert Parkano
[email protected]- muitakin kauppoja on
nojohan päästeli häkkinen puppua oikeen kokorahan edestä! takuu asiat ei todellakaan pelaa tossa liikkeessä kokemusta on.
- kauppoja on
muitakin kauppoja on kirjoitti:
nojohan päästeli häkkinen puppua oikeen kokorahan edestä! takuu asiat ei todellakaan pelaa tossa liikkeessä kokemusta on.
Nimimerkille muitakin kauppoja on Joiden asiakkaiden mielestä kaikki kuuluu takuuseen
vaikka vasaralla.hakkais - tyytyväinen asiakas
muitakin kauppoja on kirjoitti:
Minulla on Expertiltä takuuasioissa tasan päinvastaisia kokemuksia.
- matka ei este
Ostin ensimmäiset stereot expertiltä heinoselta v.1988 ja sen jälkeen olen ollut ihan vakiasiakas perheineni ja vanhemmat kanssa.Heinoselta kun saa kaikki saman katon alta mitä nyt sattuu tarvitsemaan.Toki nyt en asu parkanossa mutta asioitsen silti Heinosella.
- gggggggg
kyllä heinoselta haetaan. jos ei löydy niin mielummin olen ilman kuin mustanpörssin ovia avaan!
- ###
Siis se Heinonen on nykyään
Sami Häkkinen
Kauppias
Expert Parkano
parkano@expert
kuten yllä olevassa 13.10 olevassa viestissä näkyy - lapsiako kaikki
### kirjoitti:
Siis se Heinonen on nykyään
Sami Häkkinen
Kauppias
Expert Parkano
parkano@expert
kuten yllä olevassa 13.10 olevassa viestissä näkyyLapsettaa aika monia.Itse kokemuksesta kummastakin liikkeestä.Molemmista hyviä ja huonoja.Mustapörssi rehellisempi.Ei syyllistetä jos palauttaa viallisen tuotteen.
- ikuinen lapsi
lapsiako kaikki kirjoitti:
Lapsettaa aika monia.Itse kokemuksesta kummastakin liikkeestä.Molemmista hyviä ja huonoja.Mustapörssi rehellisempi.Ei syyllistetä jos palauttaa viallisen tuotteen.
Joo, ollaan ikuisia lapsia kaikki. Täytyy varmaan alkaa tekeen hiekkalaatikkoa, ostaa kurahousut, potta ym.vermettä. Eikös se niin ole että ihminen on kaksi (2) kertaa lapsi? Mutta mukavaa nyt on olla... :)
- epätietonen
Onko Tuomo jo lopettanut expertin pidon ?
- 6-0
Moi ja onnea uudelle asunnollesi! Vahvasti olen sitä mieltä, että sinuna suuntaisin Mustaan Pörssiin. Silloin harvoin kun käyn, saan aina hyvää palvelua ja hinnatkin ovat enemmän sitä mitä isompienkin kauppojen (Gigantti jne.) hintataso. Poikkesin Expertillä tällä viikolla monien vuosien jälkeen ja muistin heti, miksi en ole siellä vuosiin käynyt. Asiakaspalvelu on jostain niin syvältä joka kerta että, hinnat ovat järkyttävän korkeita ja lisäksi koskaan ei tiedetä mistään mitään. Enkä ole tuttavapiiristäni todelakaan ainut joka on tätä mieltä. Paikkakuntalaista pitäisi kannattaa, mutta tuo on sellainen kauppa johon en enään jalallani astu. Onneksi ihminen saa äänestää jaloillaan! ;) Eikä siellä kyllä ollut sen puoleen ketään asiakkaitakaan, että kai siitäkin voi jotain päätellä.
- 0-3
0-6 ei tarvi kirjoittaa-olen ihan samaa mieltä
- asiakaspalvelukurssi
Kyllä minä olen ainakin saanut hyvää palvelua Tuomolta ja Yläisen Matti oli oikein hyvä kauppamies jota jäin kaipaamaan mutta tuosta Häkkisestä ei ole niin paljoa kokemusta mitä noista muista voin sanoa.
- Kännyä vail
Sen oon ainakin huomannu et jos oon ollu puhelinta vailla niin Heinoselta se kyllä löytyy. Toisin ku Mustastapörssistä.
- Kauko kappis
Musta Pörssi on paljon parempi ja ammattitaitoisempi. Ekspertillä ei tiedetä tuotteista ja palvelu on huonoa.
- jatkossakin expert
Ostin tässä muutama aika sitten LG f1456qd1 pesukoneen ja kyllä Häkkinen neuvoi minut tosi hyvin koneen pesuohjelmien käytössä sekä hyvä palvelu.Veivät vanhan koneen pois ja laittoivat vielä uuden koneen haluamaani paikkaan.Oli muuten viidet raput ja ei hissiä ja kuljetuksesta eivät veloittaneet mitään.Tämä on hyvää palvelua jos mikään.Pisteet expertille ja henkilökunnalle sekä nopealle kuljetukselle.
- ääs-öös
Expertiltä ostetaan ja kyllä yleensä hyvin kerrotaan tuotteesta
Täällä joku neuvoi ostamaan netistä tai gigantista Kerroppas jos ja kun tulee jotain ongelmaa laitteen kanssa tai takuuasiaa, niin kerros kuinka ne sieltä netistä hoidetaan. Väännä oikein rautalangasta kuinka se tapahtuu aikuisten oikeesti - ,l..,
Joku totesi kerran, että missään kaupassa ei ollut nähnyt tietyn suuntauksen edustajia yhtäpaljon kuin tässä paljon puhutussa expertissä. Ex-omistaja toki muuten oli asiansa osaava mies kun ihan perus kaupan teosta oli kyse. Joskus 90-luvulla 15-20 vuotta sitten siellä on tullut käytyä viimeksi kun paikkakunnalla asuin.
- hyvä expert !!
expert kauppiaat sami ja tuomo asiantuntevia ja hyvin palvelevia kuin myös
työntekijät ( viisi myyjää ) asiat hoituu ja takuu toimii eikä mitään ihmeellisiä
tarkastusmaksuja ( puhelin takuukorjaukseen maksoi mustassa pörssissä 20 €) olen asioinut tuomon liikkeessä noin 30 v. ostaen kaiken tarvitsemien koneet ,laitteet ja kulkuvälineet ja ostot jatkuu aina tästä eteenpäinkin ! - mustapörssi on paras
kyllä mustasta pörssistä saa kaiken edullisesti tai ainakin mun 5e viikko rahalla esim. läppärit ja kännyt
- ei laskupäätä
kauanko menee noiden säästämiseen?
- Peippiukko1
Reilumpaa palvelua on Mustassa Pörssissä ja tuotteet laadukkaampia. En asioi Expertillä, koska palvelu on huonoa. Mustassa Pörssissä on toiminta paljon ammattitaitoisempaa kaikin puolin.
- Putkiratio
Miten niin tuotteet ovat laadukkampia, kun 99,9% niiden myymistä tavaroista on samoja? Myymäläketjuilla on joitain "omia" malleja, kuten telkkareissa, mutta niisäkin erot ovat vain kosmeettisia.
- uikkopeppi
Johan pommpas se ammattitaitoisempaa asioin välillä mustassa pörsisä ja lopetin
sen aika lyhyeen. omistajan muijan ammattitaitoon
- Kiikkuva
Musta Pörssi on paras Parkanossa. Edullisimmin saa silti Gigantista ym. liikkeistä ja takuut pelaa yhtä lailla. Hinta ratkaisee.
Expertillä tuotevalikoima on suppea ja hinnat kovemmat. - Hyvää synttäriä vaan
Pakko kirjoittaa tähän, kun ostimme ystävällemme syntymäpäivälahjaksi kännykän Expertiltä. Puhelin takkuili heti alusta lähtien ja kun vietiin takaisin kauppaan, niin myyjä käyttäytyi kiukkuisesti. Huolto kesti tuhottoman kauan ja koskaan ei soitettu, että puhelimen voi tulla noutamaan. Kun liikkeeseen soitti, kukaan ei tiennyt mistään mitään ja jos meni käymään, niin sanottiin, että se myyjä ei ole nyt töissä, että tule kuule huomenna. Kyllä meni usko touhuun! Maksoimme puhelimesta paljon enemmän kuin tarjouksesta olisi saanut Veljekset Keskiseltä.
- exäpertti
Olisiko sinne Keskiselle helpompi ajaa 100.km puhelinta huollattaan. Oletan että olet Parkanon Lähistöltä tuskin tuurista tulit Exspertille puhelin kaupoille. Kännykät on muutenkin nykyään niin halpoja ettei niitten perään kannata porata uutta vaan pöytään.
- nokialaista
Ei kai se puhelimen vika ollut Expertin vika. Minulle sattui eräässä parkanolaisessa liikkeessä näin kun ostin kännykän ja pistin kotona kuntoon niin akku ei ottanut virtaa. Akku oli niin vanha varmaan ja ollut tyhjänä kauan. Menin liikkeeseen mutta eivät antaneet uutta akkua vaan se täytyi ostaa. No, eipä siinä sitten muuta kun lyödä rahat tiskiin ja nyt on pelannut hyvin. Ja kyse nyt EI ollut Expert-liikkeestä.
- Rauhoittaviako
Vai on asiakkaat hermostuneita Expertillä.No ei varmaan tarvi ihmetellä.
- Hermot kireellä
Ettei kauppias Tuomo henkilökuntineen nyt vain olisi itse hermostunut! Turha syyttää asiakkaita.
Mustassa Pörssissä tunnelma on onneksi leppoinen ja erityisesti tykkäsin Ville-myyjästä Mustassa Pörssissä, uusikin myyjäpoika on kyllä erittäin avualias. - sivusilmällä
khyllä expertillä oli leppoinen tunnelma perjantaina kun tuomo syntt. ja immeisiä oli liikkeen täydeltä ja kauppa kävi ku häkää.
- Pinna kireellä
Minkähän takia kauppiaan hermoja nyt sitten kiristää? Ei asiakkaita kannata syyttää.
- expertillä käyvä
Ei minulle ole kauppias ainakaan hermojaan kiristelly, jos tark.expertiä !?
- Never again
Olen Parkanon ulkopuolelta, menin Mustaan Pörssiin ostaakseni pölynimurin. Siellä oli kaksi imuria joissa samat tehot, hintaeroa kuitenkin yli 100 euroa. Kysyin, että mikä näissä imureissa sitten todellisuudessa eroaa. Myyjä katsoi minua vähän kummaksuen: "No tämä on on nyt ihan eri luokan kone" ja näytti kalliimpaa.
Muuta ei sitten sanottukaan, olipa varsinainen ammattilaisen myyntipuhe. No, olin jo kauppaan mennessäni päättänyt ostaa Mielen jos ei parempaa, mutta en enää siihen liikkeeseen... - Relaxed3
Kyllä kauppiaan pitäisi ensin tarkistaa omaa asennetta, jos julkisesti väittää asiakkaitaan hermostuneiksi. Olisiko omat hermot kireellä Expertillä.
- mani mani
Päästihän melkoisen sammakon suustansa.Mutta onhan niitä kodinkoneita muuallakin.Ei nyt eletä aikaa jonka vain kauppias määrää.Raha ratkaisee.
- auvoinen1
Siis, kellä nyt on ja missä hermot kireellä sekä mitä on julkisesti väitetty tai väitelty?
- ain1
auvoinen1 kirjoitti:
Siis, kellä nyt on ja missä hermot kireellä sekä mitä on julkisesti väitetty tai väitelty?
Kohta ei ole kuin yksi liike mustassa pörssissä loppuunmyynti !
- Leivonpesä
heinosen tuomon mukaan asiakkaiden hermot kireellä, kun asioi hänen tykönään. näin heinonen kirjoitti ylärissä.
no eipä tarvi enää miettiä mistä koneensa ostaa - joko kankaanpäästä, tampereelta tms. mutta ei ikänä heinosen puljuun - myi kerran viallisen koneen - Kiitos Mustapörssi
Gigantista saa edullisesti ja takuut pelaa. Samoin Kankaanpäässä on hyvät valikoimat ja liikkeet sekä asiansa osaava palvelu.
Harmi, kun Musta Pörssi lopettaa Parkanossa. Kiitos heille hyvästä palvelusta.- gigasko
Eipä ole pitkä matka Kankaanpäähän.Toivottavasti Gigantti tulisi Parkanoon.Nyt olisi hyvä sauma.Mustassapörssissä on ollut reilua väkeä.Eivät mustamaalaa asiakkaita takanapäin.
- Auts aaa auts iii
Eksperillä naureskelevat asiakkaiden toilailluille takanapäin - ei kamalan reilua peliä ja syyttävät vielä asiakkaita hermostuneiksi.
Jonkun verran on naamapeliä ja asiakkaita palvellaan pärstäkertoimen mukaisessa järjestyksessä kyseisessä puljussa. - onerva6
Olisi molemmat.
- Äksyilijä myyjänä
Olipa tänään hermostunutta palvelua EKSPERTILLÄ. Mistä sitä nykyään kodinkoneet pitäisi ostaa? Kankaanpää,Tampere, Tuuri?
- experttiä v.1989
Ei minulle ole äksyilty Expertillä ikinä, vaan on kyllä palveltu ihan asiallisesti ja kun olen ostanut kodinkoneita, moottorisahoja, ruohonleikkureita, kännyköitä, niin olen saanut vielä hyvän opastuksen ko.tavaroihin ja huolto pelaa hyvin. Mitä muuta enää voi vaatia!?
- Nettiin nettiin
Netin kautta saa todella kätevästi ja palautusoikeus aina on. Saa paljon edullisemmin kuin suoraan liikkeestä.
- φινλανδικός
Juu, ei muutaku netistä tilaamaan.
On se surkuhupaisaa, kun syytetään hallitusta tai ylipäätään poliitikkoja maaseudun tyhjentymiseen johtavasta politiikasta. Palveluiden heikkeneminen tai katoaminen kokonaan, on "helsingin herrojen" syytä.
Jos on "helsingin herroilla" osuutta asiaan, niin kyllä maalaiset itse tekevät oman osuutensa huolella.
- Jumakata
En ole kovin usein asioinut kummassakaan paikassa, mutta yhtä asiallista se on molemmissa ollut. Muutama tässä valitti, että Expertillä ei ole otettu valituksia vastaan, mulla on kyllä viime kesänä ainakin heti vaihdettu epäkelpo imuri. Sanoivat kyllä, että halpaa mallia, voi vähän kolista kun aukoo luukkuja, mutta ei silti saa olla luukku heti rikki. Minen olisi kyllä ottanut vastaankaan vastausta, että ei vaihdeta, ja omakin asenne joskus ratkaisee. Meinaan, että tietää mitä pyytää ja missä on vika. Samaten olen huollattanut usein ruohonleikkureita, jälki ollut hyvää ja hinta ookoo. Toki yritettiin myydä uutta konetta, ja olisin ostanutkin, jos ei olisi saatu vanhasta kalua. Mutta palvelusta ei ole valittamista Expertistä, Pörssistä vielä vähemmän, kun siellä olen asioinut kerran kymmeneen vuoteen, nolo myöntää. Mutta halpispuhelin, jonka silloin ostin, kesti vuosia kauemmin kuin uskalsin odottaa. Tosin en oikeasti pane liikkeiden syyksi tai ansioksi, jos niiden myymien ihan normaalimerkkien laitteet hajoavat tai kestävät. Kun ne eivät niitä koneita tee. On eri asia, miten suhtaudutaan palautuksiin tai osataanko myydä oikea kone oikeaan paikkaan. Minä olen ilmeisesti osannut pyytää oikeanlaista oikeaan paikkaan ja valittaa asiasta.
- Hinta ja laatu
Veljekset Keskiseltä Tuurista saa edullisesti ja takuutkin on pelannu, kun kerran yksi kone meni rikki, vaikka takuuaika oli jo melkein ummessa. En kyllä maksa ylimääräistä siitä hyvästä, että saan ostaa Parkanosta. Mun varoilla ostetaan sieltä mistä halvemmalla saadaan.
- suosin lähikauppoja
Parkanosta Tuuriin ja takasin auto kuluttaa jonkin verran bensiiniä 98 okt. n.30 eur.edestä ja enemmänkin. Halvemmaksi tulee ostaa läheltä ja samalla suosia oman paikkakunnan yrittäjiä. Ja sit kun koneisiin tulee jotain, niin taas Tuuriin....ja lisää kuluja ja aikaa menee. Jos Tuurissa muutaman euron tai kympin voittaa niin se palaa kyllä matkakuluihin eli polttoaineisiin eli tappiolle taitaa jäädä loppujen lopuksi. Eikä se Tuurikaan enään mikään halpa ole.
- voiähku
Toi Keskinen tai tampere on kyllä niin hauskaa, keskimääräinen kuluttaja ei pysty laskemaan sitä kuinka paljon menee sitä bensaa, aikaa tms.... no ehkä se sitten näitten tuurin käviöitten mielestä on lomareissu...
Sitten käydään ostaan sieltä mitä milloinkin, joka omassa kylässä oli ehkä muutaman kympin kalliimpi, sitten huomataan esim. se tulostin joka oli kympin halvmpi, ei ollutkaan sitä usb-kaapelia, no avot sehän sitten maksaakin jo yli kakskymppiä... eli miinukselle mentiin.... sitten kun pitäs saada jotain apua, niin kyllähän tuurista neuvoja löytyy...
Kodinkoneet, ostat halvalla --- niinhän aina keskiseltä kuivausrumpu / pesukoneyhdistlemän, tilaat täällä laittajan paikalleen... ei toimi, miljoona soittoa, saat palautettua tuotteet ja ostat paikalliselta, laittavat paikalleen ja avot..
Miettikää nyt kaikki miksi parkano on olemassa ja miten se täällä pidetään, varmaan kandee käydä tuurissa ostoksilla, ja rahasta se ei ole kiinni, kun laskee kokonaiskustannukset - Tuuriin, tuuriin...
Tuurissa on aina tunnelmaa ja aurinkoiset myyjät! Sinne kannattaa lähteä kauempaakin. Vaikka Tuurissa ostokset saattaa tulla samoihin hintoihin kuin Parkanon kodinkoneliikkeessä, niin paljon mieluummin ostan Tuurista kuin kuuntelen Parkanon eekspertin myyjän sössötystä ja muiden kuin omien merkkien haukkumista.
- TÖYSÄ GO GO
Komppaan edellistä nimimerkkiä. Parkanon liikkeessä asioi kauppias Heinosen mukaan hermostuneita asiakkaita, kannattaisiko ehkä katsoa kauppiaankin peiliin.
Verkkokaupoista saa kodinkoneita myös tosi kätevästi.- expert +
Sanokaa nytten,että misä Heinonen on noin sanonu,minä kun en ole nähnyt missään tuollaista tokaisua saatikka kuullu paitti tällä palstalla.Onko kyseessä jokin paikkansa pitämätön huuhu?
- niinmakaakupetaa
Tottahan siellä nyt vähemmästäkin asiakas hermostuu, kun ei uskalla kumartua kauppiaan edes kengännauhoja sitomaan..
- Uusi
Kiitos vinkeistänne. Koneet on kotona ollut jo tovin ja omalta paikkakunnalta, Ei siitä sen enempää. Jos koette että teidän tarvii ruotia asiaa pidempään aloittakaa uusi ketju uudella nimellä. Terveisin uusi parkanolainen
- heissulivei69
Paikallislehdessä Heinonen taisi haastattelun yhteydessä loppuvuodesta todeta, että asiakkaat ovat nykyään muuttuneet hermostuneiksi. Mitä sitä samaa asiaa nyt silti enää jankata, sehän on nyt vain Parkanon Ekspertin kanta asiakkaistaan.
Itse olen ostanut monesta paikasta kodinkoneita, hinta silti aina ratkaisee. Olkaa silti tarkkoina kauppiaat pyrkii aina tarjoamaan erilaista tuotetta kuin kilpailija, jotta vertailu olisi mahdollisimman hankalaa. - Fair play
Kilpailijoiden tuotteiden mollaaminen ei ole reilun hengen mukaista, kuten jotkut myyjät Heinosella tekee. Jos ei muuten saa tuotteita kaupaksi, niin voisiko olla syytä katsoa myyjänkin peiliin.
- VaLiKoImA
Huonohkot valikoimat Ekspertillä Parkanossa.
- Halliin halliin
Onhan Halpa-Hallissakin pienelektroniikkaa, jos haluaa suosia parkanolaista, mutta ei mennä Ekspertille.
- tosiaan parkanolaine
Taita tosiaan olla halpahallin omistaja Parkanolainen ja oikein paljasjalkainen
Onkohan edes käynytkään koskaan Parkanossa Mieti vähän
- Parkanossa edullises
Halpa-hallista saa pienelektroniikkaa edullisesti ja takuutkin pelaa kyllä.
- Tsum tsum
En kyllä tykkää Parkanon EKspertin palvelusta. Se vanha mies on ainakin vähän töykeä.
- Halvalla parasta
Huomenna pakettiautolla Tampereelta hakemaan elektroniikkaa. Takuut toimii ja palvelu pelaa. Hinnat kolmasosan halvempia kuin Parkanossa.
- Valikoimaa...
Suppeat valikoimat Ekspertillä.
- Palvelu ratkaisee
Todella iloinen ja mukava asia että Parkanoon avataan Tekniset myymälä!! Onko tietoa milloin se avataan? Täytyy mennä heti ostoksille sinne.
- teknisten asiakas
Hyvä juttu tuo Teknisten tulo. Expertillä tarjotaan ei oota kun jotain kysytään ja hinnat pilvissä.
- mukamas
Ainahan se on ostajan etu kun on kilpailua.Kai nuoriso kilpailuttaa netin kautta, mutta vanhempi väki hyötyy kun on useita liikkeitä.Takniset myymälällä on hyvä maine.
- Inter TMilan
Kun takana on vielä iso IPP, niin uskon että saadaan hyvää hintakilpailua aikaiseksi. IPP:llä on aina ollut hinnat kohdallaan.
- .,njgiug
Ei ole Expert enää niinkuin ennen. Hinnat on tosiaan pompannut ylös ja muuten ei sinne ole asiaa, mutta Penttilä pienkone puolella osaa asiansa.
- gsjk
Kyllä Ekspertillä ei mikään ole enää kuin ennen vanhoina hyvinä aikoina. Olen siirtynyt hinnan ja palvelun takia asioimaan toisaalla. Erittäin tervetullut asia Teknisten tulo paikkakunnalle.
- Simpukkamies
Hienoa perjantaina aukeaa Tekniset!
- Jamppanen13
Mukavat myyjät ja hyvä palvelu Teknisillä. Erinomaista että liike avasi myymälän myös Parkanossa.
- rfnt4lkhg54yhi5
Joo hieno juttu Teknisten tulo. Joutuu Expert vähän tarkisteleen hintoja. Sääli,että Tuomo jättäytyi taka-alalle tuolla Heinosella. Silloin , kun Tuomo veti puljua oli hinnat kohdillaan. Aina veti alemmaksi, kuin Mustapörssi. Tämä nykyinen kauppias ei ole ainakaan minun mieleen.
- tietämätön
rfnt4lkhg54yhi5 kirjoitti:
Joo hieno juttu Teknisten tulo. Joutuu Expert vähän tarkisteleen hintoja. Sääli,että Tuomo jättäytyi taka-alalle tuolla Heinosella. Silloin , kun Tuomo veti puljua oli hinnat kohdillaan. Aina veti alemmaksi, kuin Mustapörssi. Tämä nykyinen kauppias ei ole ainakaan minun mieleen.
niin kukas se nykyinen kauppias on Expertillä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972