Käykääpä katsomassa Heikkilän kaupunginosassa Tapulitien rakennustyömaita. Siinä on Tapulikatu 27 (muistaakseni) rakenteilla. Parvekkeet ovat erilaisia, sattuu silmään. Toisissa laidat ovat tummaa lasia, toisissa ihan kirkasta lasia. Tosi sekavan näköistä. Saako siis Keravalla rakentaa ihan mitä vain? Mikä taho on hyväksynyt? Kyllä julkisivu pitäisi olla yhtenäinen. Olen jo eläkkeellä, mutta en tähän ikään ole tuollaista nähnyt. Parvekkeita on tietysti vaikka minkälaisia, mutta yhdessä talossa ne ovat samanlaisia. Ihme, ettei niiden lasitukseen ole käytetty kirjavia lasia. Kaikissa ei vielä lasia ole laitettu, mutta ne joihin on, ovat kirkasta lasia,
Kalluppi
silmä parka
4
229
Vastaukset
- -
Lässyn lässyn v*tun kyylä.
- Makennusrestari
Toisissa laseissa vielä suojamuovit päällä.
- oletpa pikkusielu
Voi kauheeta, siis ihan hirveetä. Nari nari vali vali.
- nähtävyys!
Siis arkkitehtihän tähän on aika paljon syyllinen. Mutta viimeiseksi kuitenkin ilmeisesti rakennuslautakunta, joka on tuollaiseen luvan antanut. Ilmeisesti hyviä veliä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449261
- 785792
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414286- 583804
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553536Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313399- 472618
- 342162
- 401950