Eilen, maanantaiaamuna, alkoi parin päivän koulutus. Ajoin autolla koulutuspaikan pihaan ja ilmoiitauduin aulassa. Sain ohjeet mennä yläkerran luokkaan. Riisuin takin narikkaan ja jäin tuijottamaan kylttiä: jätä ulkojalkineet naulakkoon. Ja tosiaankin - muutama kenkäpari oli jo naulakon alla. Lokakuun 8. ei ole vielä sukka-aikaa... Jstkuu ...
Sukattoman päiväkirja
1
151
Vastaukset
- Sukaton2
ja olin tapani mukaan ilman sukkia liikkeellä. No eipäs siinä sitten mitää - jos on ilman sukkia - niin sitten täytyy olla valmis olemaan myös paljain jaloin. Kengät narikkaan ja sisään luokkaan. Viileähkö lattia. Kouluttaja tulee tervehtimään - villasukat jalassa. Ei pöytiä. Pelkät tuolit puolikaaressa. Tervehdin muita osallistujia. Sukkajalkoja. Valitsen itselleni paikan toisena oikealta. Vähän orpo ja alaston olo, kun varpaita ei saa piiloon mihinkään. Yleensähän ne voi sujauttaa pöydän alle. Koulutus alkaa. Avauspuheenvuoron jälkeen esittelykierros. Kuka olet ja mistä tulet. Mitä odotat tältä päivältä. Onko jotain muuta mitä haluat kertoa. Huomaan olevani toisena vuorossa. Mietin, että sanonko jotain siitä kun olen vielä tähän aikaan syksystä paljain varpain. Joku vitsi kenties voisi keventää. Päätän kuitenkin, että en sano asiasta mitään - vedän vain lyhyen esittelyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711