hei.olen tässä miettinyt että lihottaako kahvi? siis tietysti lihottaa jos pistät sekaan maitoa tai kermaa ja sokeria, mutta entä musta kahvi?
jostain luin että kun vaihtaa kahvin vihreään teehen laihtuu 4,5kiloa. voiko olla mahdollista? onko täällä ketään joka olisi luopunut kahvista ja laihtunut?
lihottaako kahvi?
88
4600
Vastaukset
- tappiiii
eikö kukaan tiedä. kurjuus ja kumma.
- mene ja tiedä
Enpä usko lihottavan
- juoksevillilapsi
En usko minäkään,
voit juoda monta mukia kahvia päivässä (ilman kermaa ja sokeria) etkä liho grammaakaan. Samoin voit ruokatunneilla syödä vain salaattia ja päiväkahvilla juoda vain sen kahvin, jätät kaikki tarjotut herkut väliin, koska olet dieetillä.
Kysyisin, mitä sitten teet ja syöt kotona, koska olet niin lihava?
Taidat pettää vain itseäsi, olen monta sinunlaistasi nähnyt.
Kokeile kirjoittaa ruokapäiväkirjaa: kirjaa ylös kaikki pienetkin suupalat ja kellonaika, milloin olet syönyt ne (ja mihin tunnetilaan, miksi syöt?) Kerran viikossa voit laskea kalorisi.
Huippu hyvä juttu on myös HSL -reittioppaan kävely- ja pyöräilylaskuri, joka kertoo, kuinka monta suklaapalaa kuluu monen kilometrin lenkillä. Yllättävän vähän?
- Enpä usko
Ei se varmaan yksinään kahvi lihota. Tosin en usko niitä väitteitä, joiden mukaan se laihduttaisi.
Itse olen luopunut kahvista monta vuotta sitten. Syömätavat ovat pysyneet ennallaan. En ole huomannut painossa mitään muutoksia.- no joo
Laihduttaa se kahvi jos juo paljon eikä syö. Kahvi ei itsessään lihota, vaikka pistäisi maitoa sekaan, vaan ne kahvin kanssa syötävät keksit/pullat.
- .....
no joo kirjoitti:
Laihduttaa se kahvi jos juo paljon eikä syö. Kahvi ei itsessään lihota, vaikka pistäisi maitoa sekaan, vaan ne kahvin kanssa syötävät keksit/pullat.
Tästä kai tuossakin "tiedossa" on kyse, että kahvin vaihto vihreään teehen laihduttaisi. Vihreän teen kanssa kukaan harvemmin mitään pullaa mussuttaa, kun taas kahvin kanssa se on monille tapa.
Ja runsaasti antioksidantteja vihreässä teessä ainakin on. - Kahvinjuojamies
..... kirjoitti:
Tästä kai tuossakin "tiedossa" on kyse, että kahvin vaihto vihreään teehen laihduttaisi. Vihreän teen kanssa kukaan harvemmin mitään pullaa mussuttaa, kun taas kahvin kanssa se on monille tapa.
Ja runsaasti antioksidantteja vihreässä teessä ainakin on.Mutta antioksidantteja on kahvissakin, ja kahvin antioksidanttivaikutus on jopa neljä kertaa suurempi kuin vihreän teen. Sitä ei moni tunnu tietävän. Antioksidanteilla ei kuitenkaan ole mitään vaikutusta laihtumiseen tai lihomiseen. Sen sijaan ne ehkäisevät esim. sydän- ja verisuonisairauksia, sillä ne estävät kolesterolia tarttumasta verisuonten seinämiin. Se nimittäin tarttuu sinne vasta kun se on hapettunut. Lisäksi ne estävät soluvaurioita ja sen vuoksi ehkäisevät esim. syöpää.
Lihomisen tai laihtumisen kannalta ei ole paljoa merkitystä, juoko kahvia vai vihreää teetä. Molempien kofeiini kiihdyttää aineenvaihduntaa ja vähentää nälän tunnetta (kuten piristeet yleensäkin), ja molemmissa on polysakkarideja, jotka laskevat kohonnutta verensokeria, mikä vaikuttaa tietysti insuliinitasoihin, millä voi olla myös merkitystä lihomisen/laihtumisen kannalta. Kumpikaan ei sisällä pahemmin kaloreita sellaisenaan. Vihreässä teessä on kuitenkin katekiineja, jotka estävät ravinnon rasvojen imeytymistä, ja kahvissa niitä ei ilmeisesti ole. Tässä suhteessa vihreä tee on laihdutuksen kannalta parempi juoma.
- N
Tuskin,kysy vaikka kipparilta.
- Ihmeiden ihme
Aika paljon saat sitä maitoa / kermaa /sokeria sinne kahviin laittaa, tai aika paljon päivässä juoda, että se lihottaisi. Ei kenelläkään voi olla noin pakkomielle laihtua, että kahvistakin sen takia pitää luopua että se lihottaisi muka.. Ja kofeiinihan nopeuttaa aineenvaihduntaa.
- GreenTea
:-DDD
Ei kahvi lihota vaan vihreässä teessä on laihdutukseen vaikuttavia aineita. Ja vihreä tee on terveellistä juotavaa monessa suhteessa, myös verrattuna mustaan teehen. Esim. syövän ehkäisyyn suositellaan vihreää teetä. Itse totuttelin erilaisilla teesekoituksilla, esim. minttu ja sitruuna. Irtomyyntipisteissä voit ostaa vaikka 10g kerralla ja maistellen eri laatuja löytää suosikkisi. Helsingissä esim. Thehuone, Stockmann, hallit, etniset kaupat, ym.
Googlaa vihreä tee niin löydät paljon tietoa. - kahvinjuojaN
Itse olen sitä mieltä että kahvi sopii erittäin hyvin jos haluaa laihtua.
Itselläni kun on rahat loppu ja parin viikon päästä vasta tulee lisää, ja olen viimeisiä pulloja viemässä kauppaan, niin ostan niillä rahoilla ensimmäiseksi kahvia. Kahvi vie näläntunteen ja pistää jaksamaan vaikka ei olis syönyt parina päivänä muuta kun leipää pelkän voin kanssa.
Laihtuminen on tosi vaikeaa muuttamalla ruokavaliot, pistää herkuttelutarpeet kuriin, ja alkaa treenaamaan, vaikka ei ole sellainen luonne. Kaikki eivät saa sitä "euforia"tunnetta liikunnasta (mm minä), vaan alkaa vituttaa. Ja sellaisesta laihdutuksesta on mielestäni myös sosiaalista haittaa, koska se on inhottavaa monien mielestä jos yksin napostelee sipsejä leffaa katsoessa ja toinen ei voi koska laihduttaa. ja ei suostu maistamaan mitään ruokaa jos on liikaa rasvaa ym ym. kalorien laskeminen on minusta sairasta.
Paras tapa laihtua on vaan vähentää syömistä. Länsimaissa ihmiset syövät ihan järkyttäviä määriä. 5 ateriaa päivässä on ihan naurettava määrä. Kahvi vie erinomaisesti näläntunteen pois ja kroppa vaan puhdistuu kun kaikki kakat mitä suolessa on pamahtaa ulos puolessa minuutissa kun menee vessaan. =)
- PJ
Uskomattoman viisaat keskustelut senkuin jatkuvat...
- että silleen
Ei se ole tyhmä joka kysyy, vaan se joka kommetoi vastaamatta.
Kahvi ei lihota. - Kuppijuppana
että silleen kirjoitti:
Ei se ole tyhmä joka kysyy, vaan se joka kommetoi vastaamatta.
Kahvi ei lihota.Hai kahvi kulkee mukana yhä eikä sen mukana minusta ole tullut sen lihavempi eikä laihempi.
- mahtuu diettiin
Mikään ei lihota jos sitä syö tai juo kohtuudella. Ei edes sokeri.
Mustassa kahvissa oli juuri lainkaan kaloreita, joten sitä voi litkutella aika vapaasti, vaikka eihän se ylenmääräinen kahvinlatkiminenkaan vissiin ihan hyvästä ole, voi maha tykätä huonoa. Mutta normaalisti muutama kuppi päivässä piristää mukavasti.
Jos käyttää sokeria ja/tai maitoa, niin sitten on syytä vähän laskeskella että paljonko niistä tulee kaloreita. Yhdessä sokeripalasa on kuitenkin vain 8kcal, joten ei kannata hirveästi murehtia niistäkään. - mie vaan
Itse olen homannut, että kahvi pitää nälkää, mutta pistää myös käymään kakkosella.
- Hurtta22
Niin ja ykkösellä ja sehän pudottaa painoa heti syrjäyttämänsä verran
- järjen käyttö
Laitan kahviin aina kermaa ja sokeria ja ei se ole lihottanut ainakaan minua. Mitat on 161cm/52kg.
Eiköhän noissa lihomis-ja ruokajutuissa kokonaisuus ratkaise.
Pelkkä vihreään teehenkään siirtyminen ei varmaan laihduta jos muuta muutosta ruokavaliossa ei tapahdu.- vähennähän
sokrun ja gredan määrää, niin pääset lähemmäs lyhyisesi ihannepainoa.
- järjen käyttö
vähennähän kirjoitti:
sokrun ja gredan määrää, niin pääset lähemmäs lyhyisesi ihannepainoa.
Mikä on ihannepainoni? En ole teini vaan aikuinen nainen. :D Paini-indeksi lähellä kahtakymmentä.
- ei lihota/laihduta
Väite vihreän teen laihduttavasta vaikutuksesta on huuhaata, samoin oletus kahvin lihottavasta.
Tarkkaile kuinka paljon syöt. Jos syöt enemmän kuin kulutat, lihot ja päinvastoin. Mitään muuta tietä laihtumiseen ei ole ja joka muuta väittää, aikoo rikastua kustannuksellasi/laihduttajien kustannuksella.
Itselläni menee paino ylös ja alas muutaman vuoden jaksoissa. Kun tietyt, ikivanhat farkut alkavat ahdistaa aloitan laihiksen joka kestää 3 viikkoa ja jona aikana laihdun 10-12 kiloa. Laihduttamiseni on raakaa puuhaa eikä metodini sovi kermaperseille. - kualjikiäryle
En usko, vaikka kahvipavuissahan on rasvaa. Siksi suositellaan että kahvi säilytetään kylmässä, jopa pakasteessa jos ostaa varastoon ja käyttää vasta kuukausien päästä.
Mutta ainakin suodattamalla käsittääkseni osa rasvasta jää suodattimeen. Suodatettu on terveellisempää, makuasioista en ala kiistellä. Pannukahvin vannoutuneet ystävät eivät mieltään muuta, se sopii mulle.
Kahvihan sisältää kofeiinia, joka käsittääkseni nopeuttaa aineenvaihduntaa ja on duireetti, eli poistaa vettä kehosta. Sehän siis pikemminikin laihduttaa. Tosin vettä poistamalla laihtuminen ei oo kovin fiksua. Ja sitten janotaa tietysti ja se neste tulee takasin muuta juomalla, minkäa kahvin takia kusemalla menettää.
Mut jos juo janoon aina vain kofeiinipitoista niin se ei oo hyvä juttu. Saattaa nestetaspaino järkkyä, ja kroppa kuivua. - ei lihota
http://www.fineli.fi/food.php?foodid=930&lang=fi eli mustassa kahvissa energiaa noin 2,6kcal/desi :)
- swdefrgthyjuju
Kahvi ei lihota, mutta sen kyytipojaksi syöty puolikas viinerpitko kylläkin.
Paljon vettä kitusiin päivänmittaan ja varsinkin kahvia nautittaessa lasillinen.
Kahvihan poistaa nestettä. Melkein joka diettiohje rajoittaa sumpittelua
pariinkuppiin päivässä, tai johonkin teelitkuun.
Minä ainakin join saaveittain kahvia aikoinaan, kun pudotin painoa ja ei
se tahtia haitannut. Hermothan siinä repee, ellei saa kofeiniipaukkua, kun
hammasta kolottaa.
Tästä voi olla montaamieltä, ainakin teenjuojat, mutta onhan tutkittu kahvin
terveysvaikutuksiakin ja on niitä dokumentoitu harvaseltaan.
Sukista ja kahvista en luovu. - kljlkjlk
Kahvi ei kyllä lihota. Mielestäni kiihdyttää aineenvaihduntaa. Huoletta voit laittaa kahviin sen suhteen maitoa.
- onethiksbetter
Laittakaa aina kahviin maitoa tai kermaa mutta älkää ikinä laittako teehen maitoa, sillä englantilaiset ovat yhtä verisuoni- ja sydäntautisairaita kuin Manner-Euroopassa koska pilaavat teen hyvät vaikutukset maidolla ja kermalla. Juoskaa ja syökää vähemmän niin laihdutte, katsokaa mitä suuhunne pistätte.
- lakossa
Varmaan ne kahvin tai teen kyytipojaksi mahdollisesti nautittavat pullat/munkit/ym rasvaiset herkut eniten lihottaa jos niitä vakituisesti syö ?
- nopsu654
Ei musta kahvi lihota...vaan mitä sen kans kavipöydässä toppaa.
- Wikipedia.
Kahvilla laihduttaminen perustuu kofeiinin ruokahalua vähentävään vaikutukseen. Samanlailla kuin tupakalla , amfetamiinilla ja kokaiinilla. Stimulantteja kun ovat.
- bmu
Kyllä lihoittaa. Nimittään kahvissa on rasvaperäisiä ainesosia.
- onkojoulupukkiolemas
Kerro tilastotiedot/tutkimus kahvin lihottavuudesta, sitten voin uskoa.
En usko mihinkään jumaliinkaan, ennenkuin joku ne mulle todentaa.
- N
Kukas laitto sitä suolaa siihen sokeripurkkiin jos kans oli huonosti kiini?
- Kemia
Kahvin lihottavuus liittyy sen hormonivaikutuksiin: kofeiini stimuloi stressihormoni kortisolin eritystä. Kortisoli vaikeuttaa rasvan palamista, ellei jopa estä sitä. Lisäksi kofeiini lisää insuliinin eritystä ja insuliinihan pakkaa kaloreita rasvavarastoiksi kehoon. Myös vihreässä teessä on kofeiinia, mutta sellaisessa muodossa, ettei se singahda vereen sellaisella vauhdilla kuin kahvin ja kolajuomien kofeiini.
- pidä tunkkis
Jaapajaa,ihan sama mulle.Kahvista en luovu.Se on varma.Ja hyvin se on 1-1,5kg tippunut vaikka juonkin,välistä jopa melko paljon.
- hetikoukussa
Tämä vaikuttaa uskottavalta. Pitäisi ensin itse opiskella lisää...
Diabeteksen ja monen muunkin taudin ehkäisyyn kahvi tietääkseni sopii.
Mistähän löytäisin kemian opettajan?
- gt.
no ei uskois lihottavan ite juon vihreää teetä on kova sana viihde sivulla -kun kerron , -joku sanoi "sounds good ja muutenkin jännää porukkaa noin sivistyskansat,
snow aiheuttaa kans siis sanana ei lumena kiinnostusta. - greentea
Tämä väite perustuu enemminkin vihreään teehen, sillä vihreä tee kiihdyttää aineenvaihduntaa, siinä on paljon antioksidantteja. Ja siinä on myöskin kofeiinia, joten se käy kahvin korvikkeeksi.
- Ihanko totta?????
Kumpikaan, kahvi tai tee, ei laihduta tai lihota. Kyllä ne on aivan muut aineet. Älkää nyt kaikkea potaskaa uskoko!
- Lonely rangness
Pannukahvi voipi vähän lihottaakin, siinähän ovat mukana ne rasvat jotka jäävät keittimen suodattimeen. Ne samat, jotka kantavat niitä rasvaliukoisia aromiaineita joiden vuoksi pannukahvi on niin paljon parempaa.
- Jt27
Jos haluat laihtua kannattaa kokeilla muuta kuin kahvin juonnin lopettamista
- inkli
Mulle tulee aina jonkin ajan päästä kahvin juonnin jälkeen -luin jostain,että
se joillakin voi laskea verensokeria.Mulle se ainakin tekee niin eli ts li-
hottaa! - HuutoTäältä
Kahvi kerää vatsaan rasvaa. Ne jotka juovat paljon kahvia,ovat vatsakkaita(löllöä nimenomaan navanseudulla),vaikka ei niitä munkkeja ja pitkoja paljon söisikään..
Ja tiedän että kohta tulee joku hokeen,että "minulla ei ole ja minä juon paljon kahvia",noh yleisesti ottaen puhunkin,sillä olen tämän ITSE laittanut terveydenhuoltoalalla merkille,en lukenut mistään julkaisusta tms.
Faktana en tätä tuputa,parikymmentä vuotta vain näitä vatsa-asioita hoitaneena/tutkineena asian esitän.
Kahvissa on omanlaista rasvaa. Suomessa ei ole tullut koskaan vastaan rasvatonta kahvia kaupassa,ulkomailla kylläkin. Maku on erilainen,selkeästi huomaa kahvin rasvan jos juo juomat peräjälkeen. Kuhan oppii juomaan kahvia vähän laihempana,niin rasvan määräkin pienenee. Tai voi sitä olla juomatta ollenkaan,myrkkyähän se. - vänä
Joo ihan varmaan laihtuu 4,5 kiloa, sillä minkäkokoinen olet ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Sama kuin syöt kaalilaatikkoa viikon niin laihtut 2,85 kg.
- papunannn
Itselläni paino päin vastoin nousu kuin vaihdoin teehen.
- xxxxxxxxxx5
ei vittu menkää urheileen niin ei tarvi miettiä jotain kaloreja kokoajan.
Itse karppaajana voin sanoa, että kahvi ja loraus maitoa on hyvästä! Kahvi poistaa nestettä kehosta. Eri asia on tietenkin, jos käyttää sokeria tai makeutusta liikaa (jokainen varmaan itse osaa liikamäärän määritellä). Itse juon päivässä 1-2 kuppia kahvia, mutta vain maidon kanssa ja ainakaan paino ei ole noussut.
- jokkku
voi laskea päivässä syödyt kalorit-peruskulutus-liikunta=ravinto/kulutus tasapaino
- EI KOFEIINILLE
Uuden tutkimuksen mukaan 100% kahvia käyttävistä ihmisistä kuolee.
- tietoo haluava
Onkohan tutkittu sitä myäs, minkälainen prosentti teenjuojista kuolee ?
- ljnljb
tietoo haluava kirjoitti:
Onkohan tutkittu sitä myäs, minkälainen prosentti teenjuojista kuolee ?
100
- se siitä
Se nyt vain on sillä lailla!!!! Kyllähän se teekin menee,jos siihen heti päälle saa kunnon kahvit.
Sitä en tiiä lihottaako kahvi vaiko ei.Juon paljon kahvia ,painan 53 kg olen 164 pitkä,
että se siitä lihotuksesta.- paowetk09
Rasvaprosentti/vyötärönympärys pöytään myös, kiitos!
- minä 160cm/51kg
paowetk09 kirjoitti:
Rasvaprosentti/vyötärönympärys pöytään myös, kiitos!
Tuolla painolla ei vyötärön ympärys ole liian suuri. Jos painoindeksi on lähellä kahtakymmentä niin tuskin kaikki paino on vyötärön ympärillä. Rasvaprosentti taas PITÄÄ olla naisella suurempi kun miehellä hormonitoiminnan takia.
- näin olen käsittänyt
Ei kahvi kohtuukäytössä lihota ellei mätä pullaa aina sen kanssa. Kahvilla on vaikutusta kortisolintuotantoon ja näin ollen juomalla sitä paljon ja varsinkin ilta-aikaan se voi edesauttaa rasvakudoksen karttumista.
- Teekin menettelee
No, ei lihota. Jos juo kahvin mustana ilman sokeria, niin siinä on 0 kaloria. Kahvissa on pikkuriikkisen rasvaa, mutta sen vaikutus on olematon.
Musta kahvi ilman sokeria ja suodatettuna tavanomaisen ohjeen mukaan on mielestäni parasta. Siten nautittuna todella erottaa mikä kahvi on hyvää ja aromikasta laatua ja mikä ei. Pelkästään maistamalla pystyy usein jopa sanomaan, mistä kahvimerkistä on kysymys. Eikä tarvitse olla mikään ekspertti.
Kahvilla on diureettinen vaikutus. Jos pahasti sairas henkilö juo runsaasti kahvia, niin on hyvä juoda aina myös jotakin muuta, vaikkapa vain vettä, jotta kahvi ei aiheuttaisi kuivumista tai vaikuttaisi veriarvoihin. - my habit's people
Itse juon sekä kahvia että teetä. Jos nautin kahvini mustana, lisään siihen sokeria, koska muuten mulla saattaisi olla vaikeuksia saada sitä maistumaan. Mutta jos on maitoa seassa, niin vain harvoin lisään sokeria.
- okkigaam
Kahvi pistaa nälkää, ainakin minulla.
- ssgfgsf
Kahvissa rasvattomassa maidossa on yhteensä jotakin alle 20kcal / 2dl. Joten ei se kyllä mitään lihota.
- kaöol
argh, eikö tässä päästä yksimielisyyteen? siis todellakin haluan tietää lihottaako kahvi? onko täällä laihoja teenjuojia? entä lihavia kahvinjuojia? ilman niitä viinereitä?????
kun katselee suomalaisia niin isoja mahoja näkee joka puolella. enkä usko sen johtuvan kaljasta. usein alkoholistit ovat laihoja kun eivät syö.
lihottaakokahvin rasva? kasvaako maha? nostaakokolesterolia? miksi tätä ei ole tutkittu?????- kaöl
jatkan vielä.
kun ajattelee mitä suomikansa syö. maitotuotteita leipää juustoa leipärasvaa ja voita ja leikkeleitä, makkaraa, sitä kahvia, kaljaa.
esimerkiksi japanilaiset ovat hoikkia (ne jotka ei syö mäkkiruokaa) ja he ei käytä maitotuotteita eikä heidän dieetissä ole gluteeniakaan. oletko nähnyt japanilaista kaljamahaa? miksi suomalaisten vatsa kasvaa? miksi meillä diabetesta? ja osteoporoosia vaikka juodaan maitoa jonka muka pitäisi vahvistaa luita? ja d:täkin on lisätty! - Ei lihota
Kahvi ei lihota, kahvissa on 1kcal/dl, eli ei yhtään mitään.
- kahvi kissa
Kahvi kait nostaa veren insuliinipitoisuutta ja lihottava vaikutus tulee sitä kautta. En ole kyllä lukenut tutkimuksia montako kuppia pitää juoda että haitat ylitää hyödyt.
Kahvi ei tee painolle itsessään mustana tai maidon kanssa yhtään mitään. Kahvissa on 1kalori per desi. Lorauksesta maitoa kuppiin tulee n10 kaloria lisää.
- Tsemppiä laihdutuks.
gf.kif,
kofeiinipitoinen musta kahvi laihduttaa noin 400 kcal päivässä, jos juot sitä 4-5 kahvikupillista. Kofeiini kiihdyttää aineenvaihduntaa. Kahvin aineosat laskevat myös verensokeria ja ehkäisevät diabetesta, mutta se aine ei ole kofeiini, jolla ainoastaan on piristävä vaikutus.
Jos kärsit unettomuudesta, niin silloin kannattaa juoda kofeiinitonta mustaa kahvia, joka ehkäisee diabeteksen syntyä ja laskee verensokeria.
Itse juon kofeiinitonta kahvia ja aloitin kävelemisen kesäkuun alussa. Kävelen puoli tuntia päivittäin ja sillä keinoin olen laihtunut jo 12 kg eli painan nyt 59 kg eli laihtumiseen ei tarvita kuin lisätä liikuntaa.
Odottelen nyt pääsyä vatsanahan kiristysleikkaukseen eli abdominoplastiaan, jotta löystynyt vatsa saadaan takaisin timmiin kuntoon. - Turha ongelma
Kahvin vaikutus lhomiseen tai laihtumiseen on niin minimaalinen, ettei sitä kannata edes mainita.
- Tsemp. laihdutukseen
Turha ongelma,
ei se ihan turha ongelma ole, sillä kahvin vaikutuksesta ihmisen aineenvaihduntaan on tutkittu aika tarkkaan, koska olemme kahvin kittaaja kansa.
Oheisesta linkistä näkyy, mitä kaikkea kahvi sisältää
http://www.kahvi.net/index.php?k=110889
- fakta ei fiktio
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kahvi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Vihreä_tee - Juo vain kahvia
Eihän se lihota,jos ei mätä siihen sokeria
- kittaaja
Kahvia suositellaan juotavaksi 4-6 kuppia päivässä antidoksianttien terveysvaikutusten takia,mutta raakakahvi itsessään sisältää jonkin verran lihottavaa rasvaa
- kermalla kiitos
Juo kahvia, ehkäisee rintasyöpää jos olet nainen. 6 kuppia päivässä on erittäin hyvä määrä, mustana juotuna poistaa nesteitä kehosta tehokkaasti, mutta saman tekee runsas kasvien syönti ja vesi. Rasvaa se ei polta.
- Kallista mutta ,,,
Ei lihota,kahvin parantavaisia vaikutuksia on lukuisia,se parantaa sexksi elämää makuu huoneessa,laskee verenpainetta,antaa itse luottamusta ja varmuutta,poistaa pelkoja,vähentää stressiä,lisää yö unta,laihduttaa kukkaroa .
- teerulez
laitapa vaan googleen "Teen terveysvaikutukset"
- porot pannuun
Miten se kahvi mukamas lihottaa ? Ainoa varma asia on, että jos pan**kellaan
paljaalla, niin se kyllä turvottaa. - Ilmainen neuvo
Pankaahan kahvia tulemaan.
Juon päivässä 20-30 lasillista vahvaa kahvia. Se on huipputerveellistä.
Heittäkää se alkoholin kanssa läträys pois. - kahviforever
Musta taas tuntuu et sillon kun en juo kahvia (on sellaisia kausia milloin ei vain maistu) niin heti alkaa maha pyöristyy. Kahvi on hyvä tapa saada maha toimimaan ja ainakin sen pitäisi auttaa turvotukseen siis..? :PP
Kahvi ei itsessään lihota, eihän siinä ole juurikaan mitään kaloreita ja kun miettii että siitäkin mitä me juodaan on suurin osa vettä.
Ja vaikka laittaisi maitoakin tai kermaakaan, niin tuskin vaikuttaa kokonaisuuteen.
Sitäkään mä en ymmärrä et mikä villitys tuo veden makuinen rasvaton maito oikeen on, ei se kahviinkaan sovi. ENn usko että on ketään ihmistä joka olis joskus lihonnut maidon takia, eiköhän ne lihoamisen syyt aina ole jossain muualla.. Puhumattakaan siitä kahvista :D - juon liikaa kahvia
LIHOTTAA eli kerää nestettä, kuten joku hoitaja aiemmin sanoi. Itse join ennen vihreää teetä ja olin hoikka, nyt mustaa kahvia ja olen pullea. En syö viinereitä. Ei siis perustu tieteelliseen tutkimukseen, mutta itsellani ainakin näin.
- Ei oikotietä onneen
Aivan... 100% varmuudella sulla on jotain muuta pielessä kuin kahvin juominen... Kahvi EI kerää nestettä. Höpöhöpö... Ja vaikka keräisikin, niin normaalilla ihmisellä sitä ei kerry kuin max parin kilon edestä, joten jos sitä nestettä on pulleudeksi asti a)kilpirauhanen b)jokin muu sairaus c)se ei ole nestettä ....
- SirNeil
Kahvilla on aineenvaihduntaa kiihdyttävä vaikutus, joten se sopii laihduttajalle, eikä siinä vähäiset määrät maitoa / sokeria juuri vaikuta.
Parhaan vaikutuksen saa, kun juo aamulla kahvia ja päivällä runsaasti vettä.
Luonnollisesti kaikkea tulee syödä / juoda kohtuudella. - Kurjen Alli
Eipä tuo meikun massu ole kasvanu. Lomalla tulee oluesta jonkinlainen pöhö mutta sekin lähtee kun duuniin palaa takas. Eiköhän noihin painojuttuihin se perinteinen ruokavalio ja liikunta ole tehokkain keino. Tai sitten pään kääntäminen sellaiseen asentoon ettei muutama kilo sinne tänne haittaa.
- gtyr
pitäydy kahvissa.jos asuisit muualla kuin suomessa voisit tietää mitä teesi sisältää.teesi voi olla vaikka silputtua puuvillakuitua.ja osta aina suomalaista kahvia.
- Mistäsitäsaa?
Suomalaista kahvia?
- EI oikotietä onneen
Ei lihota kahvi. Siis pelkkä kahvi.
Juttusi lienee perustunut ajatukseen vihreänteen nestettä poistavasta ominaisuudesta.
Nesteen poistuminen ei ole muuten todellista painon putoamista.
Helppotapa saada painoa alas, on hankkia muutama kunnon lihas kuluttamaan ja noudattaa oikeanlaista ruokavaliota. - työtönluuseri
tietääks kukaan onko viitasaarella tarjota töitä?
- Syyriaanvaan
Eikö noi kaikki kunnat ole pikemmin vähentämään päin? Ryhdy yrittäjäksi. Sitähän nää toitottaa. Kymenlaaksoonkin on syntyny jos jonkinlaista palveluntarjoajaa kun kolme paperitehdasta on suljettu. Ei ne yrittäjää starttirahaa pitemmälle elätä mutta kunnan- sekä tehtaanjohtajat puhuvat nättejä kun väki ei one kortistossa.
- laihduttanut******
On se ny helevata... Vaikka laihduttaa niin kaikkea saa syödä, joitain vain enemmän ja joitain KOHTUUDELLA. Kahviin voi laittaa kermatilkan sekaan, et sinä siitä liho. Kahvin kanssa voi myös syödä yhden pullan tai keksin, et liho siitäkään. Ei laihduttaminen ole sitä että kaikki hyvät herkut pitäisi jättää pois. Kohtuus kohtuus, ymmärtäkää se!
Mä en koskaan ole käsittänyt näitä ihme dieettejä jossa jätetään hiilarit, sokerit, päläpälä pois.. Saa toki jättää jos haluaa mutta ei se ole välttämätöntä. Se mitä kokonaisuudessaan syö päivän aikana ja kuinka paljon, ratkaisee. Ja liikunnan määrä.
Itse olen laihduttanut 25kg ja koskaan en millään dieeteillä ole ollut. Laihduttamisen aikana join kahvia kerman kanssa 1-2kertaa päivässä ja kahvin seuraksi otin yhden keksin tai yhden muunlaisen leivonnaisen. Herkuttelin kerran viikossa yleensä perjantaina tai lauantaina, söin joko suklaata muutaman rivin tai pienen pussin sipsejä.
Liikuntaa harrastin päivittäin, koiran kanssa kävin lenkillä monta kertaa päivässä. Saleilla en käynyt.
Ja laihduin. Söin paljon salaattia, hedelmiä, marjoja. Tein kuitenkin aivan normaalia ruokaa kuten perunaa ja jauhelihakastiketta, makaronilaatikkoa sun muita. Joskus tein myös kasvispainotteista ruokaa.
Mut jokainen tekee miten itse haluaa. - Urheilija
Itse en sitä tältä laihdutus kannalta katso, mutta niinhän sitä sanotaan että ''puolituntia ennen reeniä kun juo kahvia niin on paljon virkeämpi ja tulokset nousee''
Kai sen sitten voi joku ihminen ajatella niin että rupeisi laihtumaan kun kippaisi kaffia aina ennen reenejä. Olisi ainakin virtaa reenata. - Voi lihottaakin
Mikä tahansa voi lihottaa jos syö ja juo tolkuttomia määriä ja liikkuminen on
mitätöntä.No jos kahvinsa juo jatkuvasti kermalla ja sokerilla ja siinä samalla
syö pullaa,pipareita ja muita herkkuja,niin kyllä varmasti lihottaa. - Kenia4
Tämä Kahvi ei lihota -> http://www.facebook.com/kenianKahvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap162158Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi842098- 1011387
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen101256Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1461178Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663811173Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.249886Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173864- 69845
- 63844