Jes!

Sellaista =)

Meillä on mökki pöytyällä ja nyt voimme paikallisilta kysyä täältä jelppiä! (esim no ei nyt tule mieleen mutta sen näkee sitten =)

Voin kyllä kertoa että ensin kun tulinkaan koko paikkaan niin sain tosi mukavan vastaanoton meinaan mies jolla oli taskussa tykki (ase) ja uhkas ampua hutasta meitä jos ei heti lähretä! Oli vissiin häne alue.

6

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AP TAAS!!

Ei mitenkään negatiivisella tavalla tätä tarkoittanut MUTTA minun mielestä pöytyä on rauhallinen ja mukava paikka asua!

PS. Mökkeilen täällä en asu mutta en viitsi tänne muuttaa koska mökki on täällä ja pitää mökille hiukan matkaakin olla =)

???KYSYMYS???

Kuuluuko kyrö pöytyään?

• Raja railona aukee

Kyllä kuuluu Kyrö Pöytyään. Kyrö on vanhan Karinaisten kunnan keskustaajama. Vanhan Pöytyän kunnan keskustaajama on Riihikoski. Kun Karinainen ja Pöytyä liittyivät yhteen, oli uuden kunnan nimiehdotuksista vahvasti esillä Pörinäinen. Pöytyä kuitenkin jäi nimeksi. Vanhan Yläneen kunnan keskustaajama on Yläneen kirkonkylä. Nyt nämä kolme vanhaa kuntaa on yhtä suurta Pöytyän kuntaa.
        Pian Pöytyä nielaisee sisäänsä myös Auran, Oripään, Loimaan ja tuleva Suur-Pöytyä ulottuu aina Uralille asti.

• pöytyää<3

Okei!!

Kiitos tiedosta!

mökkini on rakennettu 80-luvun loppupuolella ja silloin oli karinainen alueena.

• 13:07

"Voin kyllä kertoa että ensin kun tulinkaan koko paikkaan niin sain tosi mukavan vastaanoton meinaan mies jolla oli taskussa tykki (ase) ja uhkas ampua hutasta meitä jos ei heti lähretä! Oli vissiin häne alue."

Mistä tässä tarkemminottaen oli kyse?

• Khyl khyl

Oltiin metsänreunaan laitettu auto et saatais auto johonkin kun mentiin kalastamaan...

..vähän ajan päästä sielt joku mies huuteli ''auto pois mun pihalta mul on tykki taskus ammun jos se ei liiku heti pois'' en tie se äijä tuli sielt ja autokaan ei ollut keskel tietä vaan aika sivus.

• Poliisiasia

Onhan se poliisiasia jos tullaan ampumisella uhkailemaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      256
      45623
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      44
      11359
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      221
      10961
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      38
      9775
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8618
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      277
      6664
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3325
    8. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      13
      2594
    9. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      2
      2583
    10. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2350
    Aihe