Taisin jossain aiemmassa kommentissa sanoa, että tämä olisi uusista Transformereista huonoin. Nyt olin väärässä. Kyllä tämä oli parempi kuin Kaatuneiden kosto.
Ensimmäiset 30 minuuttia elokuvasta olivat mielenkiintoisia. Sitten keskinkertaisen Megan Foxin korvikkeen vonkaaminen veikin pääosan. Efektit olivat taas upeita ja juonessakin oli tälläkertaa useampi kuin yksi mutka.
Lopun "Lahdataan Punikit" asenne jätti hieman pahan maun suuhun. Suoraansanoen kuvotti. Asialle voi myös tehda jotain täällä:
http://ruthlessmovieblog.blogspot.fi/2012/10/take-action-stop-fouling-optimus-prime.html
Tarkempi arvostelu:
http://ruthlessmovieblog.blogspot.fi/2012/10/transformers-dark-of-moon-2011.html
Transformers - Kuun pimeä puoli (2011)
ruthlesscritic
1
151
Vastaukset
- jups...
Michael Bay on republikaani joka tekee roskaleffoja isolla rahalla.Koska roska myy,ei tuotoksille loppua näy.Ainoa transformers leffoista jonka olen katsonut kokonaan on ensimmäinen, muista olen katsonut satunnaisia pätkiä,eivätkä ne paljon paremmilta vaikuta.Toki monet näyttävät tykkäävät elokuvista joiden periaatteena on:juoni ja näytteleminen helvettiin ja kymmenen räjähdystä on aina parempi kuin yksi.Megan Foxista voi sanoa, että tyttöparan tulisi jättää itsensä leikkauttaminen vähemmälle tai päätyy ennen pitkää plastiikkakirurgian kauhugalleriaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157