Kotiäitiys alle kolmevuotiaiden lasten kanssa ei ole löhöilyä, jos lapsista ja kodista pitää huolta. Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen ylijohtaja (SDP) Juhana Vartiaisen mielestä on kuitenkin sopivaa nimittää kotiäitiyttä ihanaksi velttoiluksi.
Kotiäitiys on pahimmillaan ympärivuorokautista työtä.
Tällaisia norsunluutornista maailmaan katselevia henkilöitä sitten nostetaan herrahisseihin ja muihin polittisiin virkoihin, kun antaa äänensä demarille.
Eliittidemari lyttää kotiäidit
2
86
Vastaukset 2
- -Jäbä
Vartiainen tyypillinen rohkea demari, uskaltaa nukkua työnsä vieressä päivittäin ja herättyään haukkua kotiäidit veltoiksi vetelehtijöiksi.
Vartiainen on yksi monista Valtion henkselitehtaan (Valhe) mannekiineista, joita demarit suoltaa virkapaikoille ollessaan vallankahvassa. - Helinä-keiju3
Voi velttoa Vartiaista, joku tomera kotiiäiti voi vielä viedä hänen virkansa. Kotiäitiys ei ole pysyvä olotila toisin kuin erottamattomilla elättivirkamiehillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2272409
- 1011701
- 1141113
- 1111025
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.71922- 55788
- 65747
- 31719
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42712Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78654