lapset Tuusulassa

prkl

Tuusula pääsi huostaanottotilastojen kärkeen, enkä kyllä ihmettele.

Täällä lapset, joilla ei ole vielä mopoja, huutelevat aikuisille, jahtaavat polkupyörillä, yrittävät jengillä lauantai--iltana aikuisen kimppuun.

Mitään rotia toiminnassa ei ole. Kuulin perheeseeni kohdistuvaa huutelua sisätiloihin. Ilmeisesti äitin ja isin pikku mussukat saavat olla ulkona iltaisin kuin siat pellossa, kunhan eivät omia vanhempiaan häiritse. Kakarat keksivät ottaa joitain ihmisiä silmätikukseen vai onko kenties vanhemmat käskeneet kyttäämään?! Ikinä milloinkaan en ole näin sairasta touhua nähnyt, että opetetaan lapsille, miten kytätään, juorutaan, ilkeillään tms. ja jos sanot jotain niille takaisin, on virkavalta kimpussa.

Voisiko näille penikoille pistää vähän tosiasioita tiskiin ja voisiko mussukoiden vanhemmatkin katsoa vähän peiliin???!!!! Ei täällä kukaan ole vapaata riistaa kiusattavaksi ja uhkailtavaksi. Yksityisyyden rikkomisesta puhumattakaan.

1

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järkyttynyt

      Tuosta kielenkäytöstä olen ihan samaa mieltä! Muutimme juuri Oulusta tänne Jokelaan ja olen aivan järkyttynyt näitten eteläläisten lasten kielenkäytöstä! Olen itse toiminut 8v lastensuojelu työssä ja töitä riittää tällä sektorilla! Pitäisi saada ensinnäkin vanhemmat valistuneiksi ja sitä kautta voisi tapahtua vaikutus sitten lastenkin käytökseen! Soita lastensuojeluun, jos olet huolissasi alaikäisen käytöksestä, uskon että se näkyy myös koulussakin ja tuollainen käytös voi johtua puhtaasti siitä, ettei kotona ole kaikki kunnossa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe