Tuusula pääsi huostaanottotilastojen kärkeen, enkä kyllä ihmettele.
Täällä lapset, joilla ei ole vielä mopoja, huutelevat aikuisille, jahtaavat polkupyörillä, yrittävät jengillä lauantai--iltana aikuisen kimppuun.
Mitään rotia toiminnassa ei ole. Kuulin perheeseeni kohdistuvaa huutelua sisätiloihin. Ilmeisesti äitin ja isin pikku mussukat saavat olla ulkona iltaisin kuin siat pellossa, kunhan eivät omia vanhempiaan häiritse. Kakarat keksivät ottaa joitain ihmisiä silmätikukseen vai onko kenties vanhemmat käskeneet kyttäämään?! Ikinä milloinkaan en ole näin sairasta touhua nähnyt, että opetetaan lapsille, miten kytätään, juorutaan, ilkeillään tms. ja jos sanot jotain niille takaisin, on virkavalta kimpussa.
Voisiko näille penikoille pistää vähän tosiasioita tiskiin ja voisiko mussukoiden vanhemmatkin katsoa vähän peiliin???!!!! Ei täällä kukaan ole vapaata riistaa kiusattavaksi ja uhkailtavaksi. Yksityisyyden rikkomisesta puhumattakaan.
lapset Tuusulassa
prkl
1
210
Vastaukset
- Järkyttynyt
Tuosta kielenkäytöstä olen ihan samaa mieltä! Muutimme juuri Oulusta tänne Jokelaan ja olen aivan järkyttynyt näitten eteläläisten lasten kielenkäytöstä! Olen itse toiminut 8v lastensuojelu työssä ja töitä riittää tällä sektorilla! Pitäisi saada ensinnäkin vanhemmat valistuneiksi ja sitä kautta voisi tapahtua vaikutus sitten lastenkin käytökseen! Soita lastensuojeluun, jos olet huolissasi alaikäisen käytöksestä, uskon että se näkyy myös koulussakin ja tuollainen käytös voi johtua puhtaasti siitä, ettei kotona ole kaikki kunnossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818