Mikä on mahdollisesti terskassani vialla kun sitä kirvelee/kihelmöi aina päiväsaikaan?
Vaiva helpottaa suihkun jälkeen joksikin aikaa mutta palaa sitten takaisin. Terska näyttää muuten samalta kuin ennen paitsi että vähän punaisuutta ja pientä rosoisuutta havaittavissa, mutta silti ilman haavaumia tai patteja.
Olin yhdynnässä noin 3 viikkoa sitten jossa käytin kumia mutta suuseksiä kumppani teki ilman, tämän jälkeen ei pariin viikkoon ilmennyt mitään oireita. Noin viikko sitten kävin paikallisessa hieromalaitoksessa jossa tehtiin sitten käsi/polvitaive masturbointi tytön toimesta ja sen jälkeen vaiva on ollut päällä.
Yhdynnässä oleva tyttö vakuutteli olevansa terve, mutta ei sitä voi koskaan tietää.
Olen kokeillut laittaa vaivaan bacibact voidetta ja se ehkä helpottaa hetkeksi mutta jos en pese sitä päiväksi pois niin pahentaa vain asiaa.
Lisätiedoksi vielä, että virtsaaminen ei kirvele eikä virtsaputkesta ole tullut mitään ylimääräisen näköistä ulos.
Päiväsaikaan myös hikoiluttaa jonkin verran ilmastosta johtuen eli myös penis on hautovassa tilassa housujen alla.
Olen vielä matkalla lämpöisessä maassa n. kuukauden ja täällä taitaa olla lähes mahdotonta saada lääkäriä ymmärtämään vaivaani ja muutenkaan ei oikein ole tuota aikaa päivisin eli en edes käytännössä ehdi lääkärille.
Minulla on matka-apteekkissani myös Norfloxacin Sandoz 400Mg kuuri sekä Azintromyzin 250 Mg kuuri. Kannattaisiko varoiksi syödä näistä jompikumpi?
Terskan kirvely/kihelmöinti
KirveleväHeppi
2
4645
Vastaukset
- Kille Setä
Varmaankin hiiva sieni tarttunut. Pippelin pesua ahkerasti pelkällä vedellä pitäis auttaa.
- dfjkhdkf
Vaikuttais hiivalta, kun kerran tupessa kirvelee, kutiaa ja punottaa. Hoito hiivanhäätölääkkeellä voi kestää 1-2 viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1033121GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521055Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!32997- 67868
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 53847
- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24801