Miten eroon pikavippifirmojen lähettämistä mainosviesteistä?

abcabc

Olen ottanut pikavippejä, jonka seurauksena puhelimeeni on alkanut tulla mainosviestejä eri pikavippifirmoilta. Mainokset on siis tähän tyyliin: 'Tee lainahakemus nopeasti ja vaivattomasti matkapuhelimellasi. 300 euroa voi pian olla tililläsi.'
Sen lisäksi, että kyseiset mainokset häiritsevät, niiden vastaanotto maksaa minulle 2-5 euroa/kpl! Tämän takia laskuni ovat olleet todella suuria...
Minulla on nyt puhelimessani sellainen esto minkä pitäisi estää esim pikavippejen hakemisen sekä juuri nämä minulle tulevat mainosviestit. Silti näitä mainoksia tulee.

38

11156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten se

      "Sen lisäksi, että kyseiset mainokset häiritsevät, niiden vastaanotto maksaa minulle 2-5 euroa/kpl! "

      Miten tuo on mahdollista? Asutko ulkomailla?

      • 14+17

        Vastaan otetut viestit VOIVAT maksaa. Esimerkiksi onhan noita kaikenlaisia palveluja muitakin joissa automaattisesti veloitetaan asiakkaalta lähetetyistä viesteistä. On olemassa esimerkiksi tietokilpailu palvelua ja kun asiakkaalle lähetetään kysymys siitä veloitetaan, vaikkei asiakas edes vastaisi siihen. Kuukaudessa tietysti lähetetään mahdollisimman useita kysymyksiä jotta saadaan nyhdettyä rahaa tyhmältä asiakkaalta joka ei osaa perua palvelua. Joten olkaa oikeasti tarkkana noiden pikavippien viestien kanssa joita vastaan otatte, voipi olla ärsyttävä huomata että niistä on veloitettu. Itselleni tulee joka kuukausi erittely ja siellä on kummallisia palvelu "puheluita", jotka ovat kestäneet muutaman sekunnin ja niistä on veloitettu muutama kymmenen senttiä.


      • 3+15
        14+17 kirjoitti:

        Vastaan otetut viestit VOIVAT maksaa. Esimerkiksi onhan noita kaikenlaisia palveluja muitakin joissa automaattisesti veloitetaan asiakkaalta lähetetyistä viesteistä. On olemassa esimerkiksi tietokilpailu palvelua ja kun asiakkaalle lähetetään kysymys siitä veloitetaan, vaikkei asiakas edes vastaisi siihen. Kuukaudessa tietysti lähetetään mahdollisimman useita kysymyksiä jotta saadaan nyhdettyä rahaa tyhmältä asiakkaalta joka ei osaa perua palvelua. Joten olkaa oikeasti tarkkana noiden pikavippien viestien kanssa joita vastaan otatte, voipi olla ärsyttävä huomata että niistä on veloitettu. Itselleni tulee joka kuukausi erittely ja siellä on kummallisia palvelu "puheluita", jotka ovat kestäneet muutaman sekunnin ja niistä on veloitettu muutama kymmenen senttiä.

        Ja näitä on voinut olla ihan minuutin välein useita. Minulle ei tule mitään muuta mieleen kuin Arplyn lähettämät tekstiviestit joita voi tulla useita peräkkäin puhelimeen. En ole pystynyt tekemään puheluita maksullisiin numeroihin vuoteen, joten minä en ole voinut noita maksullisia palvelutia käyttää.


      • Ajantappaja

        En ole eläissäni ottanut pikavippiä. Enkä ota! Mutta mainoksia tulee joka tuutista eikä niissä ole edes sitä pelastavaa rastia, jonka kautta voisi ilmoittaa kiinnostuksen puutteensa. Kertokaa ihmeessä, jos jollakulla on ratkaisu ongelmaan.


      • Suoramarkkinointikielto
        Ajantappaja kirjoitti:

        En ole eläissäni ottanut pikavippiä. Enkä ota! Mutta mainoksia tulee joka tuutista eikä niissä ole edes sitä pelastavaa rastia, jonka kautta voisi ilmoittaa kiinnostuksen puutteensa. Kertokaa ihmeessä, jos jollakulla on ratkaisu ongelmaan.

        Tässä ainakin löytyy:

        https://www.asml.fi/kieltopalvelut/

        Tai tehdä Maistraattiin suoramarkkinointikielto ellei halua kaikkea estää. Monet yhtiöt hankkivat sieltä osoitetietoja

        Siirtymä näissä voi olla jokunen kuukausi ennenkuin päivittävät tietonsa.

        Minulla on ollut jo vuosituhannen alusta maistraatissa "ruksattuna" kaikki mitä voi eli myös osoitteeni on salainen.

        Hyvin toimii, sillä ei tule oikeastaan koskaan mitään mainoksia nimelläni postilaatikosta tai puhelimitse. Ehkä kerran 4-5 vuodessa.

        Netissä, jos käy sivuilla ja laittaa sinne sähköpostiosoitteen niin saattaa joskus tulla jotakin, mutta heti kun tulee niin poistun heidän postituslistalta ellei ole sellainen mistä haluan sähköpostia tulevan.

        Samaten jos jättää jonnekin nettisivuille puhelinnumeron niin voi tulla yhteydenottoja. Itselleni ei ole tullut, sillä harkitsen tarkkaan mihin sen laitan.

        Puhelinnumeroni on salainen, joten eivät pysty edes osoitteen kautta etsimään puhelinnumeroani.

        Postilaatikkoon tai -luukkuun kannattaa laittaa myös Ei mainoksia, jotta ei edes Suomen posti jaa mitään ilman nimeä olevia mainoksia.

        Kannattaa jakaa omia tietoja mahdollisimman vähän.


      • Anonyymi

    • Sauli Haukio

      Ihan pehmeitä puhut. Sinulla on varmaan ihan tuiki tavallinen suomalainen kännykkäliittymä. Et maksa mitään vastaanotetuistta tekstareista, oli sisältö mikä tahansa!

      Älytöntä aloittaa ketju jauhamalla täysin pehmeitä? Mikäli sekopäässäsi on muistijälki mistä olet vippejä ottanut, soita heille ja ilmoita kielto mainosviesteihin. Ei kovin haastava homma, toki vaatii enemmän kuin sonnan kirjoittaminen suoli.24 sivustolle.

      Kaikkea hyvää toki toivottaen

      • voihyvaapaivaa

        voi kuule, en puhu pehmeitä. ;) ja kuten aiemmin kirjoitin, minulla on esto puhelimessani, mutta joiltakin firmoilta viestiä silti tulee. Olen laittanut ko. firmoihin viestiä asiasta, mutta eipä sieltä kukaan vastaa mitään. Ja kyllä itsekin ihmettelen miten on mahdollista, että vastaanottamani viestit ovat maksaneet, mutta näin se on, asia on selvitetty muuallakin kuin pehmoisia puhuvan pääni sisällä. ;)


    • Mainosmies70

      Tosiaan viestien vastaanottaminen ei ainakaan Suomessa (tai euroopassa) ollessasi maksa yhtään mitään. On näissä viesteissä varmaan merkitty jokin lähettäjä tai lainapalvelu joita mainostetaan. Ota sinne yhteyttä, yhteystiedot on oletusarvoisesti nettisivuilla. Kyllä he laittavat sinulle markkinointikiellon tai poistavat yhteystietosi kokonaan.

    • KKHs

      Hanki prepaid äläkä anna numeroa minnekään mistä se voitaisi jakaa eteenpäin

      • bacbac

        niin teen, ihan senkin takia että liittymä menee kiinni koska en saa näitä tajuttoman suuria laskujani maksettua mitenkään. No omaa tyhmyyttään oon mennyt vipit ottamaan, mutta en olis uskonut että toi vippifirmojen touhu on ihan näin pahaa kusetusta. Ja eipähän voi tulla enää 300 euron laskuja kun on prepaid käytössä!


    • 5+14

      Ootsä muuten aika puupää kun luulet että viestien vastaanottaminen maksaa. En tajunnutkaan että voi olla noin pässejä tyyppejä hengissä.

      • 1+20

        Ihan turhaan haukut ihmisiä puupäiksi kun heillä on puhelinerittelyt mistä asian voi todistaa. Itse tiedän tasan tarkkaan mistä puhun, tuli vuodessa tehtyä 3500€ puhelinlaskut joista en yhtään maksanut. Soneralta tuli aina puhelinerittely josta katsoin mitä on laskutettu, ja kun vippailu loppui niin silti siellä oli maksullisista puhelinpalveluista veloitettu vaikka oli estot päällä niihin. Eli kaikki mainosviestit mitä puhelimeen estoista huolimatta tuli niin niistä oli veloitettu. Nyt Sonera onneksi laitto liittymän kiinni vuoden maksamattomien laskujen jälkeen, aika kauan hekin jaksoivat pitkittää asiaa.


    • ei ole totta

      Minullekin tulee jatkuvasti noita viestejä, monta viikossa ja viimeisin puhelinlaskuni oli reilut 13 euroa. Nytkin kun vähän selaan, on tullut viesti Risicum, Credit 24, Luottotalo, Vivus.. Puhelinlaskuni eivät koskaan ole yli 25 euroa eli tasan tarkkaan siihen ei juuri mainosmaksuja mahdu.

      Ei ne mitään maksa. Silloin ne maksaa tietty kun otat pikavipin ja he lähettävät sinulle varmistusviestin tai ilmoituksen rahojen maksusta tai sinun pitää vastata "kyllä" vahvistukseksi eli tekstarit liittyvät ottamaasi lainaan.

      Minulle tulee kännyyn myös esim. Ellokselta jatkuvasti mainostekstareita.

      • vieläkerrantarkastamaan

        Ja nämä viestilaskutuksetko ei ole missään nimessä niistä viesteistä laskutettuja joilla lainaa on haettuu???? Aika uskomattomalta kuullostaa. En ole ikinä kuullut, enkä kyllä äkkiä uskokaan että vastaanotetuista tulisi puhelinlaskua.


    • vituttaa..kuuntelen

      Kertokaas miten todellakin pääsee eroon Ramesess Oy:n lähettämistä vippiviesteistä eli vippitilille, vippimarkkinat, weblaina, vippisi ym. shaissesivuista??
      Ikinä en ole asioinut ko. firman kanssa ja saan heiltä viestejä. Olen laittanut heille sähköpostia, jossa olen kieltänyt mainonnan, mutta aina vain tulee tekstareita.
      Olen tehnyt valituksen kuluttaja-asiamiehelle ko. firmasta, mutta siitä huolimatta tulee tekstareita. Heidän tekevät vastoin heidän rekisteriselosteessa olevaa toimitatapaa asiakkaan oikeudesta kieltää markkinointiviestit!
      Kuinka päästä eroon??

      Rekisteritietojen käyttötarkoitus
      Rekisteriä käytetään Ramesess Oy:n ja sen asiakkaiden väliseen asiakassuhteen hoitamiseen, lainapäätösten tekemiseen ja asiakkaiden tunnistamiseen. Rekisteritietoja voidaan käyttää Ramesess Oy:n ja Ramesess Oy:n yhteistyökumppaneiden suoramainontaan,
      markkinointiin ja suoramarkkinointiin. Asiakkaalla on oikeus kieltää hänelle kohdistettu suoramarkkinointi.

    • granth

      LAINATARJOUS, MUTTA SE ON
      Olemme sertifioitu laina lainanantaja, Tarjoamme laina eri tyyppisen hankkeen, että tarvitset.
      annamme lainaa hankkeen, business, vero ja monet reasons.how, ota meihin yhteyttä ja saada lainan että alhainen korko on 3 % voi päästä us:[email protected]
      Huomautus: haluamme sinun tietävän, että me ovat lisenssin nojalla legit lainan board.re-ply sähköpostitse meille kautta [email protected]

      • Sitä se on....

        Me ei otta laina teiltä. Olkka huoleti. Olla rauhasa että ovat lisenssin nojalla legit lainan board. Me mennä nyt räsäyttämä ripulipaska.


    • faktat1

      aikanaan arply todella laskutti vastaanotetuista viesteistä. luojan kiitos kyseinen lpaikka suljettiin mutta eipä pojat hyvää bisnestä jättäny samat tyypit vaikuttavat nykyään orkia groupin taustalla

    • LopenVittuuntunut

      Minä ainakin aijon hakea lainaa tästä lähtien aina kun sitä tuputetaan!
      Ensimmäinen lainahakemus tuli juuri täytettyä "Haist***a vi**u" nimiselle henkilölle.
      Saavat roskapostintoimittajat samalla mitalla takaisin!

      Samalla opin juuri miten henkilöllisyystunnuksen ja tilinumeron tarkistussummat muodostetaan.

      Eli tänne vain roskapostihakemuksia menemään:
      https://www.suomensaastorahoitus.fi/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=uutiskirje17&utm_content=juha



      Tässä muita tällä viikolla työsähköpostiin tulleita laina-roskapostien sähköpostiosoitteita, joihin pitäisi lähettää samanlainen roska-hakemus! Minä en ehdi, pitäisi tehdä töitäkin.

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=uutiskirje17&utm_content=juha

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/venelainaa/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=venelainaa

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/autolainaa/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=autolainaa5

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/lemmikin-rahoitus/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=lemmikki2

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/design-laukut-osamaksulla/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=laukut2

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=uutiskirje18&utm_content=juha

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/matkalainaa/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=matkalainaa5

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/arvokellon-rahoitus/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=arvokello

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/moottoripyoralainaa/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=moottoripyoralainaa&utm_content=moottoripyoralainaa1

      https://www.suomensaastorahoitus.fi/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=uutiskirje17&utm_content=juha

      Ja huomatkaa, nyt on vasta tiistai aamu!

      • LopenVittuuntunut

      • LopenVittuuntunut

        LOPPUI ROSKAPOSTILAINOJEN TUPUTUS SUOMEN SÄÄSTÖRAHOITUKSELTA, KUN RUPESIN PALAUTTAMAAN SINNE ROSKAPOSTILAINAHAKEMUKSIA!

        JES!


      • Haivamummo

        Tietääkö kukaan mikä tämmönen jokLaina on, mikä lähettänyt nyt kahtena päivänä lainatarjouksen TEKSTIVIESTINÄ. googlettamalla ei löydy sen enempää tietoa. En oikein uskalla tehdä mitään niille.


    • vippaaja

      Lähetin sähköpostia etten halua tekstiviestejä, kyllä loppuivat.

      • enmaksaikinä

        Otin kaikki mitä irtosi enkä ole mitään maksanut takaisin.
        Laitoin vielä hakemuksiin; etten aio maksaa, mutta laittakaa vaan rahaa tulemaan idi. . . .tit.
        20kpl ehdin niitä ottaa kunnes ne loppuivat.
        Elän peruspäivärahalla seuraavat 15 vuotta-20 vuotta.
        Sitten vielä jotain pientä viraapelia. Mustikanpomintaa, tyhjien pullojen keruuta y.m.


    • kateloanss1111121112

      Etsitkö rahoitustukea? Tarvitsetko kiireellistä lainaa maksamaan laskuja tai velkoja? Lainasta riippumatta kannattaa ottaa yhteyttä meihin tänään sähköpostilla: [email protected]

    • Anonyymi

      Hei,
      Olen tällä hetkellä Suomessa asuva Matti Pentti, olen perheen mies, jolla on 2 lasta ja olin varastossa taloudellisessa velkatilanteessa tämän Corona-viruspandemian aikana, ja minun piti rahoittaa uudelleen ja maksaa takaisin velat. Yritin hakea lainoja useilta sekä yksityisiltä että yrityslainayrityksiltä, ​​mutta en koskaan onnistuneesti, ja suurin osa pankeista kielsi luottoani. Mutta kuten jumala haluaisi, minulle esiteltiin jumalanaista yksityisen lainanantaja, joka antoi minulle 50 000 euron lainan ja olen tänään yrityksen omistaja ja perheeni menestyvä tällä hetkellä, jos sinun on otettava yhteyttä johonkin yritykseen viittaus lainan vakuuttamiseen ilman vakuuksia, ilman luottotarkistusta, ei allekirjoittajaa vain 2%: n korolla ja paremmilla takaisinmaksusuunnitelmilla ja aikataululla, ota yhteyttä rouva Bianca Alessandroon [email protected], hän ei tiedä, että teen tämän, mutta olen Niin onnellinen nyt ja päätin antaa ihmisille tietää enemmän hänestä ja haluan myös, että Jumala siunaa häntä enemmän. Voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse: [email protected] tai hänen Whatsapp-chattiin: 14096552748

      Kiitos.

      Matti

    • Anonyymi

      Hei,
      Olen tällä hetkellä Suomessa asuva Matti Pentti, olen perheen mies, jolla on 2 lasta ja olin varastossa taloudellisessa velkatilanteessa tämän Corona-viruspandemian aikana, ja minun piti rahoittaa uudelleen ja maksaa takaisin velat. Yritin hakea lainoja useilta sekä yksityisiltä että yrityslainayrityksiltä, ​​mutta en koskaan onnistuneesti, ja suurin osa pankeista kielsi luottoani. Mutta kuten jumala haluaisi, minulle esiteltiin jumalanaista yksityisen lainanantaja, joka antoi minulle 50 000 euron lainan ja olen tänään yrityksen omistaja ja perheeni menestyvä tällä hetkellä, jos sinun on otettava yhteyttä johonkin yritykseen viittaus lainan vakuuttamiseen ilman vakuuksia, ilman luottotarkistusta, ei allekirjoittajaa vain 2%: n korolla ja paremmilla takaisinmaksusuunnitelmilla ja aikataululla, ota yhteyttä rouva Bianca Alessandroon [email protected], hän ei tiedä, että teen tämän, mutta olen Niin onnellinen nyt ja päätin antaa ihmisille tietää enemmän hänestä ja haluan myös, että Jumala siunaa häntä enemmän. Voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse: [email protected] tai hänen Whatsapp-chattiin: 14096552748

      Kiitos.

      Matti

    • Anonyymi

      Hei,
      Olen tällä hetkellä Suomessa asuva Matti Pentti, olen perheen mies, jolla on 2 lasta ja olin varastossa taloudellisessa velkatilanteessa tämän Corona-viruspandemian aikana, ja minun piti rahoittaa uudelleen ja maksaa takaisin velat. Yritin hakea lainoja useilta sekä yksityisiltä että yrityslainayrityksiltä, ​​mutta en koskaan onnistuneesti, ja suurin osa pankeista kielsi luottoani. Mutta kuten jumala haluaisi, minulle esiteltiin jumalanaista yksityisen lainanantaja, joka antoi minulle 50 000 euron lainan ja olen tänään yrityksen omistaja ja perheeni menestyvä tällä hetkellä, jos sinun on otettava yhteyttä johonkin yritykseen viittaus lainan vakuuttamiseen ilman vakuuksia, ilman luottotarkistusta, ei allekirjoittajaa vain 2%: n korolla ja paremmilla takaisinmaksusuunnitelmilla ja aikataululla, ota yhteyttä rouva Bianca Alessandroon [email protected], hän ei tiedä, että teen tämän, mutta olen Niin onnellinen nyt ja päätin antaa ihmisille tietää enemmän hänestä ja haluan myös, että Jumala siunaa häntä enemmän. Voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse: [email protected] tai hänen Whatsapp-chattiin: 14096552748

      Kiitos.

      Matti

    • Anonyymi

      Laillisen lainan saaminen on aina ollut valtava ongelma niin monelle asiakkaalle, jolla on taloudellisia tarpeita. Huonojen luottojen ja vakuuksien kysymys on asia, josta asiakkaat ovat aina huolissaan, kun he etsivät lainaa lailliselta lainanantajalta. Mutta MIDLAND CREDIT FIRM on tehnyt tämän eron luotonantoalalla. Luotonantajajärjestön neuvosto on hyväksynyt MIDLAND CREDIT FIRMin myöntämään lainoja paikallisille ja kansainvälisille asiakkaille 3%: n korolla. Meille on annettu etuoikeus vastata taloudellisiin tarpeisiisi. Luoton myöntäminen ei saisi estää sinua saamasta tarvitsemasi lainaa.

      Palvelumme sisältävät seuraavat: -
      * Sijoittajien lainat
      * Velan vakauttaminen
      * Toinen asuntolaina
      * Liiketoimintalainat
      * Henkilökohtaiset lainat
      * Kansainväliset lainat

      Ei sosiaaliturvaa eikä luoton tarkistusta, 100% takuu. Ainoa mitä sinun täytyy tehdä, on kertoa meille tarkalleen, mitä haluat, ja teemme varmasti unelmasi totta. MIDLAND CREDIT FIRM sanoo KYLLÄ, kun pankkisi sanovat EI. Viimeiseksi rahoitamme pienimuotoista lainayritystä, välittäjiä ja pienimuotoisia rahoituslaitoksia, koska meillä on rajaton pääoma. Lisätietoja lainan hankkimisesta meiltä: Vastaa heti tähän sähköpostiin: [email protected]

      Yrityksen nimi: MIDLAND CREDIT HOME
      Yrityksen sähköposti [email protected]
      Yrityksen NMLS ID: 315276.
      Yrityksen verkkosivusto: midlandcreditonline.com

      Motto: Sijoittaminen sukupolville.

    • Anonyymi

      Olen Alexander Magnus, yksityinen ja laillinen lainanantaja. Etsitkö yrityslainaa, joululainaa, henkilökohtaisia lainoja, asuntolainoja, autolainoja, opintolainoja, vakuudettomia konsolidointilainoja, takuita, riskipääomaa jne ... Tai kieltäydy yksinkertaisesti pankin tai rahoituslaitoksen lainasta lisää syitä? Olet oikeat ratkaisut luotolle! Tarjoamme lainoja yrityksille ja yksityishenkilöille matalalla ja kohtuullisella 3 prosentin korolla. Joten jos olet kiinnostunut kiireellisestä ja vakuudellisesta lainasta. Saat lisätietoja lähettämällä meille sähköpostia tänään: [email protected]

    • Anonyymi

      Hei herra/rouva
      Tarjoamme lainoja 10 000 - 9 500 000 € korolla 2 %.
      Tiedät, että rahan lainaaminen on kiellettyä.
      Sinun täytyy saada lainaa, kiinnitä huomiota alueisiin, joilla voimme.
      Auttaa sinua:
      * Taloudellisesti
      * Yrityksen laina
      * Asuntolainat
      * Investointilainat
      * Autolainat
      * Velan vakauttaminen
      * Luottoraja
      * Toinen asuntolaina
      * Luoton takaisinosto
      * Henkilökohtaiset lainat
      *Opintolaina
      Etsit projektia ja tarvitset rahoitusta, tarvitset rahaa maksaaksesi laskusi, rahaa sijoittaaksesi liiketoimintaan.
      ota meihin yhteyttä sähköpostitse [ [email protected] ]

    • Anonyymi

      Hei herra/rouva
      Tarjoamme lainoja 10 000 - 9 500 000 € korolla 2 %.
      Tiedät, että rahan lainaaminen on kiellettyä.
      Sinun täytyy saada lainaa, kiinnitä huomiota alueisiin, joilla voimme.
      Auttaa sinua:
      * Taloudellisesti
      * Yrityksen laina
      * Asuntolainat
      * Investointilainat
      * Autolainat
      * Velan vakauttaminen
      * Luottoraja
      * Toinen asuntolaina
      * Luoton takaisinosto
      * Henkilökohtaiset lainat
      *Opintolaina
      Etsit projektia ja tarvitset rahoitusta, tarvitset rahaa maksaaksesi laskusi, rahaa sijoittaaksesi liiketoimintaan.
      ota meihin yhteyttä sähköpostitse [ [email protected] ]

    • Anonyymi

      Avippi oli ensimmäinen pikavippifirma, laitoin numeron puhelimessa estoo, koska olen eläkkeellä minulla on aikaa laitta kaikki häiritsevät numerot estoon, on muuten vähentynyt kolmen vuoden aikana roskapuhelut ja roskaviestit, joskus menee jopa kuukausi ilman niitä.

    • Anonyymi

      'Miten eroon pikavippifirmojen lähettämistä mainosviesteistä?'

      Vaihda puhelinnumerosi uuteen. Tehoaa häirikköihin. Uuden numeron numerotietoihin rajoitettu osoite, eli vain talonumeroon asti.

    • Anonyymi

      Hei,

      Olemme kristillinen järjestö, joka on perustettu auttamaan ihmisiä, jotka tarvitsevat apua, kuten taloudellista apua. Joten jos sinulla on taloudellisia vaikeuksia tai olet taloudellisessa sotkussa ja tarvitset varoja oman yrityksen perustamiseen tai tarvitset lainaa maksaa velkasi tai maksaa laskusi, perustaa mukava yritys tai sinulla on vaikeuksia saada pääomalainaa paikallisista pankeista, ota meihin yhteyttä tänään sähköpostitse [email protected], sillä Raamattu sanoo:""Luukas 11:10 pyytää saa; joka etsii, se löytää; ja koputtajalle ovi avataan", joten älä anna tämän tilaisuuden mennä ohitsesi, koska Jeesus on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti enemmän. Ole hyvä ja nämä ovat vakavamielisille ja jumalaa pelkääville ihmisille.

      HAKEMUSLOMAKE TÄYTÄ JA PALAUTTA

      Etunimi:.................
      Sukunimi................
      Seksi:......
      Syntymäaika:.................
      Syntymäpaikka:.............
      Siviilisääty:.................
      Ammatti: ...................
      Kuukausitulot:........
      Kotiosoite:............
      Puhelin ei:..................
      Kaupunki:.............
      Postinumero.............
      Osavaltio:.............
      Maa:...............
      Lainan määrä :............
      Laina-aika: ...................
      Lainan tarkoitus: ........
      Sähköpostiosoite:............
      Oletko hakenut aiemmin?................

      Sähköposti: ([email protected])

      Daniel Walls.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1612
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1202
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      119
      1176
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      46
      1064
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe