Kaduttaako pelaajaa, joka teilasi toisen?

Entinen lätkäfani

Tämä on minulle suuri mysteeri: Melko usein jääkiekossa pelaaja teloo toisen pelaajan sairastuvalle.
Pelaaja, sinä joka huidoit tai löit tai taklasit toisen pelaajan sairaalakuntoon, tunnetko mitään harmia siitä, että vahingoitit toista ihmistä?
Jos et, niin koko touhu on täysin sairasta.
En suostuisi tekemään sellaista työtä, jossa on täysin asiaan kuuluvaa vahingoittaa toista ihmistä.
Hei pelaaja, missä vaiheessa tuohon turtuu? Minkä ikäisenä juniorina.
Hei katsoja, kauanko kävit pelejä katsomassa, ennen kuin päässäsi naksahti, ja sinusta tuli toisen vahingoittamisesta riemuitseva katsoja.
Täysin järjetöntä touhua

5

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Q13

Ehkä vastaan huonoon provoon, mutta hyvä jos vaihdoit lajia, et ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään.

• Daan

"Et ymmärrä jääkiekosta mitään..." kirjoitti Q13 jääkiekkoväkivaltaa ihmetelleelle. Käsittääkseni jääkiekon säännöissä väkivalta on kielletty. En ehkä minäkään ymmärrä jääkiekosta mitään, mutta sen olen huomannut jo urheiluruudun haastattelupätkien perusteella, että kiekkoilijat ovat melkoisia idiootteja. Samaa liturgiaa "omasta pelistä" ja "pienistä marginaasleista". Ei mitään omaa ajattelua. On ehkä luonnollista, että sellaiset tappelevat.

• Täysin hullua

Kaikilla tiiviillä yhteisöillä on vaarana ajautua aivan väärille raiteille toiminnassaan. Tiiviydessä suhteellisuudentaju, maalaisjärki katoaa, sisäiset jutut jyllää. Esim. uskonnollisilla yhteisöillä on monet kieroutuneet kuviot.

Jääkiekossa on sama juttu, mutta sikäli aivan kummallinen, että kyseessä on avoin yhteisö, jossa vanhat tekijät ovat niin vahvoja, että ulkopuoliset satunnaiskävijät vain hiljaa mielessään ihmettelevät toiminnan järjettömyyttä.
      Satunnaiskatsojan silmin on täysin järjetöntä, että pelaajaa lyödään kuin vierasta sikaa, ja osa yleisöstä nousee seisomaan ja ylistämään ja taputtamaan kun ihmistä lyödään.
      Ja suuri jääkiekkopomo menee sanomaan, että tämä on meidän sisäinen asia.
      Ja seuraava lausunto: Odotamme järjestävän tahon lausuntoa ennen kuin itse kerromme oman kantamme
      Ja seuraava lausunto: Odotamme rikostuomioistuimen päätöstä ennen kuin otamme itse kantaa.
      Ei minkäänlaista omaa vastuuta, ei omaa oikeudentuntoa.

Yksi poikkeus: Lukon Erik Hämäläinen luisteli itse suoraan jäähylle, kun oli tehnyt rikkeen. Hän ei odottanut tuomarin tuomiota.

• Kärppäkarhu

Nyrkkeily ja vapaapaini ovat paljon sairaampia!
      Miten Roomassa katsottiin gladiaattori otteluja?
      Entä härkäjuoksut tai härkätaistelut
      Koiratappelut?
      Jalkapallo tekee maailmaan isot tuhot: esim: Egyptin mellakat yms yms...
      futisfanit on niitä hulluja jotka terrorisoivat Helsingissä ja Turussa yms isoissa kaupungeissa!!!!

Lue tämä niin vastaa!

T: Kärppäkarhu

• huhhuh

Ai että kun toinen on typerä ja hakkaa tai tappaa (mellakat) niin minäkin sitten saan olla typerä ja hakata tai tappaa?
      Ei se kuule niin mene. En minä pääse vastuusta siksi, että kun muutkin tekee näin.

Typerä ja väärä teko on aivan yhtä typerä siitä riippumatta, onko typeryksiä yksi vai sata.
      Minä en lyö, vaikka muut löisivät.
      Minä arvostan ja kunnioitan itseäni, minun ei tarvitse selittää tekojani olosuhteilla, minun on helppo olla, ei tarvi miettiä, milloin kostaja saapuu.
      Lyöjä, teloja, kiusaaja, hän vaipuu syvemmälle suohon jokaisen lyönnin jälkeen. Kun vanhuus koittaa ja vauhti loppuu, kun jää aikaa ajatella, omien pahojen tekojen sisäinen tuska tulee ja tuntuu pahalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4700
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2441
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      574
      1841
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1673
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      105
      1530
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1197
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      988
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe