Haluan strippariksi

SeksySusannah

Olen hyvin kouluttautunut nuori nainen ja hyvin vittuuntunut ammattialaani. Olen siis toimistotöissä. Päivästä toiseen samaa paskaa ja "kiltin" leikkimistä.

Todellisuus on kuitenkin toinen. Olen todella seksuaalinen ja luonnollisesti sinut kroppani kanssa. Opiskeluaikana strippasin lisätuloja saadakseni ja se työ oli aivan mahtavaa, pidin hauskaa ja rahaa tuli kuin loskaa!!!!!!! Ajattelin pitkään että teen sitä vain rahan takia ja niinpä lopetin valmistuttuani ja hakeuduin alani töihin... ja olen ollut niin tympääntynyt tähän kaikkeen jo pari vuotta.

Kaipaan villiä työtäni stripparina ja haluaisin ryhtyä kokopäivästrippariksi. Minua pidättelee kuitenkin monta asiaa, kuten että 1)mieheni ei halua minun tekevän sitä työtä, vaan pelkästään "kunnon työtä" joka on helvetin tylsää 2)pelkään että vanhempani pettyvät minuun lopullisesti. Totuus on kuitenkin se että opiskelin korkealle pitkälti heidän toiveestaan, mutta usein tunnen pelkkää tyhjyyttä (työn takia).

Pelkkää turhaantumista ja tylsistymistä. Aina saa katsoa ettei pukeudu liian seksikkäästi työpaikalle tai meikkaa liikaa. Minä nautin siitä että sain laittautua erittäin naiselliseksi ja seksipommiksi jollainen todella olen. Esimiehille joutuu leikkii kilttiä ja täytyy varoa puheitaan työpaikalla, ettei mene liian pervoksi.

En saa tätä asiaa mielestäni!!

144

10952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaan444

      Menestystä matkaan !

      • herraasiallinen

        Siitä vaan, Suomessa taso onkin hirveä. Raskausarpia ja liikaa ikää riittää Suomen mestoissa.
        Valmistaudu kuitenkin vanhojen ihmisten ja varsinkin naisten tuomitsemiseen sinua kohtaan.


      • dancer

        Tietysti on niinkin että jos/kun harrastus muuttuu ammatiksi, kuvaan tulee mukaan myöskin ammatilliset paineet, joita ei harrastajan niskassa ole. Eroottisen alan rasittavuus ilmenee yleensä pienellä viiveellä 2-3 vuoden kuluessa, jolloin kuviot ovat tulleet täysin tutuiksi ja työn "romanttisuus" karisee vähitellen pois.
        Sen jälkeen siitä tulee kaikessa villeydessäänkin varsin puuduttavaa samojen rutiinien toistamista ja miesten himojen poistamista.


      • paineiinen

        Miktä on stripparin ammatillinen paine?
        Olisiko spermaa niskassa


    • JK

      NINKÖ

    • omiin käsiin

      se mikä ihmisistä tekee onnettomia,on se että meidän pitää elää niinkuin muut haluavat meidän elävän,ollaan valmiita luopumaan omista haaveista muiden takia.Ei muuta kun haistatat pitkät muille ja otat elämän omiin käsiin ja tee niin kuin tykkäät.Niin tekee muutkin menestyjät.

      • chevalerie

        Näin se menee. Omien haaveiden toteuttamista kannata lopettaa siksi, että maailma on täynnä ahdasmielisiä, jotka muka tietävät paremmin mihin pystyt. Eivät he oikeasti tiedä muuta kuin oman ahtaan ennakkoluuloisen maailman kuvansa ja kommunikoivat sitä ulospäin muille.

        Älä välitä asiattomista kommenteista heillä on oma ahdas maailmankatsomuksensa. Ei sinun tarvitse tätä elämää elää muiden säätöjen ja vaatimusten mukaan.

        Ahdasmieliset eivät osaa muuta kuin ahdasmielisyyden.

        [email protected]


      • Ei se ihan niin mee

        Ja strippariko ei joudu elämään niin kuin muut haluavat? Kovin on ruusuinen käsitys siitä, millaista työn teko on strippipaikoissa!


      • rööpe

        Heh,heh sanon minä. Miksi jonkun jolla on järki päässä pitää edes tänne kirjoittaa noin typerää kysymystä. Eli, ei ole järki päässä!

        "rakastan vessojen siivousta, voisinkohan alkaa siivoomaan päivätyökseni niitä ja jättää vakituisen työni, vaikka nyt olenkintällä hetkellä kunnanjohtaja"


      • Älä usko kaikkea..
        Ei se ihan niin mee kirjoitti:

        Ja strippariko ei joudu elämään niin kuin muut haluavat? Kovin on ruusuinen käsitys siitä, millaista työn teko on strippipaikoissa!

        Hänellä ei olekaan käsitystä koko asiasta koska tämä tarina on selvästi joko provo tai ylläpidon kirjoittama "mielenkiintoinen mielipide". Ylläpito kirjoittelee tänne välillä tarinoita saadakseen enemmän lukijoita ja sitä kautta pidettyä yllä lukijoita ja niiden tuomia mainostuloja.


      • Ville Vapaa

        Täyttä asiaa. Yhteiskunta haluaa, että elät elämäsi tietyllä tavalla ja valitettavasti niin monet tekevät juuri niin. Ovat tietyllä tavalla aivopestyjä. Muutenkin luuserit tekee mitä osaavat, voittajat mitä haluavat. Sä kuulut oman tiesi kulkijoihin. Elä juuri niin kuin susta tuntuu parhaalta, jos joku ei sitä hyväksy se ei ole sun arvoinen.


      • lonkkaliisa
        Älä usko kaikkea.. kirjoitti:

        Hänellä ei olekaan käsitystä koko asiasta koska tämä tarina on selvästi joko provo tai ylläpidon kirjoittama "mielenkiintoinen mielipide". Ylläpito kirjoittelee tänne välillä tarinoita saadakseen enemmän lukijoita ja sitä kautta pidettyä yllä lukijoita ja niiden tuomia mainostuloja.

        Enemmän lukijoita? Kyllä ne yhdet ja samat lukijat ja kirjoittelijat täällä touhuaa. Jos uusia tulee niin tulee ilman ylläpidon aloituksia. Sadoissatuhansissa lukijoissa on monenlaista ja tasoista kirjoittajaa.
        Provojahan suurin osa aloituksista on. Naiset kirjoittelee miehinä ja miehet naisina esim.


      • jes3
        chevalerie kirjoitti:

        Näin se menee. Omien haaveiden toteuttamista kannata lopettaa siksi, että maailma on täynnä ahdasmielisiä, jotka muka tietävät paremmin mihin pystyt. Eivät he oikeasti tiedä muuta kuin oman ahtaan ennakkoluuloisen maailman kuvansa ja kommunikoivat sitä ulospäin muille.

        Älä välitä asiattomista kommenteista heillä on oma ahdas maailmankatsomuksensa. Ei sinun tarvitse tätä elämää elää muiden säätöjen ja vaatimusten mukaan.

        Ahdasmieliset eivät osaa muuta kuin ahdasmielisyyden.

        [email protected]

        ...Ja näillä ahdasmielisillähän sinä tarkoitit lähinnä kysyjän miestä ja vanhempia. Hehän olivat ainoat joiden mielipiteitä hän pyrkii ottamaan huomioon. Mutta eihän läheisten mielipiteistä tarvitse välittää, he kun ovat ahdasmielisiä! Kyllähän jokaisen miehen nyt sen verran pitää sietää, että oma vaimo strippaamalla leipänsä hankkii! Hyi niitä ahdasmielisiä, jotka sen yrittävät vaimoltaan kieltää!


      • jes4
        jes3 kirjoitti:

        ...Ja näillä ahdasmielisillähän sinä tarkoitit lähinnä kysyjän miestä ja vanhempia. Hehän olivat ainoat joiden mielipiteitä hän pyrkii ottamaan huomioon. Mutta eihän läheisten mielipiteistä tarvitse välittää, he kun ovat ahdasmielisiä! Kyllähän jokaisen miehen nyt sen verran pitää sietää, että oma vaimo strippaamalla leipänsä hankkii! Hyi niitä ahdasmielisiä, jotka sen yrittävät vaimoltaan kieltää!

        juurikin näin, sitten tytärkin voisi lähteä alalle ... ap voisi kehuskella, kun tytärkin tuli valinneksi saman ammatin... viihdyttäjä

        tai jos hän etenisi vielä pidemmälle yksityisyrittäjäksi

        ja kyllä meitä meitä miehiä hellittäisiin ........


      • mimmu40

        Mä niin tykkään ja oon samaa mieltä !


    • ..........

      Anna mennä vaan. Et pysty koko elämääsi strippaamaan, joten nyt on ne viime hetket. Vanhana voit tehdä sitä tylsää työtä.

      • Hyvä kommentti ! Olen samaa mieltä !
        Carpe Diem, elä hetkessä ja tee nyt mitä haluat.

        Myöhemmin ehtii muumioitua toimistoon.


      • Niin, tai sitten...

        Jos sitä enää otetaan takas.


    • sillä lailla....

      Tuo ura on vaan kovin lyhyt. Vai onko jossain jopa 40v strippareita?

      • On se tyhmä!

        HAHHAH! Nyt sä olet asian ytimessä!

        Kysy aloittajalta.


      • naino

        Mää itseasiassa tiedän yhen 39 v stripparin..


    • Maybe??

      Itse tahtoisin mysö tehdä siitä sivubisneksen. KOSKA 1. Tarvitsen rahaa. 2. Tiedän olevan upea näky 3. Rakastan huomiota. Strippariinhan ei saa koskea?

      • hhhnbbdffffffffffff

        Mutta muista että strippauskin on taitolaji.
        Tuskin pääsee strippariksi jos ei ole taitoa eikä oikein tiedä miten sielä pitäis keikkua


      • Maybe????
        hhhnbbdffffffffffff kirjoitti:

        Mutta muista että strippauskin on taitolaji.
        Tuskin pääsee strippariksi jos ei ole taitoa eikä oikein tiedä miten sielä pitäis keikkua

        Tiedän... mutta en viitsinyt alkaa enempää itseäni kehumaan. :)


    • Rupea sitten

      Rihpariksi. P askat muista.

    • oikea strippari

      Mistä tietää että tämä aloitus on provo? Tästä lauseesta: "Opiskeluaikana strippasin lisätuloja saadakseni ja se työ oli aivan mahtavaa, pidin hauskaa"

      Jos on ollut oikeasti strippari, niin tietää, että se on rankka työ ja siitä on hauskuus kaukana.

      • tylsää tylsää

        Näin just. Ja eikä se stripparin palkka mikään päätä huimaava ole. Ja nimenomaan hauskuus aika kaukan, oikeasti. Ja mitä lukee muiden juttuja stripparina olosta niin kyllä siinä muutakin myydään kuin strippaamista. Jos tylsä "kunnon työ" toimistossa kyllästyttää, onhan niitä kunnon töitäkin, mitkä ei ole niin tylsiä kuin toimistotyö. Toimistotyö kun on sieltä tylsimmästä päästä muutenkin.


    • elämäpelkkääilonpito

      voi vittu teidän ongelmat

    • mitätöntä

      Miksi et itse pysty päättämään, oletko stippari vai jonkin alan konttorialan työntekijä?

      Ei meitä täällä kirjoittavia kiinnosta, hyväksyvätkö miehesi tai vanhempasi uravalintaasi.

      Meille uravalintasi, oli se konttotyöntekijä tai strippari, on se yksi hailee.

      • just joo

        Tuntuu kiinnostavan V*****i kun täällä luet ja kommentoit!!!


    • 18+18

      Ei muuta kun sprippaile..Elämäähän tämä on..Olemme kerran täällä..Nauti siittä!!

    • neuvoja

      niiin,olisiko mitään jos opiskelisit toisen ammatin mikä miellyttää sinua.Ylipäätään,et olisi aikoinaan saanut opiskella vanhempien mieliksi jotain vaan tehdä niinkuin itsestään tuntuu,SIIS opiskella eikä stipata loppu elämää.
      Asia kun on myös niin että jokainen vanhenee ja 50v srippari ei kauheesti jaksa kiinostaa.Eli aikansa kutakin.Joten,opiskele toinen ammatti,tee vaikka osapäivä työtä ja puhu miehelle asiasta.Vanhemmille älä sitten kerro koko srippauksesta.

    • "Päivästä toiseen samaa ****** ja "kiltin" leikkimistä."

      Lieneekö tuossa kyse vähän samasta, kuin tässä:

      "Narsisti tietää olevansa huijari, petkuttaja, taidokas valhe, näytelmän käsikirjoittaja, tyhjä ja oikeasti ilman olemassaoloa. Se joka väittää rakastavansa häntä, joko valehtelee (mitä narsistissa muka on rakastettavaa?) - tai on itseään petkuttava, takertuva ja epäkypsä läheisriippuva. Narsisti ei voi sietää ajatusta, että hän olisi valinnut puolisokseen valehtelijan tai idiootin. Puolison rakkauden vakuutukset ovat narsistin oman harkintakyvyn tuhoisaa arvostelua"

    • Hohhoijaa

      Heh heh. Yksi pölvästi tulee ja kysyy neuvoa tällaiselta luuseripalstalta.

    • Rediyrghfwqfs

      Lopeta teeskenteleminen. Kenenkään ei pitäisi pilata elämää miellyttääkseen muita ihmisiä. Jos mies ja vanhempasi eivät hyväksy sinua niin huh huh..

    • 1234567890

      strippaa sille miehelles

    • Miehen näkökulma

      Kaivannet varmasti asiallista palautetta kaiken roskan keskellä?
      Maybe?
      Ongelmasi ovat nähdäkseni ristiriitaiset halusi ja sinuun kohdistuvat odotukset.
      Mitä tulee vanhempiisi, sinä olet jo "täyttänyt" kunniavelan heille kouluttautumalla. Voit aina palata töihisi jos strippaaminen tms. vastaava työ ei nappaa. Et ole heille velkaa omassa elämässäsi. Näin käsittäisin.
      Miehesi on toki hankalampi tapaus, jonkinmoinen avoin keskustelu lienisi ainoa vaihtoehto. Mieti asiaa siltä kannalta, mikä strippaamisessa oikeastaan vetoaa? Käytännön tasolla, strippaaminen on keikkatyötä, jossa tilipussilla ei ole varsinaista jatkuvuutta. Työ vaatii joko matkustelua ja keikkatyötä, epäsäännöllisiä työaikoja ja epäsäännöllistä tulovirtaa TAI vakipaikan, jossa esiintyy. Tällä on toki vaikutuksensa PIENELLÄ paikkakunnalla. Jos ei halua leimautua, eri paikkakunnalla työskentely ok?
      No, ettei mene ihan lässytykseksi, punnitse parisuhde vs villi ja vapaa elämä? Olet tod. näk. melko nuori. Höyryt voi olla hyvä päästää pois ennen "aloilleen" asettumista. Oletko ehkä yrittänyt asettua aloillesi liian pian? Se voi kostautua. Jos harkitset/harkitsette perheen perustamista, mieti tämä strippariasia ehdottomasti loppuun ennen sitä. Et ole kumminkaan velkaa kenellekään elämääsi, vain jonkin verran rehellisyyttä (se ainakin helpottaa asioita pitkällä aikavälillä, trust me). Mitä teetkin, et ole elämääsi velkaa kenellekään. Huoraamaan ei kannata ruveta, strippaus ja huoraus ovat kaksi eri asiaa. Huoraukseen liittyy kaikenmoisia ikäviä riskejä, alkaen seksitaudeista tms. Tsemppiä.

      • totanoinnii....

        "Voit aina palata töihisi jos strippaaminen tms. vastaava työ ei nappaa."
        Oletko aivan varma, että "strippari" näyttää hyvältä CV:ssä? Minä epäilen, että paluu ei ole ollenkaan niin helppoa mitä sinä uskottelet.


    • yök.

      no jos unelma-ammatti on olla joku strippari niin "onnee vaan"...
      enemmän sinun kaltaisiasi naisia käy sääliksi, kuin että tekisi mieli kannustaa tekemään jotain typerää.
      mutta niinhän se on että olet vissiin helvetin epävarma itsestäsi, kun haluat ryhtyä pönkittämään itsetuntoasi esittelemällä itseäsi muille vieraille miehille.
      et taida paljonkaan välittää itsestäsi tai parisuhteestasi..
      ehkä kannattaisi erota nykyisestä miehestäsi niin saat alkaa jakamaan itseäsi vapaasti jokaiselle joka sitä kehtaa sinulta vain pyytää, tuletpahan tunnetuksi kaupunkisi yleisenä "jakorasiana".

      jonain päivänä sitten sinkkuna, puhkikulutettuna ja yksinäisenä stripparina mietit että olisit voinut saada arvokkaamman elämän, mutta valitsit olla strippari..sekä villi ja vapaa, samalla kun sinut jättänyt miesystäväsi menikin naimisiin mukavan mimmin kanssa ja tekaisi sen sinun halveksiman perheen..sinä olisit joskus voinut olla se nainen, mutta halusit vain pitää hauskaa ja osoittaa kaikille olevasi seksuaalinen.

      • jfm

        sä oot vissiin se teija sieltä bb:stä, yhtä katkeraa neitsyttä oot,,,kaltaisellasi ei oo ees mahdollisuutta haaveilla stripparin ammatista!


      • yök.
        jfm kirjoitti:

        sä oot vissiin se teija sieltä bb:stä, yhtä katkeraa neitsyttä oot,,,kaltaisellasi ei oo ees mahdollisuutta haaveilla stripparin ammatista!

        joo, siis onhan se stripparin ammatti niin hieno että jokanaisen tulisi haluta olla strippari ja suostua alentamaan ihmisarvonsa rakkikoiran tasolle..ellei alemmas.

        ei tarvitse neitsyt tai katkera olla että halveksuu strippareita.
        ja miksi kukaan tervejärkinen haaveilisi edes moisesta ammatista?
        oletko itse ihan terve...vai vain joku peräkammarin poika joka salaa nurkissa tumputtaa lapaseen kun ei oikeata naista saa..siksi ihannoit strippareita.

        ja by the way, en seuraa sellaista roskaohjelmaa kuin bb.
        bb on idiooteille ihmisille joilla ei ole omaa elämää...


    • Paskaa paketissa!

      Pelkkää p*skaa!

      Kaikki älykkäät tajuavat tämänkin viestin todellisen alkuperän!

      Aloittaja on tottunut esiintymään naisena, vaikka ainoastaan pukeutuu hameeseen vapaa-ajallaan.

    • en uskalla

      on aivan mahtava juttu jos kantti kestää.itsekkin haluaisin mutten uskalla.anna palaa vaan ym kivaa ja nauti elämästä

    • vm.nainen 50

      En kommentoi mitään aikaisempaa kuin alkuperäistä viestiä !

      Olen toiminut alala joskus nuorena ja siinähän on se ns.teatteri niinku päällä alati.
      Ei siinä omilla varustuksilla (fyysisillä) ole paljonkaan tekemistä. Se on teatteria ja näyttelemistä.

      Harrastajateatterit ja muu näytäntö ala, miksei myös TV-viihde ala, olis semmoinen itsensä toteuttamistarpeen tyydytys, silleen turvallisesti parempi....Tsemppiä uravalinnan muutokselle !

    • Joo joo varmaan

      Aloittaja on tuskin hyvin kouluttautunut. Tökerö kirjoitustyyli paljastaa alhaisen älykkyystason. Luultavasti ei edes ole nainen.

      • ............

        Kirjoitustyyli ei ollut "tökerö", eikä aloittajan älykkyystaso ole alhainen, vaan pikemminkin keskitason yläpuolella. Siitä olen samaa mieltä, että hän mitä todennäköisimmin on mies. Strippausta oikeasti kokeilleella, ei voi olla noin ruusuinen kuva ammatista, ja siitä saatavista tienesteistä.


      • Vai ei ole tökerö
        ............ kirjoitti:

        Kirjoitustyyli ei ollut "tökerö", eikä aloittajan älykkyystaso ole alhainen, vaan pikemminkin keskitason yläpuolella. Siitä olen samaa mieltä, että hän mitä todennäköisimmin on mies. Strippausta oikeasti kokeilleella, ei voi olla noin ruusuinen kuva ammatista, ja siitä saatavista tienesteistä.

        Paljastit itsesi, typerys!


    • Jaana

      Jos mietit sitä, arvostetaanko sinua stripparina, niin ei todellakaan arvosteta. Vanhemmat tulevat pettymään rajusti, jos teet sen. Mies ei hyväksy. Stripparia ei voi arvostaa. Itse päätät mitä teet, mutta mitäpä jos strippaisit tosiaan sille miehellesi vaan...

    • Minä vaan

      Tee miten haluat, mutta muista että me jokainen eletään vain kerran... Mutta kannattaa ajatella myös toisia..

    • Nähnyt

      Kukaan ei tosiaan arvosta paskan vertaa mitään stripparia!

      Ei se ole hauskaa, vaan epätoivoisen huoran keino saada leipää pöytään. Toimistossa ansaitsee paljon paremmin!

      • näin just

        Nimenomaan näin ! Toimistoduunissa ansaitsee paljon paremmin kuin missään stripppaamistyössä. Ja paljon turvallisempi ja siistimpi työpaikkakin. Myös kevyempi.


    • weghohweg

      Suomessa on niin vähän strippareita, että jos tuo on oikeasti stripannut, niin se saadaan selville helposti.

      Siksikin tuo aloitus on pelkkä keksitty juttu. Mikä lie motivaatio kirjoittaa tuollaista. Ei kuulu mielenkiintoisiin keskusteluihin, joten poistakaa mainos!

    • man-55

      ei voi arvostaa, kaikki on horoja,,,,,, jossain määrin,,, ällöä...

      • patukkaatarjolla

        Miehet ovat pahimpia H#uoria, se on TOTUUS.


    • Tanssiistripparin ka

      Alat vaan vapaaehtoiseksi freelanseriksi rakastamallasi alalla.
      Moni muu kouluttautuu aivan väärälle alalle ja "näyttelee" tykkävänsä
      sen alan työnteosta tekemättä yhtikäs mitään edes omanalansa hommaa
      kunnolla taikka edes huippusuorituksiin ylettyen...kovalla palkallaan ja olemattomalla
      vaivannäöllään suhteessa aikaansaamisiinsa sen jälkeen kun "valmistuu" noin 40-vuotiaana nk.työntekoon heti lastentarhan peruskoulun ja ylioppilaitoksen jälkeen.
      Juttu menee niin jotta jos nautit itse työstäsi teet sen parhaiten myös yleisön silmien nähden.
      Ja en tiedä onko sirkustähdillä kehnompi palkka kun niillä mitkä ei osaa kiemurella?
      Eli jos siltä tuntuu ala triptease taitelijaksi ja ano apurahaa jostain?

      • Tanssiisripparinkera

        Pian tienaat enempi ku miehesi ja sukusi yhteensä kun olet sillä alalla jossa jaksat tehdä ihmeitä yleisön nähden vailla osake omistuksia pelkkiä omitushuoneistoja vain?


    • 12+11

      Itse haluaisin stripata miehille, mutta olen ylipainoinen (ja kovasti olenkin). Ei siis minulle urkea uraa siitä hommasta.

      • Tanssiitavistenkaa

        Voi voi ei sinua poloista!


    • elämän arvot

      jos et välitä edes itsestäsi,niin ryhdy vaan strippariksi.jos arvostat itseäsi ja läheisiäsi,niin hanki leipä pöytään kunnon työtä tekemällä.onhan ammatin vaihtokin aina mahdollista,varsinkin,jos siihen älliä riittää.kuka käskee toimia tylsässä sihteerikön duunissa,jos se ei kiinnosta.monessa ammatissa nainen voi pukeutua tyylikkäästi ja saa meikatakin,jos haluaa.jos elät parisuhteessa,silloin pitäis riittää vain se oman miehen liehittely.toivottavasti keksit jonkun muun ratkaisun tämän hetkiseen tylsistymiseesi.on paljon hyviä vaihtoehtoja,joita ei tarvitse vanhempana katua.jos oma tyttäreni tekisi ko.ratkaisun,laittaisin välittömästi välit poikki.

    • TanssiiStipparin kaa

      Totesin jo aiemmin kun sitten kun oikeesti ja aidosti nauttii työnteossaan muustakin kun älyttömänhyvästä palkasta mikä ei korvaa lähimainkaan vaivan-näköä töissä olemisesta vaivaa ja tuskaa nähden niin voikin tehä töitä jo ilmaiseksi ja nauttia
      työntekemisestä muussskin kun "palkattomassatyöharjottelussa" jopa vapaa-ajallaan
      vailla yliyötuntipalkkaa.

      • Millä sitten eläisit

        Ja ilta yö pyhä ynnä muita lisiä?


    • Kannattaa kuunnelle itseään eteenkin asioissa joita haluat tehdä ja jotka tuo onnellisuutta. Ne jotka rakastavat ja välittävät sinusta hyväksyvät päätöksesi ja parhaimmillaan tukevat sinua - jos ei, se on heidän asiansa. Antaa palaa vaan :)

    • sama se

      Varaudu siihen että joudut naurunalaiseksi.

    • rawpower1

      aliarvion stippareita ja huo-ria ja yleeensäkin maksullisia niin paljon ku ihminen voi..... mene vaikka suoraan roskiksees asumaan. niin kyllä se alamäki alkaa tuntumaan ihanalta..

    • nam nam pervoja

      oletkohan ihan mieleisessäsi työssä? Muitakin töitä löytyy, toki stripparinkin työ voi olla mielekästä, mutta tuskin helppoa. Raskas työ ja ikä kun alkaa painaa, niin kukaan ei maksa mitään....

      Koska työpaikalla ei ole saanut puhua pervoja :D :D olet kuule väärällä työnantajalla töissä.

      Tuu meille töihin, niin saat puhua pervoja, eikä kukaan loukkaannu :D

    • strippari meille

      Ainahan voit aloittaa sivubisneksen stripparina yksityistilaisuuksissa.... Ei jutut leviä.
      Tänne vaan testistrippaamaan!

      • ...

        Tästä päätellen aloitus onkin jonkun mainos, joka haluaisi omiin riveihinsä jotain strippareita.

        Ja niin, strippareita ei todellakaan KAIKKI halua katsoa.


    • 567

      Kyllähän kommenteista on taas tullut esiin se suomalaisten pyhä kolminaisuus- ahneus, kateus ja mustasukkaisuus.
      Jos joku on jotain, mitä itse ei pysty olemaan, niin ei toinenkaan saisi olla.
      Stripparia kaikki haluaisivat mennä katsomaan, mutta esiintyjä leimataan huoraksi ja ties miksi.
      Ja jos ei halua mennä katsomaan, niin mitä se ammatti sellaiselle pitäisi kuulua, mutta kun kuuluu vaan, sellaista kun ei saisi olla olemassa, miksiköhän ei?
      Annetaan myös neuvoja siitä, miten pitäisi elää, ovatko nämä neuvojat katkeroituneet omaan elämäänsä siitä, kun eivät ole uskaltaneet/pystyeet elämään niinkuin olisivat halunneet.
      Sinulla on oma elämäsi, jonka voit elää niin kuin parhaaksi näet, niin ovat jotkut uskaltaneet tehdä, eivätä ole katuneet.

      • Voi tätä...

        ...elämää... Ja ketkähän sitä stripparia haluais mennä katsomaan? Yleisemmin varmaan miehet... Ja miehethän ei leimaa strippareita tms. tämän alan edustajia miksikään muuksi kuin hyviksi ihmisiksi vai? Ja jos leimaa, niin aika kaksinaismoralistista tosiaan, jos kuitenkin itse ns. osallistuu tämän alan kuluttamiseen katselemalla tms. Mut sekin asia on tiedetty pitkään... Ja tainnu kaikki pahentua vain nyt 2000-luvulla. Joten ei voi kuin ihmetellä, missä kaikki hyvät ihmiset (tai oikeammin miehet) oikein on? Siis sellaiset ihmiset, jokta välittäis henkisen puolen asioista jotain... Vai onko kaikki vain naisia, jotka jotain vähän yrittää tässä elämässä tehdä oikeinkin ja pitää yllä hyviä moraalisia arvoja?


    • Elämä on kerran vain, tee sitä mistä nautit eniten, älä mieti liikaa muiden mielipiteistä, sillä toteutat vain omaa elämääsi! Strippaus on mun mielestä ok, mutta tiedäthän myös rajasi. Onnea elämääsi, elät vain kerran! :)

    • sthsethes

      NIILLE, JOTKA EIVÄT OLE VARMOJA AMMATISTAAN:

      1. Mieti aloja, joissa on kova työvoimapula. Olisiko sinusta hammaslääkäriksi tai kirurgiksi?

      2. Mieti, haluatko olla tämänhetkisessä työpaikassasi loppuelämäsi jos käytettävinäsi on vain yksi elämä?

      3. Mieti mitkä asiat kiinnostavat sinua. Seuraa unelmiasi.

    • marko8500

      Lähdetäänkö siitä,ettäolet kaunis ja seksikäs nainen ja olit,myös tavatessasi miehesi.Ymmärrän miehesi reaktion,mutta kerro hänelle,katsoa saa koskea e!i joulupukki stoori.Mitä tulee vanhempiisi,muista,että elät itseäsi(miestäsi?)varten.Heillä on oma elämänsä!Toivottavasti!PS.Kysy mieheltäsi diggaako kymmenen vuoden päästä köyryselkäisestä vai notkeesta naisesta jota kaikki kuolaa,mutta vain joku saa!Hyvät viikonloput!T.Marko

    • ei muutakun elämä risaseks ja stripparin ammatia toteutamaan babe

    • Työkkäristä voitaisiin ohjata sievimmät työttömättyönhakijattaret karenssin uhalla strippaamaan.

      • yötön

        Eikös se mene jo niin?


    • tanssija taivuttaa

      Voit nauttia tanssista muutenkin. Mene tanssikursseille. Tanssi on seksikkäin harrastus mitä tiedän.
      Voit tanssia lavoilla lattareita ja mitä tahansa. Kaikki lavat eivät ole humppamestoja.

      Toinen vaihtoehto on se että strippaat salaa. Menet vain ylitöihin :))

      Elämästä pitää nauttia.

    • Peräsuoli24

      Aloittaja mene ihmeessä ensitilassa, psykiatrille. Kirjoituksestasi päätellen sinulla on alkava, skitsofrenia, se on sitäpaitsi jossainmäärin perinnöllinen.
      Joten kysele vanhemmiltasi tarkemmin sukusi sairauksista, sieltä saattaa löytyä vastaus, tähän ongelmaasi.
      Huomattavasit tyhjntävämmin kuin täältä turhuuden saitilta, peräsuoli24,ltä..

      • ja ilman voinappia !

        PERÄSUOLI 24/7,taidat olla jäämässä yksin kätesi kanssa kun partnerisi näköjään kasvanut sinusta ohi Mieheksi ja oppinut katselemaan sinua kauniinpaa sukupuolta ja tekee muutakin kivaa pelkäämättä anus-rassaajan kostoa mikä ei olekaan kauhea,vain tyttömäistä jalanpolkemista,kutsuvaa pierua ja höpsis perään, vihdoin joku on tullut järkiinsä ja joku jää nuolemaan suolaisia näppejään paksumman puutteessa ja sehän umpihomoa harmittaa kun tietää suolestaan ettei siitä olekaan muuhun kuin talliksi traktorille kunhan supistaja alkaisi edes jotenkin toimimaan...


    • PRIVATE DANCER

      taidat olla aika rohkea Nainen tai oletkin,kyllä ymmärrän miestäsi kun en mäkään haluisi et oma Rakas riisuntuisi ja näyttäisi sulonsa muille mitkä ovat minun etuoikeuteni,minun mielestäni...toki se antaa omalle itsetunnolle paljon kun oma nainen on hyvännäköinen ja kun autokin on vielä parempi kuin naapurin... mikään ei ole kauniinpaa kuin kauniin naisen vartalo,alasti tai pukeissa,strippaus kyl vie tunteet kattoon.nainen on kaunis että pelkkä minihame ja kauniit sääret jo riittävät ja hame antaa mielikuvituksen laukata että ei välttämättä paljasta persettäkään tarvitse näyttää.fantasia-leikki;mä olisin kriitikko/managerivalmentaja ja Sinä kaikkien miesten halujen kohde jonka strippiesitys Me hiottaisiin huippuunsa..huh.kelaa vähän miten "jännää ja very-sexy-hot-hottia !!! "

    • PRIVATE DANCER

      jatkoa "PRIVATE DANCERiin" että laulun sanoin "jos Sä tahdot niin..."

    • firman perustaja

      Moi! Itse olen vasta valmistunut 19v jätkä, joka on myös vittuuntunut oman alan hommiin. Itse koulussa ja siellä opituissa asioissa ei ole mitään vikaa, päinvastoin! Työ on kuitenkin liian koneistettua ja ykstoikkosta itselle. Mieluummin siis kuolen kuin teen tätä työtä eläkeikään( ja olen tosissani).

      Olen ollut isän firmassa 10 vuotiaasta asti jonkinlaisissa töissä ja päättänyt, että se ala on minua varten. Seon kuitenkin ala jossa pitää ruveta yrittäjäksi.

      Lähden kohta armeijaan ja aijon sen jälkeen kouluttsutua tälle uudelle alalle, vaikka suurin osa sitä vastustaa, koska olisin saamassa nykyiseltä alalta vakityön jne.

      Mieluummin kuitenkin otan riskin alalla jossa mikään ei ole varmaa ja yrittäjänä olen kusessa, kun tulee huono vuosi. Mutta vain siksi, koska nykyinen ala ei ole mua varten vaan tämä tuleva on mun kutsumus.

      Mieluummin elän köyhää/velkaantunutta elämää iloisen kuin se, että elän varmoilla tuloilla suht. rikasta elämää ja kiroan joka aamua, kun töihin on mentävä.

      En ole köyhä laiskuri vaan valmis tekemään yli 8h päiviä ja uhraamaan vkl tarvittaessa, koska pidän siitä alasta ja tiedän mitä se vaatii.

      Olen nuoresta iästä huolimatta kerennyt oppia, että suomessa ei kuole nälkään, vaikka monet elävätkin nipin napin ja käyvät leipäjonossa jne.
      Itselle olen laskenut, että n.300€/kk riittää tarvittaessa jos on paikka missä nukkua, ei ole auton, sähkän yms. tarvetta vaan pärjää oman metsän/maan antimilla suurimmaksi osaksi ja ei ole sähköstä riippuvainen, vaan osaa pelata luonnon ja sen antimien ja tulen kanssa.

      Ainoa asia mikä menee oman onnen edelle, on perhe. Sitä en ole kuitenkaan perustanut, mutta erakoitua en halua, siksi ainoa vaihtoehto on oma firma.

      Siksi kannustan sinua jatkamaan sen parissa, mikä tekee sinut iloiseksi :)

      Elämme vain kerran ja, siksi on tärkeä elää omaa onnea havitellen, eikä muiden halujen mukaan. He ovat saaneet päättää omasta elämästä joten älä anne heidän elää sinun elämääsi.

      Perhe ymmärtää kyllä kun asian oikein ilmaisee. Jos mies on oikea, hän on tukena eikä onnesi esteenä :)

      (Teksti oli ekalla kerralla parempi, mutta vahingossa pyyhin se kokonaa joten tein pika tiivistelmän asioista joita halusin sanoa)

    • Haaaaahhh

      Hah hah, aika provo. Vai ei likka haluu työtä vaan näytellä itteensä?? heeh.

    • omasta työstäni

      olen ylpeä, sanoo muut sitten mitä tahansa.
      Olen miespuolinen aikuisviihdealan työläinen.
      Kyllä tällä jotenkuten itsensä elättää ja saa rahaa
      naisten "työstämisestä."
      En valita, voisi asiat huonomminkin olla.

    • puolellasi

      Älä kuuntele näiden ääliöiden kommentteja vaan tee niinkuin itse tykkäät :)

      Ps. Aloittaja ei halua tehdä strippi hommia sivubisneksenä ylitöinä tms.
      Hän on vittuuntunut nykyiseen työhösä ja haluaa vaihtaa sen kokonaan ammattiin josta itse pitää. Ei siinä tanssikurssit töiden päälle auta.

      Hän siis haluaa vaihtaa KOKONAAN nykyiset 8h paskahommat siihen mistä pitää.

      Ettekö te vois sen verran panostaa, että lukisite edes kunnolla aloittajan viestin ennenkuin alatte kirjoitteleen?!

    • mummopupu

      Tanssi on yksi ilmaisun muotoja, ja tyylillä tehtynä visuaalisesti todella vaikuttavaa katsella. Olen itekki tanssija, en niinkään ilman vaatteita, no joskus tullu helteellä heiteltyä kuteetki pois. Nyt ei ole kyse iästä vaan ihmisen halusta toteuttaa itseänsä ja tuntea musiikki . Tulipa vaan mieleen teatteri, olisiko sellainen hyvä vaihtoehto. Hakisit vaikka stripparin rooliin. Nyt voit tietysti ajatella että onko se raha joka saa unelmoimaan paluusta stripparin työhön tai pakoa toimistorotan arjesta. Raha ei saisi olla ainut vaikutin työssä, toimistohommassa se usein on ainut syy pysyä siellä. Olispa hienoa että löytäisit sen mitä haluat, ettet masentuisi toteutumattomien toiveiden takia. Jatka tanssimista, pistä toiminimi ja tee strippikeikkoja pikkujouluihin yms. Sehän on oman unelman toteuttamista ja näyttävä itseilmaisun muoto millä ei oo mitään tekemistä huoraamisen kanssa Susannah.

    • ItsSoEasy

      Sinun pitää tehdä elämälläsi sitä, mitä itse haluat, muiden mielipiteistä välittämättä.
      Lue tämä kirja: Duff McKagan: It's So Easy (ja muita valheita). Siinä kirjassa kerrotaan strippareista ja heidän arkielämästään, sekä myös rock-muusikoiden arkielämästä, mitkä eivät oikeasti poikkea toisistaan kovinkaan paljoa. Kirjassa Duff McKagan kertoo Guns and Roses -bändin alkuajoista, kuinka he ystävystyivät Los Angelesissa paikallisten strippareiden kanssa ja pysyivät heidän avullaan hengissä, ennen kuin heistä tuli miljonäärejä. Kirja kuvaa strippareita ja rock-muusikoita hyvin lämminhenkisesti ja inhimillisesti, tavallisen arkipäivän näkökulmasta, ketään syyllistämättä tai mitään liioittelematta. Lue tuo kirja ja päätä sen jälkeen, haluatko toivomaasi ammattiin.

    • esa.lassi

      Luulen,että sinulta menee työ ja mies tuotta halukkuudella.

    • AKAnerdist

      veikkaan et miehes on homo koska kuka ei haluis olla naimisis stripparin kanssa? sanot vanhemmilles et sitä haluut


      ps. rakastan sua ja pliis kuvia kehiin

    • mies 86

      Aikuisviihdeala on aliarvostettua. Kaikkia tarvitaan.

      Tee niin kuin tuntuu oikealta.

    • hmm.

      Joko hae muualta jännitystä elämään (ja eri alaa), koska miehet eivät arvosta riisumista vaikka käyvät niissä paikoissa. Tai sitten tee sitä, älä mieti mitä muut sanovat.
      Itse tekisin ensimmäisen vaihtoehdon. Mutta yrittäisin silti edistää naisten arvostusta ja tasa-arvoa. Naisille koulutus- ja työmahdollisuuksia enemmän, työnantajien joustoja.

    • alaa tunteva

      Ei vittu! Kyllähän mä olen tiennyt, että tän palstan lukijat ja kommentoijat ei ole ihan sieltä välkyimmästä päästä, mutta että tämmöseen selkeetäkin selkeempään trolliin vastaillaan ihan tosissaan, ei jösses!!!

      Näkeehän tuon nyt tuhannen kilsan päähän, että kirjoittaja ei ainakaan ole mikään korkeasti kouluttautunut, tuskin edes nainen. Huvitti suunnattomasti tuo kohta "rahaa tuli kuin loskaa". Viimeistään tuo paljasti, että kirjoittaja ei ole tehnyt päivääkään stripparin hommia, vaan korkeintaan käynyt privaatissa runkkaamassa.

      Minä oli ravintola-alalla jo 80-luvulla, kun stripparit vielä heittivät keikkaa ihan tavallisissa ravitoloissa, pillubaareja kun ei vielä tuolloin ollut. Se oli siis yksi ohjelmanumero, jossa strippari veti kaksi biisiä. Ensimmäisen aikana pyrki näyttämään ne kaikki tansilliset taitonsa (yleensä melko vaatimattomat) ja toisen aikana sitten alettiin vähentään vaatteita päätyen siihen, että viimeisen puolen minuutin aikana lensi se viimeinekin riepu (pikkuhousut) huittulan nevaskuukkeliin.

      Vaikka siihen aikaan kyseessä oli ravintolaan erikseen tilattu shownumero, ei silloinkaan strippari kovin kummoista tiliä illasta saanut, vaan palkkio oli muutaman satasen (markkoina) ja siitäkin ison osan vei ohjelmatoimisto ja majoitus, sekä matkat.

      Tänä päivänä tilanne on vielä niukempi, kun suomipirkko saa taistella paikastaan venäläisten ja virolaisten kanssa. Tiliä ei todellakaan tehdä salin puolella tankoa hinkaamalla, vaan privaatissa kääliöiltä kusettamalla. Myöskin tavaran myynti on noissa piireissä arkipäivää, koska pelkällä riisuuntumisella ei tienaa. Eli kontaktit hoidellaan ravintelissa ja itse toimitus muualla.

      "Tuo ura on vaan kovin lyhyt. Vai onko jossain jopa 40v strippareita?"

      Toki se useammille on melko lyhyt, mutta eivät nelikymppiset stripparit mitään äärimmäisiä harvinaisuuksia ole. Toki jos meinaa vielä yli nelikymppisenä stripata, niin pitää pitää itsensä hyvässä kondiksessa, sekä omata terveelliset elämäntavat. Useimmilla nuorilla strippareilla ei näin ole asianlaita, vaan viinaa ja tupakkaa kuluu runsaasti, eikä kuntoilusta tietoakaan.

      Muistan erityisen hyvin erään tummahipiäisen stripparin 80-90 luvulta, joka strippasi vielä liki viiskymppisenä (taisipa jatkaa jopa yli viidenkympin). Nainen oli tunnettu ja haluttu esiintyjä ja aina kalenterit täynnä, mutta hänellä olikin aivan omintakeinen tapa esiintyä, eikä hän ollut edes mikään kummoinen tanssija. Hänellä sen sijaan oli muista strippareista poiketen erittäin kiinteä kontakti yleisöön ja hän keksi aina kaikenlaistaa hauskaa miesasiakkaiden kustannuksella ja yleisö oli todella täysillä mukana. Erityisen hyvin on muistiini piirtynyt tapaus, jossa hän otti keski-ikäisen mahakkaan pukumiehen kanssaan lavalle ja kun oli hänen kanssaan hetken aikaa lavalla pyörinyt, alkoi riisumaan miestä. Hän veti miehen housut auki ja tiputti housut lattialle jolloin alta paljastuivat legendaariset tapettikuvioiset myrkynvihreät pitkätkalsarit, eli jördikset ja kansa räjähti nauruun :D

      Kyseinen strippari todella tienasi hyvin strippaamisella, mutta hän olikin parhaiten palkattuja strippareita. Sen sijaan ne normipirkot keskinkertaista huonommalla tanssitaidolla ja väsyneesti lasittunein katsein esiintymisensä vetäen, eivät todellakaan kummoisesti tienanneet, eivätkä tienaa vieläkään.

    • No voivoi.Ei se nettilakiaan noin mene.Muistatko,kun ennenvanhaan oli nymfomaanit,ja sitten oli ne hikiset vanhat miehet.Jatka ihmeessä harrastustasi,saat siitä orgasmin alun.Se on ihan normaalia seksuaalista käyttätymistä.

    • yksi elämä

      Hei Susannah! Olet aikuinen ihminen. Vapaa päättämään omista teoistasi. Neuvoni on; tee juuri kuten haluat. Sinulla on vain, HUOM! vain yksi elämä. Elä elämäsi juuri niin miten "aivosi" haluavat.

    • Rakas

      tuu kultani tänne Strippaamaan. Ja jätä se jätkä ensinmäisek.miten saan suhun yhteyden,mulla ois hommia sulle.....

    • munstyk

      Joopa joo. Hyppää järveen! Ei tuota kukaan usko.

    • pokke 414

      Miten sulla on aikaa kaikilta stripparintöiltäs kirjoitella täällä jakysellä sukkelia. Retorinen kysymys. Kysyppäs piruuttasi Mieheltäsi, josko tämä Miehesi lähtisi mukaan, josseei esiintymään sun kanssasi, niin vaikka portsariksi. ...Niin, pitäähän lapsenvahtikin olla ...

    • niin aina

      Njaa.. minkäs itsensäpaljastelija itselleen voi. Senkus alat reuhuamaan ja esittelemään nahkaasi, kyllä kiilusilmäisiä roikkuposkia yleisöksi riittää.

      • 44555666622222222222

        Yhteiskunnassa pitää olla säännöt. Ja kun ainakin näennäistasa-arvoisia olemme niin pitää nämä säännöt olla samat kaikille. Ei kai siitä niin paljon haittaa olisi vaikka nuoret kauniit naiset itseään vähän paljastelisikin, mutta kun suurin osa ihmisistä on sellaisia joiden on parempi olla paljastelematta itseään.
        Strippaamisessa ei kyllä ole mitään jos ei sitä tee jossain julkisella paikalla, eikä kukaan hyvän näköinen nainen ilmaiseksi haluakkaan stripata kun rahaakin sellaisista esityksistä voi saada.
        Nykyään ei tavitse strpparin yökerhoonkaan mennä missä on omat vaaransa kun netissä chattailupalstoilla voi strppausesityksiä pitää. Ei tarvitse työtään jättää tällaisen strippausharrastuksen vuoksi.


    • 6seeri6

      Varmaan valehtele lisää????

    • erikoinen juttu

      Kuulostaa vähän siltä, että sinulla on jotain traumaattisia kokemuksia lapsuudessa tai vaikeuksia vuorovaikutuksessa isäsi kanssa. Miksi haluat tuon tyyppistä huomiota? Oletko jäänyt sellaisesta vaille nuorempana tms? Se nyt vain ei ole tässä kulttuurissa normaalia, että psyykkisesti täysin terve nainen haluaisi olla strippari, jota miehet esineellistävät. Tai sitten olet masokisti, joka nauttii siitä, että miehet alentavat sinut portoksi katseillaan?

    • annah12

      Go for it- anna palaa vaan. Ei strippausta ole mitään väärin pääasia että on tyytyväinen työhön ja tulee hyvää olo. Mikä sua estää? et saa tehdä niin kuin miehesi käskee,tee niin kuin sinä itse haluat ja pukeudu myös. Jos olet kaunis nainen niin ei se ole mitään väärin pukeudua sexikkästi! Tsemppiä sinulle! Pidä pää kylmänä vaan hyvää siitä tulee.

      • yksinpuhelua......

        Aloittaja mene ihmeessä ensitilassa, psykiatrille. Kirjoituksestasi päätellen sinulla on alkava, skitsofrenia, se on sitäpaitsi jossainmäärin perinnöllinen.
        Joten kysele vanhemmiltasi tarkemmin sukusi sairauksista, sieltä saattaa löytyä vastaus, tähän ongelmaasi.
        Huomattavasit tyhjntävämmin kuin täältä turhuuden saitilta, peräsuoli24,ltä..


    • Nyrkkikyllikki xxl

      Nyt leikit Supisuomalaisen ongelman aallonharjalla. Mustasukkaisuus on vaarallinen elementti.

    • Rupsahdus edessä

      Entä sitten kun ulkönäkö rupsahtaa? Palaat takaisin toimistotöihin? Millä selität poissaolosi alalta. Kerrotko tulevalle pomolle että sen sijaan strippasit. Luuletko että monet palkkaa ex-stripparia?

    • Harmi että olet parisuhteessa. Voisin tilata sut luokseni ;)

    • Juupati juuu

      Itse entisenä stripparina en voi muuta kuin todeta että melko majesteettinen provo taas meillä täällä tänään...

    • foereverinlove

      En käsitä näitä kommentteja, että tee vaan miltä tuntuu, koska tämä asia koskee hyvinkin paljon miestäsi, hän jos joku päättää kenelle näytät iseäsi!
      Itse olen myös upea näky ja hyvin lahjakas monenalan taiteilija. Sain rahaongelmiini ratkaisun, kun pääni kehittää hittitasoista musiikkia usein, että opettelisin kunnolla tekemään sitä ja sitten heiluttaisin upeaa persettäni, jossain musakanavalla, tuoden fyrkat himaan. Mieheni sanoi, että sä et kyllä heiluta mitään missään ja hänellä on täysi päätäntävalta tähän asiaan.
      Vanhemmillesi ei asia kuulu. Mutta jos haluat stripata, etsi mies, joka siihen suhtautuu positiivisesti (kuin neula heinäsuovassa...).

    • strippipoju

      Strippaa mulle.

    • Simo.

      Kyllähän tuo strippaaminen ihan tarpeellista työtä on. Terveestä miehestä alastoman naisen näkeminen on miellyttävä tunne. Kavisin enemmän jos ei olisi niin kovin kallista. Kun ensin maksaa tuloveron omista ansioita ja sitten strippari maksaa liikevaihtoveron ja oman tuloveronsa siitä palkasta minkä hänelle maksan
      ei paljoa jää kouraan. Eikä siinnä vielä kaikki. Kun strippari käy ostoksilla hän maksaa vielä 23 % liikevaihtoveroa ostositaan. Jos ostaa vielä auton niin sitten vielä autoveroa päälle. Katainen on minusta ahne mies kun naisilla itseään elättelee sanon minä.

      Eihän kaikki ihmisryhmät tarvitse samoja palveluita. Kaljut ei tarvitse partureita. Ne jotka tappavat itsensä kun tulevat vanhaksi ja sairaaksi eivät tarvitse vanhusten hoitopalveluita. Terveet eivät tarvitse terveydenhoitopalveluita. Miehet eivät gynegoloogeja. Minusta ihan oikein että miehille on myös jotain kun kuitenkin oikeissa tössä raatavat.

    • Mies 31v.

      Tuu strippaamaan mun kotiini. Lupaan taputtaa ja kannustaa.

    • säästöpossunlihotus

      Jos nyt tekisit sitä aluksi sivutyönä. Muistini mukaan BB-Janicacin on kirjanpitäjä oikealta ammatiltaan. Luulen että hauskuus on aika vähissä jos pitää oikeasti maksaa asuntolainaa pyörittämällä pyllyään strippibaarisssa.

    • Näinhän se menee

      Sääntö n:o 1: Kepulainen fanaatikko voitelee poromiehen ruskean peräaukon huolellisesti Anal Lubella ja työntää jortikkansa, omasta mielestään suloiseen rypyiseen kraatteriin.

    • ...

      Ei kukaan arvosta ilotyttöä. Miehesi tuskin haluaisi olla kanssasi enää, jos työksesi keinuttelisit paljasta persettäsi muiden edessä.

      • 77899999999999999999

        No kyllä ainakin minä arvostan ammattilaisnaista enemmän kuin amatöörinaista joka ilmaiseksi persettään jakaa.
        Stripparin ei kyllä tarvitse persettään jakaa eikä edes ihan alastonkuvaakaan itsestään antaa, pin-up tyylin poseeraukset riittää jos on niissä hyvän näköinen.


    • ElävänElämänEsimerkk

      Voisin kuvitella kirjoittavani samanlaisen tilityksen kuin aloittaja, jos olisin jatkanut niinsanotuissa oikeissa töissä. Sen sijaan muutama vuosi sitten tein ratkaisevan liikkeen ja päätin alkaa tosissaan strippariksi. Monet yleistävät tämän alan ihmisten olevan juoppoluusereita, joilla elämä on täysin hakoteilla. Samoin sen, että pitäisi myydä seksiäkin. Kertaakaan sellaiseen en ole suostunut. Mutta mitäs sanotte, että olen maksanut töilläni jo hurjan matkaa asuntolainaani pois, olen naimisissa kunnollisen (normaalitöissä olevan) kumppanin kanssa, joka hyväksyy valintani ja persoonani. Olen elämäntavoiltani muutenkin kuin kuka tahansa normaali-ihminen.

      Pointtini tällä viestillä on se, että antaa palaa! Elämässä täytyy tehdä sitä, mistä nauttii. Muistan vielä, miten kiroilin aamuisin kun piti lähteä töihin vuosia sitten. Nyt odotan innolla strippikeikkoja. Työ voi olla oikeasti hauskaa, jos saa toteuttaa kutsumustaan.

      Voin reippaasti sanoa, että olen Menestyjä ja strippari. Joidenkin mielestä ne eivät mahdu samaan lauseeseen, samoin kuin tämä kirjoituksenikin on varmasti monen mielestä provo. Tiedoksi vaan niille, että poikkeuksiakin löytyy!

    • körpå

      Minä olen aina halunnut sutenööriksi, mutta pelkään että sukujuhlissa/muutenkin vanhempani saisivat hävetä kun kertoisin ammattini.
      Salainen agentti olis kans kiva olla mutta ei silläkään omakotitaloja rakenneta.
      Stripparin ura on niin pirun lyhyt kun kukaan ei halua katsoa vanhaa miesta saatikka naista.

    • niin se vaan menee

      Tosinainen tuntee itsensä naiselliseksi, vaikka pukeutuisi juuttisäkkiin, eikä kävisi kuukauteen pesulla.

    • 15+8

      No huh huh,
      onkohan sulla kaikki kotona? Minäkin meikkaan ja pukeudun aamuisin, (kun olen ensin esittänyt stripteasetanssini lisukkeineen miehelleni), sitten lähden tylsiin toimistotöihin (missä seksikkäästi pukeutuneena flirttaan kaikille). Iltaisin riisuudun (ensin lähikuppilassa, missä esiinnyn), myöhemmin riisun kotona ja esiinnyn taas aina aktiiviselle miehelleni. (sori, en muistanut käydä suihkussa asiakkaiden välissä).
      Tämä on ihana elämäntapa. Voin toteuttaa itseäni!

    • Pyllymaniaa

      5 7=12 Isoa pyllyä27.10.2012 12:240 SULJE
      Pylly pylly pylly pylly pylly= 5 pyllyä.
      Pylly pylly pylly pylly pylly pylly pylly= 7 pyllyä.
      5 pyllyä 7 pyllyä= Yhteenssä 12 isoa pyllyä.

      Looginen johtopäätös= Tarvitaan todella paljon Anal Lubea.
      Tämähän taitaa merkitä Lube-markkinoiden ylikuumentumista.
      On pelättävissä anal-markkinoiden hermostumista.
      Tämä merkitsee huomattavaa hinnan kohoamista aidolle Anal Lube rasvalle.

      • pyllymaniaa

        Tri Matematic


      • tämän takia

        Tämän takia suomi24:ta kutsutaan yleensä suoli24....

        Alaikäisten, teinien, hullujen, sekopäiden palsta....


        Joskus tavalla järjelläkin olevat eksyvät paikalle nostamaan tasoa vähäksi aikaa...


      • Lube auttaa
        tämän takia kirjoitti:

        Tämän takia suomi24:ta kutsutaan yleensä suoli24....

        Alaikäisten, teinien, hullujen, sekopäiden palsta....


        Joskus tavalla järjelläkin olevat eksyvät paikalle nostamaan tasoa vähäksi aikaa...

        No?Missä sekopäitä?
        Sä nyt vain oot turhan tosikko. Ota huumorilla. Voitele päivittäin pyllynreikäsi Anal Lubea. Se parantaa järjenjuoksua ja lisää huumorintajua.


    • atwegth

      Taidat olla vähän tyhmä,
      .Sinulla on asiat kunnossa, mutta haluat pilata kaiken egoilusi tähden.
      Onnea vaan,
      Älä sitten tule tänne itkemään kun sössit asiasi.

    • paremmat vaihtoehdot

      Kyllä se ikävä totuus on etteivät miehet kovin paljon yleensä pidä strippareista / huorista. Varmasti löytyy paljon myös hyväksyjiä, mutta he ovat usein itse vakioasiakkaita...

      Kannattaa varmaan etsiä jännittävämpää työtä muilta aloilta kuin toimistohommista, mutta ei tuo strippaajan ura silti ole järkevää.

    • TosiAsia!

      Aikasemmalle kommentoijalle. Mua niin raivostuttaa sun kaltaiset ihmiset. Stripparin ja huoran työ ovat 2 AIVAN ERI ASIAA ja mitä sitten jos joku tekisi maksullisen naisen töitä? Ansaitsevat PALJON enemmän rahaa kun kukaan täällä kommentoijista. Ja jos se työ sopii itselleen niin mikäs siinä! Ei kaikkien tarvitse elää perus oravanpyörä elämää. Mun mielestä jokainen saa tehdä sitä mitä itse haluaa kuhan ei vahingoita toisia. Joten nyt ihmiset herätkää ja tajutkaa se että ei tämä maailma ole niin yksioikoinen. Keskitytään me siihen mistä me tykätään eikä puututa toistemme tekemisiin. Jos haluaa olla kyllästynyt työhönsä mutta ei uskalla tehdä muuta niin olkoon. Mutta hei jos alat strippariksi, niin anna mennä vaan! Kerranhan me vaan täällä eletään!

    • Ihmisen pitäisi voida tehdä haaveistaan totta,mutta jos työn aloitat niin kuulostaa siltä että kohta olet yksin.

    • ullahyny

      Taitaa olla turhan ruusuinen kuva tuosta ammatista. Makunsa kullakin, mutta en missään tapauksessa hyväksyisi jos puolisollani olisi moinen ammatti. Sinulla on varmasti joku pätemisen tarve tai sairaalloinen tarve olla esillä. Yak, pelkkä ajatus
      olla seksiobjektina ällöille ukoille - puistattaa.

    • Tanssija_

      ^ Kannattaa unohtaa tuo seksiobjekti/esineellistämisteoria, kun ulkonäköön perustuvaa työtä tekee. Miksei voisi hyväksyä, että kumppani tekee stripparin töitä? Ajatellen, että se on pelkkää tanssimista ja katselua. Aika mustasukkainen ja omistushaluinen saa olla, että se haittaa.

    • strippari2

      nyt ois paikka vapaana stripparille. vakkari duuni.
      soita 0401649265 tai laita viestiä [email protected]

    • vitunidiooooo

      Olet joko:
      Pinnallinen ********* pissis jolla on arvot päin persettä tai sitten epävakaa heikkoitsetuntoinen pikkutyttö.
      Mikäli olet jälkimmäinen saatat olla pohjimmiltasi mukava henkilö enkä suosittele alaa sinulle ollenkaan.
      Jos olet ********* pissis niin minun puolesta joutaisit vaikkapa kuol

    • kuolevitunidioott

      Olet joko:
      Pinnallinen ********* pissis jolla on arvot päin persettä tai sitten epävakaa heikkoitsetuntoinen pikkutyttö.
      Mikäli olet jälkimmäinen saatat olla pohjimmiltasi mukava henkilö enkä suosittele alaa sinulle ollenkaan.
      Jos olet ********* pissis niin minun puolesta joutaisit vaikkapa kuolla pois.

    • niinsemeneee3

      Naiset yrittää hakea seksikkyydellä hyväksyntää.
      Stripparit kokevat ylemmyydentunnetta muita naisia kohtaan koska kokevat olevansa heitä parempia.
      Valheellinen tunne siitä että olisi asiakkaan kotona odottavaa "harmaata näätää" (kuten Johanna Tukiainen sanoisi ;)) kauniimpi,salaperäisempi ja eroottisempi.
      Silti yhtä hyvä .-ellei parempikin,-kroppa voi löytyä kotoa oman naisen vierestä jolloin ei ole kyse esittämisestä vaan oikeasta rakastelusta ja mikäs sen parempaa!
      Oikeastaan stripparit säälittävät.
      Heillä on heikko itsetunto eikä kukaan heitä oikeasti arvosta.
      Oikea seksikkyys on joitain aivan muuta kuin ulkokuori.
      Ja mikäli joku tuota rahan takia tekee niin kannattaisko vähän miettii et onko se todella niin tärkeä asia elämässä?
      Ei täältä kukaan lähtiessään mitään mammonaa mukaansa saa!

    • huippu tyty...jatka stripparina

    • SeksySusannah

      Hei Kaikki vastanneet ja paljon kiitoksia niille jotka kirjoititte edes jotenkin asiallisen vastauksen takaisin! Hirveästi tuli ihan ihmeellisiä haukkuja, tosi ala-arvoista ja jätän suoraan noihin vastaamatta.

      Koulutukseltani olen siis tradenomi ja sitä ennen yo-merkonomi, valmistuin 2011 luokkani priimuksena. En ole aivoton pissis enkä myöskään mies, vaikka olenkin suorasanainen, seksuaalinen ja mutkaton tyyppi. :D

      Kun tämän tekstin kirjoitin muutama kuukausi sitten hyvin turhautuneena olin erittäin tosissani. Selailin pari päivää palstaa tämän jälkeen, mutta en saanut fiksuja vastauksia ja lopulta unohdin tulla katselemaan tätä Suomi24:ää. Nyt sattumalta taas suivaannuin toimistotyökuvioihihin aivan täydellisesti ja ajattelin tulla vilkaisemaan mitä kuuluu vanhalle aloitukselleni..

      Hämmästyttävän paljon tänne tuli vastauksia kankean alun jälkeen. Vielä en ole strippariksi ruvennut, mutta nyt töissä tökkasi sen verran pahasti, että selvittelen jo yrittäjäksi rupeamisen käytäntöjä yms. Myös mieheni on alkanut vähitellen pehmetä asialle.

      Ja kyllä vain, en mielestäni hienostele stripparin työtä jos sanon että rahaa todella tuli kuin loskaa ja hauskaa pidin. :D Olen ihmisenä luonnollinen ja tulen helposti juttuun, nakuilu on mukavaa ja olen helposti lähestyttävä. Asiakkaat tykkäsivät ja uskalsivat ääneen pyytää mitä halusivat. Seksiä en ole myynyt enkä muitakaan sex-palveluita tarjonnut (kuten joku tuossa väitti). Monet asiakkaat kertoivat hyvin intiimejä asioita itsestään ja jaoimme kokemuksia. Sain paljon kehuja ja jaoin myös asiakkaita. Jokainen päivä oli erilainen, jokainen esitys oli erilainen, jokainen asiakas oli erilainen, ja työpäivät kuluivat vauhdilla mieluisan asian parissa.

      Olin työtä tehdessä 19v-22v, ja asiakaskuntani oli silloin 18-75v. Kyllä, onhan se joskus vähän epämiellyttävää että joku tosi vanha tai muuten vähän epämiellyttävän näköinen mies minua katselee saadakseen tyydytystä, mutta pyrin näkemään jokaisen asiakkaan ihmisenä ja kaikissa on hyvät puolensa. Kun vain hymyilee ja antaa mennä, niin selvisin ihan jokaisesta asiakkaasta kunnialla ja ennakkoluulot romukoppaan. En ole mielestäni nymfomaani, mutta kyllähän se vaatii tietynlaisen luonteen että pystyy tätä työtä tekemään, eikä ole suurimmalle osasta naisia varmastikkaan sopivaa, koska monet naiset ovat liian rajoittuneita ja herkkiä.

      Toimistotöissäni taas olen kokenus suoranaista halveksintaa ja syrjintää. Minua tytötellään ja käskytellään, koska näytän noin 18-vuotiaalta vaikka olen 25. Olen hyvin hoikka, lyhyt ja nukenkasvoinen, myös iloinen ja auttamishaluinen. Yritysjohtajat ovat monesti erittäin dominoivia, kieroja ja hallinnan haluisia. Minulla on kokemusta useammastakin vaikeasta pomosta. Nyt minulle on jopa huudettu töissä, en ole tarpeeksi tuottava, on kiroiltu päin näköä ja paiskottu ovia, jätetty ulkopuolelle yrityksen virkistystapahtumista... En tajua mitä arvokasta tässä toimistotyössä sitten on??!! Me sihteerit ja assarit ollaan vaikeiden pomojen ensisijaisia maalitauluja, sanonpa vain!! SIitäkin huolimatta, että tekee kaiken toiveiden mukaan (ja jopa saikulla olen tehnyt töitä etänä käsin koska olen tunnollinen ja kiltti). Ja koen että aivan täydellistä arvostuksen puutetta tässä työssä nimenomaan saa, stripparinakin sain muuten enemmän arvostusta.

      Niin että alkaa vaan pikkuhiljaa piisata nämä odotukset, joita en näköjään koskaan voi täyttää! Ja nytkin varmaan joku tulee taas urputtamaan siitä että olen mies, täysin kouluttautumaton skitsofreeninen pissis, senkun tulette vain, tämä ei ole provoa vaan ihan oikeaa elämää ja kriisiä jota elämässäni käyn läpi juuri nyt.

      Tsemppiä sinulle joka kerroit että aloitit tekemään stripparin duuneja koska kyllästyit päivätyöhösi. Paljon onnea elämääsi, ja perästä tullaan!

      Mulla on kohta "mukava" yllätys nykyiselle pomolleni luvassa..

    • javascript:void(0);

      Toteuta omat unelmasi, äläkä mieti muiden tunteita tämän asian suhteen. Kroppa ei ole kuitenkaan lopullisesti hyvässä kunnossa joten unelmat on saavutettava vielä kun se on mahdollista. Tämä on kuitenkin sinun elämäsi eikä muiden :) tsemppiä :)

    • SeksySusannah

      Moi kaikki!! Ajattelin tulla tänne vähän päivittämään tilannettani ja nyt voin kertoa, että olen alkanut toteuttaa unelmaani! (: Olen todella onnellinen!!

      Irtisanoin itseni töistä ja pääsin eroon mulkusta ja ahdistavasta pomosta sekä hänen alentavasta kohtelustaan. Pääsin samantien "takaisin alalle" eli strippaukseen käytyäni parissa paikkaa kyselemässä, ja olen treenannut tanssia ja tuntuu että todella kuulun tälle alalle. Kuin olisin uudestisyntynyt (tai pikemminkin kuin olisin ensimmäistä kertaa oikeasti avoin ja reilu itselleni).

      Tällä hetkellä siis pyörittelen vain pyllyä työkseni. Ajattelin kuitenkin katsella tämän ilon ja onnen rinnalle vielä osa-aikaisen ns. asiallisen päivätyön, jonka avulla saan täytettä CV:seeni eli ns. "kulissi" ja lisätulonlähde. (: Ja jos uudessakin toimistopaikassa pomo sattuisi olemaan taas joku kusipää, niin ainakin tiedän etten ole tyhjän päällä vaan minulla on tämä oma tuottoisa sivubisnes josta vielä tykkäänkin. (:

      Kiitoksia kaikille jotka ovat rohkaisseet unelmaani. Käyn täällä aina silloin tällöin vilkuilemassa onko tullut uusia viestejä, ja vastailen myös mielelläni minulle osoitettuihin kysymyksiin.

      Ihanaa pian alkavaa kesää kaikille!

      Maailman onnellisin Seksy Susannah

      • kovastikiinnostaa

        moi, olisiko mahdollista katsoa sun strippausta ihan privana. En pidä noista strippipaikoista...


    • Utelias tyttö

      Haluan tiedustella että mitä kautta pääsee alalle töihin? Haluan ainakin enemmän tietoa.

    • orvonlikka

      niin se näköjään menee että sukupolvesta toiseen tyydytään täyttään toisten tarpeita ja pidetään julkikulissit pystyssä vaikka väkisin. eikö elämä ole sinun, ei ole pakko riutua työssä jossa ei viihdy vaan kun muut haluaa.luo itsellesi omanlaisesi elämä saatat elää onnellisemmin. toivon sinulle rohkeutta ja voimia toimia itsellesi niinkuin parhaaksi näet. hyvää kevättä toivoo sinulle mamma 60

    • A.R.U.F.O

      Sä ihan oikeesti elät vaan kerran ja haluutko elää sitä noin. Ota ohjat omiin käsiis ja tee tismalleen niinku haluut

    • hoihhoijjakkaa

      Toivottavasti aloittaja on kuutisen vuotta sitten toteuttanut aikeensa.

      Olen pian 40-vuotias "uraohjus", rahaa, puitteita ja resursseja on. Mutta voi hemmetti kuinka inhoan ihmisiä kaikkien näiden työvuosien jälkeen. Teen 85-99 tuhatta vuodessa, mutta mikään raha ei tunnu enää miltään.

      Haaveilen metronkuljettajaksi hakeutumisesta.

    • Anonyymi

      Pikku vinkki sä teet sitä mitä susta tuntuu oikeelta/hyvältä/hauskalta älä välitä muiden mielipiteistä

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe