Mitä ihmettä taas?

http://www.stara.fi/2012/10/11/phil-ivey-voitti-11-miljoonaa-pokerissa/



Ei ole ensimmäinen kerta kun julkaistaan rahapeleistä näin sekavia uutisia. On se kumma miten rahapeleistä voi olla näin pihalla? Kouluun pitäisi saada uusi oppiaine rahapelit. Olen kuullut niin lukemattomia määriä erillaisia väärinkäsityksiä ja ufo juttuja rahapeliestä.

Ivey voitti siis Punto Bancoa, joka on -EV peli, mutta lyhellä ajalla voittaminen noin paljon on mahdollista. Ivey ei siis todennäköisesti huijannut. Lontoon Casino teki virheen siinä, että salli liian korkeat panokset. Jolloin muutamilla kierroksilla casino voi olla tappiolla miljoonia. mutta miten ihmisessä Punto Bancosta voi saada pokeri turnauksen? haloo?

11

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en yllättynyt

      Ihan perus kusetus, juuri nämä sopimuspelaajat vetävät kovia summia tuuripelistä. Aina kun tulee tällainen uutinen, on Gambler heti varpaillaan puolustamassa tätä kusetusta.

    • kasino oikeuteen

      Noi on käännösuutisia joten virheitä sattuu.

      Kasinon voisi vetää oikeuteen huijauksesta... En tiedä kehtaako Ivey tehdä semmoista "sponsorisopimusten" toivossa eri kasinoilta...

    • Uutinen on nyt näköjään korjattu ja editoitu oikeaksi. Hyvä niin.

      • Mutta siis mitään huijausta tuossa Iveyllä ei edelleenkään ole. Lyhellä ajalla noilla panoksilla tuon summan voittaminen on mahdollista, vaikka kyseessä kuitenkin on pitkään juoksuun tappiollinen peli. Casinon olisi kannattanut maksimi panoksia pienentää reilusti. niin noin ei olisi käynyt.


      • logical?
        Gambler1 kirjoitti:

        Mutta siis mitään huijausta tuossa Iveyllä ei edelleenkään ole. Lyhellä ajalla noilla panoksilla tuon summan voittaminen on mahdollista, vaikka kyseessä kuitenkin on pitkään juoksuun tappiollinen peli. Casinon olisi kannattanut maksimi panoksia pienentää reilusti. niin noin ei olisi käynyt.

        "Casinon olisi kannattanut maksimi panoksia pienentää reilusti."

        ihihihihiiiiiiii hihihihihiiii


    • u5u44u

      Mitäs hauskaaa tossa ny sitten on?

      • ymmärrätkö?

        eheheee...eikai kasinot pienennä maksimipanoksia....sen tekee pelaaja jos haluaa. Kasinot saavat nopeammin rahaa omaan kassaansa jos pelaajat pelaavat mahdollisimman suurilla panoksilla.


      • ymmärrätkö? kirjoitti:

        eheheee...eikai kasinot pienennä maksimipanoksia....sen tekee pelaaja jos haluaa. Kasinot saavat nopeammin rahaa omaan kassaansa jos pelaajat pelaavat mahdollisimman suurilla panoksilla.

        No ymmärsitkö sinä? et näköjään?

        Kasinot saavat nopeammin rahaa omaan kassaansa jos pelaajat pelaavat mahdollisimman suurilla panoksilla.

        Aivan näin pitkässä juoksussa, mutta jos pelin panos rajat on suuret Ivey tai joku muu voi voittaa muutamilla kierroksilla 11 miljoonaa. jota casninolla ei ole välttämättä varaa maksaa. Jos panokset ovat pienemmät, näin suurta summaa ei voisi voittaa muutamallakaan kierroksella.¨

        Eli pidä tarjota liian suuria panoksia jos ei ole varaa maksaa voittoa mitä muutamilla kierroksilla pelaaja voi voittaa. Suureella määrällä kierroksia toki pelaajan tappio on varma, mutta jos panos rajat ovat suuret casino voi hävitä sen 11 miljoonaa muutamalla kierroksella-


      • IrinaPugatshova
        Gambler1 kirjoitti:

        No ymmärsitkö sinä? et näköjään?

        Kasinot saavat nopeammin rahaa omaan kassaansa jos pelaajat pelaavat mahdollisimman suurilla panoksilla.

        Aivan näin pitkässä juoksussa, mutta jos pelin panos rajat on suuret Ivey tai joku muu voi voittaa muutamilla kierroksilla 11 miljoonaa. jota casninolla ei ole välttämättä varaa maksaa. Jos panokset ovat pienemmät, näin suurta summaa ei voisi voittaa muutamallakaan kierroksella.¨

        Eli pidä tarjota liian suuria panoksia jos ei ole varaa maksaa voittoa mitä muutamilla kierroksilla pelaaja voi voittaa. Suureella määrällä kierroksia toki pelaajan tappio on varma, mutta jos panos rajat ovat suuret casino voi hävitä sen 11 miljoonaa muutamalla kierroksella-

        so what ? minkä hyödyn saat näistä kaikista viesteistä vuosien aikana.
        miehen piää olla komea rikas hellä dynaaminen ulospäin suuntautunut ei alkoholi ongelmainen sätkiä käärivä ja ajan vietteeksi joutavia sepustuksia duunaileva sohva peruna


      • elegantti kumartaja
        IrinaPugatshova kirjoitti:

        so what ? minkä hyödyn saat näistä kaikista viesteistä vuosien aikana.
        miehen piää olla komea rikas hellä dynaaminen ulospäin suuntautunut ei alkoholi ongelmainen sätkiä käärivä ja ajan vietteeksi joutavia sepustuksia duunaileva sohva peruna

        Ja tästäkin huolimatta tilapåiseksi polkijaksi teille haisunäädille kelpaa erotilastotietojen mukaan härskitkin kapakan kuluttajat.


    • koettu on tämäkin

      Juu se on vähän sama kuin rayn "satunnaisissa" peleissä. Kun pelaa 20 centin paukulla voi saada hyviäkin jakoja mutta kun niihin kyllästyy ja nostaa pukkua vaikkapa 1 tai 2 euroon niin johan loppuu ne hyvät kierrokset kuin seinään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe