Yhteiskoulun rehtori on huolissaan huumeista 04.10.2012
”Vanhemmat eivät tiedä yhtään missä mennään”
Toijalan yhteiskoululla ollaan huolestuneita nuorten päihteiden käytöstä sekä etenkin kannabiksen käyttöön liittyvistä huhuista, joita koululla pyörii. Rehtori Jukka Oksan mukaan pilven polttoon liittyviä keskusteluja kuulee oppilaiden suusta ohi kulkiessaan, ja ne ovat lisääntyneet tänä syksynä huomattavasti.
– Huhujen mukaan he ovat tosi nuoria. Seitsemäsluokkalaisista asti pyöritään porukoissa, joissa poltetaan pilveä, Oksa sanoo.
Oppilaat myös puhuvat keskenään, ettei kannabista ja huumeriippuvuutta pidetä riskinä. Internetissä on perehdytty aiheeseen laajasti, eikä valistukseen tahdo löytyä pontta.
– Mielipiteet huumeita kohtaan ovat lieventyneet, ja oppilaat ovat tosi kärkkäitä. Jos opettaja sanoo, että kannabiksesta voi mennä psykoosiin, hänelle laitetaan jauhot suuhun ja sanotaan, että se on paskapuhetta, kertoo rehtori Oksa.
Lue lisää perjantain 5.10. Akaan Seudusta
akaassa jälleen huumeet esillä
nalkkiin jäävät
0
530
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483