Tilasimme kyseisestä firmasta kebabin ja pizzan. Voin sanoo et olipa uskommattomin kebab annos minkä ikinä olen nähnyt ja pizzakaan ei kyllä hurraata ansainnut. Kebab-annoksessa oli pari lusikallista salaattia, pieni mytty pussikebab:ia ja muutama hassu ranskalainen...ja tästä annoksesta pitäisi maksaa 8€!? Pizza:n täytteet olivat myös melko aneemiset ja pizza oli kylmää sen saatuani, kaiken hyvän lisäksi meni vatsa myös ihan sekaisin sen syötyäni. Yritimme paikasta rahoja takaisin, mutta ei edes maksettu vaikka kyseessä oli ihan selkeästi TODELLA SURKEA annos siihen hintaan. Meni kyllä taatusti boikottiin kyseinen firma! Onko kellään muulla vastaavia kokemuksia tästä tai jostain muusta firmasta?
Tesoman Fast Pizza
7
479
Vastaukset
- Mikkis--
Tesomalla ei ole ykskään kebab paikka hyvä..siä on kaikissa paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... Pizzeria Nina Peltolammilla on Treen paras ainakin rullakebabeissa. En tie onko niillä viä tosi lössähtäneet ranskalaiset kebab ranskalaisissa...2 v sitten ainakin oli..rullaa vaan tilattu..haettiin ennen 15 km päästäkin..nyt asutaan taas lähempänä :D
- älkää maksako pska
Älkää maksako mistään surkeista tuotteista ja jos toi Tesoman pizza paikka surkea ni savustaa lopettaan.Kauhee meteli jos surkee.Nina on hiton hyvä paikka rullakebabin suhteen.Nam nam nälkähän täs tuloo kirjoitellessa
- Heval Hervanta!!
HEVAL! ON PARAS PAIKKA:
- ddddddddddddddffffff
Pizzeria Nina voittaa Hevalinkin. Hevalissa on ainakin pahat kebab ranskalaiset. Yliarvostettua sontaa.
- JamieOliver
Käytiin just tilaamassa Fast Pizzasta pizzat ja oli ihan hyvät. Täytettä oli runsaasti ja palvelu oli ihan ok ja ruoka lämmintä:D
- Pittakeisari
Jos maha ei menny kuralle, niin mitään aihetta ei valittamiseen pitäisi olla.
- suosittelen pizzaa
Asioin tänään toista kertaa Fastissa, edelliselläkin kerralla pizza oli todella maukas, niin oli nytkin. Itselleni otin tällä kertaa rullakebabin, maku oli todella hyvä ja positiivista oli että valkoinen kastike oli erikseen, ei siten kastele koko rullaa. Iso miinus tuli kuitenkin rullan koosta, olen aiemmin hakenut rullani muualta, ja paino on suosikkipaikassani n. 1070 g, pienempi oli toisaalla, reilu 900 grammaa, Fastissa 569 g !!! Ja todellakin, salaattia oli tosi vähän, tomaattia kolme viipaletta, siitä varmaan se ero onkin tullut painoon, kun muualla on laitettu kaalia todella paljon ja muitakin vihreitä enemmän kuin tuolla.
Minulla paikka vaihtuu muutenkin, mutta pizzaa voin jatkossa hakea tuolta, sillä mielestäni se on toinen hyvä pizzapaikka Tesoman alueella, ellei jopa paras.
Pizzan herkullisuudesta kertoi sekin, että pikkuiseni pistivät menemään koko pizzan, kun houkuttelin ottamaan lisää, minkään muun paikan pizzoilla se ei ole onnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272820- 452574
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391291