Hei. Olen poliittisesti sekasikiö. En tiedä ideologiaani enkä tiedä myöskään puoluettani. Venäjä politiikassa tuen yhtenäistä venäjää. Sain "Poliittinen kartta" testistä tälläisen tuloksen:
http://www.poliittinenkartta.com/Home/SkipStats/ace40e51-13fb-49f4-bfa8-a0ea00c1171f
eli mihin puolueeseen sovin??
ARVONI:
- Maanpuolustukseen resursseja
- Poliisille resursseja
- Tuloeroja kavennettava
- Ei homojen avioliitolle
- Enempää maahanmuuttajia ei tarvita koska suomessa on työttömiä ihan tarpeeksi. Työllistetään heidät ensiksi.
- Varallisuusvero takaisin
- EU- maita ei enää tueta
- Venäjälle paremmat välit
- Ei NATO:lle että Venäjä ei suutu
- KANNATAN VAPAATA, LIBERAALIA, KAPITALISTISTA MARKKINATALOUTTA
- Kokoomus on pilannut suomen liialla "kansainvälisyydellään" kansainvälinen pitää olla mutta ei kokoomuksen "mallin" mukaan
- Kuntauudistuksia pitää tehdä ja kuntia suomeen pitäisi jäädä noin 200
- Suomi YK:hon
- KYLLÄ suomen osallistumiselle baltian ilmavalvontaan
- Ruotsin kieli historiallisista syistä hyvä säilyttää
- Leikataan lapsilta annetaan vanhuksille
- Tiet kuntoon!
- Viljeliöille ja yrittäjille enemmän resursseja
- Suomesta poliisivaltio
- Suomeen yksipuolue järjestelmä
- Suvereenidemokratia
Siinä oli muutamia. Sanokaa mikä puolue on minua lähinnä?
IDEOLOGIANI:
- Totalitarismi
- Putinismi
- Kapitalismi
- Sosialismi
- Markkinaliberalismi
VASTATKAA KIITOS!
mihin puolueeseen sovin??
Medvedev
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2051192Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍129894Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77765