Kuka menee liigaan?

Appura

Se joka voittaa Mestiksen 2004-2005!

8

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kapanen

      ei se kyllä oo ihan niin et se kuka voittaa nousee vaan niin että, se jolla on paras budjetti eli kalpa on aika kovilla

      • penkkiurheilija

        Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.


      • Poika Vaasasta

        "paras budjetti".. Eli se kellä on pienin ja halvin ja vähiten rahaa kuluttuva budjetti vai? Vai kenties se kellä suurin budjetti, vai se kenen budjettiin ei enää hankinnat sovi ja raha loppuu kesken?


      • Poika Vaasasta
        penkkiurheilija kirjoitti:

        Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.

        Kertoisitko millä muotoa Sport ei täytä liigaehtoja? Urheilullinen ja taloudellinen puoli, juniorit, halli, missä näissä Sport ei ole liigakelpoinen?


      • jalonen
        penkkiurheilija kirjoitti:

        Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.

        kyllä taitaa olla niin että, hpk on sarjan parhaiten organisoitu joukkue että, se siitä sitten. pelicans, saipa ja ässät on niitä jolla talous tökkii


      • kapanen
        penkkiurheilija kirjoitti:

        Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.

        se on niin että, raha ratkasee ja sitähän kuopiolla ja kapasella on että, ei oo pelkoa etteikö kalpa nousisi liigaan...


      • Poika Vaasasta
        kapanen kirjoitti:

        se on niin että, raha ratkasee ja sitähän kuopiolla ja kapasella on että, ei oo pelkoa etteikö kalpa nousisi liigaan...

        Eikö olisi hienompaa nousta Liigaan pelaamalla? Oletetaan tilanne, että Sport voittaa tänä vuonna Mestiksen, ja KalPa on toinen. Ennakkolupauksista huolimatta Mestiksen voittajaa ei nostetakkaan Liigaan, vaan sinne nostetaan väkisin NHL-pelurien rahoittama KalPa. Olisitko tyytyväinen säälipaikkaasi Liigassa?

        Itse en haluaisi että Sport nousisi sinne muuten kuin pelaamalla.


      • Tollo
        penkkiurheilija kirjoitti:

        Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.

        Hpk on lähinnäkin kunostautunut nuorten pelaajien hankkimiseen joka taas johtaa siihen että budjekti on pieni. Toinen saman lainen joukkue on Jyp. Molemmat joukueet hankkivat nuoria/halpoja pelaajia. Ja silti pärjäävät toisin kuin Saipa,Ässät. Tosin tässä ainoa heikous on Ns. nuorten pelaajien hankkimiseesa on että ei sitten pärjätäkkään Esim. Pelicans. Ja itse toivon että Sm-Liigaan nousee jokin pohjanmaalainen joukkua tai sit joku pohjoinen. saataisiin hyödyneetyä paremmin suomalaisia lahjakaita nuoria. Sillä niitä elää muuallakin kuin kehä kolmosen sisällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      127
      1232
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1058
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe