Se joka voittaa Mestiksen 2004-2005!
Kuka menee liigaan?
8
623
Vastaukset
- kapanen
ei se kyllä oo ihan niin et se kuka voittaa nousee vaan niin että, se jolla on paras budjetti eli kalpa on aika kovilla
- penkkiurheilija
Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.
- Poika Vaasasta
"paras budjetti".. Eli se kellä on pienin ja halvin ja vähiten rahaa kuluttuva budjetti vai? Vai kenties se kellä suurin budjetti, vai se kenen budjettiin ei enää hankinnat sovi ja raha loppuu kesken?
- Poika Vaasasta
penkkiurheilija kirjoitti:
Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.
Kertoisitko millä muotoa Sport ei täytä liigaehtoja? Urheilullinen ja taloudellinen puoli, juniorit, halli, missä näissä Sport ei ole liigakelpoinen?
- jalonen
penkkiurheilija kirjoitti:
Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.
kyllä taitaa olla niin että, hpk on sarjan parhaiten organisoitu joukkue että, se siitä sitten. pelicans, saipa ja ässät on niitä jolla talous tökkii
- kapanen
penkkiurheilija kirjoitti:
Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.
se on niin että, raha ratkasee ja sitähän kuopiolla ja kapasella on että, ei oo pelkoa etteikö kalpa nousisi liigaan...
- Poika Vaasasta
kapanen kirjoitti:
se on niin että, raha ratkasee ja sitähän kuopiolla ja kapasella on että, ei oo pelkoa etteikö kalpa nousisi liigaan...
Eikö olisi hienompaa nousta Liigaan pelaamalla? Oletetaan tilanne, että Sport voittaa tänä vuonna Mestiksen, ja KalPa on toinen. Ennakkolupauksista huolimatta Mestiksen voittajaa ei nostetakkaan Liigaan, vaan sinne nostetaan väkisin NHL-pelurien rahoittama KalPa. Olisitko tyytyväinen säälipaikkaasi Liigassa?
Itse en haluaisi että Sport nousisi sinne muuten kuin pelaamalla. - Tollo
penkkiurheilija kirjoitti:
Ainoat mestisseurat, jotka täyttävät liigaehdot, ovat Kuopion KalPa ja Mikkelin Jukurit. Liigaseuroistakaan HPK tai Pelicans eivät täyttäisi niitä kriteerejä, jotka nousijalta vaaditaan.
Hpk on lähinnäkin kunostautunut nuorten pelaajien hankkimiseen joka taas johtaa siihen että budjekti on pieni. Toinen saman lainen joukkue on Jyp. Molemmat joukueet hankkivat nuoria/halpoja pelaajia. Ja silti pärjäävät toisin kuin Saipa,Ässät. Tosin tässä ainoa heikous on Ns. nuorten pelaajien hankkimiseesa on että ei sitten pärjätäkkään Esim. Pelicans. Ja itse toivon että Sm-Liigaan nousee jokin pohjanmaalainen joukkua tai sit joku pohjoinen. saataisiin hyödyneetyä paremmin suomalaisia lahjakaita nuoria. Sillä niitä elää muuallakin kuin kehä kolmosen sisällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271232
- 1181058
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555