http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288507816970.html
EI SAATANA! PERKELE! MIKÄ VITTU NYKYNUORIA VAIVAA!
Ja anteeks Caps Lock! Mutta oikeasti, ei saatana.
Koulupuukotus Keravalla
5
232
Vastaukset
- en kerro, kiitos
Nuoria on aina vaivannut ainakin kiusaaminen. Jos sellasta on ilmassa, niin miksi kriisiapua menee kiusaajille, kyllähän niiden pitäs tietää miten ihminen voi reagoida jos päätä auotaan loputtomiin. Joku voi vähätellä sanomalla ettei sille tarvinu sanoo kuin yhden sanan. Mutta onkos niiden päissä vikaa, jotka ei osaa lopettaa ennmmin, kun toisella ärsytyskynnys mataloituu kokoajan jankatessa entistä enemmän.
Itse aikanaan toin puukon kouluun 1992 kun koulussa oli ns. tarkkislaisia 9. luokalta. Psykologi koitti lässyttää nyrkkitappelun jälkeen, että mun pitäs aina kun joku tulee sanomaan, ajatella vaalenanpunaista eleffanttia joka tippuu niiden luokkalaisten päähän pylly edellä jotka tulee huutelemaan. Helppo se on sanoa pehmeillä tuoleilla istuessa toimistossa. Tervetuloa maailmaan, jossa koitettiin kiristää rahaa ja aineita tuomaan porukalle. Sillä kertaa tulikin vain puukkoa ja psykologi vaihtuikin psykiatriksi. Harmi vaan, että kiusaajista suurinosa ei ehtinyt saada puukosta.
Tässäpä totuuksia koulumaailmasta ennen ja tänäpäivänä. - Huhahhei!
Jos on ollut kiusaamisesta kysymys, niin puukkoa käyttävä tyttö on ollut fiksu, sanominen ei ole auttanut tai auta ja nyrkillä ei ole vaikutusta. Jos kriisiapua on menny kiusaajille, niin on pakko sanoa yhteiskunnan olevan hakoteillä. Pitäähän lapsille selvästi opettaa, että teoilla voi olla seuraus poliisin olemassaolosta huolimatta.
- Sitä vaan...
Sori nyt vain aloittaja mutta kirosanafiltterin vuoksi saittisi ei koskaan etene tätä sivua pidemmälle, joten jatkakaamme saitilla, joka etenee :)
- vapaus=ongelma
"MIKÄ vittu NYKYNUORIA VAIVAA!"
Totaalinen kurin puute. Totaalinen kavatuksen puute. Liiallinen vapaus. Tuossahan ne pahimmat. - fxkygdfytkr<a
mua on kiusattu 7 vuotta, siks tein ton ku mikää muukaa ei oo auttanu vaik oon puhunu monelle aikuiselle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990