Puukotus koulussa

"Kerava. Seitsemäsluokkalainen tyttö uhkaili koulutovereitaan puukolla Keravalla maanantaina. Puoliltapäivin sattuneessa uhkaavassa tilanteessa yksi oppilas sai haavan käteensä."

- Sattui seitsemäsluokkalaisella tytöllä olemaan puukko mukana.

12

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Vesa-

      http://www.hs.fi/msn/kotimaa/Tyttö uhkaili koulutovereitaan puukolla Keravalla/a1305607325475

      Kommentti nimimerkiltä Asianajaja:

      Yksityiskoulusysteemi on saatava laajemmaksi Suomessa. Tavallisissa tasapäistävissä peruskouluissa on liikee häiriköitä, joiden ainut tehtävä on pilata koulun ilmapiiriä ja haitata lahjakkaiden lasten elämää.

      Toki yksityiskouluissakin on ongelmia, mutta sinne valikoituu kuitenkin pääsääntöisesti normaaleja lapsia joita kiinnostaa muut asiat kuin vahingonteot, häirintä ja väkivalta.

      Erityisesti SDP ajaa sitä tasa-arvoa, että vähempiosaisilla ja häiriköillä on oikeus häiritä muita. Sama pätee aikuisväestöönkin eli tietyllä väestönosalla ei ole muuta tehtävää yhteiskunnassa kuin häiritä muita ja rikkoa yhteistä omaisuutta.

      Esimerkiksi asumismukavavuudesta on tullut aivan arpapeliä. Jos sinulla ei ole rahaa hankkia kallista omakotitaloa hyvältä alueelta, voit joutua asumisolosuhteisiin jossa esimerkiksi työssäkäynti vaikeutuu huomattavasti kun naapurit ovat ammattihäiriköitä.

      ---------------

      Mutta hetkinen, Suomessa ei ole koulupakkoa vaan oppivelvollisuus.

      • -Vesa-

        Siis minun viestini on että ei ole koulupakkoa.


      • Perskoululainen

        Hölynpölyä. Kaksi prosenttia väestöstä on aidosti lahjakkaita, kaksi prosenttia idiootteja ja loput keskinkertaisuuksia. Mikään ei ole estänyt tähänkään saakka opettamasta yksityisillä rahoilla noita lahjakkuuksia. Niin ei ole kuitenkaan tapahtunut. Ai miksi ei? No siksi, kun varakkaiden perheiden lapset ovat keskinkertaisuuksia ja hieman keskimääräistä useammin idiootteja. Eikä taviksesta saada lahjakasta edes rahalla. Sekin on tutkittu, että lahjakkuus ei latistu peruskoulussa. Lahjakas on lahjakas, koska hän on sitä luontaisesti. Yksityiskoulu ei ole ratkaisu lahjakkaiden opetukseen siinäkään mielessä, että senkin opettajakunta koostuisi mitä todennäköisimmin taviksista. Lahjakkailla aikuisilla on muuta tekemistä kuin opettaa. Koko lahjakkuushöpötys on kokoomuslaista hapatusta, jolla haetaan vauraille keskinkertaisuuksille ja joskus todistettavasti jopa idiooteille erityisoikeuksia. Hyväksi osoittautuneen peruskoulun ongelmat ratkaistaan sillä, että opettajankoulutukseen asetetaan mieskiintiöt, opettajille annetaan enemmän oikeuksia fyysiseen puuttumiseen, esiopetuksen palkkoja nostetaan ja henkisesti häiriintyneet oppilaat ohjataan tapauksesta riippuen hoitoon tai heitä varten perustettaviin erityiskouluihin.


      • Hönö mikä hönö
        Perskoululainen kirjoitti:

        Hölynpölyä. Kaksi prosenttia väestöstä on aidosti lahjakkaita, kaksi prosenttia idiootteja ja loput keskinkertaisuuksia. Mikään ei ole estänyt tähänkään saakka opettamasta yksityisillä rahoilla noita lahjakkuuksia. Niin ei ole kuitenkaan tapahtunut. Ai miksi ei? No siksi, kun varakkaiden perheiden lapset ovat keskinkertaisuuksia ja hieman keskimääräistä useammin idiootteja. Eikä taviksesta saada lahjakasta edes rahalla. Sekin on tutkittu, että lahjakkuus ei latistu peruskoulussa. Lahjakas on lahjakas, koska hän on sitä luontaisesti. Yksityiskoulu ei ole ratkaisu lahjakkaiden opetukseen siinäkään mielessä, että senkin opettajakunta koostuisi mitä todennäköisimmin taviksista. Lahjakkailla aikuisilla on muuta tekemistä kuin opettaa. Koko lahjakkuushöpötys on kokoomuslaista hapatusta, jolla haetaan vauraille keskinkertaisuuksille ja joskus todistettavasti jopa idiooteille erityisoikeuksia. Hyväksi osoittautuneen peruskoulun ongelmat ratkaistaan sillä, että opettajankoulutukseen asetetaan mieskiintiöt, opettajille annetaan enemmän oikeuksia fyysiseen puuttumiseen, esiopetuksen palkkoja nostetaan ja henkisesti häiriintyneet oppilaat ohjataan tapauksesta riippuen hoitoon tai heitä varten perustettaviin erityiskouluihin.

        Hohhoijaa.
        Kuulut todella siihen mainitsemaasi 2:een prosenttiin ja nyt en puhu siitä lahjakkaiden prosenteista.


    • Vahinko kun

      ei saanut tapettua, jotakin sukulaistasi.

    • Äidiltään mallia

      Naiset puukottavat parisuhteessakin miehiä enemmän, miehet toisiaan.

      • Tosimies.

        Nyt ei ollut kysymys parisuhteesta, ellei kysymyksessä ollut muslimin lapsimorsian?.


      • Juutalainen.
        Tosimies. kirjoitti:

        Nyt ei ollut kysymys parisuhteesta, ellei kysymyksessä ollut muslimin lapsimorsian?.

        "Tosimiehen" toilailuja ei tarvita asiallisiin viestiketjuihin.


      • Tosimies.
        Juutalainen. kirjoitti:

        "Tosimiehen" toilailuja ei tarvita asiallisiin viestiketjuihin.

        Totta, miään islamiin liittyvä ei ole asiallista.
        Pyydän anteeksi.


      • Kuka väitti?
        Tosimies. kirjoitti:

        Nyt ei ollut kysymys parisuhteesta, ellei kysymyksessä ollut muslimin lapsimorsian?.

        Mallia voi ottaa muidenkin riitojen ratkaisuun.


    • Tosissaan.

      Kaikki jotka kantaa yleisellä paikalla jotain vahingoittamisvälinettä, ovat tietoisesti tarkoituksella vahingoittamassa jotain henkilöä, oli se sitten sattumanvarainen tai ei.

    • milloin saadan ne

      aseitetut vartijat kouluihin jotta voivat ampua sitten koulutappajan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe