Harry ja Aki ovat selvästi huolissaan turun kokoomuksen vaalituloksesta!
Syykin on minulle selvinnyt sisäpiirin kautta.
Herroja kauhistuttaa se miten suuren menetyksen kokoomus koki kun Maarit Rostedt loikkasi kesken kauden vapauspuoluen riveihin.
Harry ja Aki ovat ottaneet Maaritin loikan erityisen raskaasti, koska olivat panostaneet ja uskoneet juuri Maaritin turvaavan kokoomuksen menestyksen turussa.
Itsekkin uskon, että varsinkin Harrylle, Maaritin loikka oli raskas pala, josta selviminen on varmasti ollut sietämättömän raskasta ja kuluttavaa.
Harry Nordqvist ja Aki Lehtonen hermona turussa!
30
696
Vastaukset
- Todella kamalaa
Harry Nordqvist oli aina niin iloinen ja kohtelias aidosti Maaritille, että kyllä minäkin olen tyrmistynyt Maaritin loikasta.
Aki Lehtonen ja Harry Nordqvist aidosti tukivat ja uskoivat Maaritin kykyihin ja nyt Maarit julmasti veti kiittämättömästi maton heidän altaansa loikkaamalla Mäenpää ryhmään.
Tällaista julmuutta ei soisi Akin ja Harryn kohdalle, jotka tunnetusti ovat rehtejä suoraselkäisiä politiikkoja, eikä mitään kieroilevia mielistelijöitä. - Harry on
todella suoraselkäinen politiikko, eikä varmistele ja nuoleskele toisia lainkaan.
Harry uskaltaa aina tuoda heti oman mielipiteensä esiin!
Harry, niin kuin Aki tukivat Maarittia täysillä, koska tiesivät tämän älykkääksi ja lähes korvaamattomaksi politiikoksi.
Harryn asenne ei missään vaiheessa ollut mielistelevä tai tekopyhä!!!- mitävikaaKokoomukses
On hienoa, että lähes korvaamaton jatkaa. Tapahtuiko loikkaus siksi, kun hän on älykäs?
- Sepä tässä juuri
mitävikaaKokoomukses kirjoitti:
On hienoa, että lähes korvaamaton jatkaa. Tapahtuiko loikkaus siksi, kun hän on älykäs?
huolestuttaa kun puolue on hyvä ja sen kantava voimahahmo itse lähteekin kesken kaiken vapauspuolueeseen, niin kyllä siinä varmasti kokoomus on koviin paineisiin joutunut äänestäjien edessä.
Äänestäjät helposti näkevät tämän paikkallistason toimijoiden totaallisena vikana.
Miksi älykäs ja viehättävä nainen jättäisi kokoomuksen, ellei siinä olisi jotain todellista vikaa?
Minusta selitykset eivät auta, vaan vastuunkantajien on tultava esiin ja kannettava vastuunsa.
Maarit Rostedt oli loistava esimerkki älykkäästä politiikosta, joka visioillaan olisi nostanut koko puolueen suosta ja antanut sille aivan uuden ulottuvuuden ja loistavan turvatun tulevaisuuden!
Nyt turkulaisten kokoomuslaisten pitää tyytyä siihen, että paikallistasolla näkyvyyttä saavat puolueen tunnetuimmat runk-karit!!
Aja tässä ilmapiirissä sitten uskoa äänestäjiin? - voi kamalaa
Sepä tässä juuri kirjoitti:
huolestuttaa kun puolue on hyvä ja sen kantava voimahahmo itse lähteekin kesken kaiken vapauspuolueeseen, niin kyllä siinä varmasti kokoomus on koviin paineisiin joutunut äänestäjien edessä.
Äänestäjät helposti näkevät tämän paikkallistason toimijoiden totaallisena vikana.
Miksi älykäs ja viehättävä nainen jättäisi kokoomuksen, ellei siinä olisi jotain todellista vikaa?
Minusta selitykset eivät auta, vaan vastuunkantajien on tultava esiin ja kannettava vastuunsa.
Maarit Rostedt oli loistava esimerkki älykkäästä politiikosta, joka visioillaan olisi nostanut koko puolueen suosta ja antanut sille aivan uuden ulottuvuuden ja loistavan turvatun tulevaisuuden!
Nyt turkulaisten kokoomuslaisten pitää tyytyä siihen, että paikallistasolla näkyvyyttä saavat puolueen tunnetuimmat runk-karit!!
Aja tässä ilmapiirissä sitten uskoa äänestäjiin?ei mene hyvin siellä turussakaan.
- Kaikille kokkareille
Sepä tässä juuri kirjoitti:
Aja tässä ilmapiirissä sitten uskoa äänestäjiin?"Nyt turkulaisten kokomuslaisten pitää tyytyä siihen, että paikallistasolla näkyvyyttä saavat puolueen tunnetuimmat runk-karit!!
Aja tässä ilmapiirissä sitten uskoa äänestäjiin?"
Huh huh... Ei ole helppoa tosiaankaan.
- Todella kamalaa
Harry Nordqvist oli aina niin lempeän ystävällinen Maarit Rostedtia kohtaan!
Kiittämättömyys on maailman palkka. - Mihi tää
maailma o oikke menos ku nuurkvisti harriiki jo o noi pahasti loukattu.
Eiks enää voi oikke luatta kehekää?
Harri o ainaki ain ollu simmone, et se sano SUARAA, EIKÄ MEINAA! - Harry on hiiri
ja ei uskalla pistää isoille pojille lainkaan hanttiin.
Kiltti Harry on, mutta epäilen, että oli Kanerva sitten mistä tahansa syytetty, niin jos turussa päätetään olla Iken takana niin Harry ainakin on ja ilman mitään omaa kritiikkiä.
Tällainen kuva minulla Harrysta on jäänyt ja jos olen väärässä, niin kertokaa ihmeessä! - Sanoisiko tylsä
ja mitään sanomaton politiikko ja useasti jää miettimään, onko hänellä yhtään omaa ajatusta mitä uskaltaisi julkisuudessa sanoa kysymättä ensin joltain siihen lupaa?
- Ei kai vaa Harry ja
Aki loukkaantunu Kataisen kohristuneen puukotuksen yhteyres?
Naapuri Pena sano mul et se sun palvoma Harry Nordqvist oli ollu kanss siin, mut emmä sitä ainaka niis valokuvis nähny.
Kui mul on simmonen olo, et kaik aina pitää mua jotenki vajaaälysenä, ku mä uskalla iha suaraa sanoo, et mä äänestä Harry Nordqvistia!
Kyl mä voisi Akiaki äänestää, mut se ei ol koskaa ehrol. - Kamalaa
aivan kamalaa ja kaikki siellä turussa, voi kauhia sentään!
- Harry pien ja
rohkea suoraan puhuja ei ollut paikalla kun Katainen kävi...
- Turussa Kokoomus
kannattajat ovat päättäneet yhdessä porukalla äänestää numeroa 20 eli Hans Huttusta protestiksi, koska vain Hanssin viitoittamalla tiellä politiikan uskottavuudella on jotain tulevaisuutta turussa.
- Huttunen Hans on
turun rohkein politiikko, jonka kintuille ei kaiken maailman olavit ja kokkarit kuseksi!
- Hans Huttusen tieto
ja taito peittää alleensa Harryn ja Akin koska tahansa. Edellä mainitut kokkarit ovat Huttuseen verrattuna varsinaisia pellejä.
Harryn ja Akin olisi syytä hakeutua Mäenpään porukoihin, niin päääsisivät itsensä kaltaistensa joukkoon.
Heillä on juuri Olavin tarpeisiin muodotuneet luonteet!! - Naksahti
"Harryn ja Akin olisi syytä hakeutua Mäenpään porukoihin, niin päääsisivät itsensä kaltaistensa joukkoon.
Heillä on juuri Olavin tarpeisiin muodotuneet luonteet!!"
Naksahti hyvin paikalleen yllä oleva! - Harry sai
säilytettyä varapaikkansa, eli hyvä kun ei päässyt läpi!!!!!!
- Varapaikkakin
aivan liian hyvä suoritus, täysin mauttomalle ja värittömälle mieleistelijä politiikolle!
- Tervemenoa.
Ketju kuuluu "vapaus""puolueen" palstalle.
Jethro Rostedtin äiti on kolminkertainen loikkari ja vielä heti vaalien jälkeen. Toiminta oli ala-arvoista.
Maarit Rostedt voisi kertoa saavutuksensa valtuustosta. - asdcfvs<
Onneks on Lindholmin Lasse. Suoraselkäinen kaveri
- dc,c,c,,c
Just. Siinä on kaveri jolla on sydäntä ja ymmärtää silti että talouden realiteetit on otettava huomioo. Hallitusainesta
- Ketju ei kuulu
vapauspuolueen palstalle, koska Rostedt ei ole koskaan itse asiassa edes ollut vapauspuolueen jäsen, vaikka näin jopa itse luuli!
Kokoomus halusi Rostedtin riveihinsä ja ketju kuuluu kokoomus palstalle ehdottomasti. - Turun kok
vaikuttaa kunniattomalta mielistelijöiden klubilta!
Suoraselkäisyydellä ei ole mitään merkitystä ja näin on aina ollut ja valitettavasti tulee olemaan. - eihä täsä kua hrmona
Hei
- Harry edustaa
poliittista pohjasakkaa, joka toivotti loikkarin Maarit Roistedtin kokoomukseen.
Tekopyhä mielistelijä ja ainakin minusta todella vastenmielinen politiikko!! - Tää oli hyvä!
"Harryn ja Akin olisi syytä hakeutua Mäenpään porukoihin, niin päääsisivät itsensä kaltaistensa joukkoon.
Heillä on juuri Olavin tarpeisiin muodotuneet luonteet!!" - Kokoomus on
vastenmielinen puolue jolla ei ole moraallista selkärankaa ja tämä tulee hyvin ilmi siitä, että kokoomus on aina valmis ottamaan vastaan loikkareita muista puolueista jo ennen kuin uusi valtuustokausi on alkanut, eli heti vaalien jälkeen.
Vuonna 2008 turussa Maarit Rostedt loikkasi heti valintansa jälkeen perussuomalaisista kokoomukseen ja nyt Laitilassa kaksi perussuomalaista loikkasi heti valintansa jälkeen kokoomukseen.
Harry Nordqvist ja Aki Lehtonen olivat hyvin mielissään Rostedtin loikkauksesta, eli äänestäjien pettämisestä.
Niitä politiikkoja, jotka pitävät edellä mainittua loikkaamista hyvänä, ovat yhteiskuntamme alinta pohjasakkaa ja heidän vuoksi moni ihminen ei enään äänestä lainkaa, kun ovat tulleet petetyksi ehdokkaansa taholta, mutta minusta syyllisiä ovat myös loikkarin vastaanottavat puolueet.
Minä en halua kieltää loikkaamista, mutta jos loikkaus tapahtuu heti vaalien jälkeen, ennen kuin yhtään valtuustokokousta on pidetty, niin kyse on selkeästi petoksesta, ei mistään muusta.
Muista älä koskaan äänestä tällaista loikkaria tai heidän vastaanottajiaan!!!! - En yksinkertaisesti
pidä Harrystä ja Akista.
Tulee inhon puistatus kun ko.limapöljät edes vilahtavat mielessä! - Koska Timo Laihinen
liittyy kokoomukseen, koska facesivuillaan niin paljon kehuu puoluetta ja äänesti vastuullisesti toriparkin puolesta, vaikka vaalien alla lupasi äänestäjilleen tosin.
Minusta perussuomalaisten Timo Laihinen olisi erittäin sopiva turun kokoomukseen ja malttamattomana odotan hänen siirtymistä luotettavan ja moraallisesti selkärankaisen kokoomuksen riveihin nopeasti!!!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841