LTZ-Varustetaso

Aurista vaihtamassa

Missä olisi nähtävissä LTZ-varustetason Chevrolet Cruze SW pääkaupunkiseudulla? Lähikaupasta ei löytynyt kuin karvalakkimalli.

59

1752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Artsi1976

Viikin metroautossa on melkein samoilla varusteilla oleva Launch Edition 1.4t.

• Aurista vaihtamassa

Kiitos. Olin iltapäivällä jo lähdössä katsomaan Kotkaan ei farkkua mutta menenkin sitten Metroautoon. Puolinahkapenkkejä ei Launch Editionissa ole ja muutamia varusteitakin puuttuu mutta saa kelvata.

• Artsi1976

Juu ei ole. Sadetunnistin, automaattisesti säätyvät ajovalot ja 17" vanteet puuttuvat. ;)
      Viikko sitten tilasin sieltä juurikin launch editionin.
      LTZ malleja saavat maaliskuussa

• Aurista vaihtamassa

"LTZ malleja saavat maaliskuussa"

Voi rähmä. Pari viikkoa sitten arveltiin toimitusajaksi tammikuuta. Täytyy vielä miettiä Launch Editionia uudelleen. Ei millään viitsisi tinkiä varusteista mutta maaliskuu on liian kaukana.

• Launch Editioni

Mutta Artsi1976. Onhan LTZ:ssa puolinahkapenkit vielä erona. Täytyy hieroa välirahaa mutta otan silti LTZ-version vaikka viivästyisikin.

• tenä

Mistä on tieto LTZ:n huonosta saatavuudesta? Onko joku tietty väri tai moottori vai kaikki LTZ:t.

• Artsi1976
        tenä kirjoitti:

Mistä on tieto LTZ:n huonosta saatavuudesta? Onko joku tietty väri tai moottori vai kaikki LTZ:t.

Viikin metroautossa ilmeisesti kaikki LTZ mallit tulossa vasta tuolloin

• metroautoilija

1.4T LTZ on 628€ kalliimpi kuin Launch Edition. Nämä erot on löytynyt tähän mennessä:

-Sadetunnistin
      -Automaattisesti säätyvät ajovalot
      -17" vanteet
      -Puolinahkapenkit

Lisähinta ei siis ole kohtuuton mutta ellei näitä halua niin miksipä siitä maksaa. Minä olen ne ottamassa vaikka ne eivät välttämättömiä olekaan.

• Aurista vaihtamassa

Jos 17" vanteille ja renkaille laskisi 250.- ja puolinahkapenkeille 250.- niin loppu 128.- sadetunnistimelle ja automaattivaloille on ihan ok. Minusta ihan kohtuullisesti hinnoiteltu vaikka taidan jäädä vähemmistöön valintani kanssa.

• Artsi1976
        Aurista vaihtamassa kirjoitti:

Jos 17" vanteille ja renkaille laskisi 250.- ja puolinahkapenkeille 250.- niin loppu 128.- sadetunnistimelle ja automaattivaloille on ihan ok. Minusta ihan kohtuullisesti hinnoiteltu vaikka taidan jäädä vähemmistöön valintani kanssa.

Auris kuski kävitkö koeajaa? Mitä pidit?

• Aurista vaihtamassa
        Artsi1976 kirjoitti:

Auris kuski kävitkö koeajaa? Mitä pidit?

Kävin katsomassa mutten ajanut. Olen aiemmin ajanut karvalakkimallin ja Opelin versio on muuten tuttu eli siis lähinnä 1.4T-moottori. Ostan varmasti Cruzen kunhan ehdin tarkemmin hieromaan varustejuttua ja vaihtohyvitystä. Täytyy ainakin kysellä eri liikkeestä jos joku olisi tilannut LTZ-Cruzen niin että sen saisi tammikuussa.

Aikanaan kun ajoin Opelin versiolla minua aina harmitti ne pikkusivuikkunat, jotka haittasi näkyvyyttä. Cruzessa niitä ei onneksi ole. On kyllä tosi hieno auto.

• Hyvitys?
        Aurista vaihtamassa kirjoitti:

Kävin katsomassa mutten ajanut. Olen aiemmin ajanut karvalakkimallin ja Opelin versio on muuten tuttu eli siis lähinnä 1.4T-moottori. Ostan varmasti Cruzen kunhan ehdin tarkemmin hieromaan varustejuttua ja vaihtohyvitystä. Täytyy ainakin kysellä eri liikkeestä jos joku olisi tilannut LTZ-Cruzen niin että sen saisi tammikuussa.

Aikanaan kun ajoin Opelin versiolla minua aina harmitti ne pikkusivuikkunat, jotka haittasi näkyvyyttä. Cruzessa niitä ei onneksi ole. On kyllä tosi hieno auto.

Oliko kaverit hyvitys Cruzeen samaa tasoa kuin muihin vai oletteko edes kysyneet? Minulle sanottiin, että Cruze on aika tarkkaan hinnoiteltu etenkin talvirengaskampanjan aikana.

• koponen.
        Hyvitys? kirjoitti:

Oliko kaverit hyvitys Cruzeen samaa tasoa kuin muihin vai oletteko edes kysyneet? Minulle sanottiin, että Cruze on aika tarkkaan hinnoiteltu etenkin talvirengaskampanjan aikana.

kolmeen eri merkkiin tarjoukset 800€ sisällä, yksi oli Cruze

• Artsi1976
        koponen. kirjoitti:

kolmeen eri merkkiin tarjoukset 800€ sisällä, yksi oli Cruze

En kysellyt muita merkkejä. Hyvittävät tarpeeksi omasta niin menee vaihdossa jos en saa ennen sitä myytyä.

• Artsi1976

Joo puolinahkapenkit myös. Lisäsin vaan noi auriksen vaihtajan lisäksi et kun hän laittoi jo et puolinahat.
      Riippuu tietysti liikkeestä miten ovat kerenneet tilailla tuota LTZ mallia.
      Itse mitä kyselin niin hinta olis ollut vain sen 300e kalliimpi.
      Kyllähän 17vanteet maksaa sen 500e ja penkit ehkä jopa enemmän.
      Itsekkin olisin ottanut tuon LTZ mallin mut ei pysty odottamaan tonne asti.
      Perheen lisäystä tulossa ja tarvii vaihtaa coupea vähän tilavampaan.

PS: coupe bemu ois edullisesti myynnissä vantaalla. ;)

• Cruze_SW

Kävin koeajamassa Cruze Launch Edition 1.4T SW:n. Kokonaisuutena tuntui ja näytti hyvältä, vaikka muutama pikku juttu jäi ärsyttämään.

Ensi huomio oli, että auto on yllätän iso. Sisällä on reilusti tilaa ja tavaratila on varmasti riittävä. Voisi jopa mennä taksina. Etupenkit on miellyttävän kovat ja sivutuki varsinkin selkänojassa on erinomainen. Hyvän ajoasennon löytää helposti.
      Sisustus on vähän kaksijakoinen. Yleisilme on tyylikäs. Mittaristo, MyLink-tietoviihdejärjestelmä 7" kosketusnäytöllä ja kojelauta hiilikuitu jäljitelmineen
      ovat näyttäviä, mutta mittariston yläpuolen häikäisynesto ja kojelaudan päällä olevan aukaistavan lokeron kansi kyllä pilaavat halvannäköisinä osan laadukkaasta vaikutelmasta. Samoin ovien kynnyskoteloinen sisäpuolinen musta tasainen muovi on ruman näköinen. Etupenkkien välinen konsolitila on jäännyt suunnittelijoilta puolitiehen.

Nyky autoissa näkyvyydet eteen ja varsinkin taakse on paksujen pilarien takia usein vaikea. Cruzen isot taustapeilit ja peruutuskamera kompensoi osan ongelmasta.
      Moottori vetää alakierroksillakin ihan mallikkaasti ja välillä ajossa on jopa huomattavissa voiman tuntua. Ihan hyvin yli 1400kg autolta. Ensihuomiona ajossa välittyy se, kuinka hijainen Cruze on. Myös moottoritie nopeudessa auto tuntui edelleen mukavan äänettömältä. Osasyynä on varmaan loikkari kuutosvaihde joka pitää kierrokset ja kulutuksen alhaalla.

Ohjaus on tunnokas, mutta liian kevyt. Auto onneksi kyllä kulkee suoraan ilman paimentamista - myös suuremmissa nopeuksissa. Milloikohan saadaan sähköisiä ohjaustehostajia joiden säätöä voi kuljettaja muuttaa?
      Start/Stop-toiminto toimii täysin huomaamatta. Jopa niin huomaamatta, etten aluksi edes tajunnut, että sellainen autossa oli toiminnassa. Kun auto pysähtyy niin välittömästi myös moottori sammutetaan, ja kun painat kytkintä niin moottori käynnistyy. kaikki tapahtuu todella huomaamatta. Toiminnon saa myös kytkettyä pois päältä vaihdekepin vieressä olevasta napista.

MyLink järjestemä on oma lukunsa. Iso 7" värinäyttö on vaikuttava. Toiminnot on loogisia ja helppo kosketusnäytöltä poimia. Peruutuskamera toimii luonnollisesti näytöltä, kun kytkee peruutusvaihteen.
      Navigaattoria en löytänyt mistään, mutta se onkin hoidettu erillisellä ohjelmistolla joka ladataan älypuhelimeen. Älypuhelin ja tietonäyttö yhdistetään sinihampaan kautta. Navigaattorisofta on saatavilla myöhemmin ensi vuoden alussa. Myös muuta ohjelmistoa on tulossa.

Takuu on hyvä ja Easy Driving huoltokokonaisuus paras mitä on saatavilla. Ehdottomasti rahanarvoinen houkutin.
      Talvirenkaat peltivanteilla ilmaiseksi jos vaihtaa vanteet aluiksi, niin kustantaa vajaa 300 euroa lisää. Talvirenkaat on nastalliset Bridgestonet. Renkaat jotka tulee auton alle, onkin sitten arpapeliä. Joko Hankook, Bridgestone tai Continental. Cruze SW LTZ-varustelulla on saatavissa helmikuussa, sitä ennen on tyytyminen Launch Edition malliin.

• Artsi1976

Viikko sitten oli rahoitustarjous niin sillon ei ollut tuota talvirengas settiä auton mukaan. Siitä nyt väännetään myyjän kanssa et mihin hintaan voi myydä talvirenkaat. Yleensä tähän vuodenaikaan kun autoa ostaa niin pitäisi ehdottomasti kuulua talvirenkaat.

• koponen.

Jollen väärin muista niin tarjousvaihtoehtoina oli talvirenkaat TAI rahoitus.

Muuten minulla on aika lailla samoja huomioita Cruzesta. Pienen kaupunkipyörityksen jälkeen aloin pitää ohjauksen keveydestä ja hiljaisuus oli hämmästyttävä muutaman muun merkin koeajojen jälkeen. Autossa oli ison auton tuntua siltä osin ja aika iso se onkin.

Kia Ceedissä muuten on säädettävä tehostin. Siinä on kolme vaihtoehtoa: huono, huonompi ja kaikkein huonoin. idea voisi olla hyvä jos ohjaus muuten olisi Cruzen tasoa.

• --CRUZE--

• Artsi1976
        --CRUZE-- kirjoitti:

Tarjous oli valittava joko tai. Tässä on mainos:

http://www.autoalanverkkopalvelu.fi/Julkaisujarjestelma/JulkkariData/545/Dokumentit/Myynti/Chevrolet/20121025 Chevrolet Cruze Wagon.pdf

Chevroletin omilla sivuilla lukee et kaikkiin sw cruzeihin tulis talvirenkaat. Ei joko tai :)
        Kaupastahan niitä saa suht edullisesti

• --CRUZE--

• fdhghhf
        Artsi1976 kirjoitti:

Chevroletin omilla sivuilla lukee et kaikkiin sw cruzeihin tulis talvirenkaat. Ei joko tai :)
        Kaupastahan niitä saa suht edullisesti

Näyttää tulleen tämän tarjouksen kohdalle mainita "Tarjousta ei voi yhdistää muihin kampanjaetuihin".

http://www.chevrolet.fi/autot/cruze/cruze-station-wagon/

• LTZ

>>Viikin metroautossa ilmeisesti kaikki LTZ mallit tulossa vasta tuolloin
      Ei ainakaan minun tämänhetkisen tietoni mukaan.
      Me tilasimme SW LTZ mallin noin kuukausi sitten Viikistä ja marraskuun lopulla pitäisi olla luovutus.
      Eivät ainakaan ole ilmoittaneet että toimitus viivästyisi tuosta ajankohdasta.

• tammikuu...

Tammikuuksi on meidän Cruze SW LTZ tulossa, enkä ole muuta tietoa saanut.

• Varusteista

Kun saat auton, voisitko vielä kertoa, oliko varustelu juuri se, mitä esitteessä. Huhua on kuulunut mm. polviturvatyynystä, jota ei ainakaan virallisesti ole missään mainittu. Saksan varustelistauksessa näkyy myös avaimeton käynnistys LTZ:n kohdalla, meillä ei. Muuta, mitä?

• Artsi1976

Varmaankin aiemmin tilatut tulee aiemmin. Viikko sitten jos olisin tilannut niin toimitukset olisi mennyt tuonne maaliskuulle. Ainakin myyjän mukaan.
      Tiedä sit puhuiko totta..

• LTZ

Jep, niinhän se tietysti on että aikaisemmin tilatut tulee aikaisemmin.
      Syyskuussa kun tilasimme niin värivaihtoehtoina olivat vaaleanharmaa ja musta metallihohtoisena.
      Ainoastaan noille väreille sai toimituksen marraskuuksi. Olivat tietääkseni tilanneet noita värejä jo ennakkoon.
      En epäile yhtään noita toimitusaikoja jotka olet saanut.

• Cruze_SW

Kyselin eilen vaihtotarjousta SW 1.4T LTZ-malliin. Ilmoittivat toimitusajaksi n.10 viikkoa. Eli toimitus menisi suunnilleen tammikuun alkuun. Mikähän se oikea toimituskuukausi on, kun tähän mennessä on saanut palstalta lukea kaikki mahdollisuudet tammi-, helmi- ja maaliskuu?

• Artsi1976

Mulle sanoivat 1.5viikkoa sitten maaliskuun toimitusajaksi LTZ mallille.
        Tämä oli viikin metroauto.
        Riippuu tietysti liikkeestä miten ovat saaneet varattua noita tilattua ja miten on jo valmiiksi myyty.
        Lauch Editionin toimitusaika piti olla 2viikkoa mut näyttää siltä et lähemmäksi 4viikkoa menee....
        Chevroletin sivulla mainintaa et sais talvirenkaat vanteineen mukaan, mut ei ilmeisesti saakkaan!!

• tammikuu...

Myyjä kyllä näkee koneeltaan, mitä autoja on tulossa. Ilmeisesti laivan aikataulut joustavat matkalla eli muutakin rahtia siirrellään tarpeen mukaan. Tällaista arvelua oli eräällä toisella keskustelupalstalla eli ei ole mitään faktaa.

• Cruze vai Astra

Onko kenelläkään tiedossa, onko maassa jo LTZ-varusteista Cruzea? Tai milloin sellainen maahan ja edes nähtäville saadaan?

• Chevicruuzzz

Tilasin eilen Cruze 1.4T SW LTZ muutamalla lisävarusteella höystettynä. Toimitusaika-arvio on 20.3.2013. Tarjouksessa niillä toki luki 10 vkoa, mutta todellinen on myyjän mukaan noin 5kk. Hyvää kannattaa odottaa. Upea auto, upeaan hintaan.

• Kova kysyntä

Cruzen farmareilla on kova kysyntä tällä hetkellä. Kumma kun maahantuoja ei ollut varannut LTZ-malleja valmiiksi enempää. Siinä saa kuitenkin muutamalla tonnilla paljon varustetta LT-mallin päälle.

• Cruze_SW

Tänään tiedustelin Cruze 1.4T SW LTZ saatavuutta Länsi-Autosta ja ilmoittivat, että laiva on tulossa tämän kuun alussa ja kyydissä on SW LTZ malleja.
        Väreinä löytyy

- Summit White
        - Carbon Flash Black Metallic
        - Ice Silver Metallic
        - Smokey Grey Metallic
        - Mystic Moonlight Blue Metallic

muut värit pidemmällä odotusajalla.

• tammikuu...

Yksi noista tulee toivottavasti meille! Myyjän mukaan auton voi maksaa nykyisellä alvilla, jos se on heillä joulukuun lopussa. Rekisteriin ei kannata kuitenkaan laittaa vaikka olisi mahdollistakin. Muuten vuosimalli on 2012.

• Ei mallivuosi

Auto on joka tapauksessa MY2013. Mutta myydessä se on vuosimallia 2012, jos se rekisteröidään ennen vuodenvaihdetta.

• Artsi1976

Huomenna ois cruzen luovutus.. eiku baanalle :)

• tammikuu...

Onnittelut. Tuskin malttaa odottaa, että saan oman autoni tammikuussa.

• CruisenTomppa

Tampereen (Hatanpää) Metroautossa sain tingattua sekä talvirenkaat että rahoituksen tarjoukseen. Lisäksi suositushintaa tarkistettiin alaspäin. Kyseessä siis Chevrolet Cruze 5-ov LTZ 1,4T 103kW MT6. Carbon black -värisenä toimitusaika kymmenisen viikkoa. Alvi vähän nousee (n. 200 euroa lisäkustannus), koska saa rekisteriin vasta ens vuoden puolella. Siis myyjä tarkisti koneelta, että mitä väriä tilattu muista liikkeistä Suomessa -> jo tilattuja värejä saa nopeammalla aikataululla.
      Nyt on siis ostajan markkinat selkeästi käynnissä...
      Koeajettiin tämän vuoden Cruze Station Wagon 1.4T LT -mallia uusilla lisävarusteilla. Aika jytky peli oli sekin... Koeajon jälkeen uusi omistaja haki sen pois eli aika nopsaan menee Cruzet nyt kaupaksi...

• CruzeArska

Sain itse myös helsingin liikkeestä molemmat :) Kovasti vaati vaan tinkaamista

• 10 vk

Ainakin tarjouksiin taidetaan aina laittaa 10 vk toimitusajaksi vaikkei ihan tarkkaa tietoja saatavuudesta olekaan. Saa nähdä kuka saa Suomen ensimmäisen SW LTZ:n.

• Testissä.

Ilta-Sanomissa on koeajossa 1.7D LTZ. Niitä on siis nyt maassa.

• 2.0d
      • Testissä.

Suomi-kilvet siinä kuitenkin on??

• 2,0d

Niinpä näyttää olevankin. Enpä tuota huomannutkaan. Oikeassa olet että Suomessa on ainakin yksi.

• tammikuu...

On kyllä kumma miten maassa on autoja joita hinnasto ei tunne. Olisikohan kyseessä Saksasta tai jostain muualta tuotu yksittäiskappale esittelykäyttöön?

• nappistartti
        tammikuu... kirjoitti:

On kyllä kumma miten maassa on autoja joita hinnasto ei tunne. Olisikohan kyseessä Saksasta tai jostain muualta tuotu yksittäiskappale esittelykäyttöön?

Saksan LTZ:ssa pitäisi olla nappistartti.

• Eki 72

Nostetaanpa vanhaa ketjua. Onko tietoa löytyykö mistään LTZ-farkkua tällä hetkellä? 1.4T:n hankkiminen on jo päätetty mutta varustetasoa ei vielä.

• Gruze_SW

En ole itse nähnyt LTZ -farkkua esillä, vaikka olen pääkaupunkiseudun Gruze kauppiaita käynyt tervehtimässä. Ainakin Länsiauto Olarissa on tyylikäs musta LaunchEdition malli esillä. Väri sopii kuin nenä pähän Gruzeen. Vieressä olevat Opelit näyttää jos nyt ei kivikautisilta, niin ainakin vanhahtavilta.

Itse en ainakaan mieti millä vaustuksella Gruzen hankin, sillä n. 600 euron lisäinvestoinnilla saa ainakin alla olevat varusteet: Varsinkin puolinahkapenkit on hunajata.

- Sadetunnistin
        - Automaattisesti säätyvät ajovalot
        - 17" aluvanteet
        - Puolinahkapenkit

• Eki 72
        Gruze_SW kirjoitti:

En ole itse nähnyt LTZ -farkkua esillä, vaikka olen pääkaupunkiseudun Gruze kauppiaita käynyt tervehtimässä. Ainakin Länsiauto Olarissa on tyylikäs musta LaunchEdition malli esillä. Väri sopii kuin nenä pähän Gruzeen. Vieressä olevat Opelit näyttää jos nyt ei kivikautisilta, niin ainakin vanhahtavilta.

Itse en ainakaan mieti millä vaustuksella Gruzen hankin, sillä n. 600 euron lisäinvestoinnilla saa ainakin alla olevat varusteet: Varsinkin puolinahkapenkit on hunajata.

- Sadetunnistin
        - 17" aluvanteet
        - Puolinahkapenkit

Kyllä se näin on. Otan LTZ:n ja sillä selvä.

• Cruze sedan 1.4
        Gruze_SW kirjoitti:

- Sadetunnistin
        - 17" aluvanteet
        - Puolinahkapenkit

Mielestäni puolinahat eivät ole hyvät minä haluan kokonahkaiset....

• Gruze_SW

• rasti ruutuun
        Cruze sedan 1.4 kirjoitti:

Mielestäni puolinahat eivät ole hyvät minä haluan kokonahkaiset....

Ei ole ongelma. Minä taas en kokonahkaisia huolisi ilmaiseksikaan. Puolinahat ne olla pitää.

• askeli1

minän taas menin keskusauto hallille, ja tilasin kauan odottamani, ja kaipaamani uuden volvo v40 t5, lähes KAIKILLA mahdollisilla herkuilla.

• itriirry7

Ihmiselle on aina tärkeää avautua ongelmistaan eikä pitää niitä hiljaa sisällään.

• askeli1

tarpeeni ei ollut avautua... onhan hinta luokkakin eri...

• Isolla ajava

Kokoluoka on myös eri. Pikkuautot on pikkuautoja!

• kentokent
        Isolla ajava kirjoitti:

Kokoluoka on myös eri. Pikkuautot on pikkuautoja!

V40 on pieni mutta kyllä siihen kaksi aikuista hyvin mahtuu.

• askeli1

ja mukulat taakse..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe