Mitä tarjota joulukuussa pidettävillä synttäreillä?
Millainen kakku? Mitä ohjelmaa? Oon aivan paniikissa tämän asian kanssa. Netistä yrittäny ettiä vinkkejä, muttei missään tunnu olevan. Apua!
1-vuotissynttäri-ideoita
1
84
Vastaukset
- joku
Onko tulossa vieraiksi vain mummoja pappoja jne., vai onko vieraat (suurimmaksi osaksi) jotain 1 - 2 -vuotiaita lapsia? Esim. tällaiset asiat ratkaisee sekä tarjottavia että mahd. ohjelmaa..., ja tarviiko 1-vuotisssynttäreillä olla varsinaisesti ohjelmaa? ;)
Jos vieraat ovat pääosin lapsia, niin ainakin jäätelö voisi upota hyvin pikkumassuihin - ja vieraiden iästä riippumatta voisi olla mielellään myös jotain suolavaa tarjottavaa, mutta lapset eivät välttämättä tykkää kaikesta siitä mistä "isot ihmiset " voivat tykätä - ts. onko jotain voileipiä / kinkkuhyrriä / pizzaa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971998- 901415
- 1121177
- 761057
- 1211052
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 49849
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58819- 36812
- 33713