vähän faktaa.
http://www.iltalehti.fi/terveys/2012101716213649_tr.shtml
että siitä vaan tuhoamaan oma elämä viinalla.
taas nähtiin, että se nauranräkättäjien "vapaa elämä" on pelkkä illuusio viinan orjuudessa.
täss taas juopoille
32
77
Vastaukset
- pyhille..
Älä sinä pyh! moiti iloista naurajaa. Tämänhän ilo perustuukin siihen, että tappaa akkasa ennenaikojaan ja ottaa uuden.
Siksi hän houkuttelee viinailoihinsa kaikki.
10-20 prossaa jää kiinni liemeen ja saa sitten siitä ongelman.
Ongelma käsittää sitten koko porukan, niin lapset, puolison, vanhemmat, sukulaiset jne.
Pieksetään lapset, akka, vanhemmat, sekä parhaassa tapauksessa kaverit.
Se on sitä iloista naurua, ennen muuta. Olet naurettava pelle!!! Et osaa erottaa ALKOHOLISMIA kohtuukäytöstä!!! HAHAHAHAHAHHAHAHAH!!! Kippis vaan!! :-D
T: Iloinen naurajja- kysyn..
Naurattaja oletko ostanut lapsille alkoholia, siis alle 18 v?
Tai ostatko lapsille (alle 18 v.( alkoholia, jos he pyytävät ja antavat siitä vielä ylimääräistä? kysyn.. kirjoitti:
Naurattaja oletko ostanut lapsille alkoholia, siis alle 18 v?
Tai ostatko lapsille (alle 18 v.( alkoholia, jos he pyytävät ja antavat siitä vielä ylimääräistä?>>> oletko ostanut lapsille alkoholia, siis alle 18 v?
Olen ostanut ison paketin kaljaa jollekin jätkälle, jolla ei ihan ikä riittänyt keskusrautatieaseman K-marketissa.
Olen myös ainakin kolme kertaa hakenut tupakkaa yläasteikäisille, koska he ovat sitä pyytäneet kävellessäni kadulla.
Haluan olla auttavainen lähimmäisiäni kohtaan. :-D
T: Iloinen nauraja- pyh!
iloinen_nauraja kirjoitti:
>>> oletko ostanut lapsille alkoholia, siis alle 18 v?
Olen ostanut ison paketin kaljaa jollekin jätkälle, jolla ei ihan ikä riittänyt keskusrautatieaseman K-marketissa.
Olen myös ainakin kolme kertaa hakenut tupakkaa yläasteikäisille, koska he ovat sitä pyytäneet kävellessäni kadulla.
Haluan olla auttavainen lähimmäisiäni kohtaan. :-D
T: Iloinen naurajaRikot siis Suomen lakia ja vielä enemmän Jumalan lakia. Tyypillinen jumalaton matkalla helvettiin.
pyh! kirjoitti:
Rikot siis Suomen lakia ja vielä enemmän Jumalan lakia. Tyypillinen jumalaton matkalla helvettiin.
>>> Rikot siis Suomen lakia ja vielä enemmän Jumalan lakia. Tyypillinen jumalaton matkalla helvettiin.
Lakihan on usein väärässä ja silloin sitä ei tarvitse totella!! :-D
Minä kyllä sallin miedot alkoholijuomat 14-vuotiaille ja väkevät 16-vuotiaille. Haen oikein mielelläni juotavaa nuorille jos vain he sitä minulta pyytävät. Enkä edes koskaan ota mitään hakupalkkioita, vaan se, että saan olla avuksi apua tarvitseville, riittää hyvin minulle. En halua olla turha tiukkapipo, sillä olen itsekin aloittanut alkoholinkäytön 14-vuotiaana eikä siitä ole ollut mitään haittaa minulle.
Tupakan suhteen minulla ei ole selvää kantaa, mutta en suosittele sitä kenellekään. Tupakan poltosta ei mielestäni saa suuria kiksejä, mutta siihen kuluu paljon rahaa ja se on suuri terveysriski.
T: Iloinen nauraja- nauraja on sairas.
>>> Rikot siis Suomen lakia ja vielä enemmän Jumalan lakia. Tyypillinen jumalaton matkalla helvettiin.
Minä kyllä sallin miedot alkoholijuomat 14-vuotiaille ja väkevät 16-vuotiaille. Haen oikein mielelläni juotavaa nuorille jos vain he sitä minulta pyytävät. Enkä edes koskaan ota mitään hakupalkkioita, vaan se, että saan olla avuksi apua tarvitseville, riittää hyvin minulle. En halua olla turha tiukkapipo, sillä olen itsekin aloittanut alkoholinkäytön 14-vuotiaana eikä siitä ole ollut mitään haittaa minulle.
Tupakan suhteen minulla ei ole selvää kantaa, mutta en suosittele sitä kenellekään. Tupakan poltosta ei mielestäni saa suuria kiksejä, mutta siihen kuluu paljon rahaa ja se on suuri terveysriski.
T: Iloinen naurajaJahas, että silleen. Et sitten rakasta lähimmäistäsi.
Et ole kuunnellut,kuinka moni on kertonut syyn ratkeamiseensa elämässä ja juuri sinunkaltaistesi tähden.
HÄPEÄ!
et ole ihminen. nauraja on sairas. kirjoitti:
Jahas, että silleen. Et sitten rakasta lähimmäistäsi.
Et ole kuunnellut,kuinka moni on kertonut syyn ratkeamiseensa elämässä ja juuri sinunkaltaistesi tähden.
HÄPEÄ!
et ole ihminen.>>> Jahas, että silleen. Et sitten rakasta lähimmäistäsi.
Kyllä rakastan. Juuri siksihän en halua, että nuori joutuu norkoilemaan turhaan kadulla janoissaan, vaan haen hänelle pyydettäessä alkoholipitoista juomaa. Enkä vaadi minkäänlaista palkkiota siitä. Olen rehellinen ja avulias. En esimerkiksi vie nuorten rahoja ja juokse karkuun ilman, että hakisin pyydettyä juomaa. Noita "oharintekijöitäkin" kuule on ihan oikeasti olemassa.
>>> Et ole kuunnellut,kuinka moni on kertonut syyn ratkeamiseensa elämässä ja juuri sinunkaltaistesi tähden.
Jokaisella on itsestään vastuu ja niin myös alkoholinkäytöstä. Se on ihan jokaisen oma asia haluaako juoda vai ei. Kukaan ei tule sitä juomaa kurkusta alas väkisin kaatamaan. En minä ole aktiivisesti kadunkulmassa KAUPPAAMASSA alkoholia, koeta jo tajuta se! Olen vain vapaamielinen avulias kansalainen.
>>> HÄPEÄ!
Miksi häpeäisin vilpitöntä haluani auttaa nuortia? Apuni on pyyteetöntä eikä vaadi mitään palkkiota. Toivon vain, että nuori käyttää alkoholinsa vastuullisesti.
>>> et ole ihminen.
Olenpas. Ja sinä olet KIROTTU HERJAAJA!!! :-D
T: Iloinen naurajaAi että 14-vuotiaana? No ilmankos aivoistasi ei ole paljoa enää jäljellä.
Ai että lakia saa rikkoa vapaasti, kun siltä tuntuu. Pitäisiköhän tehdä rikosilmoitus. Se on vain pari napinpainallusta ... - pyh!
>>> Jahas, että silleen. Et sitten rakasta lähimmäistäsi.
Kyllä rakastan. Juuri siksihän en halua, että nuori joutuu norkoilemaan turhaan kadulla janoissaan, vaan haen hänelle pyydettäessä alkoholipitoista juomaa. Enkä vaadi minkäänlaista palkkiota siitä. Olen rehellinen ja avulias. En esimerkiksi vie nuorten rahoja ja juokse karkuun ilman, että hakisin pyydettyä juomaa. Noita "oharintekijöitäkin" kuule on ihan oikeasti olemassa.
>>> Et ole kuunnellut,kuinka moni on kertonut syyn ratkeamiseensa elämässä ja juuri sinunkaltaistesi tähden.
Jokaisella on itsestään vastuu ja niin myös alkoholinkäytöstä. Se on ihan jokaisen oma asia haluaako juoda vai ei. Kukaan ei tule sitä juomaa kurkusta alas väkisin kaatamaan. En minä ole aktiivisesti kadunkulmassa KAUPPAAMASSA alkoholia, koeta jo tajuta se! Olen vain vapaamielinen avulias kansalainen.
>>> HÄPEÄ!
Miksi häpeäisin vilpitöntä haluani auttaa nuortia? Apuni on pyyteetöntä eikä vaadi mitään palkkiota. Toivon vain, että nuori käyttää alkoholinsa vastuullisesti.
>>> et ole ihminen.
T: Iloinen naurajaSinä olet rikollinen.
- vastine..
>>> Jahas, että silleen. Et sitten rakasta lähimmäistäsi.
>>> HÄPEÄ!
>>> et ole ihminen.
T: Iloinen naurajanauraja, olet rikollinen, rikot lakia ja sälytät syyn rikoksesi kohteelle.
Lapsilta ja nuorilta otin virkani puolesta viinat pois, sinunlaiset saatoin ottaa kiinni ja tehtiin pidätys. Huumekavereitten kanssa oli hieman enemmän ongelmaa, kun järkeä ei puhe tavoittanut. Heitin takia kävin käräjillä hakemassa tuomiota ja saivat tuomion poliisivaltuuden omaavan viranomaisen vastustamisesta käräjätuomarin tuomiona. Viranomaisen tehtävä on valvoa kansalaisen oikeutta elää turvallista ja turvattua elämää, jonka rajaa laki. *Sinä rikot tämä lain päämääriä ja siksi nimitin sinua rikolliseksi.
Elämänasenne ja suusi tunnustus kertoo mielesi vinoutumisesta kaikkeen ja jopa uskonrauhan rikkominen on laitonta silloin, kun sen tarkoitus on esittää tavallasi. vastine.. kirjoitti:
nauraja, olet rikollinen, rikot lakia ja sälytät syyn rikoksesi kohteelle.
Lapsilta ja nuorilta otin virkani puolesta viinat pois, sinunlaiset saatoin ottaa kiinni ja tehtiin pidätys. Huumekavereitten kanssa oli hieman enemmän ongelmaa, kun järkeä ei puhe tavoittanut. Heitin takia kävin käräjillä hakemassa tuomiota ja saivat tuomion poliisivaltuuden omaavan viranomaisen vastustamisesta käräjätuomarin tuomiona. Viranomaisen tehtävä on valvoa kansalaisen oikeutta elää turvallista ja turvattua elämää, jonka rajaa laki. *Sinä rikot tämä lain päämääriä ja siksi nimitin sinua rikolliseksi.
Elämänasenne ja suusi tunnustus kertoo mielesi vinoutumisesta kaikkeen ja jopa uskonrauhan rikkominen on laitonta silloin, kun sen tarkoitus on esittää tavallasi.>>> Lapsilta ja nuorilta otin virkani puolesta viinat pois
Olet erittäin tiukkapipoinen niuhottava vanha ukko. Minä sallin nuorten pitävän hauskaa kunhan he tekevät sen kohtuudella ja osaavat käyttäytyä.
Häiriökäyttäytymiseen polisiin tulee toki puuttua, mutta nuorten viinoja on ihan turha lähteä maahan kaatamaan!
T: Iloinen naurajapyh! kirjoitti:
Ai että 14-vuotiaana? No ilmankos aivoistasi ei ole paljoa enää jäljellä.
Ai että lakia saa rikkoa vapaasti, kun siltä tuntuu. Pitäisiköhän tehdä rikosilmoitus. Se on vain pari napinpainallusta ...>>> Ai että 14-vuotiaana? No ilmankos aivoistasi ei ole paljoa enää jäljellä.
Kohtuullinen viinankäyttö ei mitään haittaa!!! Olet herjaaja!!!
>>> Ai että lakia saa rikkoa vapaasti, kun siltä tuntuu.
Ei saa, vaan pitää aina erikseen arvioida onko joku tietty laki järkevä vai ei.
T: Iloinen naurajapyh! kirjoitti:
Sinä olet rikollinen.
Poista heti vanne pääsi ympäriltä! Se selvästi kiristää ja pahasti!!! :-D HAHAHAHAH!
>>> Lapsilta ja nuorilta otin virkani puolesta viinat pois
Olet erittäin tiukkapipoinen niuhottava vanha ukko. Minä sallin nuorten pitävän hauskaa kunhan he tekevät sen kohtuudella ja osaavat käyttäytyä.
Häiriökäyttäytymiseen polisiin tulee toki puuttua, mutta nuorten viinoja on ihan turha lähteä maahan kaatamaan!
T: Iloinen naurajaOlet sairas häirikkö.
- pyh!
>>> Ai että 14-vuotiaana? No ilmankos aivoistasi ei ole paljoa enää jäljellä.
Kohtuullinen viinankäyttö ei mitään haittaa!!! Olet herjaaja!!!
>>> Ai että lakia saa rikkoa vapaasti, kun siltä tuntuu.
Ei saa, vaan pitää aina erikseen arvioida onko joku tietty laki järkevä vai ei.
T: Iloinen naurajaJa kuitenkin olet tarkoituksellisesti rikkonut Suomen lakia ja tuossakin väität, että lakia saa rikkoa ... olet siis rikollinen.
pyh! kirjoitti:
Ja kuitenkin olet tarkoituksellisesti rikkonut Suomen lakia ja tuossakin väität, että lakia saa rikkoa ... olet siis rikollinen.
>>> Ja kuitenkin olet tarkoituksellisesti rikkonut Suomen lakia ja tuossakin väität, että lakia saa rikkoa ... olet siis rikollinen.
Jos laki on epäeettinen, sitä TULEEKIN rikkoa! :-D
>>> Ja kuitenkin olet tarkoituksellisesti rikkonut Suomen lakia ja tuossakin väität, että lakia saa rikkoa ... olet siis rikollinen.
Jos laki on epäeettinen, sitä TULEEKIN rikkoa! :-D
T: Iloinen naurajaNiinpä omien sanojesi perusteella olet rikollinen.
pyh! kirjoitti:
Niinpä omien sanojesi perusteella olet rikollinen.
>>> Niinpä omien sanojesi perusteella olet rikollinen.
Tuo on turhaa hiuksien halkomista ja niuhotusta. En pidä itseäni oikeana rikollisena. En esimerkiksi kouluttaudu SURMAAMAAN kuten adventistit tekevät armeijassa.
T: Iloinen nauraja- Pyh!
>>> Niinpä omien sanojesi perusteella olet rikollinen.
Tuo on turhaa hiuksien halkomista ja niuhotusta. En pidä itseäni oikeana rikollisena. En esimerkiksi kouluttaudu SURMAAMAAN kuten adventistit tekevät armeijassa.
T: Iloinen naurajaMielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä. Lain edessä olet rikollinen.
Pyh! kirjoitti:
Mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä. Lain edessä olet rikollinen.
>>> Lain edessä olet rikollinen.
Sinä se jaksat meuhkata nuorten muutamista virvokkeista kuin mikäkin syyttäjä. Olisikohan sinun parasta yrittää päästä eroon "syyttäjähengestä", joka sinua tuntuu riivaavan?
Äläkä hauku jaloviinaa "saatanalliseksi litkuksi", sillä sitä ei suinkaan ole. Se on nimensä mukaisesti JALOA viinaa ja sinunkin pitäisi alkaa juomaan sitä. Se avaisi mieltäsi parempaan suuntaan!! HAHAHAHAH! :-D
T: Iloinen nauraja
- jaa...
Onkos naurattajan lapset sossun huostassa?
Minulla ei ole lapsia eikä tule, mutta tietenkin autan janoisia nuoria jos he tarvitsevat apua. En näe syytä olla ahdasmielinen näissä alkoholiasioissa. Kerranhan sitä vaan nuoria ollaan, joten ottakoot kuppia vaan. HHAHAHAHAHAHAHH! :-D
- Viinipuun anti
Kyseessä oli siis ALKOHOLISMI. Alkoholismi tappaa varmuudella ennen aikojaan.
Nimimerkillä "Pyh!" on ilmeisesti ongelma alkoholin kanssa ja silloin hänen onkin parempi pidättäytyä alkoholipitoisista juomista tyystin.
Alkoholin nauttiminen kohtuudella esim. 2 viinilasia päivässä taasen pidentää elämää ja siitä on useita kiistattomia todisteita ja tutkimuksia.
Viina on viisasten juoma, ja joka on tyhmä älköön juoko.
Tämä koskee myös adventisteja.- pyh!
Älä nyt viitsi hölmöillä. En koske viinaan vaikka maksettais.
pyh! kirjoitti:
Älä nyt viitsi hölmöillä. En koske viinaan vaikka maksettais.
>>> Älä nyt viitsi hölmöillä. En koske viinaan vaikka maksettais.
Suosittelisin JUURI SINULLE 0,7 litran yhden tähden jaloviinapullollista. Sen sinä todella tarvitset, jotta mielesi vähän avautuisi! :-D
>>> Älä nyt viitsi hölmöillä. En koske viinaan vaikka maksettais.
Suosittelisin JUURI SINULLE 0,7 litran yhden tähden jaloviinapullollista. Sen sinä todella tarvitset, jotta mielesi vähän avautuisi! :-D
T: Iloinen naurajaEi kiitos. Minä en noihin saatanallisiin litkuihin koske. Aivosi ovat jo tuhoutuneet ja olet siten varoittava esimerkki kaikille viinan kiroista.
pyh! kirjoitti:
Ei kiitos. Minä en noihin saatanallisiin litkuihin koske. Aivosi ovat jo tuhoutuneet ja olet siten varoittava esimerkki kaikille viinan kiroista.
>>> Ei kiitos. Minä en noihin saatanallisiin litkuihin koske.
Mutta arvoisa "pyh!", se auttaisi mahdollisesti aivo-orjuuteesi. Voisit alkaa vapautumisen viinan avulla! :-D HAHAHAHAHAHAHAH!!
>>> Aivosi ovat jo tuhoutuneet ja olet siten varoittava esimerkki kaikille viinan kiroista.
Sinä se vaan jaksat herjata!!! :-D HAHAHAHAHAAA!
- Lisää viinaa!
Kaanaan häät olisivat menneet kiville, ellei tarinan Jesse olisi muuttanut Genetsaretin vettä viiniksi.
Häävieraat olivat tulleet iloa pitämään ja ilo ilman kunnollista alkoholipitoista juomaa on vain teeskentelyä.
Liekö siksi juuri advareidenkin iloton elämä vain kunnon viinan puutosta?- Pyh!
Puhut potaskaa. Lähi-idässä ei iloita viinan avulla. Se on vain pervojen suomalaisten tapa.
- Epäilen Pyh!:ä
Kaikissa välimeren maissa on kautta aikain iloittu ja nykyäänkin iloitaan viinin ja alkoholipitoisten juomien voimalla.
Joten Pyh! on vain platoninen valheiden levittäjä, enkä usko hänen olevan edes uskovainen, vaikka on ehkä nimiadventisti. Jos hän on adventisti, niin silloin hän on tyypillinen totuutta vääristelevä adventisti. ## täss taas juopoille pyh! 17.10.2012 12:20 vähän faktaa. ##
SIINÄ oli pyh-faktaa juopoille, mutta tässäpä faktaa JUOPOISTA ja juoppojen ystävästä :
Joh.2:
10 ja sanoi hänelle: "Jokainen panee ensin esille hyvän viinin ja sitten, kun juopuvat, huonomman. Sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."
11 Tämän ensimmäisen tunnustekonsa Jeesus teki Galilean Kaanassa ja ilmoitti kirkkautensa; ja hänen opetuslapsensa uskoivat häneen.
Uskoivat kun parempaa viiniä saivat maistaa! Olisiko suomalaistenkin aika saada niin hyvää viiniä, että alkavat uskoa Herraan? Kristus osaa tehdä itselleen ystäviä väärällä mammonalla ja se tietysti loppuu aikanaan, mutta usko pysyy!
Älkäämme kuitenkaan aivan kaikki alkako parhaan viinin avulla evankelioida: löytyy muitekin ihme-aineksia.
Luuk. 16:9
Ja minä sanon teille: tehkää itsellenne ystäviä väärällä mammonalla,
että he, kun se loppuu, ottaisivat teidät iäisiin majoihin.
Mikä valtava vihje Jeesukselta - kun autat vähempiosaisia heidän maanpäällisen vaelluksensa ponnistuksissa, he ovat rukoilemassa puolestasi, kutsumassa sinua Taivaskotiin! Tässä vilahtaa auttamistyöstä esimerkkinä mielessäni mm. äiti Teresa.
Antti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681