Pyydän! Rukoilkaa puolestani! Tahtooko Jumala sanoa minulle jotain? Voisitteko kertoa sen minulle täällä! Uskon elämäni on erittäin kuivaa ja kaipaan, suorastaan huudan, että Jumala puhuttelisi minua jotenkin. Kiitos jos vaivaudut! Jumala suuresti siunatkoon sinua!
Profeetat huomio!
5
54
Vastaukset
- Arja
Hei sisareni tai veljeni Herrassa,
luulen, että Jumala haluaa sinulle samaa kuin kaikille jotka ovat samassa tilanteessa kuin olet: "Etsikää Minun kasvojani kaikesta sydämestänne" ja kun lähestyt Herraa Hän lähestyy sinua. Kun itse olin vastaavassa tilanteessa, minua kosketti Raamatusta lause: ette ole vielä tehneet verille saakka vastarintaa syntiä vastaan. Ajattelin, että Jumala haluaa nähdä, että haluan tosissani lähestyä Häntä.
Herra ohjatkoon sinut virvoittavien vetten ääreen. Nyt nukkumaan.... - 1Saara
En ole profeetta, mutta suosittelen aloittamaan saarnojen kuuntelun netistä! Vaikka Kalevi Lehtisen tai Teuvo Kopran saarnoja! Lue raamattua, Jumala puhuu sanansa kautta!
http://www.saarna.net/haku.php?hakulauseke=kalevi lehtinen
saarna.net löytyy paljon muitakin saarnoja. Ei kannata juosta ihmisten perässä hakemassa "sanaa Jumalalta", se osoittaa vain laiskuutesi ruokkia hengellistä minääsi ja samalla voit tulla eksytetyksi, jos et juurruta itseäsi sanaan!- NuoriIhmettelijä
Ongelmani on nimenomaan se että saarnoja juuri kyseiseltä linkitetyltä sivustolta olen kuunnellut, rukoilen, luen sanaa. Mutta pitkä taivallus hiekkaerämaassa pakottaa mut etsimään Jumalaa myös muiden seurakuntalaisten kautta. Ajattelin että ehkä Jumalan seurakuntakin voisi auttaa mua tässä tämänkin nettisivun kautta. Kiitos kaikille vastanneille!
- =====
NuoriIhmettelijä kirjoitti:
Ongelmani on nimenomaan se että saarnoja juuri kyseiseltä linkitetyltä sivustolta olen kuunnellut, rukoilen, luen sanaa. Mutta pitkä taivallus hiekkaerämaassa pakottaa mut etsimään Jumalaa myös muiden seurakuntalaisten kautta. Ajattelin että ehkä Jumalan seurakuntakin voisi auttaa mua tässä tämänkin nettisivun kautta. Kiitos kaikille vastanneille!
Nuori-ihmettelijä. Älä eksy väärien henkien ja profetioiden huumekoukkuun.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10991112
Tässä on Herran sana sinulle.
"Hän virvoittaa väsyneen ja antaa heikolle voimaa. Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat, mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy." Jes.40:29-31.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805549
- 1263897
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423695- 663414
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262858Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72379- 252151
- 2022065
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91658