Hyvä lapua.

kauhavallekko

Eikö olekin mahtavaa kun firmat vaihtaa kaupunkia:D
Olen kuullut että lapualta olisi useampikin kioski vaihtamassa paikkaa kun kaupunki ei saa asioota järjestettyä.
On se hienoa kun naapuri kunnat saa tiloja ja tonttimaata hommattua tarjolle mutta ei tämä lapuan virkeä.

16

2246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkkailija

Olet kuullut......Nesteelläkö???

• 181012

varmaan hevosmiesten tietotoimistossa taa joutilaat äijät keksii omia juttujaan---on se merkillinen menomesta

• vekkuli

ja niin luotettava heh.heh. heh.

• fanii

• ikl-Lapua

ööööööööööööööööööö,,eikös tuos ohjelman esittelytekstissä kerrota että laulaja edustaa kauhavaa ,,,ei Lapuaa siis ei lapualainen.

• tiiiiiiiste

syntyjään lapuan tiistenjoelta jos et satu tietämään

• 9+12

Ei olla lähärös mihinkään t. Yrittäjä

• Tervemenoa:DDD

Älkää heti lytäkkö..oon kuullut samaa laurila,piristeel ja toinen varaosa myyjä ovat kyllästyneet lapuan touhuun kun ei ole tarjolla tilavampia paikkoja:D
      Että se siitä piri muuttaa kauhavalle meinasi eräs heidän työn tekiänsä koska kauhavan kaupunki oikeasti pitää asioita tärkeys järjestykses elikkä perus asiat ensin työpaikat koulut yms ja sitten vasta vapaaaika harrasteet yms.
      johan sen lillbackan jorma aikoonaan totes että hän ei tuu lapualle mitään rakentamaan kun kyseli tontti maata ja tuumattiin että ei täs mitään tonttia kerkiä kattella kun on urheilu-juttuja tulos.

• ikrtibc

Laurila nyt joutaa jo lähtiäkki. Yrittäjähenki on siitä puljusta kaukana. Kouluttamatoonta väkiä ja niin kovan miäheltä.

• jkl56

Joo eihän Lapua saa tiloja ja tontteja hommattua??? Nostakaa perseenne penkistä ja käykää Honkimäellä. Halleja nousee vieri viereen. Näyttää tulevan isojakin. Kyllä Lapualla on yrittämiseen vielä kova usko ja hyvä niin. Kannattaa ajella siellä muitakin teitä kuin vaan jäteasemalle ja takaisin.Ei kannata kaikkea mitä kuulee uskoa tosi asiana. Lapualla puhutaan niin paljon paskaa ja joku vielä uskoo sen.

• häpeää

Parin lapualaisen firman kans kauppaa käyty. Ennen ositteena lapua, nyt PL. Samassa paikassa toimivat, eivät ilkeä sanoa toimivansa lapualla? Mikä lie hävettää?

• Märsy

Yrittäminen on tänä päivänä niin vaikiaa!

• Hehheeeee

Tarteeko sitä ny miljoonia tulla
      kivaa puuhastelua se on.

• Kauhavainen

Eikös se Finnpowerkin harkitte pois lähtöä Kauhavalta - en kyllä ihmettele yhtään, kuoleva kylähän se onkin!

• Muhametti

Jäis isot tyhjät tilat Finnpowerilta, ois hyvä tilat matujen palautuskeskukselle..

• älärakennatänne

Kato kun ei oo viälä keriitty teherä päätöksiä, kun ollahan kohta 20 vuatta hiarottu ja takuttu, mihinkä pitääs rakentaa mitäkin. Välillä siihen yhtehen paikkahan on meinattu kauppaa, välillä koulua, ja välillä taas teollisuusaluetta. Vähän väliä pidetään lottoarvonta näistä paikoosta, ja suunnitelmat menöö aina uusiksi. Ja valituskiarrokset vieälä päälle. Välillä menöö jo valittajillakin sekaasin, puhuttiinko koulusta vai kaupasta, vai terveyskeskuksesta. Kato kun nää palikat vaihtaa aina paikkaansa, menööhän siinä vähemmästäkin sekaasin. Ja tällä hetkellä kukaan ei enää tiärä ja muista, mihinkä pitääs tulla mitäkin. Sen takia täälä kato ei oikeen kukaan uskalla luvata yhtään mitään, kun ei voi tiätää mitä tuli luvatuksi. Paree rakentaa ja sijoottaa suasista sellaasehen paikkakuntahan, joka osaa viisata mihinä on teollisuusalue, ja mihinä kauppa-alue. Eikä Lapuan tyyliin, että suattaapi se olla tuassa, ja suattaapi se olla toisaallakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2126
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1207
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      986
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe