S-market Parkano

erehtynyt ostaja

Tuli asiaa postiin. Poikkesin samalla S-markettiin ja ostin Jyväshyvän Paussi-keksejä. Tämä tapahtui 16.10. Kun sitten kahvipöydässä avasin keksipaketin ja maistelin, ihmettelin keksien kovuutta ja vanhaa makua. Katsoin vasta tässä vaiheessa parasta ennen -päiväystä. Se oli 27.11.2011. Aivan niin, toistan: 27.11.2011.
Kaupassa ei siis koko viime vuoden aikana ole tarkastettu myytävien tuotteiden päiväyksiä! Tässä johtopäätökseni: En enää ikimaailmassa astu jalallani Parkanon S-markettiin. Kunpa vielä jollakin keinolla saisin S-tilini tyhjätyksi.
Olkoon tämä varoituksena kaikille S-marketin asiakkaille.

25

3703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx vaan

      Jestas. Onnesta tuossa naapuripitäjän saman ryhmän liikkeessä poiketessani tuollaista ei ole havaittavissa. Joka päivä ilmaantuu lähellä päivien loppua olevat tuotteet -30% tarjoukseen.

      Tuosta muuten kannattaa huomauttaa marketin pitäjälle ja kysäistä jotain hyvitystä aiheutuneesta mielipahasta.

    • 00799888

      S-marketin laatu on laskenut kuin lehmän häntä.

      Paitsi hinnat ovat nousseet nopeammin kuin muualla. Onhan se hyvä
      nostella, kun ALV nousee vuoden vaihteessa. Saa vielä enmmän hin-
      taa tuotteille. Näin toimii osuuskuntaväki nykyään.

    • "valivalivali"

      Jokaisesta kaupasta löytyy vanhoja tuotteita,koska ihmiset niitä siellä laittavat hyllyyn ja hyllystä pois,erehdyksiä sattuu.S-tilin saa tyhjäksi kun vaan nostaa.Turha täällä huudella jos ei ole tuotetta palauttanut kauppaan.S-Marketin hinnat eivät ole yhtään enempää muihin kauppoihin verrattaessa nousseet.S-Market ei ole kallein kauppa Parkanossa muttei halvinkaan.Ite aion käydä tästä eteenpäinkin,vaikka löytäisinkin vanhan tuotteen ja luen kyllä päivämäärät ostaessani tuotteet.Ihme touhua tällä palstalla tuo myyjien ja kauppojen moittiminen,ottakaa yhteys suoraan kauppaan näissä asioissa.

      • ÖÖÖÖÄÄÄÄEEEE

        Seuraappas nyt hieman tarkemmin niitä hintoja, niin varmasti on ensimmäisenä
        noussut hinnat

        Sinä voit käydä, mutta minä en.

        Se on kaupan tappio, ei sinun.


      • erehtynyt oswtaja

        Jopas olikin typerä vastaus kirjoitustaidottomalta "valivalivalilta". Etkö tiedä, että pisteen ja pilkun jälkeen tulee aina välilyönti? Selvästi kirjoitin, että "olkoon tämä varoituksena muille asiakkaille". Osasin toki itse toimia: S-marketin sivuilta löytyi onneksi palauteosasto, jossa viestin saattoi ohjata Parkanon myymälään. Jo aamulla klo 8.58 oli nimulle tullut vastaussähköposti myymälänhoitaja Simoselta, jossa hän kovin kiitteli palautteestani. Hän lupasi hyvittää ostokseni ja oli vielä jättänyt minulle arvokkaan yllätyslahjan kassalle. Asia sai näin onnellisen lopun. Tietysti aina kannattaa ottaa yhteys myymälään tällaisessa tapauksessa. En kuitenkaan aio enää asioida siellä. S-tilin lopettaminen ei vain valitettavasti enää onnistu täällä, vaikka sen avaaminen aikoinaan onnistuikin. Pitää mennä joko Ylöjärvelle tai Kankaanpäähän, jotta saan tililtäni rahat pois.


      • "valivalivali"
        erehtynyt oswtaja kirjoitti:

        Jopas olikin typerä vastaus kirjoitustaidottomalta "valivalivalilta". Etkö tiedä, että pisteen ja pilkun jälkeen tulee aina välilyönti? Selvästi kirjoitin, että "olkoon tämä varoituksena muille asiakkaille". Osasin toki itse toimia: S-marketin sivuilta löytyi onneksi palauteosasto, jossa viestin saattoi ohjata Parkanon myymälään. Jo aamulla klo 8.58 oli nimulle tullut vastaussähköposti myymälänhoitaja Simoselta, jossa hän kovin kiitteli palautteestani. Hän lupasi hyvittää ostokseni ja oli vielä jättänyt minulle arvokkaan yllätyslahjan kassalle. Asia sai näin onnellisen lopun. Tietysti aina kannattaa ottaa yhteys myymälään tällaisessa tapauksessa. En kuitenkaan aio enää asioida siellä. S-tilin lopettaminen ei vain valitettavasti enää onnistu täällä, vaikka sen avaaminen aikoinaan onnistuikin. Pitää mennä joko Ylöjärvelle tai Kankaanpäähän, jotta saan tililtäni rahat pois.

        Aika typerää on sinultakin kuvitella, että et löydä myös muista kaupoista vanhentuneita tuotteita. Sitä en vaan ymmärtänyt, että mitä minun kirjoitustaito tähän asiaan littyy. Kuvastaa aika paljon tyypistä joka tänne näitä moitekirjoituksia yhden keksipaketin takia kirjoittelee. Varoituksen sana kaikille, älkää käykö missään kaupassa, koska vanha tuote löytyy takuuvarmasti. Toivottavasti sait selvää, kun on "välilyönnit" kohdillaan.


      • tiesitkö
        erehtynyt oswtaja kirjoitti:

        Jopas olikin typerä vastaus kirjoitustaidottomalta "valivalivalilta". Etkö tiedä, että pisteen ja pilkun jälkeen tulee aina välilyönti? Selvästi kirjoitin, että "olkoon tämä varoituksena muille asiakkaille". Osasin toki itse toimia: S-marketin sivuilta löytyi onneksi palauteosasto, jossa viestin saattoi ohjata Parkanon myymälään. Jo aamulla klo 8.58 oli nimulle tullut vastaussähköposti myymälänhoitaja Simoselta, jossa hän kovin kiitteli palautteestani. Hän lupasi hyvittää ostokseni ja oli vielä jättänyt minulle arvokkaan yllätyslahjan kassalle. Asia sai näin onnellisen lopun. Tietysti aina kannattaa ottaa yhteys myymälään tällaisessa tapauksessa. En kuitenkaan aio enää asioida siellä. S-tilin lopettaminen ei vain valitettavasti enää onnistu täällä, vaikka sen avaaminen aikoinaan onnistuikin. Pitää mennä joko Ylöjärvelle tai Kankaanpäähän, jotta saan tililtäni rahat pois.

        S-tili on normaali pankkikortti nykyään, joten saat sillä kortillasi maksettua missä vaan kaupassa tilisi kuiviin.


      • Anonyymi
        ÖÖÖÖÄÄÄÄEEEE kirjoitti:

        Seuraappas nyt hieman tarkemmin niitä hintoja, niin varmasti on ensimmäisenä
        noussut hinnat

        Sinä voit käydä, mutta minä en.

        Se on kaupan tappio, ei sinun.

        Luuletko että jos sinä et kanna sun roposia s markettiin sen takia kun oli joku vanha tuote jäänyt. Että heidän myynnissä se näkyy 🤣🤣🤣🤦‍♀️ Ei todellakaan ole s market kallein kauppa Parkanossa jos vertaa K pekkaa ja s markettia on k pekassa kalliimpia perus tuotteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että jos sinä et kanna sun roposia s markettiin sen takia kun oli joku vanha tuote jäänyt. Että heidän myynnissä se näkyy 🤣🤣🤣🤦‍♀️ Ei todellakaan ole s market kallein kauppa Parkanossa jos vertaa K pekkaa ja s markettia on k pekassa kalliimpia perus tuotteita

        Onneksi olkoon! Osuit kymmenen vuotta vanhaan kirjoitusketjuun!


    • MilkFreak

      Siä on kuulemma maitoki viimmevuotista.. Tuloo viä ripuli jos menöö juomahan.

      • vasikan suusta viety

        Elä vuan juo sitä maithoo, se on vasikan ruokhoo se!


    • Myyjätär

      Meiän myymäläs päiväykset tarkistetaan ihan säännöllisesti, joistakin tuotteista ihan joka päivä, joistakin harvemmin. Em. tarkoitan esim. just keksejä joissa on pitkä päiväys eikä niitä sen vuoksi tarvi ihan joka päivä tai viikkokaan tarkistaa. Me myyjät ollaan vaan ihmisiä ja meillekin sattuu joskus erehdyksiä. Elikkäs näköjään juuri se keksipaketti on huomaamatta jäänyt tarkistamatta. Harmi että sinun kahvihetkesi meni pilalle, mut koitahan nousta sieltä suosta ja hyvää loppuvuotta sinulle =)

    • Minä vain

      Eipä ole omalle kohdalle sattunut koskaan vanhoja tuotteita S-Marketista. Toisin kuin eräästä toisesta kaupasta toisella puolella kylää. Kyllä otti päähän kun osti hunajasiipiä ja huomasi vasta kotona että menneet vanhaksi 2 päivää sitten. Nykyään tuleekin varsinkin helposti pilautuvien tuotteiden kohdalla tarkastettua päivämäärä jo siinä vaiheessa kun kärryyn tavaroita ottaa :)
      Niin ja mainittakoon että S-Marketissa ehdottomasti paras asiakaspalvelu Parkanossa!

    • päivittäis asioita

      Tervehdys. Käyn Parkanon S-Marketissa pari kertaa viikossa ja yhden kerran olen saanut sieltä päivämäärältään vanhentunutta tavaraa. Sen he vaihtoivat uuteen kuittia vastaan, muuten koen, että S-Marketissa on hyvä palvelu.

      30-vuoden aikana vastaani on tullut itseasiassa kaikissa Parkanon ruokatavarakaupoissa joitakin vanhentuneita tuotteita. Kerran ostin sianlihaa, joka kotona avatessani pakettia haisi todella kammottavalle, ei muuta kuin paketti kiinni ja takaisin kauppaan, joten sain saman määrän hyvää sianlihaa takaisin.

      Kaupoissa on ihmisiä vain ja onneksi niin, ettei ropotit ole vielä vallanneet Suomenmaata kauppoja, ihmisen palvelu on aina moninkertaisesti mielestäni parempaa. Kaikille työntekijöille Parkanossa vaan hyvää syksyn jatkoa ja kiitos hyvästä palvelusta.

    • +++775551§

      Eihän tarkoitus ollut moittia muuten kuin sen vuoksi, että miksi Parkanon
      S-marketin taso on laskenut.

      Silloin kun avattiin ja muutama vuosi siitä, ei parempaa kauppaa ollut
      nähty. Mikä on syynä, ettei ole enää sellainen...

    • No tuota

      Kyllä sitä pitäis asiakkaankin vähän tutkailla niitä päiväyksiä siellä kaupassa. Näin mä teen (oikeastaan se on mukavaa ja siitä on tullut jo tapa, mutta vain silloin kun ei ole kiire mihinkään) kerrankin oli iso laatikollinen tortilloja jotka jo reilusti vanhoja, ei muuta kuin ilmoitin kassalla ja se sitten soitti jollekin työntekijälle että haeppas pois ne sieltä hyllystä.

      Kyseessä oli kyllä tokmanni, siellä nyt useammin on mitä sattuu ne päiväykset, hinnat ei monestikaan pidä paikkaansa yms. mutta enpä mä ole siitä koskaan hermostunut, ihmisiähän ne on vain sielläkin ja erehdyksiä sattuu..

    • ExS-MarketinAsiakas

      Miks sitten on saanut välillä huomauttaa esim homehtuneista viinirypäle pakkauksista joita on tarjolla hedelmähyllyllä? Eikä ole ensimmäinen kerta. Onkos se hygieniapassi kunnossa? Toisessta paikassa oli käynyttä kermaa jossa oli päiväyksiä jäljellä. Ei taidata osata laittaa rahtia sillon paikalleen kun se on tullut. Varsinkin maitotuotteet sun muut mitkä pitää laittaa HETI kylmään kun ne tulee ja tarkisaa lämpötilat.

    • <><>

      Voi.VOi ketju on pitkä ei tiedä missä on päässyt lämpenemään.
      Ottakaa ihan iisisti ja lakatkaa haukkumasta ja menkää paikanpäälle sanoon!!!!
      Turha täällä on valittaa.T.Hyvää viikon alkua kaikille tasapuolisesti.

      • ääs-market

        Se on hyvä, että epäkohtia tuodaan julki, jos sellaisia on. Suhtautuu kauppakin asiaan varmasti tosissaan, kun asiasta keskustellaan julkisesti.
        Aiheeton loan heitto on tietysti raukkamaista. Esimerkiksi, jos löytää kaupan hyllystä vanhentuneen keksipaketin, on se mielestäni pikemminkin inhimillinen erehdys, kuin osoitus kaupan leväperäisestä toiminnasta.

        Enemmän minua huolettaa näiden kahden ison määräävä markkina-asema ja niiden bonus-/plussa kusetus.


      • plogsdahl
        ääs-market kirjoitti:

        Se on hyvä, että epäkohtia tuodaan julki, jos sellaisia on. Suhtautuu kauppakin asiaan varmasti tosissaan, kun asiasta keskustellaan julkisesti.
        Aiheeton loan heitto on tietysti raukkamaista. Esimerkiksi, jos löytää kaupan hyllystä vanhentuneen keksipaketin, on se mielestäni pikemminkin inhimillinen erehdys, kuin osoitus kaupan leväperäisestä toiminnasta.

        Enemmän minua huolettaa näiden kahden ison määräävä markkina-asema ja niiden bonus-/plussa kusetus.

        S-marketin rahat menevät Tampereelle, Keskon jäävät Parkanoon. On helppo päättää kumpaa suosia =)


    • Turuust4

      Minua huolestuttaa kauppojen henkilökunta,koko ajan pistetään työntekijät kovemmalle ja kovemmalle.
      Kovin vähän työntekijöitä,mitään ei saa koskaan tehtyä kunnolla (ei kerkiä) ja asiakkaatkin vielä haukkuu.

      Ja muuten tiedättekö,että suurin osa myyjistä tekee 30 tuntista työviikkoa,eikä todellakaan omasta tahdosta,enempää ei saa.
      Suuri osa myyjistä joutuu tekemään myös muuta työtä ohella.

      Tulosta ja voittoa pitää saada vain mahdollisimman paljon,viis ihmisistä.

      Joskus meinaa mereen hypätä..

    • Bonusta jatkossakin

      En kyllä lähtisi boikotoimaan mitään ruokakauppaa vielä tuon perusteella. Ikävä totuus on, että jokaisessa ruokakaupassa on aivan varmasti joitakin vanhentuneita tuotteita. Ajatelkaapa, kuinka montaa eri tuotetta esim. ko. S-Marketissa myydään. Luuletteko tosiaan, että nykyisessä tehokkaassa työelämässä ehditään tutkimaan kymmenien tuhansien purkkien päiväykset säännöllisesti? Itse työskentelin aikoinaan ruokakaupassa ja vain etummaisista pakkauksista tarkistettiin päiväykset, muuhun ei ollut aikaa. Tuotteet laitetaan kyllä päiväysjärjestyksessä hyllyyn, mutta johan ne nyt sekaisin menevät, kun asiakkaat niitä tutkiskelevat ja ronkkivat takaa uudempia ja jättävät ne sitten taas eteen. Tarkistakaa päiväykset jo kaupassa, niin ei tarvitse kotona itkeä :)

    • kuunnellaan 1

      s-market myyjät laitetaan kyllä koville siellä, jatkuvasti uutta vanhan rinnalle ja opiskele ne asiat kahvi-tai ruokatauollasi.. Siellä on myös kassa päässä rouvia jotka sanelevat koska kukin saa mennä tauolle, Katso peiliin kun käskytät toisia, olet kova kyseleen asiakkaitten asioita lapsista ja perheestä yleensä ja asia kun EI KUULU SINULLE OLLENKAAN. !!!?? Ilmeisesti valitus korkeammalle taholle auttaa??

    • Anonyymi

      Vanha keskustelu, mutta ihmetyttää, että mitä siellä ne vanhemmat hyllyjen täyttävät oikein ovat lopulta tehneet. Taitaa olla jo eläkkeellä ne molemmat. Siellähän on ollut se vaalea akka ja semmoinen silmälasipäinen ukko, joilla ei mitään muuta tehtävää ole siellä ollut työuran aikana. Lähes 50 vuotta olivat hyllyjä täyttämässä. Kassalla olivat ehkä muutaman kerran vuodessa ja senkin puoliväkisin kuulemma.

    • Anonyymi

      No nyt olet sinä kitisijä joka voit mennä sinne töihin ja olla kassalla tai kassan takana tai sitten olet ihan muuten vaan on aivan sama kuinka päin olet. Kauppa voi sinut palkata jos et liikoja itsestäsi kuvittele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9214
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      41
      2709
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1330
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe