Olen tekemässä tunnuksia deviantARTtiin, ja nyt olen kirjoittamassa "itsestäni jotain". Siinä kysellään kaikenlaista, mutta yksi kirjoituskenttä on sellainen jonka vieressä lukee: Bio. Mitä se bio meinaa? Google kääntäjäkään ei tiedä. Pitääkö bio-kentässä esitellä itsensä vai mitä siihen pitää laittaa?
Mikä on DeviantArtin BIO?
Piirtelijä
2
226
Vastaukset
- Devianttilainen
Bioon kerrot ´´elämänkertasi´´ joka ei oo tietenkää pakollinen eli laitat siihe et mist tykkäät ja sit voit kertoo et miten löysit Devin ja miks alotit sen ja niin edellinen se ei tietenkää pakolline mut alä kuitenkaa kirjota henkilötietojas
- Kas vain,
sinä olet siis löytänyt jonkin niistä DeviantArt-aiheisista kirjoituksistani, joita laitoin S24:lle muutama viikko sitten, ja sitä kautta kiinnostunut Deviantista... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1527103
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505956- 1335155
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484707Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554038- 713234
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252922- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182339