Eturauhasen kiihotin

Tekis mieli

Mikä olisi paras lelu, eturauhasen kiihottamiseen. Olen kuullut että vehkeillä saa kunnon orkut, penikseen koskematta.
Onko kokemuksia ja millaisia- mikä tehokkain ja miten sen eturauhasen löytää.
En ole kiinnostunut, mistään lelusta vaan kunnon toimivasta sellaisesta.
Miten laitetta paras käyttää ja missä, tarvitäänko liukkaria jne.
Kaikki vastaukset - asialliset, tervetulleita.

12

7079

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MC Prostata

Picobong tano anaalistimulaattori on mulle ainakin ollut paras. Liukkaria on toki hyvä olla. Toi tano ainakin mulla osu tasana oikeeseen paikkaan. Siinä on viellä moottorikin, mutta sitä en aina edes käytä.

• tarttis saada

onko lisää ehdotuksia?

• Q

Aidolla peniksellä paras, kokemusta on puolin ja toisin ...

• tietämätön m.21

Haluaisin nyt kuitenkin, itse kokeilla itsekseni jotain ieiua". Nuo mainossivuvut on täynnä kaikenlaisia härpäkkeitä - tiedä onko niista hyötyä ja löytävätkö eturauhasen? Sormettamalla en ole köytänyt, monista yrityksistä huolimatta.
      Onko kokemusta, aivan oikeasti kellään, noista laitteista. Ja mikä olisi varmin - kun en ala koko reperttuuria kokeilemaan.
      Täytyyhän niitä myydä kun niitä niin paljon markkinoidaankin (?) ja mainostetaan ainakin - niiden autuutta.
      Käyttäjä kokemuksia tässä #tivaan# ja selkeitä nimiä laitteille ja ja jos hyvän ootte löytäneet, niin mistä.

• Naughty boy
      • hyvä kapine

tuli tilattua Saksasta, Lelo Bob. Googlella löytyy. Tilauspaikka oli hitmeister.de ja hinta Suomeen toimitettuna (oikeasti!) reilut 24 euroa.

• Järjen
        hyvä kapine kirjoitti:

tuli tilattua Saksasta, Lelo Bob. Googlella löytyy. Tilauspaikka oli hitmeister.de ja hinta Suomeen toimitettuna (oikeasti!) reilut 24 euroa.

Bad boyta on tullut koitettua. Reilun kokoinen, saa hyvät sävärit, mutta orkkua pelkästään sillä en ole onnistunut saamaan vaikka olen ajanut välillä aika kovaakin. Peräaukko supistelee :)

• An-Eero

Aneroksella olen itse päässyt sellaisiin sfääreihin, ettei normi miehen O tunnu miltään. Tosin kesti puolisen vuotta harjoitella, että kroppa ja mieli oppivat saamaan orgasmin tuolla tavalla. Unohda perinteinen miehen orgasmi, eturauhasorgasmi tapahtuu päässä mutta tuntuu koko kehossa (kauan ). Pienintä mallia en suosittele, se ei ulotu tarpeeksi pitkälle. Perusliukkari riittää, itse käytän vesipohjaista.

• Yksinen

Heidou! Kuulkaan miehet, seksipartnerini selvästi tykkää jos sormen työntää suuseksin aikana peppureikään (saa aikalailla heti). Haluisin myös koittaa jotain lelua, nyt kertokaa se paras ja miten sen kikan teen jotta kundi pääsee taivaaseen ;)

• Testaaja22222
    • poika12345

Hiukan on kokemusta, mutta en ole vielä päässyt kovin syvälle tämän laitteen sielun väreseen.

• hui kauhiaa

Thaihierojall kun viimeksi kävin ja tyttö hieronnan jälkeen kysyi että vieläkö saisi olla jotain muuta niin kysyin että osaako hieroa eturauhasta, ja sanoi osaavansa...

Pienen neuvottelun jälkeen päästiin sopimukseen ja tyttö haki kumihanskan ja liukkaria sormiin ja alkoi työntämään sormea kohti eturauhastani. Oli todella määrätietoiset otteet eikä kyllä kauaa kestännyt kun lasti lähti, heppi ei ehtinnyt edes jöpööntyä kun jo tulin.

Oli kyllä melkoisen tehokas otteissaan miltein vähän turhankin raju ja vaikka homma olikin nopeasti ohi nin tunne oli kyllä todella voimakas. Aluksi ei oikein meinannut tuntua miltään mutta kun vaan hetken jatkoi niin yht-äkkiä vaan tuntui että nyt lähtee ja voi pojat mitään ei ollut tehtävissä vaan se oli laaki ja vainaa..

Tyttö ei tosiaankaan mitenkään kevyesti pyöritellyt vaan varsin voimakkain ottein hieroi ja muutaman kerran silitteli palleista, muuta ei tarvittu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      65
      3583
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      3041
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      122
      2394
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      13
      1536
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1452
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1346
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1098
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      999
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      932
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      832
    Aihe