Jumalan kirouksen alaisia, jos teemme laiskasti Herran työtä.
http://www.patmos.fi/leo_meller_blogi/?entityId=35
Meller antaa ymmärtää, että olemme
3
1702
Vastaukset
- >>>
Verenpaineeni nousee Mellerin uhoamisesta.
Jer. 48:10 "Kirottu olkoon se, joka Herran työn laiskasti tekee, kirottu olkoon se, joka pidättää miekkansa verestä." Luku kertoo ennustuksesta Mooabia vastaan.
Ja toinen väite. "Jumalallinen malli Herran työn tekemisessä on tällainen: 'Minä riennän viivyttelemättä noudattamaan sinun käskyjäsi' (Ps. 119:60)."
Tämä liittyy tähän: 2. Moos. 24:12 "Ja Herra sanoi Moosekselle: 'Nouse minun tyköni vuorelle ja ole siellä, niin minä annan sinulle kivitaulut ynnä lain ja käskyt, jotka minä olen kirjoittanut heille opetukseksi'."
Inhottavaa vihjailua:
"Eikä kannata olla vastaväittäjä Jumalan kanssa käytävässä dialogissa." - huuhanahon rohveetta
Luin seurakuntalaisessa uutisen, että eräässä tilaisuudessa oli esiintymässä Päivyt RAJAMÄKI eikä Meller. Onko Päivyt vihdoin jättänytsen väärän profeetan?
- >>>>
Itseasiassa Meller kertoi puhetilaisuudessaan, että hän on yksinhuoltaja ja pitäisi kiirehtiä pois, koska tyttären hoitajan työaika on loppumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003