Jumalan kirouksen alaisia, jos teemme laiskasti Herran työtä.
http://www.patmos.fi/leo_meller_blogi/?entityId=35
Meller antaa ymmärtää, että olemme
3
1771
Vastaukset
- >>>
Verenpaineeni nousee Mellerin uhoamisesta.
Jer. 48:10 "Kirottu olkoon se, joka Herran työn laiskasti tekee, kirottu olkoon se, joka pidättää miekkansa verestä." Luku kertoo ennustuksesta Mooabia vastaan.
Ja toinen väite. "Jumalallinen malli Herran työn tekemisessä on tällainen: 'Minä riennän viivyttelemättä noudattamaan sinun käskyjäsi' (Ps. 119:60)."
Tämä liittyy tähän: 2. Moos. 24:12 "Ja Herra sanoi Moosekselle: 'Nouse minun tyköni vuorelle ja ole siellä, niin minä annan sinulle kivitaulut ynnä lain ja käskyt, jotka minä olen kirjoittanut heille opetukseksi'."
Inhottavaa vihjailua:
"Eikä kannata olla vastaväittäjä Jumalan kanssa käytävässä dialogissa." - huuhanahon rohveetta
Luin seurakuntalaisessa uutisen, että eräässä tilaisuudessa oli esiintymässä Päivyt RAJAMÄKI eikä Meller. Onko Päivyt vihdoin jättänytsen väärän profeetan?
- >>>>
Itseasiassa Meller kertoi puhetilaisuudessaan, että hän on yksinhuoltaja ja pitäisi kiirehtiä pois, koska tyttären hoitajan työaika on loppumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265