Kerrompa vaan, että jos kirjoittajaa sitoo suomen laki niin pitäisi myös nettisivustoa. Puhun nyt sananvapaudesta. Tapahtui chat16 huoneessa : puhuimme siellä nyt huumeista ja niiden vaikutuksista. Kukaan ei yllyttänyt mihinkään ja kukaan ei rikkonut yhteishenkeä. Sheriffit kielsivät huumeista puhumisen. Noh yksi hiljennettii. Sitten lisäsin siihen, että onpas ihme, kun ei saa puhua huumeista, koska on sananvapaus. Noh minut hiljennettiin.
Hiljennyksen jälkeen lisäsin, että jos vaihdettaisiin Suomi24 chat Pohjois-Korea24 chat -sivuksi. Minut heitettiin ulos.
Tulin takaisin huoneeseen ja aloin puhumaan vaikutuksen alaisena olemisesta. ( joo olihan se vähän pottuilua, mutta niin he tekivät minulle myös kun heittivät ulos). En sanonut tuohon minkä alaisena, sain bännit. No siis ei se minua haittaa, koska joo olihan tämä nyt ihan selkeetä pottuilua sheriffeille.
Minua tosin vain harmittaa se, että asioista, joita ei ole kielletty, ei voi myöskään keskustella. Päihteistä ja seksistä pitää saada keskustella asiallisesti.
Sitä vaan mietin, että chat rikkoo sananvapaudessa Suomen lakia. Eikö?'
Siinä Euroopan ihmisoikeussopimus:
"Jokaisella on sananvapaus. Tämä oikeus sisältää vapauden pitää mielipiteitä sekä vastaanottaa ja levittää tietoja ja ajatuksia alueellisista rajoista riippumatta ja viranomaisten siihen puuttumatta."
Kiitän vastauksestanne etukäteen.
Palautetta
6
68
Vastaukset
- ....
Tietyt rajat on kuitenkin olemassa..
- ------>
http://www.google.fi/search?q=s24 tori palstalla on huijari&oq=s24 tori palstalla on huijari&sugexp=chrome,mod=0&sourceid=chrome&ie=UTF-8
- ...
Vääristelet sananvapautta omiin tarkoituksiisi. Ei sananvapaus tarkoita, että sinun on saatava käyttää toisten palveluita sananvapautesi toteuttamiseen!
Meh tarkoitin tässä, että chatissa sheriffit saavat päättää puheenaiheen. Tiedän säännöt. Mietin vaan, että kirkkosätissäkin pitää puhua vaan uskonnosta tai eräs nimeltä mainitsematon sefu jakaa bannia.
Se on minun mielestä vaan tyhmää. ..- 87k
Tietokoneessa on sellainen nappula kuin PrintScreen KÄYTÄ SITÄ
Sitä nappulaa käyttämällä ja kuvia julkaisemalla, saimme häirikkövalvojan Aerolite savustettua ulos muutamssa viikossa...
Sana sanaa vasten on aika paha tilanne Hei @jees_man,
Kiitos palautteestasi. Huomioimme sen kehittäessämme sheriffien koulutusta.
Terveisin,
Elina
Suomi24
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296