Kertokaa naiset.
>Simiti<
Mikä on miehekäs mies?
143
972
Vastaukset
- Anonyymi00001
Huomaavainen, kohtelias, keskustelutaitoinen ja hygieniastaan huolehtiva. Ei liian sliipattu.
Huomasitko, ei ulkonäköasioita? Niillä ei ole merkitystä.Kyllä. Naiset ovat vähintään yhtä usein ja yhtä paljon miehekkäitä kuin miehetkin. Ainakin noilla kriteereillä.
- Anonyymi00053
Noilla kriteereillä löydät vain naisen, et oikeaa miestä.
- Anonyymi00090
scrg kirjoitti:
Kyllä. Naiset ovat vähintään yhtä usein ja yhtä paljon miehekkäitä kuin miehetkin. Ainakin noilla kriteereillä.
Naiset ovat enemmän naisia kuin miehet miehiä, mutta ei se mitään haittaa.
- Anonyymi00100
Anonyymi00053 kirjoitti:
Noilla kriteereillä löydät vain naisen, et oikeaa miestä.
Miten niin? Huomaavaista ja kohteliasta on pienet arkiset tilanteet , kuten kantaa kauppakassi, avata ovi, tarjota otatko kahvia, kaadanko... jne .
Keskustelutaitoinen. Niin. Osaa puhella myös eripuran tullen eikä juokse pois paikalta. Osaa myös kuunnella,
Hygienia. Peseytyy kun tarvis. Vaikka olisi kiihtyvä ja vauhdikas heppu , niin jarrutusjäljet kalsareissa on yök.
Liian sliipattu. Hiusrasvalla aseteltu millimetrin tarkoin joka saatanan hiussuortuva paikoilleen. Kravatti ja puku samaa tarkoin harkittua sävyä sukkien , kenkien ja salkun kanssa. Valkoinen kauluspaita paistaa kilpaa kevätauringon kanssa. Kengät tietysti mustat kiiltävät joiden kärjistä voi peilata itseään. Tuoksu tietenkin uusinta uutta muotimaailmasta.
Yksi tärkeä jäi pois: huumorintaju. 👍
- Anonyymi00002
Aito.
- Anonyymi00051
Sellainen, jolle mahdollista kasvaa joulupukin parta. Joulupukin maassa miehekäs mies on verrattavissa joulupukkiin, vähän vatsaa, sosiaalisuutta, halua auttaa heikommassa asemassa olevia. Terveet elämän tavat.
- Anonyymi00003
Mielestäni se on olemus joka huokuu vastuuntuntoa, lempeää turvaa eli ei voimalla ja kontrollilla vaan rohkeudella ja järjellä suojelemista. Sellaisen miehen lähellä olo tuntuu turvalliselta. Voi luottaa, että hän suojelee, välittää ja puhaltaa yhteen hiileen eikä ajattele vain itseään. Miehekäs mies on sinut itsensä ja tunteidensa kanssa. Hän uskaltaa tuntea myös herkät tunteet ja olla avoin tunteistaan sillä ne eivät ole hänelle mikään tabu tai pelottava asia. Miehekäs mies pystyy kohtaamaan omat sisäiset mörkönsä, katsomaan tarvittaessa peiliin ja pyrkii toimimaan paremmin. Miehekkyys on myös hyvää itsetuntoa ja sitä että on sisimmässään sinut asioiden kanssa mitä on tehnyt.
- Anonyymi00016
Jaa no nyt kuulostaa naisia esittävä hymistelijä liian vaivalloiselta ja keinotekoiselta ns
- Anonyymi00086
Joo, totta tuossa on joka sana. m>n
- Anonyymi00109
Vältän peiliin katsomista, kun sieltä näkyy vanhempi mies kuin minusta itsestä tuntuu !
- Anonyymi00122
Juuri tällainen🩷.
- Anonyymi00004
Ei sellaista ole. On positiivisia ominaisuuuksia, jotka ovat positiivisia sukupuolesta riippumatta.
🦄- Anonyymi00009
Kaikki tietävä kuningatar palvomme sinua
Kaikki yhdessä Suomi - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikki yhdessä SuomiOpettele kirjoittamaan.
🦄 - Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kaikki yhdessä SuomiKeneksi kuvittelet tätä emojitunkistetta käyttävää kirjoittelijaa? Sivusta naiselta T kysymys
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Keneksi kuvittelet tätä emojitunkistetta käyttävää kirjoittelijaa? Sivusta naiselta T kysymys
Hän taitaa siirtää turhautumista mihin tahansa kirjoitellaan mitä osoitella neitimäisesti sormella. Lisäys. Cut the crap homie
- Anonyymi00040
Anonyymi00011 kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan.
🦄Opettele vastaamaan siihen mitä kysytään
-sivusta - Anonyymi00046
Anonyymi00040 kirjoitti:
Opettele vastaamaan siihen mitä kysytään
-sivustaOpettele lukemaan.
Tuo, jolle vastasin "opettele kirjoittamaan", ei kysynyt minulta mitään.
Aloituksen kysymykseen sen sijaan vastasin, vaikka en hyväksynytkään kysymyksessä olevaa sukupuolittamista.
🦄 - Anonyymi00070
Anonyymi00046 kirjoitti:
Opettele lukemaan.
Tuo, jolle vastasin "opettele kirjoittamaan", ei kysynyt minulta mitään.
Aloituksen kysymykseen sen sijaan vastasin, vaikka en hyväksynytkään kysymyksessä olevaa sukupuolittamista.
🦄En näe mitään lukemisen arvoista
- Anonyymi00005
Minulle se tarkoittaa miehen stereotypiaa, kuten pukumiestä, metsämiestä, rakennusmiestä ja kalastajaa (mutta miksi tästä puuttuu mies).
Mitä vanhemmaksi tulen sitä selkeemmin en näe enää noin, vaikka tiedän miehekkyyden määritelmät. En itse usko niihin. Ne on turhaa hapatusta, riittää olla ihminen eikä tarvi olla mikään prototyyppi tai sukupuoleensa jumiutunut sankari.
Miehekkyys ja naisekkuus on ihan ihmisen oma asiansa. Ei muitten ehtojen täyttämistä.- Anonyymi00089
Aivan noinkin. Sekä niin, ettei seurustellessa eri ihmisten kanssa (mitä sukupuolta vain) koskaan ajattele esimerkiksi "onpa ihanaa olla niin miehekkään miehen kanssa", vaan ajattelee nimenomaan niitä ominaisuuksia, joiden vuoksi ko. miehestä pitää. Ts. tämä menee samoin myös omien vanhempien, sisarusten, sukulaisten, ystävien kanssa.
Anonyymi00089 kirjoitti:
Aivan noinkin. Sekä niin, ettei seurustellessa eri ihmisten kanssa (mitä sukupuolta vain) koskaan ajattele esimerkiksi "onpa ihanaa olla niin miehekkään miehen kanssa", vaan ajattelee nimenomaan niitä ominaisuuksia, joiden vuoksi ko. miehestä pitää. Ts. tämä menee samoin myös omien vanhempien, sisarusten, sukulaisten, ystävien kanssa.
Niinpäs, persoonaan tykästyessä sitä näkee piirteitä mistä tykkää. Joillekin ne tietysti voi olla miehekkäitä piirteitä, kuten rintakarvat jne. Minäkin pidän miehen naamassa parrasta, muttei se välttämätön ole. Se on vain pieni luonnollinen lisä, jonka pois ajamista ei minun takia tarvitse miehen stressata.
Itse ajattelen, että pyrin hyväksymään ihmisen sellaisena kun hän on. Muovailematta.Jasu2025 kirjoitti:
Niinpäs, persoonaan tykästyessä sitä näkee piirteitä mistä tykkää. Joillekin ne tietysti voi olla miehekkäitä piirteitä, kuten rintakarvat jne. Minäkin pidän miehen naamassa parrasta, muttei se välttämätön ole. Se on vain pieni luonnollinen lisä, jonka pois ajamista ei minun takia tarvitse miehen stressata.
Itse ajattelen, että pyrin hyväksymään ihmisen sellaisena kun hän on. Muovailematta.Ja niin toivon toisenkin tekevän, hyväksyvän minut sellaisena kun olen. Muovailematta. Silloin voi kumpikin tuntea olonsa toisen kanssa rennoksi.
- Anonyymi00006
Sanansa mittainen, turvallinen, luotettava, maneereiltaan "naismaisesti" käyttäytyvän miehen vastakohta käytökseltään. Ei uffaffaa tai trallallaa- mies.
- Anonyymi00007
Siinähän tuli kunnon syrjintäkommentti heti aamusta.
Puretaanpa tämä ja katsotaan, miten syrjintä tuossa rakentuu:
1. Kommentti luettelee samassa luettelossa positiivisia luonteenpiirteitä (turvallisuus, luotettavuus) sekä maneereja, jotka eivät sinällään ole positiivisia eivätkä negatiivisia (ne ovat vain tietylle fyysiselle sukupuolelle epätyypillisiä). Tuossa kommenttissa maneerit kuitenkin kehystetään negatiivisesti.
2. Tiedämme kaikki, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät käytä fyysiselle sukupuolelleen tyypillisiä maneereita.
3. Yllä oleva kommentti, jossa fyysistä sukupuolta vastaavien maneerien käyttö yhdistetään turvallisuuuteen ja luotettavuuteen, vihjaa että sukupuolityypillinen maneerien käyttö olisi osoitus luotettavuudesta ja turvallisuudesta.
4. Oma hypoteesini on, että kirjoittaja kokee turvattomuutta epätyypillisistä sukupuolen ilmaisemisen tavoista. Hän sekoittaa tämän ominaisuutensa reaalimaailman ilmiöiden tulkintaan siten, että vihjaa sukupuolelle epätyypillisten maneerien olevan osoitus epäluotettavuudesta ja turvattomuudesta.
5. Jotta sukupuolelle epätyypilliset maneerit voisivat osoittaa jotain negatiivista, niiden negatiivinen korrelaatio viestissä kuvattuihin ominaisuuksiin pitäisi testata. Sitä viestin kirjoittaja ei tee.
🦄 - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
1. Kommentti luettelee samassa luettelossa positiivisia luonteenpiirteitä (turvallisuus, luotettavuus) sekä maneereja, jotka eivät sinällään ole positiivisia eivätkä negatiivisia (ne ovat vain tietylle fyysiselle sukupuolelle epätyypillisiä). Tuossa kommenttissa maneerit kuitenkin kehystetään negatiivisesti.
2. Tiedämme kaikki, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät käytä fyysiselle sukupuolelleen tyypillisiä maneereita.
3. Yllä oleva kommentti, jossa fyysistä sukupuolta vastaavien maneerien käyttö yhdistetään turvallisuuuteen ja luotettavuuteen, vihjaa että sukupuolityypillinen maneerien käyttö olisi osoitus luotettavuudesta ja turvallisuudesta.
4. Oma hypoteesini on, että kirjoittaja kokee turvattomuutta epätyypillisistä sukupuolen ilmaisemisen tavoista. Hän sekoittaa tämän ominaisuutensa reaalimaailman ilmiöiden tulkintaan siten, että vihjaa sukupuolelle epätyypillisten maneerien olevan osoitus epäluotettavuudesta ja turvattomuudesta.
5. Jotta sukupuolelle epätyypilliset maneerit voisivat osoittaa jotain negatiivista, niiden negatiivinen korrelaatio viestissä kuvattuihin ominaisuuksiin pitäisi testata. Sitä viestin kirjoittaja ei tee.
🦄Kuningatar näkijä ja tietäjä suuri hermes
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuningatar näkijä ja tietäjä suuri hermes
Having a bad day big guy? Sivusta
- Anonyymi00020
Anonyymi00007 kirjoitti:
🦄Koetko yksäri kommentin olevan jopa vahvaa miesvihaa, kuten välillä tietyistä kommenteista populisoit(te) T naiselta sivusta
- Anonyymi00022
Anonyymi00007 kirjoitti:
🦄Mielestäni Uffa Hintman ei ole perinteisen miehinen mies, miesten mies saattaa olla.
Ylianalyysisoit etkä ymmärrä pilkun merkitystä.
- Anonyymi00008
Vastuuntuntoinen, avoin, pohdiskeleva, suvaitseva, ymmärtäväinen, turvallinen, emotionaalisesti kyvykäs. Ja on ihan hirveän seksikästä, kun mies sanoo "en tiedä" kun ei oikeasti tiedä jotain asiaa.
- Anonyymi00012
Lihava iso empaattinen mörrimöykky joka tappaa sisällä ja ulkona🪰
- Anonyymi00014
Minä kyllä tosiaan pyydän miestäni tappamaan sisätiloihin eksyneet hyönteiset, jotka minua suuresti ällöttävät.
Mies on niin eläinten ystävä, ettei se haluaisi tappaa niitä. 🥺💖
Mutta välillä minä pyydän että tapa nyt vain, kiitos.
🦄 - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Minä kyllä tosiaan pyydän miestäni tappamaan sisätiloihin eksyneet hyönteiset, jotka minua suuresti ällöttävät.
🦄Mitään miestä ei ole et ole minkään arvoinen jne jne nön nöö referaattia sinun yksilöön kohdistuvasta naisvihasta
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
🦄Ei sulla edes ole miestä🤣
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei sulla edes ole miestä🤣
Kateus täytyy ansaita. 😎
🦄 - Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Uskon, että "mies" laimausmerkkien kanssa. Krhmm. You know...
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mieheni oli todella kysytty parisuhdemarkkinoilla. Minä en.
🦄 - Anonyymi00029
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kateus täytyy ansaita. 😎
🦄Senkö ajattelet aiheuttavan kateutta tässä pakkomielteisen kateuden kohteessa jolle uliset ilman tätä taikaponitunnistetta omasta mielestäsi oikeissa kommenteissa että loruilet tässä kuvitteellisesta miehestäsi? Ei siinä mitään, mutta eikö ole mitään muita aiheita ”ansaita” kateutta kuin tällainen teinahtava ja lapsekas mieskeskeisyys? T naiselta
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei tällä S naisella joka tunnetaan myös yksisarvisen taida olla joo. T naiselta snaijaaks
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
No älä penska pidä kynttilää vakan alla vaan tiedota lisää tästäkin
- Anonyymi00036
Anonyymi00025 kirjoitti:
Yap🤣 i know
- Anonyymi00038
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei tällä S naisella joka tunnetaan myös yksisarvisen taida olla joo. T naiselta snaijaaks
Tiedetään🤣 ihan puupää peruna naama samaa kastia. Sopivat toisilleen
- Anonyymi00041
Anonyymi00014 kirjoitti:
🦄No juu, nyt edes hipaistaan aihetta, hyvä. Onko miehesi siis miehekäs tehdessään näin?
-sivusta - Anonyymi00045
Anonyymi00041 kirjoitti:
No juu, nyt edes hipaistaan aihetta, hyvä. Onko miehesi siis miehekäs tehdessään näin?
-sivustaHän se ei anna periksi tämän väärän puun haukkumisen suhteen, se teillä kahdella on yksärin kanssa yhteistä ja obsession kohdekin sama koska vapahtajallamme jeesus kristuksella oli joku pilke silmä kulmassa kun tämän jujun suunnitteli. More s*it please god
- Anonyymi00047
Anonyymi00041 kirjoitti:
No juu, nyt edes hipaistaan aihetta, hyvä. Onko miehesi siis miehekäs tehdessään näin?
-sivustaHän on mielestäni ystävällinen ja avulias minua kohtaan.
Toisaalta minäkin olen monessa muussa asiassa ystävällinen ja avulias häntä kohtaan. Hoidan joskus vastaavasti hänen puolestaan asioita, joista hän ei pidä.
🦄 - Anonyymi00048
Anonyymi00014 kirjoitti:
🦄Kerran tuli semmoinen hirmu iso hämis sisälle. Kissa söi sen tyytyväisenä.
>Simiti< - Anonyymi00052
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kerran tuli semmoinen hirmu iso hämis sisälle. Kissa söi sen tyytyväisenä.
>Simiti<Kissaa minäkin kaipaisin. 😭😍
Viimeksi aamulla kaipasin kissaa viereeni. 🥺
Mutta en voi ottaa: ne vaativat seuraa ja huolenpitoa. Mies vaatii molempia myös, mutta sen kanssa voi neuvotella ajankohdista.
🦄 - Anonyymi00054
Anonyymi00014 kirjoitti:
🦄"Mutta välillä minä pyydän että tapa nyt vain, kiitos"
Ei vttu miten inhottava ihminen olet, kaikin mahdollisin tavoin.
Toivottavasti olet ainoa laatuaan koko maailmassa. - Anonyymi00055
Anonyymi00054 kirjoitti:
"Mutta välillä minä pyydän että tapa nyt vain, kiitos"
Ei vttu miten inhottava ihminen olet, kaikin mahdollisin tavoin.
Toivottavasti olet ainoa laatuaan koko maailmassa.Ei kaikkien tarvitse minusta pitää. Olisin huolestunut, jos joku ilkeä sinkkupalstalainen kokisi olevansa minun kanssani samalla aaltopituuudella.
Päin vastoin: se, ettei joku ilkeilevä nettivihaaja ole kanssani samalla aaltopituuudella, kertoo vain että minä olen korkealla sellaisen yläpuolella. 👌
Ja se tuntuu hyvältä. - Anonyymi00056
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei kaikkien tarvitse minusta pitää. Olisin huolestunut, jos joku ilkeä sinkkupalstalainen kokisi olevansa minun kanssani samalla aaltopituuudella.
Päin vastoin: se, ettei joku ilkeilevä nettivihaaja ole kanssani samalla aaltopituuudella, kertoo vain että minä olen korkealla sellaisen yläpuolella. 👌
Ja se tuntuu hyvältä.Viesti karkasi ennen allekirjoitusta, mutta minä se olin.
🦄 - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Viesti karkasi ennen allekirjoitusta, mutta minä se olin.
🦄Kukaan ei hetkeäkään epäillyt ettetkö se olisi juuri sinä.
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kukaan ei hetkeäkään epäillyt ettetkö se olisi juuri sinä.
Minä tiedän sen! ✨👌✨
Se on ihanaa.
🦄 - Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Minä tiedän sen! ✨👌✨
Se on ihanaa.
🦄Vaikka kirjoittaisit vain kaksi sanaa niin mahtavan kokoinen persoonallisuutesi puskee niistäkin läpi...
- Anonyymi00065
Anonyymi00059 kirjoitti:
Vaikka kirjoittaisit vain kaksi sanaa niin mahtavan kokoinen persoonallisuutesi puskee niistäkin läpi...
Noh, näinhän se onneksi on. 👍
🦄 - Anonyymi00130UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
🦄Kerran mun partsilla oli varastohämähäkki. Hetken tuijotimme toisiamme. Sitten lähdimme eri suuntiin. Kumpaakaan ei tarvinnut tappaa.
>Simiti<
- Anonyymi00015
No oisko vaikka individualistinen ajattelija- kykenee mm muodostamaan iha omia näkemyksiä
- Anonyymi00026
Eli joku Havukka-ahon ajattelija.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eli joku Havukka-ahon ajattelija.
Nyt en ole varma mitä tarkoitat, mutta kuhan ei lauma-ajattelija. T naiselta jaksamisia voimia
- Anonyymi00099
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nyt en ole varma mitä tarkoitat, mutta kuhan ei lauma-ajattelija. T naiselta jaksamisia voimia
Kyllä naisekkaalta naiseltakin sopii odottaa yleis-sivistystä.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Havukka-ahon_ajattelija
- Anonyymi00027
Karvainen arabimies on mielestäni seksikäs.
- Anonyymi00033
Lisää tukahdutettuja tunteita lipsauttelet, palstasetä?
- Anonyymi00061
joo ne karvaiset kämmenselät ja erityisesti karvaiset sormet on naisten mieleen....
- Anonyymi00034
Kaikki suosioni ei selvästikään ole ihailua. 🤭
Ajatella, miten paljon tunteita voikaan yksi feikkifeministi aiheuttaa täysin tuntemattomissa ihmisissä. 😄
Timppa! Pistä paremmaksi! 😄
🦄- Anonyymi00042
Ok, näin selvän ketjunpaskomisen jälkeen saat olla varma siitä että keskustelemme myös tulevaisuudessa
-sivusta - Anonyymi00044
En seuraa jokaista ketjua, joten mitä tarkoitat feikkifeministillä?
- Anonyymi00049
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ok, näin selvän ketjunpaskomisen jälkeen saat olla varma siitä että keskustelemme myös tulevaisuudessa
-sivustaOdotetaan nyt Timpan vastaus ensin. Minä en suoraan sanoen ole kauhean kiinnostunut sinun kanssasi keskustelusta.
🦄 - Anonyymi00050
Anonyymi00044 kirjoitti:
En seuraa jokaista ketjua, joten mitä tarkoitat feikkifeministillä?
Siinä on sinulle miettimistä. 😉
🦄 - Anonyymi00071
Anonyymi00049 kirjoitti:
Odotetaan nyt Timpan vastaus ensin. Minä en suoraan sanoen ole kauhean kiinnostunut sinun kanssasi keskustelusta.
🦄Miksi et, eripuraahan lähdit hakemaan. Ketjusta mikä avattiin ihmisiksi tällä kertaa
- Anonyymi00096
Anonyymi00042 kirjoitti:
-sivustaOikeudessa tavataan.
- Anonyymi00132UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Oikeudessa tavataan.
Kuole homohuora. Kuole homohuora. Kuole lestapedofiili.
>Simiti<
- Anonyymi00035
Tämä on mielenkiintoinen kysymys, sillä piirteet, joita pidän miehekkäinä, eivät sinänsä ole sukupuolisidonnaisia. Ensimmäinen asia, joka miehekkäästä miehestä tulee mieleen, on turvallisuus. Samaa piirrettä arvostan myös naisissa. Sama koskee esim suojeluviettiä. Hyvin miehekkääksi mielletty piirre, mutta samalla tavalla naiset ovat hyvin suojelevia esim lapsiaan kohtaan. Kukaan ei suojele niin raivokkaasti kuin lapsiaan suojeleva nainen, siinä jää Hulkit ja Rambot kakkoseksi.
Mikä sitten tekee miehestä miehekkään? Jos arvostan samoja piirteitä kaikissa ihmisissä sukupuolesta huolimatta, miksi silti tunnen vetoa miehiä kohtaan ja nimenomaan miehekkäinä pitämiäni miehiä kohtaan? Ulkoiset piirteet ovat tietysti yksi ulottuvuus. Viehätyn enemmän miehen kehosta, miehisistä piirteistä enkä niinkään naisellisesta pehmeydestä ja kaarevuudesta (en nyt keksi parempia sanoja). Tunnen silti myös henkisellä tasolla enemmän vetoa miehiä kohtaan kuin naisia enkä oikein osaa määritellä, minkä takia. Jokainen on oma yksilönsä ja meissä kaikissa on erilaisia luonteenpiirteitä, maskuliinisia tai feminiinisiä, mutta silti en ole koskaan tuntenut samaa poltetta toisia naisia kohtaan kuin miehiä.
Jään seuraamaan keskustelua, jos joku osaa avata asiaa paremmin kuin minä.
Aletheias- Anonyymi00064
Turvallisuuteen kuuluu varmasti vastuu ihmisistä joista moraalimme mukaan tuleekin olla tavallaan vastuussa. Tuossakin on rajansa, mutta jos ihmiset yrittävät elää kunnioittavan hyvin ja silti heille tulee ongelmia, on hyvä syy heitä myös ilahduttaa ja auttaa.
Exälle tuli muutaman tonnin ylimääräinen yllättävä kustannus. Hän on esimerkillisesti hoitanut lastamme, elänyt vakaata hyvää äidin elämää. Tosi korkealle hän arvottaa lapsen nykyiset harrastukset, opiskelut ja siitä tuovan ns. "hyvän tulevaisuuden". Hän siis haluaa antaa ne parhaat lähtökohdat omalle lapselleen tässä yhteiskunnassa.
Tuosta kiitoksena hänelle lupasin hoitaa yli puolet ylimääräisestä kustannuksesta, vaikka se ei ole yhteydessä millään tavalla itseeni. Pientä helpostusta elämään, henkilölle joka elää mielestäni liiankin voimakkaasti tulevan sukupolven hyvinvointia ajatellen. Olen onnekas kun minulla on lapsi tuollaisen naisen kanssa, sillä olenhan itse täysin holtiton:)
No, kaikki on yhteisen hyvinvoinnin tarkoitusta. Sillä jokaisen hyvinvointi heijastuu jokaisen hyvinvointiin, ainakin "perheen omaisessa kokonaisuudessa".
AV - Anonyymi00066
Anonyymi00064 kirjoitti:
Turvallisuuteen kuuluu varmasti vastuu ihmisistä joista moraalimme mukaan tuleekin olla tavallaan vastuussa. Tuossakin on rajansa, mutta jos ihmiset yrittävät elää kunnioittavan hyvin ja silti heille tulee ongelmia, on hyvä syy heitä myös ilahduttaa ja auttaa.
Exälle tuli muutaman tonnin ylimääräinen yllättävä kustannus. Hän on esimerkillisesti hoitanut lastamme, elänyt vakaata hyvää äidin elämää. Tosi korkealle hän arvottaa lapsen nykyiset harrastukset, opiskelut ja siitä tuovan ns. "hyvän tulevaisuuden". Hän siis haluaa antaa ne parhaat lähtökohdat omalle lapselleen tässä yhteiskunnassa.
Tuosta kiitoksena hänelle lupasin hoitaa yli puolet ylimääräisestä kustannuksesta, vaikka se ei ole yhteydessä millään tavalla itseeni. Pientä helpostusta elämään, henkilölle joka elää mielestäni liiankin voimakkaasti tulevan sukupolven hyvinvointia ajatellen. Olen onnekas kun minulla on lapsi tuollaisen naisen kanssa, sillä olenhan itse täysin holtiton:)
No, kaikki on yhteisen hyvinvoinnin tarkoitusta. Sillä jokaisen hyvinvointi heijastuu jokaisen hyvinvointiin, ainakin "perheen omaisessa kokonaisuudessa".
AVOle sitten miehekäs mies ja lähetä myös Aletheijakselle 500 euroa. Äiti-ihminen hänkin.
- Anonyymi00069
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ole sitten miehekäs mies ja lähetä myös Aletheijakselle 500 euroa. Äiti-ihminen hänkin.
Hmm...jos tilanne olisi toinen voisin tarjota hänelle 500 euron yhteisen illan:)
Hän olisi sen jo ajatuksillaan ansainnut.
AV - Anonyymi00082
Anonyymi00064 kirjoitti:
AVHenkisen turvallisuuden tunteeseen kuuluu myös se, että huolehditaan toisistaan, mitä se milloinkin tarkoittaakaan, mutta kun välittää, haluaa huolehtia myös siitä että läheisillä on hyvä. Joskusbse voi tarkoittaa taloudellista panostusta.
Upeasti tehty sinulta, kun tuet lapsesi äitiä tuolla tavalla. Moni jättäisi tukematta, vaikka siihen olisi taloudellinen mahdollisuuskin.
Ja mitä tulee tuohon 500€ iltaan, niin kiitos kauniista ajatuksesta 😊 Sillä saisi jo monta kuoharilasillista 😄
Aletheias - Anonyymi00088
Anonyymi00064 kirjoitti:
AVRahalla kaikki hoituu kivasti. Entäpä AV sitten kun sinulta on rahat loppu?
- Anonyymi00113
Anonyymi00082 kirjoitti:
Henkisen turvallisuuden tunteeseen kuuluu myös se, että huolehditaan toisistaan, mitä se milloinkin tarkoittaakaan, mutta kun välittää, haluaa huolehtia myös siitä että läheisillä on hyvä. Joskusbse voi tarkoittaa taloudellista panostusta.
Upeasti tehty sinulta, kun tuet lapsesi äitiä tuolla tavalla. Moni jättäisi tukematta, vaikka siihen olisi taloudellinen mahdollisuuskin.
Ja mitä tulee tuohon 500€ iltaan, niin kiitos kauniista ajatuksesta 😊 Sillä saisi jo monta kuoharilasillista 😄
Aletheias"Sillä saisi jo monta kuoharilasillista"
Tuon alan ihmiset yleensä ostaa jaloviinaa. Siinä on parempi hinta/hyötysuhde. - Anonyymi00134UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
"Sillä saisi jo monta kuoharilasillista"
Tuon alan ihmiset yleensä ostaa jaloviinaa. Siinä on parempi hinta/hyötysuhde.Minkä alan ihmiset?
Aletheias - Anonyymi00137UUSI
Anonyymi00134 kirjoitti:
Minkä alan ihmiset?
AletheiasVille veikkaus vierestä että sillä viitataan alemman tason puskaholisteihin
- Anonyymi00138UUSI
Anonyymi00137 kirjoitti:
Ville veikkaus vierestä että sillä viitataan alemman tason puskaholisteihin
Niistä en tiedä mitään ja tuskin tietää AV:kaan. Ala-arvoista kommentointia moinen.
Aletheias
- Anonyymi00039
Luotettava mies on miehekäs.
Hyväksikäyttäjä ei ole miehekäs.- Anonyymi00060
Tuo olikin hyvä näkökulma. Moni rikas ja vaikutusvaltainen pitää itseään miehekkäänä juuri sen vuoksi kun osaa olla tarvittaessa hyväksikäyttäjä, koska niin muutkin tekee. Minusta hyväksikäyttäjä on suoraan sanottuna henkisesti laiska, selkärangaton mies. Jos hänellä olisi selkärankaa, hän voisi tehdä asiat itselleen ja muille reilulla tavalla ja olla luotettava ja miehekäs mies.
- Anonyymi00043
Mies joka puollustaa naistaan tarvittaessa hyvä opetella ekin että johtuuko naisesta itsestään mitenkä että on jatkuvasti tilanteessa että miehen tätä tarvitsee puollustaa vinkkinä vasten kasvoja sanottu ei koskaan satuta niin paljon kuin seläntakana puhuttu jopa helsingissä piirit on niin pienet että ne seläntakana puhututkin kantautuu ain sen korviin josta seläntakana puhutaan
- Anonyymi00062
Pitkä, tumma, partaa ja karvoja, harteikas, sopivan lihaksikas, kunnon kokoinen kikkeli
Ei mitään vaaleita maitopoikia- Anonyymi00063
Siinä taas itsensä mainostaja-mies, hohhoijaa kun on läpinäkyvää. Viimeinen lause paljasti myös kateuden.
- Anonyymi00076
Anonyymi00063 kirjoitti:
Siinä taas itsensä mainostaja-mies, hohhoijaa kun on läpinäkyvää. Viimeinen lause paljasti myös kateuden.
Harva nainen haluaa jonkun vaalean harvaparta olmin
- Anonyymi00080
Anonyymi00076 kirjoitti:
Edustatko sinä kaikkia naisia 🤔
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kuulkaas nyt mutanaamat ja muut beduiinit ja mustat russat. Ei ole olemassa parratonta viikinkiä. Värisävy voi vaihdella sarumaninvalkoisesta gandalfinharmaaseen.
- Anonyymi00091
scrg kirjoitti:
Kuulkaas nyt mutanaamat ja muut beduiinit ja mustat russat. Ei ole olemassa parratonta viikinkiä. Värisävy voi vaihdella sarumaninvalkoisesta gandalfinharmaaseen.
Minäkin kallistun sille kannalle että vaaleus on valtti, vaaleus, viikinki look ja viikingin kokoinen mies on suosittu erikoisuus. Ainakin ulkomailla näin on. En nyt suomesta tiedä, enkä välitä kun ei kiinnosta.
- Anonyymi00067
Miehekäs mies on mies, joka ei halua olla naisekas.
- Anonyymi00068
Miehekäs mies on yksinkertaisesti mies, johon voi luottaa. Ilman luottamusta ei voi rakentaa yhtään mitään yhteistä ja mitä jollain standng alone miehellä tekee tässä maailmassa, jos ei ei ole ominaisuuksia ja resursseja yhteistyöhön. Lisäksi luotettavat miehet alkavat olla todella harvinaisia, joten pitäkää kiinni jos sellaisen saatte jostain kiinni.
- Anonyymi00072
Eikös tuohon sopisi paremmingkin termi luotettava. Tai siis eihän se voi olla että
miehekäs = luotettava ?!?!?!?D:!!!
Minä pidän miehekkäänä sellaista miestä joka uskaltaa olla oma itsensä, rehellisesti ja aidosti.
- Anonyymi00074
Tuollainen on kyllä harvinaista. Poikiakin aletaan opettamaan jo lapsena et hänellä pitää olla joku poika-rooli ja myöhemmin mies-rooli. Siksi miehetkin ovat sitten kuin toistensa kopioita, riippuvaisia toisistaan ja esittävät erilaisia omasta mielestään "miehekkäitä" rooleja. On miehestä itsestään kiinni, haluaako hän kasvaa itsenäiseksi ja alkaa ajattelemaan omilla aivoilla, jättää roolit enimmäkseen pois ja olla rohkeasti oma itsensä. Vaikka muut miehet voivat nähdä sellaisen miehen pellenä, mutta yrittäkäähän tulla perässä, se olisi teidänkin etu lopulta elämässänne.
- Anonyymi00077
Anonyymi00074 kirjoitti:
Tuollainen on kyllä harvinaista. Poikiakin aletaan opettamaan jo lapsena et hänellä pitää olla joku poika-rooli ja myöhemmin mies-rooli. Siksi miehetkin ovat sitten kuin toistensa kopioita, riippuvaisia toisistaan ja esittävät erilaisia omasta mielestään "miehekkäitä" rooleja. On miehestä itsestään kiinni, haluaako hän kasvaa itsenäiseksi ja alkaa ajattelemaan omilla aivoilla, jättää roolit enimmäkseen pois ja olla rohkeasti oma itsensä. Vaikka muut miehet voivat nähdä sellaisen miehen pellenä, mutta yrittäkäähän tulla perässä, se olisi teidänkin etu lopulta elämässänne.
Naisethan ne toistensa kopioita ovatkin, kaikki samanlaisia reikiä hieman eri kokoisia vain
- Anonyymi00078
Anonyymi00074 kirjoitti:
Aika pellepojalta vaikutat juha
- Anonyymi00081
Anonyymi00078 kirjoitti:
Aika pellepojalta vaikutat juha
En ole, mutta pitääkö oikein mainostaa itseäsi. Yhtä järkevää kuin huudella yleisön joukossa; olen homo.
- Anonyymi00083
Anonyymi00077 kirjoitti:
Naisethan ne toistensa kopioita ovatkin, kaikki samanlaisia reikiä hieman eri kokoisia vain
Tuo kommentti ei todellisuudessa kerro naisista mitään, mutta kertoo paljon sinusta.
- Anonyymi00085
Anonyymi00074 kirjoitti:
No höpöhöpö, eikä opeteta. Pojat "oppivat" toisiltaan ja netistä usein vääriä miehenmalleja, mutta se on toinen juttu.
- Anonyymi00092
Anonyymi00074 kirjoitti:
Totta, miehen rooliin opettaminen aloitetaan jo hyvin pienenä, sininen väri on ensimmäinen mikä pitää omaksua omakseen. Koulutus jatkuu hyvin pitkään, yli 20 vuotiaaksi useinkin.
Mutta hyvin moni haluaa kuulua joukkoon ja olla niinkuin muutkin, ja siihen on hyvät perusteet. Kun useimmat miehet haluavat päästä lisääntymään, silloin täytyy olla esimerkillinen mallikuva miehestä että siihen asti pääsee. Rooli sisäistetään täysin.
Itsenäiset oman tien kulkijat ovat usein koko elämänsä yksin ja syrjässä. Anonyymi00074 kirjoitti:
Asenteissa on vikaa ja paljon. Miehen malli on ollut murrosvaiheessa jo pitkään.
Oikeastaan mielestäni pitäisi romuttaa koko ajatus miehen mallista ja vihdoinkin tunnustaa se seikka, että ei ole olemassakaan mallia tai muottia mihin jokainen mies menisi.
Ryhmäpaine ja asenteet muokkaavat mieskuvaa liikaa. Jokainen mies on yksilö, ihminen tunteineen ja ajatuksineen. Ja pidänkin hyvin miehekkäänä sitä, että kaikesta tuosta miehen malli -shaissesta huolimatta jotkut yksilöt osaavat rohkeasti olla omanlaisiaan aidosti ja rehellisesti.
Se on minulle loppupeleissä se ja sama, millainen se mies sit aidoimmillaan on. Onko höperö vai viilipytty, töttöröö tai titityy.. aivan sama. Se, että rohkenee rikkoa muotteja ja olla oma itsensä. Sitä pidän miehekkäänä.Anonyymi00074 kirjoitti:
Niin tyttöjäkin mun lapsuudessa muotitettiin tiettyyn sabluunaan ja jollet ole mukautuva siihen, olet hylkiö tai friikki. Kiitos, olen mielummin hylkiö ja friikki kun jotain mitän todellakaan ole enkä halua olla.
- Anonyymi00105
Anonyymi00077 kirjoitti:
Naisissa on hitusen enemmän variaatiota, koska heillä on kaksi X-kromosomia (koska Y-kromosomissa ei ole geenejä juuri ollenkaan). Tai toinenhan niistä degeneroituu, mutta onhan siinä vaihtelun mahdollisuus että kumpi niistä menee.
Miehisellä miehellä on muutamia ominaisuuksia, joita arvostan.
- Hänellä ei ole pahoja riippuvuuksia
- Hän on keskustelutaitoinen
- Hän on sanojensa mittainen
- Hän on turvallinen
- Hän on huumorintajuinen
Siinä nyt alkuun.- Anonyymi00094
Tuo on vaan sellainen mies minkä sinä haluaisit. Ei nuo kerro mitään miehekkyydestä.
Anonyymi00094 kirjoitti:
Tuo on vaan sellainen mies minkä sinä haluaisit. Ei nuo kerro mitään miehekkyydestä.
Kyllä, varmasti jokainen ajattelee miehekkyydem eri tavalla. Kun ajattelen asian kääntäen, niin miehekäs mies ei
- ole alkoholisti, koska on opetellut käsittelemään tunteiden juurisyyt.
- ole pelottava tuppisuu, jonka jokaista seuraavaa liikkua saa fyysisen kokonsa vuoksi pelätä.
- Hän pitää lupauksensa ja osoittaa sen teoin, asiat eivät ole pelkkää sanahelinää. Johdonmukaisuus on must.
- Hän ei hakkaa tai käytä henkistä väkivaltaa pelottelemalla tai manipuloimalla.
- Hänen seurassaan ei tarvitse pelätä huonojen vitsien seurauksia. Tuleeko nyrkistä vai paistinpannusta.- Anonyymi00097
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllä, varmasti jokainen ajattelee miehekkyydem eri tavalla. Kun ajattelen asian kääntäen, niin miehekäs mies ei
- ole alkoholisti, koska on opetellut käsittelemään tunteiden juurisyyt.
- ole pelottava tuppisuu, jonka jokaista seuraavaa liikkua saa fyysisen kokonsa vuoksi pelätä.
- Hän pitää lupauksensa ja osoittaa sen teoin, asiat eivät ole pelkkää sanahelinää. Johdonmukaisuus on must.
- Hän ei hakkaa tai käytä henkistä väkivaltaa pelottelemalla tai manipuloimalla.
- Hänen seurassaan ei tarvitse pelätä huonojen vitsien seurauksia. Tuleeko nyrkistä vai paistinpannusta.Ja lisää vaan vaatimuksia listalle. Ei ole edelleenkään mistään miehisyydestä kyse, vaan sinun ihan henkilökohtaisesta vaatimuslistastasi, mikä perustuu sinun henkilökohtaisiin traumoihisi.
Anonyymi00097 kirjoitti:
Ja lisää vaan vaatimuksia listalle. Ei ole edelleenkään mistään miehisyydestä kyse, vaan sinun ihan henkilökohtaisesta vaatimuslistastasi, mikä perustuu sinun henkilökohtaisiin traumoihisi.
No kerrohan omat vaatimuksesi anonyymi, niin voimme yhdessä arvostella traumojasi.
- Anonyymi00111
Mu5tasydän kirjoitti:
No kerrohan omat vaatimuksesi anonyymi, niin voimme yhdessä arvostella traumojasi.
Normaalilla ihmisellä ei ole tuonkaltaista vaatimuslistaa.
- Anonyymi00079
Todennäköisesti, mies, joka tuntee itsensä.
- Anonyymi00125
Aika moni Suomi -ukoista ei tiedä mitä haluaa.
- Anonyymi00084
Miehekkäitä miehiä on kovinkin erilaisia, ominaisuuksien luetteleminen on turhaa, aivan kuten naisellisten naistenkin.
- Anonyymi00093
Sinulla ei ole yhtään mitään sanottavaa, mutta pakko on silti päästä osallistumaan keskusteluun.
- Anonyymi00087
Miehekäs mies on MUNAKAS!
- Anonyymi00098
Pikku-pirpana kirjoitti:
Pekonilla vai ilman..?
:)Makkaralla.
- Anonyymi00101
Kuulostaa kovin rajoittuneelta ja ahdasmieliseltä. Ei kovin fiksulta. Toistaa samoja toimintamalleja riippumatta siitä toimiiko ne.
xLiner- Anonyymi00102
Yhtälailla "naisellinen nainen"... Sama teksti perään.
xLiner
- Anonyymi00103
En tiedä. Minä en ole miehekäs mies. En ole naisellinen nainen. Elämääni ei kuulu miehekkyyden määritteleminen. Olkaamme inhimillisiä ihmisiä.
- Anonyymi00104
Liikkuva ja itsestään huolehtiva. Suora, luonteva ja luotettava.
- Anonyymi00106
Sellainen luotettava, joka hoitaa asioita siten, että sanaansa voi luottaa. Miehekäs nauttii siitä, että on mies.
-Thinksy- Anonyymi00107
Mutta eikö naisellinen nainen sitten ole luotettava?! 😄
🦄 - Anonyymi00110
Anonyymi00107 kirjoitti:
🦄Miehekäs mies nauttii omasta ”suorasta” miehen mielestä, logiikasta ja kiinnostuksen kohteista. Miehen olemuksessa on parhaillaan myös miehekäs johtajuus ja vastuunotto.
Mies voi parhaillaan täydentää naisen naiseutta omalla luotettavuudella, logiikalla ja turvan antamisella. Molemmat sukupuolet voivat olla luotettavia, mutta miehellä on vain miehen tapa olla miehekkäästi luotettava, vakaa ja turvallinen.
-Thinksy - Anonyymi00112
Anonyymi00107 kirjoitti:
🦄Naisellinen on miehekkään vastakohta kaikin tavoin.
- Anonyymi00131UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Miehekäs mies nauttii omasta ”suorasta” miehen mielestä, logiikasta ja kiinnostuksen kohteista. Miehen olemuksessa on parhaillaan myös miehekäs johtajuus ja vastuunotto.
Mies voi parhaillaan täydentää naisen naiseutta omalla luotettavuudella, logiikalla ja turvan antamisella. Molemmat sukupuolet voivat olla luotettavia, mutta miehellä on vain miehen tapa olla miehekkäästi luotettava, vakaa ja turvallinen.
-Thinksy"Miehekäs mies nauttii omasta ”suorasta” miehen mielestä, logiikasta ja kiinnostuksen kohteista. Miehen olemuksessa on parhaillaan myös miehekäs johtajuus ja vastuunotto."
Kuvailet minua. En kuitenkaan ole mies. Sen vuoksi en pidä noita miehekkyyden ominaisuuksina. Tiedän myös monia muita naisia tuttavapiirissäni, jotka ovat kuvailemasi kaltaisia.
Eivät nuo siis minun mielestäni ole miesten ominaisuuksia.
🦄 - Anonyymi00135UUSI
Anonyymi00131 kirjoitti:
"Miehekäs mies nauttii omasta ”suorasta” miehen mielestä, logiikasta ja kiinnostuksen kohteista. Miehen olemuksessa on parhaillaan myös miehekäs johtajuus ja vastuunotto."
Kuvailet minua. En kuitenkaan ole mies. Sen vuoksi en pidä noita miehekkyyden ominaisuuksina. Tiedän myös monia muita naisia tuttavapiirissäni, jotka ovat kuvailemasi kaltaisia.
Eivät nuo siis minun mielestäni ole miesten ominaisuuksia.
🦄Ja tunnetusti sehän ratkaisee mitä mieltä SINÄ olet...
- Anonyymi00108
Hyväntahtoinen eli ei satuta muita ja kiinnostunut naisista ja tekee osuutensa tai enemmän siis huushollaamisesta eli kun ihminen syö 5 kertaa päivässä, se on eri työmaa kuin joku auton renkaan mutterin vääntö joka on vapaaehtoista.
- Anonyymi00114
Joo, pääasia että on ruokaa, ei auto tarvi renkaita.
- Anonyymi00115
Anonyymi00114 kirjoitti:
Joo, pääasia että on ruokaa, ei auto tarvi renkaita.
Vapaaehtoisesti maksan sakot nastoista kesällä myös ✋🏻
- Anonyymi00116
Anonyymi00115 kirjoitti:
Vapaaehtoisesti maksan sakot nastoista kesällä myös ✋🏻
Njaa, ajaa vaan slickseillä kesät talvet...
- Anonyymi00117
Miehekkään miehen ruokakaapissa on proteiini pöntöt poikineen. lisäravinteet ja kasvuhormoonit.
Miehekäs mies kalustaa naisen asuntoon täyden kuntosalivarustuksen ja painot kolisevat arkipäivät.
Myös seibnäy on kokovartalopeileillä kalustettu ja miehekäs mies ijhailee lihaksistoaan kokovartalopeileistä ja nainen tulee myöskin ihastelemaan. - Anonyymi00118
Miehekäs mies on karismaattinen. Kun hän astuu huoneeseen, hän on kuin valtamerilaivan kapteeni. Arvo säteilee hänestä.
- Anonyymi00119
Semmonen vähän tyhmä ja yksinkertainen, salilla viihtyvä lihaskimppu. Lukuhommat ei ole koskaan kiinnostaneet. Osaa kirjoittaa jo nimensä.
- Anonyymi00120
Kuulostaa tutulta🤫, kirjoittaminen onnistuu jo sujuvasti tikkukirjaimilla. Olen ylpeä itsestäni.
Kirjallisuuteenkin olen jo tutustunut lukemalla molologeja palstalla 😁
- Anonyymi00121
Maskuliininen,herrasmies,luotettava,+180 cm, auto, kohtelias, rehellinen,vakityö,lihaksia.
- Anonyymi00133UUSI
Vau. Olen itse 188cm ukkeli ja aika voimakas. Pidän hirmu paljon pikkupirpanan kirjoituksista.
- Anonyymi00136UUSI
Anonyymi00133 kirjoitti:
Vau. Olen itse 188cm ukkeli ja aika voimakas. Pidän hirmu paljon pikkupirpanan kirjoituksista.
Mutta entä auto? Pitää olla Mersu, Bmw tai Audi. Ei halpa malli.
- Anonyymi00124
Mies ei saa olla neiti ta liian just akkamainen, en kestä feminiinisiä piirteitä omassa kumppanissa. Ainakaan sellaisia fyysisiä, saa olla tietysti tunneälykäs ja keskustella tunteista.
- Anonyymi00126
Tasapainoinen,huomaavainen,reilu,toisen huomioonottava,ystävällinen kaikille ja huumorintajuinen on oikea miehekäs mies.Sellaisen kun vaan löytäisi.Suurinosa miehistä kun on jotenkin jäykkiä ja hieman jopa epäystävällisiä vain omat siis oman navan ympärillä pyörivät asiat huomioonottavia ja vielä usenkin tylsiä jahnaajia.Ja lähinnä naureskellaan pienes äijäpiiris muille ihmisille täysin ulkokohtaisia ja pikkuasioihin keskittyviä muiden ihmisten pieniä virheitä..Malkaa ei huomata omassa silmässä siinä enää ollenkaan..Huoh ei näy oikein kunnon miehekkäitä miehiä lain..
- Anonyymi00127
Roger Ludlum.
- Anonyymi00128UUSI
Antti Sorjonen!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362769Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122559100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432278Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201871Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381572Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511555- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 281194
- 261141